- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #30106 üzenetére
Igen, én próbáltam... youtube-on megnéztem sok v6 tdi videót. Nem linkelem egyiket se, nehogy az legyen, hogy én nem találtam meg, amit kellett volna. Linkelj 1-2 olyan videót, amin szép hangja van egy v6 dízelnek.
Néztem v8 és v10 dízeleket is.
Korábban volt már erről szó. Ahogy arról is, hogy nincs az a sor4 aminek jó hangja lenne. Na ezzel nagyon egyet tudok érteni. Tud az durrogni, surrogni, szisszenni, ordítani meg minden... de szép hangja annak sosem lesz.
Hogy egy dízelnek nem lehet szép hangja (akkor sem, ha v6 vagy bármi más), azt meg tudjuk be az én véleményemnek, amit a dízelek iránti ellénérzésem mondat velemMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
Skillet
addikt
áhhhhh
Vártam a csodát, de a világon semmit sem hallottam benne. Nem szép, de még csak közel sincsen hozzá.
Ennél még azok is sokkal jobbak, amiket én néztem (hallottam), pedig aztán...
Velem van a baj. Vagy hát tényleg igaz, ízlések és pofonok.(#30109) bitpork
Azaz. Persze. Egyenesen csodás[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
deicide
veterán
válasz SzlobiG #30098 üzenetére
Pici öröme volt, mire azt az egy másodperc késlekedést visszahoztam, aztán görbülhetett le a szája. Nem láttam a hátulján jelzést, hogy milyen modell lehet, annyira meg nem értek az Audikhoz, de hogy diesel volt, azt a füstből sejtettem.
MunezXBK: Ezek színesítik meg a napokat, nem?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
AMD Power
titán
Nyárra szépen ,megint "jó" ára lesz a benzinnek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #30115 üzenetére
Rohadnának meg.... Még ez a 30X Ft-s benzin is még éppen ,hogy csak "jó" volt. Ilyen gázos hazai fizuk mellé nem lenne szabad többnek lennie a benzinnek 250Ft-nál egy liternek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz AMD Power #30114 üzenetére
Költsék gyógyszerre az összeset...
Nem baj gyerekek, csinálják. Most nem fogok belehalni a plusz ~200 Ft-ba egy teletanknál, de szépen csúszik az ország így a "megfelelő" irányba, kérdés lesz-e elég töke az országnak.
szerk.:
(#30119) AMD Power: persze, totálisan igazad van, én csak a mostani emelésre írtam, de amúgy meg pont ez az, hogy ha viszonylag ritkán tankolsz, még jobban szembetűnő. Vétel óta mentem vagy 4 (max. 5) ezret a verdával, mondjuk szünetekkel. De pont ez bosszant engem is, most lehet az ezelőttihez képest több már vagy 20-30 Forinttal is, igaz én az ÖMV MM95-öt tankolom, így még nagyobb a kiadás.
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
AMD Power
titán
válasz M_o_g_y_i #30118 üzenetére
Ha már 30Ft-al több egy liter, mint ahogy az elmúlt időszakban történt emelés is mutatja ott már nekem 52l már 1500Ft +. Sajnos az az 1500Ft sem egy összeg ma már de ha havonta tankolok egyszer az már évi + 18.000Ft. Úgy ,hogy én nem megyek sokat. Évi max 8-9000km.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Toki2016
újonc
válasz Moromel #25218 üzenetére
Szia!
A károkozástól egy évig van lehetőséged akár pótlólagos kárigényt követelni a biztosítótól.
Ha casco-ra rendezed, ugrik a bónusz és az önrészesedés.
A szervizek meg igazán nincsenek felkészülve egy ilyen kamu rendszámos károkozós csűrcsavarra...
Érdemes kárrendezési szakértőhöz[link] fordulni Ők leboxolják a biztosítóval, ha kell a károkozóval. Előre nem kérnek pénzt, csak sikerdíjat kell utólag fizetni.[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
Üdv Mindenkinek komoly választás előtt állok.
