- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz ngaba #203242 üzenetére
Pattintsd szét, néz meg mennyire szigetelt és szárítsd ki rendesen.
Nekem van a házon belül egy gumitömítés, ami teljesen vízzáró - így én nem aggódnék, ha kimosnák, nézz bele te is a tiedbe, hátha annál is gondoltak erreLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
A 2000-res évek elején még itthon is élhető volt, utána kezdett az autók száma rohamosan nőni. Addig maximum az azóta eltűnt középosztály engedhette meg magának, ma már egy régi Swift szinte bárkinek belefér, még a frissjogsisnak is, sőt akinél elfér az elmult pár évben már vett asszonynak is. Szerintem a mostaninál nagyon több autóra már nem lehet számítani, aki akar kocsit az már vett. Maximum annyi hogy a mostani nyugdíjasoknak nem annyira van kocsija (általában max egy WagonR) és ahogy őket felváltják a fiatalok, még ha nem is annyira akarnak autót mint a mostani 30-50 évesek, szerintem a nyugdíjasoknál több lesz nekik is. Én még 10% autószámnövekedést tudok maximum elképzelni. 2000-ben 2,3 2007-13ig 3 millió, most meg már 4 millió autó van az utakon. Bár Budapesten nőtt a legkevésbé.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
addikt
Éppen veszek egy újabb autót, ami nagyobb értékkel bír, mint az eddigi. Ezt már jobban meg szeretném védeni. Az autó közterületen áll, egy útvégi zsákutcás kiöblösödésen az utcán a ház előtt, ahol gyerekek szoktak játszani, idegenek sétálnak a sétálóúton.
Aminek ki van téve az autó: árnyék nélküli tűző napsütés, eső, jégeső, hó, minden. Szerintem a gyerekek pattogó labdái is eltalálják néha, mert látok új fura karcokat váratlanul, parkolás idején, amikor nem mentem vele sehova. Télen a hótoló letörte a bal tükröt.
Azon gondolkodtam, egy ponyva mennyire oldaná meg ezeket. Szerintetek milyen előnyei és hátrányai vannak, ha rendszeresen letakarom?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Citroware #203257 üzenetére
Ponyvazni macera ha gyarkabban hasznalnad de a fo gond hogy a olcsot veszel a parat bezarod igy remekul bedunsztolod a kasznit (hamarabb el kezd rohadni). Plusz a ponyvat ahogy mozgatja a szel (tokeletesen ugy sem tudod lekotni) a rajta levo homok/port elkezdi belecsiszolni a fenyezesbe ami szarra karcolja azt. Plusz ha nem dedikaltan jeg elleni ponyva az vekony es semmit nem ved a jeg ellen.
Esetleg vmi drgabb ponyva ami lelegzo anyag… Mobilgarazs is jo de azt kozteruleten nem hasznalhatod elvileg (elvileg kocsit se lehet mosni kozteruleten).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Nem tudom, mióta a nevelt gyerekeim átléptek a szülő kategóriába nem igazán van kapcsolatom tizen-korai huszon évesekkel. Azt tudom, hogy a tömegközlekedésen nagyon idegesítenek (inkább mult időben, tavalyelőtt aug20 metróztam a tüzijátékra, előtte vagy 3 évig nem ültem tömegen) főleg ha a telefonjuk hangszórójából hallgaták a zenét. Nem tudom mi a "divat" mi érdekli őket, nem tudok velük azonosulni, megérteni a céljaikat. Én még egy korábbi nemzedék vagyok, abból is kifejezetten öreges mentalitású. Hogy a tévében mutogatott lilahajú orrkarikás a teste 15 pontján 3 négyzetcentiméteres tetoválást viselő bemindenezett mutat-e valósan egy mai fiatalt vagy milyen valójában, azt nem látom át.
Látok mondjuk sokakat mégha pár évvel idősebbek is, vagy nem is ismerem őket annyira, akik felveszik a babavárót, megvesznek egy romhalmaz-határeset házat, nagy tervek vannak, amúgy dolgoznak is érte de azért van benne rulett, ők általában vesznek kocsit is. Mondjuk egy tizenéves Sharant.
Budapesti fiatalokból max mukatársakat látok, de ők inkább 25+ mint tizen-25. Azért automotive területen szerintem több a saját autós. Mondjuk az kicsapta nálam a nagykaput hogy a csapatépítőn szinte csak a fiúk főztek, a lányok meg egy pokrócon fetrengve billegtek meg boroztak.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
#89309696
törölt tag
Budapesten és a többi nagyvárosban ahol a legtöbb gondot okozzák már nem várható nagy emelkedés, mert mindenkinek is van, vidéken (megyeszékhelyeken kívül inkább) még nőni fog. Itt annyira más az életkörülmény, hogy tényleg sokszor két-három autó is kell egy családba, akkor is ha mindegyik autó kétezret fut évente. Csak itt lassabban szedi össze a család a pénzt egy Swiftre is, ezért van még növekedő stádiumban, de ezen Budapest a "gazdag" városunk már túljutott azért stagnál, várhatóan meg csökkenni is fog majd, mert a fiatalokat nem érdekli és egy nyomorgó közlekedésbe születve főleg nem fogja érdekelni őket az autó. Vidéken nő, de elférnek helyileg az autók, lokális környezetszennyezésileg is. A turisztikai környékeken gáz a mennyiségük, de ott sem a helyiek miatt mondjuk. Azokon kívül meg aztán totál halott minden.
Budapestnek az autós gondjaival kellene foglalkoznia, vidéken meg a biciklis gondokkal, mert ez így nem jó, hogy az olyan keskeny utakon ahol két kamion se fér el egymással szembe normálisan, szét van töredezve az út széle, még biciklis csordáknak is közlekedniük kell.
-
Szada85
aktív tag
válasz Stylewars_kp #203263 üzenetére
Én alapvetöen nem gondolom, hogy itt csak, és kizárólag szentek dolgoznának, itt is buknak ki simlis dolgok, inkább a kivitelezésre fordítot/zsebrerakott arány más, de nem szeretnék politikai irányba elmenni.
Azt viszont szemmel látható, hogy reszelik a dolgokat, az egyik legforgalmasabb frankfurti parkolóházban (lehet azóta több is követte) pl. nemrég átálltak a teljesen "papírmentes" rendszerre, kamera olvassa le a rendszámot behajtáskor, kifelé az automatánál csak beírod a rendszámod, fizetsz, és kifelé szintén kamera alapján nyílik a sorompó.
Apróság persze, de mégis jó irány a felesleges szeméthulladék csökkentésére. -
Reggie0
félisten
-
veterán
válasz Reggie0 #203266 üzenetére
De ezt miért így kéne kezelni? Agglomerációból járok be Pestre dolgozni. Nem szívesen, de ott van olyan munka ami tetszik, megfizetik, stb.
Gyenge az immunrendszerem, én nem fogok felülni egy buszra hogy havi egy hetet betegszabin legyek.
Akkor inkább keresek vidéken munkát.
Ugyan így vagyok az okostelefonnal mint te ezzel. Addig volt jó ármikor előkapni a Symbiant és megnzézni valamit neten amíg másnak butatelefonja volt. Most hogy mindenkinek ott van a zsebében már nem olyan. Az internet is addig volt jó míg úgy kellett bekérezkedni valahova netezni, nem volt agyonszabályozva, agyonmoderálva, popup hozzájárulás, stb.
DE hogy örülj, az urak már helikopterrel járnak, így nem kell keveredniük velünk közönséges plebejjusokkal.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #203267 üzenetére
Hat, bp-en keves helikopter szall le, szoval autoval kozlekedik itt mindenki.
Azert kell igy kezelni, mert igy masoknak okozol tudorakot, mondvan, hogy gyenge az immunrendszered. Igy is igazsagtalan. A kozlekedes koltsegebe be kell vezetni az okozott karok kompenzaciojat, aztan majd mindenki eldonti, hogy neki megeri-e igy is. Igy legalabb a cegeknek is jobban megeri kikoltozni Bp-rol es csokkenhetne a Bp kozpontusag.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz brumi1024 #203270 üzenetére
Ez egy érdekes dolog. Nálunk többször is volt költözés és mindig kb. a csapat fele sírt az új hely miatt, a másik fele meg örült. A csapat fele a város-agglo egyik feléből jön, a másik fele meg a másik oldalról. Ha kiköltöznének a cégek az agglóba, akkor szerintem nagy vándorlások indulnának be (cégek között, meg lakóhely szempontjából is). Vagy két telephelyet kell fenntartani a város két oldalán.
De egyébként én is támogatnám az ötletet.
-
Qru
MODERÁTOR
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz szőröscica #203274 üzenetére
Elvileg az automata váltó mindegyikben megpusztul, de nem vennék rá mérget, Antinak volt róla írása a totalcaron
-
szőröscica
addikt
válasz z0d1@Ku$ #203276 üzenetére
Ezt lattam, de ez a 2gen, igazabol ennyi penzt sajnalnank ra sztem, ha egy kis, biztonsagos, nem lerohado autot kapunk kevesebbert is neki.
Felhasznalas tenyleg annyi lenne, hogy neha atugrana a szuleihez, az 2*20km, lehet egy heten egyszer bemenne dolgozni, az 2*30km, meg evi egy Balaton a baratnoivel esetleg. Szoval meg akar dizel is lehetne, mert nem rovidtavozna, es ebben a korban mar nincs kulonbseg vetelarban. -
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #203274 üzenetére
Mercihez nem nagyon ertek, mint marka soha nem erdekelt. A milyen autot vegyekbe nezz at.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
@focvis latod igyekszem: 5.7 (a valos 6.00 lett). [kép]
Sima GO, palya orszagut vegyesen.
#nincsbennetarcsi
-
thefreeman
aktív tag
Sziasztok.
Szerintek úgy összeségben melyik a jobb verzió ingázáshoz Budapest és Vác között napi szinten. Autópálya M0+M2 vagy inkább a régi 2-s? Az autópálya úgy 5-10 kilométer plusz a régi 2-s hez képest ami heti szinten már közel 100 km. A régi kettes meg forgalomtól függően 5-10 percel lassabb. Mindig árral szemben megyek reggel Vácra délután Pestre(13. kerület). Melyik kedvez jobban az autónak fogyasztást és állagmegóvást tekintve? Mazda 3 1.6 benzin.
Ja a legfontosabb
Fogyasztás fenti használat vegyesen plusz kis város 7-7,3 körül mozog klimával.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz thefreeman #203284 üzenetére
A 2-enkevesebb lesz a fogyid kiveve ha az M0-M2-n tartod a 80-90-es tempot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
6030D
Ármester
válasz thefreeman #203284 üzenetére
Én biztos nem döcögnék a kettesen, ha fontos a fogyi, menj 70-nel az M2-n.
Ez pedig n rád irányul, félre ne értsd, csak a napi Bp közlekedés témához: várjuk a megoldást a vezetőktől, amikor az emberek nem használják a gyorsforgalmikat, mert a kisvárosokban szüttyögve olcsóbb. Vácon nap közben meg élhetetlen a Spar-Tesco szakasz, de gondolom az autók 70%-a mehetne az M2-n is. Ismerek olyat, aki még mindig nem vesz Pest megye matricát, mert az M2-nek ingyenesnek kellene lennie.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
Dicséretes! 🥂
Nekem a mai 6,5, (Bp.IX. - M7 - Zeg) [kép] . ~12:45- kor indultam melóból, 13:02-kor már az IKEA-nál, aztán 40-60-80 kmh Martonvásárig, inkább a szélső sávban mentem, lehet gyorsabb is volt ott. Utána 100-150. ( 1 alkalommal szárny nélküli Y40 egy agresszíven sietős, tolakodós, indexelős miatt, aki nem bírt várni míg előzünk egy kamiont, ezt követően visszavett)
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz thefreeman #203284 üzenetére
Amelyik nem veri szet a futomuvet.
-
veterán
válasz BigBlackDog #203288 üzenetére
Sokat fogyaszt, spórolok a TDI-re.
Nincs tetőspoiler: így a kilógó vezetékeket duct tape-pel ragasztottam le a tetőn; nincs 3. féklámpám ami sűrű forgalomban veszélyes lehet.
Kb. egy dinamikus családapa tempóját hozom most.Nincs tartós kilonyolcvan, nincsenek kétkilók, ritkán fűzöm át 3 sávon.
- Ilyen stílusban ennyit eszik.
- DSG-shez képest mínusz 0,3 liter 100 kilométeren. DSG Manuális
- A nemszeretem Bridgestone T005-nek alacsony a gördülési ellenállása.
- A csipszes box is bevált.
- Nem használok tempomatot, VW-nél korábban se.
- Egy Gerhard Plattner veszett el bennem! NemAzt persze nem veszed észre, hogy letakarítottam a kijelzőt. Nagyjából.
[ Szerkesztve ]
-
thefreeman
aktív tag
válasz Reggie0 #203289 üzenetére
Sajnos mindkét verzióban kb. egyenlő arányban van olyan útszakasz ami eszi a futóművet. Fogyi nem annyira lényeg munkáltató 100%-ban fedezi abból a szempontból mindegy. Persze visszaélni nem akarok vele. Gondolom motor/váltó/kuplung is jobban szereti az autópályát. Max olajat kell gyakrabban cserélni a nagyobb futás miatt.
-
válasz MasterMark #203271 üzenetére
Nézz körül Lappföldiában. A szábavert szántóföld közepén egy ocsmány alamenium kockában mi van? Két Michelin csillagos étterem ami csak bejelentkezésre nyit ki - és mégis mindig teli a parkoló. Sokkal jobb a decentralizált infrastruktúra.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Richard!
addikt
Megjött a biztosítás a következő 1 évre, augusztustól.
Mindösszesen 27768 Ft lesz, az eddigi 33212 Ft helyett. Maradhat. (K&H, B01)Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
e.vid
senior tag
válasz thefreeman #203284 üzenetére
Szia.
Én Vác-Bp (XV. ker) között ingázok saját autóval amit én tankolok. Nekem az M2 az napi +16km, de mégis azt használom... Jobban szeretek egyenletesen haladni, mint folyton fékezni, váltogatni, szerintem az autónak is ez a jobb.'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
Qru
MODERÁTOR
-
ngaba
aktív tag
válasz Szoszo94 #203251 üzenetére
& Qru: Volt szárítógépben is.
Bevallom, a kapcsolódó YT-videó megnézése után nyuszi vagyok teljesen szétszedni: Ez az egy kulcs van az autóhoz (a másik még a sógornál van Németországban, remélhetőleg azért előbb-utóbb hozzám kerül), és nem otthon vagyok. Az a rész, amire az elemcserénél ráláttam, ránézésre rendben volt...
Új hozzászólás Aktív témák
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban