- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
korpicschess
veterán
válasz DigitXT #32950 üzenetére
Akkor ezt kell megkérdeznem. Én is úgy érezném, hogy egy köztes lenne jó, de a szerelő nem említette ezt az opciót. Pedig kérdeztem, hogy mit lehet csinálni.
Igen, kéne egy "hosszú hatodik". Olyan 60-65-ös (óra szerint) tempóig megy el 5-ben, utána 6-osban meg majdnem 80-ig.Váltás több okból nem opció: nincs jogsim, ez az egyik, nagy motor helyett pedig inkább egy autó lenne jó.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
korpicschess
veterán
válasz korpicschess #32951 üzenetére
Komolyan mondom legjobb lenne eladni a francba... Nem tudom, hogy mennyiért lehetne. Elment az egésztől a kedvem.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
sagit
addikt
válasz korpicschess #32952 üzenetére
add el, tedd le a b-t és probléma megoldva
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
molnarpeter
nagyúr
válasz korpicschess #32952 üzenetére
Milyen lánckeró volt, és milyen lett (fogszám)?
-
korpicschess
veterán
Már le van téve "rég".
Csak egy autót megvenni és fenntartani nagyon sokba kerül. - és felesleges is jelen helyzetemben -molnarpeter:
Fogalmam sincs. Holnap kifaggatom, ha szóba állnak velem. Reméltem, hogy értenek hozzá és az optimális megoldást sikerül megtalálniuk. Szerintem nem csináltatom vissza, azért megkérdezem, hogy nincs-e köztes lehetőség.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz korpicschess #32955 üzenetére
Ekkora változásnál biztos nem egy foggal kisebb lánckerék lett...
-
korpicschess
veterán
válasz molnarpeter #32956 üzenetére
Eredetileg 5%-ról (?) volt szó, de nem tudom mi lett. Azt se, hogy hány fog van alapból.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz korpicschess #32957 üzenetére
Kis hozzáértéssel te is sokat tudnál foglalkozni vele Olvasgass kicsit a karburálásról, akkor már azt is tudhatod akár, hogy mikor van rosszul beállítva a gép,ha jól vettem ki elvileg ez is baj volt. A pontos fogszám lesz majd még érdekes.
-
SirKero
őstag
Vannak még idióta emberek
Egyszer majdnem sikerült vele aludnom de anyu nem engedte[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #32960 üzenetére
Köszi a megerősítést, én is erre gyanakszom. Ami azért is gyanús, mert egy ideje eszi az akkukat. De akárhányszor rámértem, mindig jónak tűnt a feszültség (~14,5V). Ezzel együtt mit gondolsz? Örülnék csak "csak" ennyi baja lenne.
-
korpicschess
veterán
válasz molnarpeter #32958 üzenetére
Na tudok konkrét dolgokat mondani:
14 fogút cseréltek 12-esre... Érdekes, hogy hirtelen lett most 13-mas, mikor a 12-eset rendelték meg kb. 2 hétbe telt, mire lett. Aztán mégis lett egy középút a kettő között... Ma kipróbálom.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz korpicschess #32962 üzenetére
Szerintem az jó lesz Ha jól van bekarburálva, az is számít valamit, de ne lepődj meg ha hirtelen jön meg az ereje, ez Aprilia (Úgy vettem észre, hogy jobban ki vannak hegyezve az átlagnál, nem olyan egyenletes a teljesítménygörbe). A gyertyaképből lehet ítélni (nameg érzésre ) [link]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #32960 üzenetére
Másik kérdés: ki lehet mérni valahogy egy nem üzemképes járműnél hogy tényleg a feszszab hibás?
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz molnarpeter #32963 üzenetére
Igen, alapból nagyon hegyes motor.
Gyertyát is megnézem majd, ha nem lenne oké, de nem rég cseréltem. Igaz nem olyat raktam bele, mint volt, hanem BR8ES-t 9-es helyett, gyári könyv szerint az kell bele. Mondjuk a másikkal sem volt baj, normális volt a képe, de egy új gyertya gondoltam sosem árt. Akkor vettem csak észre, hogy nem is az van benne, mint amit vettem. Nem vettem észre különbséget egyébként.Karbit is kipucolták elvileg.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz korpicschess #32965 üzenetére
Gyertyánál a hőérték adja magát, sokszor a gyári csak irányvonalnak jó. A hézagra figyelj, a hőérték meg ugye amelyik beválik. Ha szép őzbarna, nincs gáz Karbi pucolásról jut eszembe, benzinszűrőből nekem a papírbetétes a favorit, nagyon sok apró piszkot kiszed, és sok reteknek van hely
-
Attila17
tag
Üdb. Olyan kérdésem lenne hogy riasztót hogy lehetne az indexekre kötni?