Volt egy bizonyos márkám / Renault Thalia 1,5 dci, amibe sikerült vaskosan belenyúlni, jelenleg nem akarom javítani... /
Keresek tanulóvezető autót
Kiszemeltek között a modern dízelesek már nem játszanak...
Japán felé fordultam, és innen ezeket merítettem.
Honda Jazz 1,4 2001-től , állítólag ez a Szent Grál mostanság
Toyota Corolla 1,4 /béka utáni /, itt a testes mivolta miatt félek a magasabb fogyasztástól.
Suzuki Swift 1,5 / gombóc// állítólag az 1,3-as típushibás nyelestengely csapágya kissé morcos költség
Mazda 2,/ még a Demio utáni/ de itt kollegám 3-asából kiindulva ,végtelen rozsdára számíthatnék
Szóval kinek mi a tapasztalata / a topicokban már jártam, ide azért írtam, hátha van, aki került vmivel közelebbi viszonyba.
Ja még ami szóba került, SDI, semmi más, ebből Fabia, Ibizia, Golf IV
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Bozso68
senior tag
Sziasztok!
Feladtam a küzdelmet. Chevy Captiva 2.0D részecskeszűrő regenerálását valamilyen úton OBD2-es kütyüvel akartam kimutatni, de se DPF, se katalizátor hőmérsékleteket nem jelez vissza a kocsi a csatlakozón keresztül. Csupán elméleti kérdésem az lenne, hogy a regenerálódást egy leddel ki lehet a műszerfalon jelezni? Gondolom, valahol ad 5, vagy 12 voltot a kocsi ilyenkor.
Köszi előre is: Zsolt
-
válasz Bozso68 #30124 üzenetére
VAGnál a regenerálódásnak több feltétele és jele van, de jellemző hogy megemeli a fordulatszámot és a ventilátor is bekaccsol. Külön jelzője gyk sehol nem van ( pontosítanék: én nem tudok ilyenről ). Nem plusz feszültséget ad a motornak, hanem elállítja legalább egy befecskendezőnek az értékeit, ezzel sok elégetlen üzemanyagot juttatva a kipufba ahol elégve a rácsot kellene tisztítania.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bozso68
senior tag
válasz bitpork #30125 üzenetére
Nekem az a gondom vele, hogyha nagy nehezen este hazaérek, beállok az udvarba, állítanám le a kocsit, és 1000-es alapjáraton ketyeg. Hosszú út után is rendre persze még olyankor regenerál. Erre vissza a főútra, hogy kikormoljam. Ha hagyom alapjáraton, volt, hogy megszakította a regenerálást. És ezzel van tele a tudatom. Nekem épp azért kellene egy visszajelzés, hogy amikor kormol, akkor tudjam, hogy fordulaton kell tartani, és nem lekanyarodni a főútról. Az alapjárat emelkedésének észlelése menet közben nem egyértelmű. Gondolom, a kikormoláshoz valamilyen vezérlőjel, működési feszültség kell, amit mérve/megcsapolva lehetne kijelezni.
[ Szerkesztve ]
-
alienpapa
senior tag
Sziasztok!
Valakinek van szellőzőrácsra rakható pohártartója? Ha igen akkor ki mennyire elégedett, illetve hol vette?''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
válasz Bozso68 #30126 üzenetére
A vezérlőjel olyan vékonka (pl a VAGos CAN BUSon, hogy gyk mérhetetlen. Ezek már nem olyan rendszerek amikben mindent egy közbeiktatott led tud jelezni Ilyen módon sajnos nem tudok ötletet adni. Esetleg azt tudom ötlet szintján javallani , hogy iktass be egy fix napot a héten amikor megyei matrizsa árában kormolsz a pályán - a legtöbb elektronika megragadja az alkalmat ha tartósan 2000 rpm felett mész, legalább 80km/hval és elkezd regenerálni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz Graphics #30122 üzenetére
Ha A-ból B-be kell az autó, akkor ebből Jazz, azzal nehéz mellényúlni.
A Corolla 1.4 vvti szerintem egy fokkal komolyabb gép, viszont ott volt probléma a motorok olajfogyasztásával. Ezeket a blokkokat gyárilag garanciában cserélte a Toyota 7(!) éves korig. Ha találsz motorcseréset, azt vedd meg, keveset fogyaszt, nem is lomha, világból kimegy.
Mazda2 szerintem nem akkora rozsdahalom, viszont árban drágább lesz, a Corollánál kisebb, viszont sokkal élénkebb, sportosabb gép. Az 1.5-ös mocival kis vagány gép, futómű is van alatta valamennyire, de szerintem árban az lesz a legdrágább. Nem véletlenül.
Az alkatrész viszont ritka, mert elég kevés van belőle.Swiftnek nagy előnye az olcsó fenntartás, és hogy bármelyik sarkon van hozzá alkatrész.
Same rules apply!
-
Graphics
Jómunkásember
válasz EQMontoya #30130 üzenetére
Köszi, Toyotanal ezt nem tudtam
Jazz-bol van most egy Dunaharasztiban. Nagyon tetszik amúgy ,helyben egyet kipróbáltam.
Ami megdrágítja az a 8db gyujtogyertya.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
EQMontoya
veterán
-
Graphics
Jómunkásember
válasz EQMontoya #30132 üzenetére
Bocsi,nem tétel
Csak nem voltam képbe ez mennyire speciális ennél / eddig csak dizelem volt , legyen ez a mentsegem
Leszogezem a Jazz a nyerő, mindössze találnom kell egy jót
Vezérlés láncos,remélhetőleg azért azt nem kellene most cserélni
Munkaeszköz lenne,műszakilag a legstabilabb megoldást keresem
Autóm van amúgy, a kopó dolgok tudom,hogy ezzel járnak[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
EQMontoya
veterán
válasz Graphics #30133 üzenetére
Nagy mellét egyikkel sem lőhetsz szerintem.
Viszont kérdés, hogy ha már munkaeszköz, akkor milyen körülmények között közlekedsz.Mert ha sokat mész pályán vagy tempósabb (2*2 sáv) országúton, akkor a helyedben elfelejteném az 1.2-es Jazzt és az 1.3-as Stiftet, de Corollából is inkább a 110 lovas 1.6-on gondolkodnék. (Erről pont azt kell tudni, amit az 1.4-ről írtam lentebb).
Tempósabb haladásnál a fogyasztáskülönbség is elenyésző.
Ha inkább városban mész többet, akkor nyugodtan maradj a kisebb motoroknál.Same rules apply!
-
Graphics
Jómunkásember
válasz EQMontoya #30135 üzenetére
1.4-es Jazz van kinézve. Pálya nem lesz. Főut kb 20-30km oktatásban /80-90km/h/
Többi varosban. Fogyasztás így minimalizálható szerintem. Egyet megnézek autószerelővel szerintem kedden vagy szerdán.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Qtya123
őstag
válasz Skillet #30107 üzenetére
"nincs az a sor4 aminek jó hangja lenne. Na ezzel nagyon egyet tudok érteni. Tud az durrogni, surrogni, szisszenni, ordítani meg minden... de szép hangja annak sosem lesz."
Nyilván ízlés kérdése, de én például azt gondolom, hogy ennek a 4 hengeresnek a hangjáról azért általában nem az jön le, hogy rossz a hangja:
[link][ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #30138 üzenetére
Nem is nagyon adja el senki.
De olyat se sokat kell keresni, ami 2.0 szívómotorral 240 lóerőt tud tuningmentesen, 8ezres fordulat felett kószál és nem hullik szét fél évente. Kicsit követhetnék a példát a mai 1.0 3henger, 110 ló turbóval korszakban. Tudom, tudom a környezeti normák persze...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Qtya123 #30137 üzenetére
Hát nem rossz, de a jó az nem ilyen
Bármelyik utcai (tehát nem kimondottan célgép, vagy sportautó) 4-nél több hengeres autó hangja is jobb
pl.: [link] ez azért sokkal kellemesebb az én fülemnek.
Igazi sok hengeres sportgépeket meg ne is említsünk(#30138) EQMontoya: porschék is.. M3-masok is. Sőt igazából bármelyik célgép, amiből legenda lett
Egy jó STi is picsa drága sok évesen is stb. Ezek az autók nem véletlen híresek[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
Hali!
Asszony Daewoo matiza multkor megrogyott bal első kerékre.... mintha gödörbe ment volna vele. De vissza felemelkedett az autó, azóta nem csinálta ezt. Viszont ha emelem a jobb hátsó oldalát a kerék lentmarad a földön, mintha a rugó nyomná lefelé... Alánéztem, amennyire tudtam, nem látok semmi rendelleneset, viszont azóta a motorháztető sem záródik le.
A héten megnézi egy szerelő, csak szeretném tudni kb mi okozhatja.
Ja és most vettem észre, hogy a jobb hátsó kerék lötyög...nem maga a felni, mert azok a csavarok meg vannak húzva, le is vettem a kereket, meghúztam megint. Akkor állt a helyén, most megint billeg. A dob anya lazulhatott meg? -
brickm
őstag
válasz Graphics #30143 üzenetére
Ha kerékcsapágy lenne menetközben morogna, nem?
A szilentre én is gondoltam, mert ha nagyon kitekerem a kormányt állóhelyzetben és elindulok koppan párat, de nem mindig. Kicsavart kormánynál mikor alánéztem láttam is a talpast, mintha meg lenne gyűrődve, elég szarul nézett ki. De attól tud ilyet produkálni, hogy az autó orra lemegy majdnem földig? Meg nem záródik a motorház? -
-v-
addikt
válasz Qtya123 #30146 üzenetére
Nekem ez is szar Egyszerűen a 4 hengeresnek nincsenek olyan felhangjai vagy nem tudom, hiába raknak rá sportkipufogót vagy forog 8 ezerig, én ugyanazt az ostoba bubogást hallom ... ilyen integra type r meg ezek se jönnek be. Sőt a 4 hengeres boxereknek sincs semmi extra hangjuk, nekem ugyanúgy nem tetszik az sti sem
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Nyilván ízlés kérdése. Abban egyetértünk, hogy a sokhengeressel a versenyt nem veszi fel, de én bírom az ilyen 8-9ezerbe forgó idegbeteg motorokat is.
Amúgy érdekességképp, ha már sokhegeres BMW-t likeltél:
Nagyon nincs könnyű dolga annak, aki ma sokhengeres E46-ot akar venni itthon.
- felmegy ma a hahura, BMW-k dögivel
- belövi, hogy E46 legyen, találat: 1428 --> hóhó nem lesz itt baj, van választék, valamit csak találunk!
- benzin legyen: találat 773-ra csökken --> jóezmég!
- sedan legyen: találat 333-ra csökken (valamiért mindenki a kombi E46-ra gerjed, nekem felfoghatatlan okból)
- legyen benne 6 henger: találat már csak 72
- váltó manuális: már csak 56-al számolunkAztán lehet még finomítani, én például nem tartom túl nagy elvárásnak, hogy ilyen autóban már hátul ne kurblis ablak legyenek ---> találat: 29 db. Aztán mehetünk tovább, szintén az a véleményem, hogy az autóban ne az FM transmitterrel szórakozzak, vagy hallgassam a kazettát, szóval CD is legyen benne: találat kemény 15 db. Ebből kb az első 10 db-ot lehet is bezárni, ezek a kintről aranyásók által behordott romok, amelyeket komplett forgalomba helyezéssel árulnak 800ezerért. Marad kb 1-2 amiért érdemes telefont ragadni.
Háromhúszdé kombiból meg akkora a választék, hogy eltelefonálod a fizetésedet a sok hirdetésre.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt