- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- A Samsung bemutatta a Galaxy XCover 7-et
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
ma Ice Universe záfolja a minap felröppent híreket, marad a négy kamera.
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Stylewars_kp #203595 üzenetére
Mondjuk azt aki betartja, az meg is érdemli, hogy 100e-nél motort cseréljen. Nincs olaj, főleg egy turbós vasban, ami kibír 30e km-t...
-
válasz tboy93 #203603 üzenetére
És a legszebb, hogy aki így használja, pont az nem fogja 1x sem ellenőrízni az olajszintet, mert ez új autó címszóval.
Én mindkét tipoban 3000 km környékén ledobtam az első olajat, most decemberben jön az éves szerviz, mert akkor lett forgalomba helyezve az autó, addig kb 8ekm lesz ebben az olajban. A következő cserénél meglátom mennyit megyek, ha havi 1000km-t akkor lehet nem csinálok köztes cserét, hanem akkor cserélem le, mikor szervizbe kell vinni (~12ekm).
Amúgy én az új autóimat is kb minden 1000km-en felpattintom a motorháztetőt és ellenőrzők minden folyadékot kábelt stb.
A seatot megvettem olajcsere, majd 8ekm után megint, első olaj korom fekete volt, második már átlátszóbb, mikor eladtam tiszta volt az olaj a nívópálcán, pedig mentem már vele 2000km-t
Szerintem nálam, ha hiányzik olaj, az már az miatt van, hogy annyit nézem a nívópálcátEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz kisza25 #203607 üzenetére
kb minden 1000km-en felpattintom a motorháztetőt és ellenőrzők minden folyadékot kábelt stb.
Látod, ha Fordod lenne, akkor ezt sűrűbben csinálnád
Igaz, most már nyugi van vízszint ügyben (mintha megállt volna a fogyás), de azért na...#napifogyi
S-Max, bc szerint 7.7, mér-számol módon 7.87Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #203599 üzenetére
Az utolsó linknél egyáltalán nem jellemző, kis posta, lakótelep, általános iskola, bolt van a környéken. Nyilván azért ne hagyd a szélvédő mögött a laptopot, rajta PÉNZ feliratú borítékkal, amiből kilóg pár húszezres.
Itt és itt már neccesebb, ha panorámában gyönyörködnétek. Régebben csak nyitott kesztyűtartóval hagytam ezeken a helyeken az autót, hogy lássák értelmetlen feltörni. -
veterán
válasz stickermajom #203613 üzenetére
Itt Németországban olyan jó helyen lakunk, hogy a multkor a kocsiban hagytam 250 eurót látható helyen (előző este megállított a rendőr és a forgalmiban volt, gyorsan átdobtam a pohártartóhoz nehogy azt higgye, hogy meg akarom vesztegetni), másnap délután jutott eszembe.
Illetve pár utcára tőlünk mindig az utcán parkol egy piros Ferrari. Nem féltik ezek a katalizátort?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #203605 üzenetére
Menüben a gépkocsi ikonra rámész ahol a fogyit is írja. Ott a jobb alsó sarokban van egy setup gomb (ez vhogy nem sikerült lefordítaniuk), ha arra rányomsz bejön egy hosszú lista a beállítási lehetőségekkel (pl, világítás, ablkatörlő, stb). A lista alján lesz a szerviz menü, arra ha ráböksz kiírja, hogy mennyi km vagy nap van hátra (külön méri az olajcserét és külön a inspekciós szervizt ha rugalmas perióduson vagy).
Legalábbis a Superb-ben így van. Oktávban is talán így van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz kisza25 #203607 üzenetére
Én az accordot ritkán szoktam ellenőrizni, ott nem fogy az olaj.
A corsát nézegetem pár havonta, de azt se sűrűn, mert nagyon keveset van használva. 2.900km-t futott egy év alatt.
A motort nézem gyakran, az kapja a fordulatot, ott figyelek nagyon hogy rendben legyen az olaj.
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #203557 üzenetére
Nem biztos, végre nem a sztratoszférában a nyomatékcsúcs, azt írják egész normálisan megy az 1.5 DPi.
De a gdi vagy a toyota 132 lovas egyhatosa kb 100 lovasnak érződik, amiktől jobban megindul nejem pöcsköszörű 1.2ese (igaz, a nyonatékcsúcshoz közel autózunk vele, 6-800rpmre, lakotton kívül meg már majdnem a maxon)#napifogyi: 6,43at nyakalt klímázva a Megane...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #203607 üzenetére
Mondjuk olajszintet én sem néztem még a Skodán de úgy is szól ha alacsonyan van a szint. Bezzeg a vízért nem szól, azt azért nézem pár hetente (erősen csökkenőben van a vízfogyi, már-már kb alig fogy).
Bubin is nézem pár hetente azt olajat meg a vizet is. Igaz az olajat nem szabályos módon, mert a manual azt írja melegen nézzem de én hidegen nézem indítás előtt.
A Fűnyírón meg akkor nézem maikor eszembe jut de abban a technikában bízom (nem ok nélkül), ezért nem kell azt olyan sűrűn nézni.#nincsbennetarcsi
-
6030D
Ármester
válasz tboy93 #203603 üzenetére
Majd írom mindig mi történt. Nekem nem lesz előbb cserélve, csak amikor kötelező, és a kollégák cégautó tapasztalatai alapján 8-10 évig marad is. Mivel szinte csak magán használatban megy, ezért sok km nem lesz benne, olyan évi 12e km körül.
Most van benne 16e km, víz a maxon, olaj ugyanott, ahol 3000 km után (max mínusz fél cm).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Snoop-y
veterán
válasz tboy93 #203603 üzenetére
Szomszed ugyanigy hasznalja a twinturbo Macan-t
Finoman probaltam ravezetni, hogy a turbo-s autonak kb az a lelke de hat o csak betartja a szerviz intervallumot. Tavaly egy hetig allt szervizben ——> elszallt vmi tomites motor ki/be (szerencsere garis meg)
Az STI-n minden 5K utan csere volt...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
válasz 6030D #203620 üzenetére
8-10 evig mennek nalatok a kocsik
focvis, Qru: koszi, melo utan megnezem mar kivancsisagbol. januar ota egy 10-est beletekertem, meglepoen szalad bele a km, bar ebben benne van mar az is, hogy sikerult eljutni sielni is, meg repules hijan nyaralni is kocsival mentunk. ez korabban nem igy volt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
6030D
Ármester
válasz tboy93 #203621 üzenetére
30e km / 2 év. Így is számolja, és nem akar lejjebb menni, pedig az elején csökkent, de visszaállt. Most a két év azért lesz előbb, mert '20 februárban vettem át a kocsit, de szerintem már decembertől számolja, mert készletes autó volt. (Rendszám is még R-es, pedig februárban már S is ment)
bandus: alapból home officeos munkakör, munkához nincs rá szükség, kb béren kívüli juttatás. Nyilván a főnökömé 5 évente le van cserélve, de a kollégámnak (fellettes) még egy Mazda 6 MK2 van. Ő mondjuk nincs is rászorulva, vettek pár éve egy új Outbacket családi kocsinak. Én így is elégedett vagyok, kaphattam volna valami kisebb zsebcirkálót is, ez meg most nagyon jól jött.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
válasz cappa72 #203611 üzenetére
Szerencsére eddig csak ellenőriznem kellett, eddig semmiből nem hiányzik
Stickermajom: aszisztansz az van nekem is, de azért nem hagyatkoznék csak arra
Tboy93: mivel ez szívó, ez is kapja a fordulatot tőlem, mert különben nem megy, ha sietek, akkor úgy indulok, hogy 1ben 4000- ig, kettőben 5000- ig és utána felváltogatok, ha normál közlekedek, akkor 3500-nál váltom el, ha, meg ráérek 2500- nál, de pályán folyamatosan 3800- at forog tempomat 144- nél[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bandus #203628 üzenetére
Lízingre szerintem nincs is ilyen hosszú futamidő. Saját flottánál szokás addig megtartani, amíg a km nem lesz problémás. Flottások garancia időt számolnak, általában gari vége előtt kiszórják az autókat, mert karbantartástól függetlenül szinte minden márkánál van valami szívás. Gari alatt is szívás, de utána meg főleg.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Magnum_
nagyúr
Minden oke
I humbly and respectfully decline™
-
-
nagyúr
válasz Stylewars_kp #203595 üzenetére
Az olajgyártói tesztek 100 üzemóráig tartanak.
Mérnökök 250 üzemórába maximalizálják (néha 400 óra) az olajcsere periódust.
30k km az hány üzemóra? Városban könnyen el lehet érni a 15-20km/h átlagsebességet.
Nincs véletlenül egy szigorú, felezett csereperiód feltüntetve, a feltételekkel a használati utasításban?
Itt lehet nézni teszteket, hogy milyen állapotan vannak az olajok, 6-10k km után."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
válasz Magnum_ #203634 üzenetére
Szuper! Gratulálok apuka
dj79: a 250 üzemóra autópályán 25-30ekm lesz, városban meg 5-8 ekm és így is kellene kb cserélni
Tiponak benne is van a használatiban, hogy sok rövidtav estén felezni kell a km-t (15ekm az alap)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
Minden szabványok megvan a saját tesztmotorja és hozzá lefektetett tesztmetódus.
A személyautó olajszabvány tesztekben nem szokott túlterhelt vagy más extrém használat szerepelni.
Dexos1 Gen2-es olajnál van 3,2literes motor 200 órás tesztüzemmel, talán ez a legnehezebb tesz személyautó motorokba való olajoknál.
Ezeket a teszteket teljesen új motorokkal végzik. A használt motorokban ezeknél hamarabb fárad el az olaj."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
MC Pite
veterán
válasz Magnum_ #203634 üzenetére
Gratula, jöhet majd kép/adat ahogy az új jövevényekhez szoktuk (lesz babybox vagy hasonló?)!
Egészséget egy raklappal, és kitartást
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
Csersznye méretű jégeső már meglátszik az autón? Még nincs vége úgyhogy várom, hogy megnézhessem
https://tinyurl.com/rasoapro
-
tboldi
nagyúr
válasz Stylewars_kp #203644 üzenetére
Van olyan ismerősöm aki olyan sokat városozik, hogy Ő inkább 7500 után kivágja.
Én is sokat városozok, az éves futásom nincs ennyi sem, így félévente cserélem, ez az előírás Hondáéknál.
Mondjuk most 2 hónappal meg vagyok csúszva, ahogy az ózonos tisztítás és a pollenszűrőcsere is időszerű lenne már, pláne ebben a melegben. De most az új fényszóró fontosabb volt, így nyugodtabban alszom. Na, meg 16 GB-nyi használt RAM-ot is akkor kell lőni az öreg ThinkPad X230-ba, amikor épp hirdetik, mert később már nem feltétlenül lesz elérhető.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen