- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Hívószám-hamisítás
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- iOS alkalmazások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Yettel topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
-
mandleee
tag
válasz Doki16 #145486 üzenetére
Köszi neked is és Qru-nak is!
A kormány kb. 30e volt, az ülés oldalának szivacs pótlása, plusz újra bőrözése 35e. Szerintem a minőséget látva, főleg pesti árakon szerintem megérte a pénzt. Ha a szivacs rendbe lett volna, olcsóbban kijött volna. Sajnos ezek az ülések nem bírnak túl sokat, max 100e-150e km-t, sok város hamarabb koptatja.
Egy full polírom gondolkodtam, de mióta megvan már nincs olyan oldala a kocsinak, ahol ne lenne apró nyoma a többi parkolónak. Garázsban áll végig, nagy ritkán kimerészkedek, de a pláza parkolókban nem mindig sikerül a többieknek anélkül kijárni, hogy ne hagyna 1-2 apró nyomot. Nem feltűnő, de épp elég a tudat. Kell egy pesti offos kocsi, ahol nem fáj ilyen miatt a szívem. (Kis kasztni, szívó motor -> mx5 )
Már nem is szívesen mosom le, mert találok rajta új harci nyomot. Más lehet észre sem venné, de én egy apró hibát is egyből észreveszek.Viszont így majdnem egy év távlatából (25ekm) nagyon megszerettem ezt a kis kocsit. (Megane3) Egész jól mozgatja a kasztnit a motor, hosszú távon is elég kényelmes, főleg ezekkel az ülésekkel. Leginkább autópályázásra használom, hétvégente városban.
-
#89309696
törölt tag
válasz stickermajom #145502 üzenetére
-
gzbotii
nagyúr
válasz stickermajom #145502 üzenetére
Ezeknek ilyen 50.000 darabja, nem? Ha van két szett gumid (aka. nem nyáron is télivel ) akkor már macera és nem is olcsó.
Szerintem egy nélkülözhető feature, akinek van, a többség inkább panaszkodik rá.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #145506 üzenetére
Az első hidegebb napokon a szervizes kollégák rendszeresen kapják a riadt telefonokat, hogy felvillant egy szőrös U betűben egy felkiáltójel.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
BigBlackDog
veterán
válasz gzbotii #145506 üzenetére
8-10e Huf körül láttam már új, gyári szenzort S-Crosshoz. Azt nem tudom, hogy más márkához milyen árban megy.
Mondjuk én eddig még nem láttam a visszajelzőjét, igaz 2-3 hetente korrigálom is a nyomást. 1-2 tized barnal nagyobb különbség még nem volt. Persze, defekt esetén más.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz gzbotii #145506 üzenetére
Astrába 8k/db-ért is van már. De ha ez is sok, akkor olyan autót kell venni, ami kerékfordulat alapján számolja. Lásd kisza autóját.
Kifejtettem már itt többször, az átlag usernek ez egy nagyon jó feature és nem támogatom a kiiktatását. Itthon mindig mindent jobban tudnak az emberek, ezért van ledugózott EGR, kiherélt DPF, hát mögött bekötött öv, stb. -
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #145506 üzenetére
Nekem tetszik a nyomásmérés, az ára meg a kötelezősége az amivel baj van. Mert se a létbiztonság, se a környezetvédelem nem indokolja. Amíg működik addig működik, akinek kell az megjavíttatja, de kötelező elemnek elég meredek. Az autógyártók is igazán megfeszülhettek volna, hogy ha nem érzékel szenzort akkor átáll fordulat alapú mérésre, mint a régieknél. Ja, hogy akkor kevesebbet lehet lehúzkodni érte...
Ne csodálkozzon rajta senki, hogy taktikázva van, egy eleve így megoldott rendszernél. Ez kicsit bonyolultabb, mint 0-1-ben gondolkodni.A hát mögött bekötött öv, a kiszedett DPF és EGR súlyos biztonsági, környezetvédelmi és életmenő eszköz, a keréknyomásszenzor meg nem, mondtam már ne 0-1-be, mert az nem müxik...
[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #145502 üzenetére
Normális világban nőttél fel tpms nélkül és mégis élsz... ami csoda hiszen normális emberként apád nem is ült volna autóba amiben nincs.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz bitpork #145513 üzenetére
Nekem csak az nem tetszik, hogy direkt kiforgadot és élére állítod a másik véleményét, holott igaza van neki is, kicsit neked is, de csak a Te igazad számít a legtöbbször.
Teccikérteni?Ha gyárilag TPMS-el szerelt az autó, igenis kutya kötelessége lenne azt működőképes üzemmódban tartani.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #145514 üzenetére
Neeeeeem, pusztán rámutatok h itt a phórumban piszkosul megy a nagyon megmondás. Mindenki önkéntes mérvadó - igen még én is, bár azt remélem hogy nálam azért az őszinteség, a belátás és a nyilvános megkövetés azért javított már a helyzeten Mindig van egy aktuális trend amire felül majdnem mindenki és egymásra licitálva szokott egyre szélsőségesebb dolog leíródni. Ha valaki beleolvas a hsz-ekbe akkor itt gyakorlatilag a gyárinál jobb állapotú a KRESZ-t nem csak hogy betartó de azt természetes valójában alkotó autótulajdonosok vannak és mindenki más gyilkos (néha csak fókabébi, néha gyerek és terhes anyuka).
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz bitpork #145516 üzenetére
Nem Bitpork, a baj az, hogy EU törvényben van szabályozva már, hogy minden új autóba kell TPMS vagy valamilyen abroncs nyomás ellenőrző rendszer. Ha ez nem működik, az autó kvázi vizsgára alkalmatlan, és balesetveszélyes LEHET, nem azonnal az! Azért ezeket az egymásért hozott szabályokat be kéne tartani véleményünk szerint.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kickass
őstag
válasz stickermajom #145512 üzenetére
Hogy is tanitjak az elindulas elotti teendoket?
Messze nem kellene bukofaktornak lennie, siman lehetne egy figyelmeztetes/javitasra kuldes. Ez a mindegy mi vilagit a muszerfalon azonnal buko csak azert van, hogy a vizsgabizonytalan uraknak meg veletlen se kelljen utananezniuk ha nem a check engine vilagit es az mennyire befolyasolja a menetbiztonsagot/muszaki allapotot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #145519 üzenetére
Igen, fizikailag benne van a pótkerékben.
Nekem a TPMS rendszerrel az a bajom, hogy az enyémben olyan van ami csak hirtelen nyomásesésre riaszt, így nem sok értelmét látom. Most hogy hűvösebb idő jött be 0,3 bar hiányzott a gumikból de nem jelzett be... Ha meg defektem van menet közben azt úgyis észrevenném. Cserébe 15k/db a gyári szenzor.
Ettől már egy ABS alapú rendszer is sokkal jobb és olcsóbb lenne.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jó hír, ma délután átadják végre az M2-est. [link]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
[link] ha nem közel 3M lenne, hanem forgalomba helyezéssel megállna 2.5M-ban, kimennék ezért, viccen kívül.
I humbly and respectfully decline™
-
LZs?!
aktív tag
válasz #89309696 #145511 üzenetére
TMPS - biztonsági és környezetvédelmi feature.
Biztonság: alacsony nyomás -> puha/rosszul felfekvő gumi (de ugyanúgy a túlfújt) -> nagyobb fékút és magasabb instabilitás/rosszabb manőverezhetőség
Környezetvédelem: alacsony nyomás -> magasabb fogyasztás -> magasabb károsanyag kibocsátás
Környezetvédelmi szempontból ez legfeljebb egyszámjegyű %-ban, vagy akár annak is csak a törtértékében számít egyéni szinten, pont mint a start/stop rendszer, főleg hogy egy nagygázos elrugással negligálódik az addigi úton kumulált megtakarítás; ugyanakkor tömegben és lokálisan fókuszálva statisztikailag kimutatható előnye van. Sz'al papíron jó.
A biztonsági oldal pedig elég nyílvánvaló (szerintem legalábbis), ha az ember vet egy pillantást a forgalomban résztvevők 'papucsaira' egy random eszmei pillanatban; másrészt a különböző vezetéstámogató, illetve biztonsági programok (menetstab, aktív fék, stb.) kalibrálásánál a gyártó figyelembe veszi, hogy érdemben felügyelt paraméterről van szó, és ha adott esetben nem akar qrva jó fej lenni, akkor szűkíti a tolerancia sávot. Sz'al papíron jó.
Emellett az, hogy a gazdasági szereplők ebben plusz bevételforrást látnak (akár keresztértékesítéssel együtt) és ezzel élnek is, az teljesen normális - és én sem lennék szégyenlős...
Szerintem annak, aki úgy tekint a kocsira, mint egy drága és komplikált kenyérpirítóra, ez kifejezetten segítség.
Én személy szerint lexarom, ahogy a bébifókákat is...amióta már nincs bowdenes gáz, úgyis lejtmeneten van az egész hóbelevanc...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
válasz stickermajom #145531 üzenetére
Tse megértette - Te vagy nem akarod vagy nem tudod: igazából lényegtelen, mert ettől még Kickass hsze leírja nagyjából az én véleményemet is.
Megjegyezném, hogy én Téged nem minősítettelek, különösen nem "okoska"-talak vagy "hülyeség"-eztem le amit írsz.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz Peczek #145500 üzenetére
Apósom szenvedett egy fél évet a Galaxyval a garázsban. Megvették az új autót, a régit meg leszarták, lemerült az akku. Kulcsról nem nyílt, már nem emlékszem miért, ablakot nem akartak törni. Végül sógor vett egy ilyen felfújható fost és 10 perc alatt kinyitotta 8.000Ft-ból.
-
stickermajom
addikt
válasz bitpork #145533 üzenetére
Én tökéletesen megértettem a hozzászólásod, ezért írtam amit. Úgy tűnik Te nem értetted meg miért probléma, hogy kis magyar leleményességünkkel ezt az n+1-edik funkciót is ki akarjuk kerülni. Korábban leírtam már a véleményem a dologgal kapcsolatban, továbbra is tartom magam hozzá: [link]
Az meg, hogy egy autós topikba azok írnak, akiknek fontos az autójuk és igyekeznek átlag fölötti állapotban tartani azt, nem tudom miért lep meg.
[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #145537 üzenetére
Mert ide sem azok írnak többségében akiknek tulajdonítod azt amit. Soha nem jöttél el még Balcsis autós talira. Ott látnád h hibátlan autó nincs. Még az új sem. De ettől még szeretjük őket , csak őszinték vagyunk.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz Magnum_ #145538 üzenetére
Egyetértek, az ABS-es érzékenyebb szokott lenni, igaz ez TPMS és autófüggő is. Az új Mondeo-k már kerekenként ki tudják írni a nyomást, a Fóka erre sajna nem képes. Cserébe 3-4 tizedes nyomásvesztést még nem jelez a TPMS, míg az ABS-es igen, ő viszont a kerékcserénél bolondult meg, ami viszont egy resettel megoldható volt.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #145539 üzenetére
A Toyota rendszere nagyon jó. Legalábbis az ami nekem volt az Aurisban. [kép] Század pontossággal írja, hogy mennyi van a kerekekben és, hogy hány fokosak. A legkisebb eltérésre is jelzett és egyből tudtam, hogy melyik kerék a rossz, nem kellett még pluszba keresgetni.
De én is az ABS-es megoldást tartom a jobbnak. A vezetéknélküli TPMS le fog merülni és egy költséges csere a Toyotánál legalábbis. Pluszba a gumikat le majd vissza kell szerelni miatta.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #145546 üzenetére
Végül is.
-
gzbotii
nagyúr
Végre, egy értelmes összegű bírság: 2 millió forintos bírságot ért a román-moldáv sofőr trélere
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest