- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
Mindkettő elég nagy előny, a zörgést alapból nehezen viselem, ezek a folyamatos sírások meg álló helyben és menet közben is, néha már sok. Főleg, hogy olyankor minden más hangot elnyom, tehát telefonálásnál is elkezd sípolni a radar ha leparkolok, addig meg nem hallom a másik felet. Dinamikus előzésnél azt hiszi hátulról nekimegyek a másiknak...
A holttérfigyelő hasznos, meg a keresztforgalom figyelő, az már egyszer egy parkolóból kiálláskor megmentett, mert nem láttam ki és koppra fékezett, nem vertek oldalba.
Meg a 4,2-es átlagfogyasztás ami parádé ezen időszak alatt, az más kérdés, hogy hiába 120 paci, alig akar megmozdulni padlógázra sem, csak Sport módban.Üdv, Balázs
-
Magnum_
nagyúr
válasz ngaba #202544 üzenetére
Ha a buszon elesik valaki és meghal, és leszűkítjük két emberre a büntetőfékezést (mindkettő a másikra vall), de nem tudjuk 100%-os bizonyossággal, akkor ennek nem lesz felelőse, és hazamegyünk?
olvasd el kérlek újra, amiket fent írtam
Nekem a jog merevségével van baj. A jog nem tud azzal mit kezdeni, hogy azért gyorshajtasz, mert rohansz a várandós feleségeddel a kórházba.
De tud, lásd pl. végszükség intézménye, vagy tévedés, vagy egyéb, büntethetőséget kizáró ok.És mi van olyankor, ha a törvényalkotó visszaél a jogalkotási lehetőségeivel ["látjátok? ez törvényes. tegnap hoztam rá a törvényt."], ami párszor előfordult már a történelemben? Semmi.) + De ezen változtatni csak a jogászok tudnak...
Nem, ezen változtatni a jogalkotó tud. Ki a jogalkotó? Ezt gondolom tudod. Az sem nagy kutatás tárgya, hogy jogszabályt alkotni, vagy módosítani hogyan kell és hogyan szoktakNa mindegy, régen azt szoktam mondani, hogy utálom a jogászokat, de most már inkább az a bajom, hogy a jogászokból jogértelmező robotokat csináltak a modern társadalmak
Én meg mondhatnám, hogy utálom pl. a pedagógusokat, mert a pedagógiát kiüresítették és tankönyvfelolvasó robotokat csináltak belőlük, vagy magukból.I humbly and respectfully decline™
-
-
Vismajor01
addikt
válasz Magnum_ #202532 üzenetére
Mielőtt megszakérted az objektiv felelősséget olvass utána kicsit
https://www.vezess.hu/vezetunk/2016/04/15/amit-sokan-nem-ertenek-az-uj-traffipax-szal-kapcsolatban/
"A megengedett legnagyobb sebességre,
a vasúti átjárón való áthaladásra
,a járműforgalom irányítására szolgáló fényjelző készülék jelzéseire
,a járművel történő megállásra és várakozásra,
az autópálya leállósávjának igénybevételére,a behajtási tilalomra,
a kötelező haladási irányra,a természet védelmére vonatkozó előírásokat"
Tehát aki piroson megy át, leálló sávban közlekedik, megáll/indokolatlanul lassit főúton (aka büntetőfékez), befordul a behajtani tilosra, kötelező haladási irányt figyelmen kivül hagyja, mind mehet a csekk.Persze ha valaki átmegy a piroson, oldalba kap egy szabályosan közlekedőt és tovább hajt az már bűncselekmény és bizonyitási eljárás követi.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
6030D
Ármester
Azért én megnézném a statisztikát, mennyi olyan felvételt kapnak, ami csak puffogásból (irigységből?) megy be. Az lesz a vége, hogy olyanok lesznek a dashcamesek, mint a lengyeleknél, hogy direkt neki megy, hogy legyen felvétel. Mást nem tudok mondani azokra a felvételekre, olyan reakcióidők, fékutak nem lehetnek, meg besorolásnál, hogy nem veszi észre, hogy lassan kúszik be oldalról az autó, és 5 mp múlva összemennek.
Főleg, ha valamelyik csatorna kitalálja (lehet, hogy a bpi autós is ilyen ), hogy 5000 Ft minden beküldőnek, aki kikerül az oldalra.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Magnum_
nagyúr
válasz Vismajor01 #202555 üzenetére
nem igazán értem, mivel írtam ezzel ellenkezőt?
Én a videón -ahogy írtam tulajdonképpen - több objektív felelősségi körön kívül eső szabálysértés és bcs gyanús dolgot értékeltem.
Az sem valótlan, hogy - pont te erősíted meg - nem minden objektív felelősséges.Mielőtt megszakérted az objektiv felelősséget olvass utána kicsit
De szóljál be, persze.viszont ezt kiemelem:
megáll/indokolatlanul lassit főúton (aka büntetőfékez) indokolatlanul lassítás nem egyenlő büntetőfékezés.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
válasz Vismajor01 #202555 üzenetére
Szerintem ne egy praktizáló jogásszal állj le erről vitázni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ngaba
aktív tag
válasz bitpork #202559 üzenetére
Én pont ez ellen a gondolkodás ellen "harcolok". :D Nekem valaki egyszer elmesélte, hogy hogyan vett fel valami munkanélküliek munkába állását segítő vastag támogatást úgy, hogy 2 hónapra munkanélküli lett, majd visszament ugyanoda dolgozni (egyszerűsítek, volt itt KATA, meg minden). És tényleg nem értette, hogy nekem ezzel mi a problémám, hiszen jogszerű volt (a jogalkotó kifelejtette ezt a kiskaput). Erre én azt mondom, hogy lehetne valami Alkotmánybírósághoz hasonló "jogszabály szellemiségét" őrző testület, ami ilyenkor fejbe koppintja az embert. Aki tud értelmezni egy nyakatekert jogszabályt, az azt is tudja, hogy nem erre találták ki ezt a támogatást. És én azt tartom abszurdnak, hogy manapság ez számít eretnek gondolatnak (amit az embernek az anyukája tanított), nagyobb eretnekségnek, mint felvenni a valódi munkanélküliek elől ezeket mondjuk, a fenti példában.
Magnum: Azt értem, hogy nem te alkotod a jogszabályokat, de a "jogásztársadalomnak" azért több ráhatása van erre, mint a pékeknek. (És egyébként a fenti példában vázolt állampolgári viselkedésre is.)
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz Magnum_ #202557 üzenetére
Itt:
"Bocsanat, de itt a videon nem gyorshajtasok vannak, ahol az objektov felelosseg alkalmazhato, hanem egyeb szabakysertes es buncselekmeny gyanus dolgok, ahil fogalmilag kizart az objektiv felelosseg.
Ezert jobb, amikor a rendor pofatlanit es helyszini megallitas van"Kiemeltem.
Még csak az sem igaz, hogy a gyorshajtásoknál egyértelműen objektiv felelősség van - ez függ a gyorshajtás mértékétől. Ha 140-el mész 130-as táblánál az "csak" simán szabálysértés, és nem tartozik objektiv felelősség alá. Viszont a videóban látható piros lámpa figyelmen kivül hagyása(4 autó, és mind a 4 a kötelező haladási irányt is megszegte, szintén objektiv felelősség) audi a leálló sávban (objektiv felelősség), fehér Q8 kanyarodóból megy egyenesen(szintén objektiv felelősség), szürke audi főútról szabálytalanul lekanyarodik a neki behajtani tilosba és felhajt a járdára(Kötelező haladási irány figyelmen kivül hagyása, behajtani tilos figyelmen kivül hagyása, mind objektiv felősség alá esik 2008 óta).
És köszi hogy kiemelted, nem is értem... Nyilván nem egyenlő büntetőfékezéssel hiszen ilyet a KRESZ nem ismer, nincs ilyen tétel. Indokolatlan lassitás/megállás nem feltétlen egyenlő közúti veszélyeztetéssel, ami viszont nyilván nem esik objektiv felelősség alá. Ha valaki megáll előttem a főúton és ezzel gátolja a továbbhaladásom az objektiv felelősség alá esik. Ha előttem fékezz indokolatlanul és én belerohanok hátulról akkor az közúti veszélyeztetés. Csak azért tettem egyenlőséget mert a videóban nem volt szó hirtelen fékezésről, veszélyhelyzet kialakitásáról.
Honnan tudod én mivel foglalkozom? És miért ne álljak le vitázni?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz Vismajor01 #202563 üzenetére
Ezt most megelőlegeztem magamnak, de az írásod temperamentumán látszik az érzelmi töltet. Egy jogásznak a száraz tények vannak. Bocsánatot kérek ha tévednék
A jogalkotás, jogértelmezés és szándék nagyon sok esetben 3 különböző dolog. Előbbi a politikusok dolga, a középső a bíróságé és szaGhatóságé utóbbi pedig marad a keményendrogozóegységsugarú állampolgárnakhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #202552 üzenetére
Az i30 csak a jobb első ajtónál cicergett kicsit 7800 km alatt, minden más kussban volt, plusz az anyagminőség teljesen más kategória, abban a Fóka iszonyat rangon aluli.
Vezetéstámogatókban azért jó a kérdés, mert az i30 fapad volt, ez meg majdnem fullextra, így sokkal több a kütyü is, de amik voltak a Hunyadiban is (vészfékező, sávtartó, parkradar), azok nekem jobban tetszettek, nem voltak ennyire tolakodóak és idegbetegek. Sőt, a sávtartó jelentősen érzékenyebb és okosabb volt, ugyan azon útvonalon aktiválódott/működött, ahol most a Focus csak szétteszi a karját, hogy mit akarok, nem lát semmit.Qru:
Itt van különbség, ha megyek stabil 50-el és átnyomom Normalból S-be, akkor ránt egyet és elkezd gyorsulni a gép, tehát a gázreakción sokat dob, de ennyi az összes különbség, amit fel tud mutatni.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
rbalint88
addikt
válasz gooool #202566 üzenetére
Ez jol hangzik, koszi! Mondjuk az elantra 9 evesen 123ezerrel is leginkabb kussol, csak nagyon gatya uton van kis cicerges, ellenben a tolatoradar mire eszhez ter, az sokszor nagyon hosszu ido, mar szurom az egyest, mikor megpittyen, hogy eletre kelt.
Az enyemben is csak savtarto-veszfekezo-parkradar lesz benne (comfort szinten ezek alapfelszereltsegek), tempomat a sima, nem adaptiv fajta. -
stickermajom
addikt
Bolloré Bluecar [link] -> innen nézve nincs az ég világon semmi gond a dákó Springgel.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #202569 üzenetére
Ez most a konyhafőnök, vagy miezitten kérem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
Június 16-tól lezárják a Hárosi Duna hidat az M0-on az M1 irányába. [link]
#nincsbennetarcsi
-
Zsombe
senior tag
Jobb a gázreakció és jobban pörgeti a motort (=jobban béget ). Egyébként pályán hasznos az S, sokkal dinamikusabban lehet haladni vele, mint D-ben.
Illetve S-ben fokozatokat is imitál, a kormány mögötti fülekkel lehet "kapcsolgatni".[ Szerkesztve ]
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #202567 üzenetére
A tempomat fura volt, mert először felélő és utána lassít vissza, amit régebbi autóimban tapasztaltam csak, az újak megoldották "rendesen).
Tse:
Az mondjuk elég nagy meglepetés lenne, mert ez 6-os manuál. Minden bizonnyal az elektromos gázpedál állását nézi kicsit szigorúbban, azért ránt és kezd el megindulni.
Egyébként a potens viselkedés nem tudom melyik motorizáltság/kategória kiváltsága manapság, mert megy ez is, lehet vele területi képviselősen hasítani, de nem az a pengeéles a reakció a gázra, mint anno voltak az Euro 6(d) előtt. Nincs mese, kell a Tesla.Üdv, Balázs
-
válasz gooool #202546 üzenetére
Nekem most 4000 km a tipoban semmi nem zörög nyisszog, az előző 16 ekm és ott sem zörgött semmi. A 2010- es seat ibizában minden is zörgött 135ekm után. A 2013- as i30- ban nem zörgött semmi 100ekm után, de ott eléggé behallatszottak a kerekek. A 2015- ös i20- ban már zörgött pár dolog 60 ekm után és a görd7lési zaj ott is nagyobb volt. A 2011- es kia proceedben nem zörgött semmi 68 ekm után, egy klíma tisztíttatás után zörgött a kesztyűtartó, de szétszedtem és rosszul rakták össze (kia szervíz )
A 2006- os skoda fabia kombiban nem zörgött semmi, de lehet csak azért nem emlékszem, mert azzal voltam elfoglalva, hogy olyan volt, mintha a derekamat rugdalnák.
58ekm után adtam elEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gooool
őstag
válasz kisza25 #202581 üzenetére
Tényleg, azt el is felejtettem megemlíteni balintnak, hogy az i30 gördülési zaja, meg a futómű zajai eléggé hangosak/furák, mélyen puffogó fajta, ami engem zavart, de lehet ha nem az alap acélfelnis, extra eco gumis kerekekkel jön, akkor ez is élhetőbb, főleg azért, mert a rajta lévő Hankook-ok kanyarban mindent csináltak, csak nem tapadtak, tempósabb haladáskor négy kerékkel csúsztam az ívről rendre. Ellenben ha kikapcsolod az ESP-t, akkor nagyon kell rángatni, hogy visszakapcsoljon, ami hatalmas plusz pont, a Fóka egy kicsi játékra is már újra készenlétbe helyezi az automatikát.
Üdv, Balázs
-
kátú
őstag
Vettem még egy autót
Hetek kérdése, és hozom a képeketIt still works!
-
-
tboldi
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Ezt a lézeres felnipucolást/felújítást próbálta már vki? [link]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #202598 üzenetére
Jaj, oda jobb ha nem megyek. Néha benézek oda de...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- BMW topik
- EA Sports WRC '23
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- BestBuy ruhás topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...