- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kornel #30899 üzenetére
Jaja, igen elég sokszor volt téma mostanság. Viszont azzal nem értek egyet, hogy lehetetlen hozni a gyári értéket. Számtalan videó van fent a Nissan 2,7-es értékére is (911 is tudja rajtprogrammal). Középkategóriás autók meg az esetek döntő többségében 0,2-0,3 másodperccel felül is múlják a gyár értékét. Tudomásom szerint 3 mérésből átlagolnak amúgy. Nekem lényegtelen, de reflektál valamennyire az autó fürgeségére.
Nagyon bíztam benne, hogy nem Civicet veszel.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Sok dologtól függ azért nagyon.
Egyrészt négykerekesek pl. elég durvát indulnak 0-ról, mert nem forognak el a kerekek.
Rajtnál nagyon sokat számít, hogy van-e tisztességes gumid, difid.
Ha ez megvan, akkor a váltóáttétel: IS-ben pl. pont 95 körül fogy el a 2-es, tehát 100-ig még épp váltani kell egyet. Plusz néhány tized egy olyan autóhoz képest, amiben eltart a 2-es 105-110-ig, aztán persze fej-fej mellett gyorsulva ez nyilván kiegyenlítődne.Same rules apply!
-
whitezo88
nagyúr
Üdv! Lesznek Glamour napok és -55% kedvezmény is lenne Pirelli gumikra pár helyen és úgyis cserélni kéne, idén lesz 4 éves. Mik a vélemények róla? 205/55/16 lenne. (nyári) Egyik hely ez [link] csak nincsenek árak és nem tudom amúgyis melyik lenne jó (BMW E46 318I-re)
-
-
w333
félisten
válasz Integrale #30896 üzenetére
Ha már Laguna akkor inkább 406 !
Civic egy túlárazott valami inkább 6 Gen Accord !
Avensis az a Toyota ami Honda akar lenni (újabb Avensis -re nincs keret) !
Lancia helyett ha már olaszoknál tarunk akkor inkább Alfa 156 -t vennék !
B Vectra ahogy mondod porlad és egy lusta autó, G Astra árából inkább egy Bora vagy Octavia !
Golf 4 pedig megint túlárazott abból már B5 Passat vagy B5 A4 -t kapni !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
TheProb
veterán
válasz Integrale #30884 üzenetére
Ha már bakon ül akkor gondolom h mindegy, hogy sebességben van-e vagy sem, de ha egyesével emelgetem a gyári emelővel majd alápakolok akkor nem fog elmászni közben a verda? Magyarul se kézi se sebesség, csak ékeljem ki a kerekeket és úgy emelgessem? Valamint ha már 3 pontot alápakolva van akkor nem fog instabil lenni a kocsi? Tekintve, hogy 3 ponton magasabban lesz, mint az az 1 kerék. Nem rágörcsölök, csak jobb tisztában lenni a dolgokkal, mint a földrebaszni a kocsit.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
trassher
addikt
válasz TheProb #30874 üzenetére
Na várj. Te most 4 darab fára akarod felállítani az autót? Azt hittem csak alá akarod bakolni egy oldalon miután felemelted. Ha az a cél hogy kerekek nélkül álljon a kocsi akkor jobban jársz ha veszel rendes autós tartóbakot. Nem azért mert a fa nem tartaná meg optimális esetben, hanem mert itt nincs optimális eset. Nem látsz bele a fába hogy milyen. Amúgy miért is kell az egész kocsit bakokra állítani?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
tomiii.
aktív tag
válasz trassher #30925 üzenetére
Nekem évek óta fákon áll az autóm, ha nem a műhelyben van, vagy néha ott is. valamelyik veteményes kertben, puha földön vagy domboldalban, sose volt vele baj, pedig mi a motort is kézzel soktuk kiráncigálni a sárvédőn állva meg alulról 2-4-en ráncigálva levenni/feltenni a váltót. Értelem szerűen ne egy deszkát rakjon az élére állítva.
Látom, már szerkesztetted közben, bár ez nem változtat semmin. Ami fa nem tartja meg, azt kb földhöz vágva összetudod törni vagy kézzel szétszedni.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz trassher #30925 üzenetére
A fékdobokat és féknyergeket akarom lefesteni. Na most egyfelől a gyári emelőn elég instabil a kocsi, így azon drótkefézgetni, csiszolgatni nem nagyon merném. Plusz ha egyesével kellene festeni akkor jövőhétre lenne meg a dolog... Lehet a legjobb megoldás az lenne ha oldalanként csinálnánk. Jobb oldal felemel, 2 kerék le. majd bal oldallal ugyan ez.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #30933 üzenetére
Csapos korong? Ezzel le lehet vakarni a dzsuvát, régi festéket a nyergekről?
Tudsz linkelni egyet, hogy konkrétan milyenre gondolsz?
Alufelniről is le lehetne ezzel vakarni a festéket? 4 felni homokolására mondtak 16ezret. És ez csak a pofája. 2 helyen is kérdeztem, ugyanennyi.
És akkor még a fékport is le kellene vakarni a felniről. Az is mehetne ilyennel?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
do3om
addikt
válasz MunezXBK #30933 üzenetére
Írtátok hogy hőállóval fújjátok le, de annak szűksége van kiégetésre hogy elnyerje a végleges állapotát és bekeményedjen. Számítógép alkatrészeket festettem vele, égetés után igen szép és táratós volt de a nélkül rendkívül gyenge.
[link]
[link]
Meg más egyebet is festettem, de mindig kiégettem sütőben máshogy a körmöddel simán lekaparod.Viszont van ami nem igényel égetést: alu, horgany, cink spray, ezekből használtatok valamit? Melóban cinket szeretjük meg a horganyt.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #30936 üzenetére
pénteken hozom el, magánszemélytől.
ma átnézettük.
2008-as 1.8 kuvik, szokásos sport felszereltség, ami nekem így is a bőség tengere, amik eddig voltak nekem.
135k km, 2. tulaj, hátsó sárvédő volt fényezve, de nem telibe, csak ködölve.
első tárcsa és betét kell, meg egy nyarasak a gumik.
képeket majd később
ja szürke. -
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #30937 üzenetére
Van ebből is többféle (szemcse), gondolom. Utána rá lehetne menni 400-as, aztán 800-as vizessel.
De a nyereg is tele van árkokkal... nehéz megcsinálni, nem?
Fékpor állítólag nitrohigító+brigéciol kombóval jön le legkönnyebben... na meg közben vakarva.
De a sósavat is mondta valaki. Erről valakinek infó?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
do3om
addikt
válasz MunezXBK #30942 üzenetére
Ok, de sokszor elhangzott a hőálló, másoktól.
Amit használsz azzal jók a tapasztalatok?
Linket dobhatnál, hőállóba használtam több félét és elég rendesen volt benne eltérés, ott a Maestro mint márka jött be nagyon.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A