-
korpicschess
veterán
válasz molnarpeter #32966 üzenetére
Jobb lett a helyzet, azt mondom, hogy simán vállalható. Végre jó az órám, most megnézem a fogyasztást, de sok jóra nem számítok. Tankoltam, 0-áztam a számlálót.
Ha éppen valami gyökér nem totyog/áll meg előttem a hegyen, akkor 60-nal (óra) simán feljött, pedig ez nem kicsi azért.
Végsebességre 85-7 körül lett. Azthiszem megbékélek vele.Holnap lemosom, felrakom a felnicsíkot, aztán használom.
Ezzel kapcsolatban az a kérdésem, hogy magas nyomásút gondolom nem igazán jó erre használni? Olajos részeket mivel, hogyan takarítsam le?Láncsprayt még nem sikerült vennem, de találtam itthon ilyet (még bontatlan):
TF2 Lubricant (Spray with Teflon surface protector)
Biciklitől kezdve a puskáig a motoron át minden rá van rajzolva. Valszeg alapból biciklihez van. Jó lehet ez nekem?Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Grillo
senior tag
Na, összeállt a Gulliver, nem mondom, hogy nem maradt csavar a végén a dobozkában, de ez már csak így megy. Amúgy vettem pár alkatrészt, és kértem ott is csavarokat, tehát lehet részben ez is az oka. Remélem
Indulni indul, majd lehet az első fékre még rá kell nézni, aztán ha hazaértem, referálok. Mondjuk lehet nem a délutáni csúcsban kéne a Karolina-Bocskai-Bartók-Gellért tér-Szabadság-híd-Múzeum körút-Rákóczi-Kerepesi-Fogarasi útvonalat kezdésként bejárnom, de majd kiderül, hazaérek-e.
Ha valaki tud bontott fejidomot Gulliverhez, az szóljon, mert a restaurátorok megragasztották, de van pár fül és csavarhely hiány. Bár max. kifújom púrhabbal, ha zörög.
-
killer1203
senior tag
Mostanába elkezdett olyat csinálni a robogó hogy 1-2 km után amikor már melegszik a motor és pl pirosnál megállok akkor 15-20 km/h ig olyan nehezen indul meg de utána megy szépen, a végsebesség sem romlott. Légszűrőt kitakaritottam de nem változott, velekinek van valami ötlete mit kellene megnéznem ?
Egyébként könnyen indul, csak ez a hiba zavar.
[ Szerkesztve ]
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
molnarpeter
nagyúr
válasz korpicschess #32973 üzenetére
Langyos víz, mosószer, szivacs Olajos cuccokhoz pedig Brigéciol. A semminél biztosan jobb az a spray, szerintem használhatod nyugodtan (bár én nem vagyok túlzottan tájékozott spray témában, mert szimónál tokozva van, szóval kb láncszettenként egyszer kell kenni ).
killer1203: Karbira tippelnék, vagy variátor (azon belül hogy szíj, görgő, vagy akármi - nem tudom). A könnyű indulásból arra következtetnék elsőre, hogy sokat kap kicsit. Nézd meg a gyertyát az alapján a kép alapján, amit pár hsz-szel előbb linkeltem
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz killer1203 #32975 üzenetére
Én ettől megvétel óta szenvedek, megszoktam. Még nem volt aki meg tudta volna csinálni. Most egy kolléga gyúr ennek megdöntésére, nagy pirosat kap ha megoldja.
-
killer1203
senior tag
válasz molnarpeter #32976 üzenetére
Énis karbira tippelnék, mert ahogy kicsit melegszik a motor akkor kezdi el ezt csinálni.
SymbianOS: nekem nemrég kezdte el ezt csinálni.
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
félisten
válasz killer1203 #32978 üzenetére
Neked mid van? Nekem aerox.
Melegben még rosszabb és emelkedőn nagyon rossz tud lenni. Elér egy X sebességet és már jó. -
Attila17
tag
Még egy kérdésem lenne.
Aprilia leonardo 150-em van, ha megállok akkor lefullad. Illetve csak úgy indul be ha húzok egy kis gázt, ez miért lehet? A Karbi koszos vagy Nincs alapjárat? Hol lehetne állítan, vagy szervízben kb mennyiért állítják be?
Meneteljesíménye kíválló. Jól húz. -
-Mosquito-
őstag
Valahogy életre kell/ene kelteni a gépet és úgy mérni aksi,fesszabályzó és a gyujtástnál. Alapjáraton majd különböző ford/szám mellett. Gyanús lehet az égett csati,kàbel,biztósiték az aksi környékén. Viszont folyamatosan merül az aksi nix töltés akkor keveset tölt rá a fesszabályzó.
#32964
Háát őő ami nincs azt nem lehet megmérni..Ha Bpi. vagy tudok ajánlani egy motoros villanyászt.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #32984 üzenetére
Olyasfélére gondoltam hogy nemtom belső ellenállása egy adott tartományba kell essen, vagy bármi más hasonló
Égett csati nincs (nem láttam), de ahogy már említettem öt éves, öt éve használom, és még egy fényszóróizzó se égett ki, azért nekem gyanús hogy nincs túlfesz. Töltés aránylag rendben van - nem merül, csak állásban, de az mondjuk oké. Olyat láttam már hogy járó motornál pezsgett az akku, de a fesz jó volt. A fene se érti ezt...Egyébként holnap megy szerelőhöz (jó móka utánfutózni...), kíváncsi vagyok mit állapít meg. (de amitől jobban félek: mi lesz a végösszeg)
A motoros villanyász elérhetősége érdekel
-
killer1203
senior tag
válasz Kolondrum #32979 üzenetére
MBK Forte (Yamaha jog 3kj) épp ez van most az enyémmel is. egy kisebb emelkedőn megálva már alig akar elindulni, de ha 10-20 km/h -t eléri akkor megy rendesen, a szij jónak tűnik megmértem ma, a görgök se igazán vannak elkopva, bár nemtudom mikor voltak ezek cserélve, lassan 5000 km ert tettem bele nálam ezek még nemvoltak cserélve.
Amúgy ilyenkor ilyen nagyon morgó mély hangja van, mintha fulladna ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
-Mosquito-
őstag
Járó motornál ha pezseg az aksi az jó/t jelent,természetes. Az a gyanús ha mondjuk hetente kell fel,utántölteni mert elfogy belőle a nafta.
Villanyász:
Bp. 15.ker. Bocskai utca
Sándor Balázs
T; 06/20/9530270Hivatkozz légyszíves az Aprilia fórumra. thx
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #32987 üzenetére
Pezsgett, de nem kicsit, hanem töltőhöz képest nagyon (jófajta ctek töltőm van mondjuk ).
Meglátom holnap mit mond a(z egykori márkaszervizes) szerelő, kb. az egyetlen akinek számítógépe van Satelishez.
Köszönöm mindenesetre, remélem nem lesz rá szükség -
félisten
válasz killer1203 #32986 üzenetére
Hát mélyebb mert nem pörög és igen mintha fulladna de amint túllép a holtponton a lehetőségekhez mérten kitör és húz. Én néha odanyúltam a szivatónak egy pillanatra és adott némi plusz. Ez már az utolsó időkben volt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz killer1203 #32986 üzenetére
&SymbianOS: Ez a kép kicsit szemlélteti a viszonyokat. Lehet következtetni a holtpontból, hogy mit kell állítani Alapjárati levegőcsavart tekerném kijjebb, de tapasztalat nélkül nehéz jól beállítani.
Karbi beállítás Simsonon (lényeg ugyanaz a legtöbb karbinál): [link]
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz molnarpeter #32992 üzenetére
Engem ez már nem érint. Még a dugóm is új.
-
Attila17
tag
válasz molnarpeter #32988 üzenetére
Sajnos nem értek a motor szereléshez, fogalmam sincs hol lehet állítani az alapjárotot, vagy kipucolni a karbit.
-
killer1203
senior tag
válasz molnarpeter #32992 üzenetére
Nekem nem tölti be a képet Majd holnap még próbálkozok, ha nem jön össze elviszem valakihez aki beállitja, egyébként 1.5-2 fordulatot kitekertem a levegő csavart és ahoz állitottam az alapjáratot.
Nekem volt aki aztmondta a lehet a szivató miatt van (automata) .
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
Grillo
senior tag
Na, hazaértem. Nem volt semmi extra, első pirosnál lefulladt, és az akkuban sem volt annyi, hogy beröffenjen, de aztán 2ik rúgásra indult, utána már nem produkált ilyet, gondolom hideg volt.
Autósok meglepően előzékenyek, simán jöttem végig úgy, hogy nem robogóztam/motoroztam forgalomban 10 éve. Pesten meg soha.
Leggyorsabb szakaszon 68 km/h volt a sebességem GPS szerint, ez az órán közel 80-at jelent.
Ma éjjel az utcán alszik, remélem reggel a helyén lesz...