- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
nagyúr
Én ma lenyomtam köze 150km-ert. Király volt!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
zack
nagyúr
válasz Bogyó bá' #33552 üzenetére
Igen.
De át kell nézni alaposan. Elektronika legyen rendben, és minden működjön az általános átvizsgáláson felül.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #33538 üzenetére
Tök ugyanaz a 125-ös és a 180-as kasztnija. A Majákról itt
találhatsz egy csomó infót (nekem is innen van gépkönyvem).Pakolhatóságban "so-so" kategória... Nagy lenne a csomagtér,
de a felébe betüremkedik egy megemelt rész, kb. a karbi miatt.
Mondjuk a kabátom ÉS a gerincvédőm faszán befér (szempont
volt anno a választásnál ez is: néztem egy jó kis sportos gépet,
de a csomagtartójába max. az elsősegélycsomag fért volna).
Sőt, befért* a zárt bukóm is, de akkor mellé már szinte semmi.
(Kabát, gerincvédő, max. térdvédő+kesztyű, és nagyjából kifújt
a csomagtér - így sisak tárolására mindenképp doboz ajánlott.)
Ma vettem egy ablaktörlő garnitúrát Barátnőm autójára, alig fért
be a csomagtartóba, ki kellett venni a dobozából. (70-es lapát.)belelépek egy kátyúba, akkor szerintem biztosan eldobom
Nem eszik olyan forrón az esést azért: ahogy előttem írták, az
elég nagy kátyú kell legyen, ami ledob a gépről... Egyszer egy
fekvőrendőrt nem vettem észre, durván "átdobtam" rajta a vasat:
kicsit szar érzés volt, de kibírta a gép - meg én is. A titka az
volt, hogy ugyan fékeztem egy nagyot előtte, de a "dobbantás"
pillanatában már abbahagytam, úgyis mindegy alapon, és nem
ez lett belőle. Amúgy én a FF (feet-forward, lábat előre) ülés
híve vagyok, úgy sokkal stabilabban tudom tartani magamat, s
a motort is jobban érzem, mint a "budin ülős" pózban. (Azokat
meg nem értem, akik úgy ülnek a robin, mint a sportmotoron.)
Amint a váltós gépen combbal fogsz, azt FF tartásban lábfejjel,
ami féktávon igen jól jön - de oldalra nem tudsz "kapaszkodni"."Bambulásnál" (ami amúgy motoron szó szerint életveszélyes,
szóval azt csak nagyon óvatosan) érdemes elég lassan menni,
akkor talán nincs nagy baj. Meg ha nagyon nézelődni való van,
akkor megállni; azért ez adja magát: autóban sem nézegetheti
a vezető a tájat folyamatosan, max. rápillant, de első az út...*: a felnyithatós Nolan N103 nagyobb "kívülről", így még csak
bele sem próbáltam: dobozba megy... Viszont a pleximet ma
frankón megkarcoltam, nem vagyok miatta ideges, á, dehogy:
besétáltam a garázsba felhajtott állrésszel ami az ajtóig felért.
Fuck. Mondjuk használható maradt, nem nagyon zavaró karc.
Csak annyira nem az én napom volt ez, hogy az hihetetlen.
Előtte eltévedtem Budaörsön (LOL), természetvédelmi terület
határáról fordultam vissza az 1-es úthoz. (Gondoltam átvágok
a hegyen, benéztem.) Persze már előtte is gyanús volt, hogy
ez nem az az út, amin egyszer már végigmentem jó fél évvel
ezelőtt, de azért kitartóan csalinkáztam előre-hátra a hegyen,
a kipufogóm meg üvöltött, a helyi kutyák nagy "örömére". Az
egyik kint is volt ott adtam fel: nagy fék, megfordul, nagy gáz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #33552 üzenetére
Fura hirdetés, mert már a típust sem jól betűzi - pedig rajta van nagy betűkkel.
Amúgy a szomszéd srác árul egy hasonló gépet, de az azt hiszem 250-es.Szépek amúgy, és elég méretes kasztnijuk van: valószínűleg jól pakolható, de
ezt meg kell nézni (leírás, tesztek vagy esetleg tapasztalati beszámolók). Azt
hiszem, van a topikban is vki, aki ilyen gépet hajt, csak szintén nagyobb ccm.Szerk: meg is van, ő lesz az. (Ez is 250-es amúgy.)
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #33554 üzenetére
Köszi az infókat neked is, szétnézek a linken gépkönyv ügyileg!
- akkor ezek szerint kell egy hátsó doboz is a Majestyre ; (vagy innen valamelyik). Ez utóbbi korrekt kereskedésnek tűnik, mert vállalja a teljes Mo.-i üzembehelyezést és névre írást is. Ha kézben lesz a jogsim, felhívom őket, és esetleg elmegyek Pápára megnézni a gépeket. Csak a Maja tetszik, de talán még inkább a Malaguti Madison. Azt már tudom, hogy a motorjuk egyforma, meg nagy a tankjuk is, "túrára való". Ezek talán beleférnek a költségvetésembe is. Azt hiszem, a váltós motorról lemondok egyelőre.
Na, mára nem zsibbasztom tovább a társaságot a láma kérdéseimmel.... ...aludni is kell valamikor!Ja igen: némelyik robesz teljesen klotyószerű, ezeket a kis Kymco-kat nagyon dicsérik, de a kinézete miatt nem ülnék fel rá..
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #33556 üzenetére
nagy a tankjuk is, "túrára való"
Hát az a 10,5L azért annyira nem hatalmas. Városban, Multivarral nekem
kb. 220 km-enként tankolni kell. Áprilisban elég sokat csalinkáztam ide-oda,
már megint 200 körül járok, pedig már háromszor tankoltam. Jó, a 125-ös az
valószínűleg kevesebbel is beéri, főleg országúton meg gyári varióval/kímélve.De abban igazad van, hogy az ilyen 7L, neadjisten 4L tankoknál sokkal jobb:
előbbi a SYM VS125-ömön volt, emlékeim szerint, utóbbi a bérelt Mio 50-en.Szerk: Kymco-ból is van amúgy, ami elég pofás. A Grand Dink mondjuk nem.
Szerk: viszont ha jól látom, ebből az Xciting-ből nincs 125-ös, min. 250-esek.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #33556 üzenetére
Azért a Yamahánál az is kalkuláld be,hogy annak az alkatrész árai elég húzósak.
Nálad viszont az egyik feltétel pont az alacsony üzemeltetés volt.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
zack
nagyúr
válasz DigitXT #33557 üzenetére
Kínaiakkal az a baj, hogy újszerűen pofásak, de baromi gyorsan amortizálódnak. 5-6 évesen úgy néznek ki, mint a 10-12 éves japánok. A felhasznált anyagok, és azok kezelése kritikán aluli.
Persze biztos van kivétel, én csak nagy általánosságban mondom.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz SzlobiG #33560 üzenetére
Jó a Kymco...De sajnos ez is csak kínai.Baromi hamar amortizálódnak (nem motorikusan). Cserébe a legolcsóbbak a japán és olasz robik közül.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DigitXT
félisten
Ilyen plexivel van valakinek tapasztalta? Tudom, anno én beszéltem le mindenkit
a sötétített, tükröződő, stb. megoldásokról, de kíváncsi lettem a mai bakim után:
baromi drága egy víztiszta plexi is, úgyhogy egy darabig "elviselem" azt a karcot,
ha meg már veszek, akkor lehet, hogy inkább egy ilyen különlegességet vennék,
az eredeti meg esté(k)re maradhatna meg. Elég könnyen cserélhető a plexi.Teszem hozzá, hogy a szemkontaktusos érvelés már a beépített napszemcsinél
megdől, mert ha azt leengedem, ugyanúgy nem látszik a szemem. Tökmindegy.
(Ma is "szemeztem" egy Mercis terepjárós faszival, csak ő nem tudta, LOL... A
"témája" a dolognak az volt, hogy megállsz-e te f*sz a stop táblánál, vagy nem?
Én voltam a főúton, de fékkészenlétben mentem el előtte, olyan tempóval jött...)Az meg a másik, hogy csak Pinlock-osat találok, amit végül nem használtam ki
tavaly (durva hidegben nem mentem, amúgy meg résnyire kb. mindig nyitva volt):
biztos lehetne sima plexi hozzá olcsóbban, csak a fene tudja, gyártanak-e olyat. -
DonThomasino
veterán
Elég sok embertől hallom, hogy használt robogók többsége olaszból van.
Ott milyen árak vannak?
Hogy lehet onnan beszerezni?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #33566 üzenetére
DonThomasino
Ott sincs kolbászból a kerítés, h a jót fika összegekért eladják keletre.
Viszont ott télen nyáron használják őket, így az éves futásuk 3-4x-ese az itthoni robogóknak, magyarán sokkal hamarabb széthajták őket. Másik véglet a balesetes robogók.
Ezt a két végletet tényleg odaadja az olasz 30 ajróért, jó magyar nepper meg betalicskázza, kicsit helyrepofozza, az órát visszaállíccsa 13.000-re, és piaci áron eladja.Ezért szoktam kihangsúlyozni, h első sorban, lehetőség szerint magyar forgalomba helyezésű (/itthon vásárolt) példányokat kell keresni.
Persze vannak olyan típusok, amelyekből 1/10 magyar.. kis Majesty-k, Leonardo-k, Runner-ek...[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Vangelis
nagyúr
válasz DonThomasino #33565 üzenetére
Kimész megveszed.
50ccm nél csak adásvételi kell max.@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
vaksi8
senior tag
válasz DonThomasino #33565 üzenetére
Amelyik jó és szép annak ott is megkérik az árát.Kintről beszerezni ismerős,kapcsolat útján tudsz vagy vannak évenkénti nagyobb motor börzék pl imola,miláno, bologna.Itt is úgy érdemes meg akkor éri meg,ha többen mentek és többet hoztok.
-
akos3
addikt
válasz Bogyó bá' #33543 üzenetére
Nem kell félni a cbr testhelyzetétől, a kinézete ellenére nem úgy kell ülni rajta mint a nagyobb tesóin. De ezt is ki kell próbálni Ennek sem nagy a csomagtartója, eü csomag belefér, fotogép, pénztárca, tárcsafékzár, esetleg egy vékony szendvics
125-ből az xt125 az kényelmesebb lehet sztem, az is nagyon faja kis gép.
chopper témában nem nyilatkozok inkább de akkor már a yamaha sr 125 barátibban néz ki számomra.
Ami sztem túra motoros (mind kinézetre, mind tartásba) az a suzuki tu x 125. Azontanultam anno, nagyon kezes, és kényelmes is. Az erejét nem tudom, nyilván ott nem néztem meg de egy cbr-t valamivel erősebbnek tippelek, bár a fotózgatós-túrázásra feltételezem ez is nagy élményeket tud adni -
#56573440
törölt tag
sziasztok urak
úgy tűnik robogó vásárlás előtt állok, bár nem erről volt szó, de mostmár nem bírom tovább
napi munkába menetel, suli esetenként lenne a cél, ez a kör legrosszabb esetben is heti 30-50km, tehát nem igazán sok. egy "igénytelenebb" paripát néznék, ami bírja a nyüstöléset, jó alkatrészellátása van, viszonylag olcsón fenntartható.
mi lenne az amerre nézelődni kéne gyártó/modell szinten, persze használt állapotban, és mi az a határ általában amiért már normális állapotú 50-es kétütemű paripát lehet kapni? nézegettem pár oldalt, 70-80 körül repked pár honda meg piaggio, de pl egy keeway vagy kimko nekem semmit nem mond.
köszöntem
-
#56573440
törölt tag
alapvetően nem egy rozsdakupacot akarok venni, viszont a viszonylag kevés törődés az cél lenne
a keret olyan 200k körül mozogna, azért is kérdeztem hogy mi az a határ ahonnan már érdemes egyáltalán nézelődni, mert kínai cuccok vannak már leírás szerint pöccröff állapotban szezonkészen 80 körül is, csak hát ebben azért annyira nem hiszek
akkor lapozgatok még kicsit 150-200-as szinten
-
alba-regia
aktív tag
A Honda PCX125 esetleges hibáiról tudtok valamit mondani, esetleg azt, hogy vásárlás során mire érdemes ennél a típusnál figyelni?
Az árakkal tisztában vagyok, tudom, hogy hasonló kategóriás más robogók esetleg olcsóbbak. Nekem most ez tetszik, valamint elég jókat írtak róla a tesztekben, valamint a mérete is megfelelő lenne.
Ha sikerülne vennem, akkor eladóvá válik a szeretett Liberty 50 2T-m.
-
akos3
addikt
válasz alba-regia #33579 üzenetére
blackrulz épp motort keres
Am elhsizem h tetszik a honda, jól is néz ki. sztem ezekkel nagy baj nem lehet,nem hiába nem olvastál róla. az ára meg hondás..
-
alba-regia
aktív tag
Ha nem lerúgott és agyontuningolt gépet keres, valós kilométerrel, akkor tudom ajánlani. Nagyon jól megy, gyári állapotú, nincs széthajtva, mókolva, mindene működik, első pöccre indul. A fogyasztása nálam 2,9 l/100 km (excel táblában vezetem).
Az állapota meg olyan, mint a képeken.
-
GodHeart
senior tag
válasz máyköl #33485 üzenetére
csak infó ként, én OMV 100-ast teszek bele.. és igen sokat dob rajta.. (amióta nálam van, csak ezt tettem bele (malaguti f10), viszont a Shell Racing 100+ vagy mi a neve.. na attól haldoklott.. alig vártam, hogy ki "tudjam" hajtani.. :\
No amúgy vettem ma Stage 6 szíjat, vettem 0.1 gramm pontos mérleget, hogy megtudjam milyen görgők vannak benne, vettem variátor megfogó szerszámot, meg gyertyát. Szépen minden ki lesz belátható időn belül cserélve nálam, ha minden készen van, utána kap egy Gianelli Next-et is!
-
akos3
addikt
Én 1x tankoltam 100ast az OMV-nél még tél előtt, mert azt mondta a szerelő, h abban van mindenféle adalék amitől nem lesz trutyis az állástól (vagy nem rakódik le, vagy mittom én ). És még azóta nem tankoltam újat bele, jó 200 km-t mentem vele és még van a tankban egy negyed biztos. Nem vok benne biztos, h a sima 95-el is ennyit fogyasztana, de majd megmondom a kövi tankolásnál. Más menetbéli különbséget nem tapasztaltam a cbr-nél.
-
félisten
2db gyönyörű runnert láttam. Annyira úja volt az egyik, hogy pl az ababilincsek amik látszódtak még újak voltak rajta. Gondolom felújított darab. Rikító narancssárga színben. No igen és oldalán rajta volt mindkettőnek, hogy SP50.
-
Tothgera30
Ármester
16995km...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
BéHGT
senior tag
Én is OMV-nél tankolok, de "csak" a MaxxMotion 95-öt. Az első tankkal 233km-et mentem el, most eddig 197-et mutat, és még van benne elég... Amikor elkezd villogni a benzin lámpa, még van 1,5 liter a tankban, de egyből szoktam tankolni, ahogy elérek egy kúthoz!
OMV előt Agipnál és MOLnál tankoltam sima 95-öset, mondjuk az is elég volt olyan 190-200 km-re. -
félisten
Én is elkezdtem felmérni a kutak minőségét. Az itteni kiesett az már fix. A legtávolabbi szóba jöhető jónak tűnik, csak 13km oda, és 13 vissza az út. És jó drága.
Már csúnyán nézek ha 230-240km alatt megy egy tankkal.Tothgera30! Gratulálok! Én kb 800-at mentem 04.14 óta.
korpicschess! Jóóó azért füllentettem. Mert: Totál telenyomom majdnem a túlfolyóig és az óra csal kb 10-15%-ot mérés szerint, de így is megvan a 200km a 7l-es tankkal. Mióta meg lett csinálva pofátlanul keveset eszik a korábbi felálláshoz viszonyítva.
[ Szerkesztve ]
-
GodHeart
senior tag
válasz korpicschess #33583 üzenetére
"hegyen" lakok budai részen, és az emelkedőn nagyon megérzem, hogy mi van benne.. összehasonlíthatatlan.. síkságon nem tudom mennyire lenne észrevehető..
-
BéHGT
senior tag
Ja, és Repsol olajat nem veszek többet, baromi büdös.... Lehet legközelebb kipróbálom az Igol epres olaját...
-
SirKero
őstag
Kilenckor indul a mandula Bár elég rendesen fúj a szél de ezt az időt ki kell használni
Ki merre megy ha megy maMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
GodHeart
senior tag
válasz barack1997 #33594 üzenetére
Nekem 50-es hengerre kéne valami Minarellire. (Malaguti F10) Hengert nem akarok cserélni 70-esre, és az 50-esből kéne valami ami lehetőleg dob rajta, de nem kell görgők cserélgetésével töltenem a fél napom. Hanem felteszem és jó. Ha van más ötleted normális áron, akkor szívesen fogadom!
-
GodHeart
senior tag
válasz barack1997 #33597 üzenetére
hülye kérdés.. de kipufogó cserekor, kell hangolni a motoron? Mármint görgők csere.. amihez szét kell kapni az egészet többször..? köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000