Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Krisz0418 #198888 üzenetére

    E91: M47-tel szvsz hasonló kategória, mint az A4. Jól sikerült motor, én merném akár az 1.9 PD mellé is állítani, bár Golfhoz képest több a hibalehetőség egyéb dolgokban. M57 sem rossz, kicsit kevesebbet bír talán a vezérlés (400 helyett mondjuk 300k km, de mindkettő pesszimista becslés, ezek még tudnak tényleg tartósak lenni), illetve másfélszer annyi henger arányosan magasabb költséget takar. A faceliftből már csak N47 volt, más kávéház költségek tekintetében, főleg azokat szokták szidni bő szókinccsel. A4-ben szinte ugyanaz a blokk van, mint a mostani autódban, csak hosszában :) Futómű lehet nagyobb tétel (egyszer kell jól megcsinálni), de az is vállalható fenntartásban. Volvo V50 D4-D5 érdekes lehet még, főleg kényelem szempontjából, szinte gyógyhatású üléseket képesek csinálni, 2.0 dízel tucat PSA motor olcsó alkatrészekkel, a 2.4 öthengeres pedig külön ínyencség, de megbízható darab (legnagyobb baja, hogy ebben a típusban ritka).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák