Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taci
addikt
Segítsetek, kérlek.
VW konszernen belül nézek autót (első körben B8 Passat volt, de a múltkori teszt óta a Skoda Superb felé hajlok - nagyon nem ezt vártam tőle; pozitív értelemben). Ezen belül is 2.0 dízel.
A kérdésem a következő lenne:
(Általánosságban) Milyen futásteljesítményeknél vannak nagyobb szervizköltségek? Az érdekelne, hogy milyen km óra állást keressek. (Tudom, állapotot veszünk, nem km óra állást, de a kérdésemet tekintve ez most fontos lehet.)
Csak mert az jutott eszembe, hogy oké, mondjuk én most 125e km óra alatt keresek, de mi van, ha mondjuk (csak példa) 130e km-nél van egy kötelező nagyobb kiadású szerviz (hajtáslánc, akármi, bármi), így sokkal jobban járnék, ha mondjuk nem 125e alatt keresném, hanem (a példa alapján) 130e és 150e km között.
A mostani autómban (Seat Leon, igaz, benzines) pl. 180e km-nél volt vezérműszíjcsere (ha jól emlékszem), innen jutott eszembe a kérdés, hogy vajon vannak-e (VW-éknál) ilyen fix km-es kötelező(en javasolt) cserék, mert akkor ehhez mérten nézném a km óra állásokat is.És úgy általánosságban is, VW dízeleknél milyen időközönként vannak nagyobb kiadású cserék? Mert van (jó) pár szép állapotú(nak tűnő) 200e km alatti Superb is. De ha pl. itt is 180e-nél lesz fixen egy nagyobb szerviz, akkor nem 179e-est fogok választani.
(Remélem, érthetően fogalmaztam. )
Köszi!