- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Utolsó tankra 9.81 lett a fogyi.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #145744 üzenetére
Hosszútávon azért a Mitsubishi elég szigorúan csökkenti a használható kapacitást, VW-t nem tudom, néhány év múlva érdekes lesz - mondjuk kis távra használva jóformán elhanyagolható i3-ra már csináltak valami hacket, hogy visszaálljon a hatótáv. Van amúgy valami GTE fb csoport?
-
Gsx-rr
veterán
De szep munka a Teslatol
-
sutszi
veterán
válasz rbalint88 #145750 üzenetére
Eddig oké. De ha leállítom, akkor akkor sem süllyed vissza a rendes értékére, hanem magasabban tart... Kb 5 másodpercig ment. Ennyi idő alatt nem fúj 2.2-t 2.4-re.
Ettől függetlenül megértem, hogy ez másra való. Mondjuk kb arra is vettem...Szóval rendben lesz ez így.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #145755 üzenetére
Nem olyan vészes. 5 éves a kocsi 145k km és 84,5%-os az akkumulátor. Az előző tulaj egy évvel és 26k km-el ezelőtt vette 91%-al. És ő gyakorlatilag napi 60-70 km-t ment vele elektromosan két töltéssel. Én minden nap töltöm és kiautózom belőle a max hatótávot általában. Ha csak munkába járok akkor az napi 2x4km, de még általában megyek ide oda. Most, hogy villannyal tudok közlekedni nem határol be a "nem megyek mert ilyen rövid távra csak a motornak lenne káros" duma
Amúgy megvan a Mitsuhoz is már a megoldás. BMU resettel szokták visszaállítani a szoftveres avulást. Sokszor a számítógép jobban avultatja az akkumulátort mint az a valóságban történik.VW-t egyelőre fogalmam sincs, hogy lehetne diagolni akku szinten. VCDS nincs ilyenre felkészítve.
Külföldi GTE csoport biztos van, magyarral nem találkoztam. Sima B8 viszont van. Annyira nem ástam bele magam, mert nem az én kocsim, még
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
sutszi
veterán
válasz kisza25 #145759 üzenetére
Sajnos...Viszont ezt utólag is lehet orvosolni korrekt és jó minőségű eljárással/anyagokkal. A gond ott kezdődik, hogy a korábbi évekből tisztán látható, hogy bár sok helyen felmerült ez a probléma a tulajdonosok sem akartak érdemben foglalkozni vele... Pedig azért nem embertelen összegről beszélünk. Csak nem akarták kifizetni. Tudom, tudom...ott kezdődik, hogy ne rohadjon... De más márkák is rohadnak. Ugyanaz csak másképp.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #145760 üzenetére
A gond a BMU resettel az, hogy az akku tényleg romlik és törlöd ezeket az adatokat, aztán lehet az lesz a vége, mint a Priusoknál, hogy ugyan újratanulja a hibás cellákat a rendszer, de van, amikor már későn. Ahogy a villanyos fórumokon írják a mitsu pakkja egyébként az egyik legjobban avuló, karöltve a Leafekkel. Bár azok is fényévekre vannak azoktól a hülye jóslatoktól, mint amiket írtak anno a lobbisták.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #145762 üzenetére
A csoport/típus szakijának van rá egy komolyabb megoldása. Valami BMU smoothing néven fut amivel nem hard resetet nyom mint sokan a lindqvist method-al hanem valami kiegyenlítést csinál.
Tudom, hogy az Outlander akksija elég rossz. Ezért akartam mindenképpen kipróbált komoly előélettel rendelkező kocsit választani. Az általam választott autó elég jól avul szerencsére. Vannak a csoportban elég elrettentő példák. Én már 600 km-t beleraktam, de még 0,1% avulás se volt. És ennek jó részét elektromosan. [kép]
Van olyan a csoportban akinek még a 100k km-t se érte el a kocsija, de már 70%-os. Nagyon nem egyformák az autók.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz sutszi #145761 üzenetére
Ha jól tudom garivesztéssel is jár, meg az első tulaj, aki szalonból kihozta és használja 4-5 évig, az nem fog rá rakatni alváz védelmet, mert fel sem merül benne.
Én sem fogok a tipora, mert 5 év garis, ha megtartom tovább, akkor rakatok rá, de még az sem biztos, mert szinte az egész alja burkolt. (Egyelőre nagyon úgy fest, hogy megtartom)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz Doki16 #145744 üzenetére
A Passattól nagyon szép hatótáv, valamiért az volt a fejemben, hogy az nagyon max. 30 km-t tud. Mi a környezetvédelmi besorolása; 5P vagy 5N?
Mivel tudom megnézni a Volvo akku-állapotát? Gyári sztenderd Volvo műszer kell hozzá?
Enyém a való bp-i világban 35 km-t tudhat. Igyekszem úgy kímélni, mint egy mobiltelefonba való lítium akksit, azaz a hétközi ingázáshoz mindennap csak 75-80%-ig töltöm és nem merítem 25% alá. Lehet, hogy ez tök felesleges óvatoskodás, mert a gyártó is figyelt erre, így a bruttó 11,2 kWh mellé csak nettó 8 kWh kihasználható akkukapacitás társul.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #145765 üzenetére
JSZP szerint tudom nézni. A Passat 5P - Külső töltésű hibrid elektromos jármű (plug-in hibrid jármű). A Mitsu pedig 5N - Növelt hatótávolságú külső töltésű hibrid elektromos jármű.
Nem tudom, hogy a Volvora mivel lehet ránézni. Gyanítom csak Mátrai Zoli tudja megmondani a gyári diaggal. Az a baj, hogy se VW-hez se a Volvo-hoz nincs thirdparty app.Én töltöm minden nap fullra nem érdekel különösebben. Lemereülésnél figyeltem OBD-n keresztül, hogy 40% alá gyakorlatilag nem is nagyon engedi merülni. Közben meg az autó kijelzője már nullát mutatott Feltöltésnél mondjuk 100%-ot mutat az app is, de annyira lassan tölti, hogy nem hinném gond lenne belőle. Egy full feltöltés 230-ról 5 órát vesz igénybe. Ma is 4km hatótávval értem be a melóba és 4:30 percet írt amikor feltettem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz molnarpeter #145767 üzenetére
Aliról? Sokallom érte a 20 rongyot, másra nem használnám.
-
-
sutszi
veterán
válasz kisza25 #145764 üzenetére
Nemrég olvastam egy tulajtól, hogy megkérdezte márkakereskedésben és nem jár garivesztéssel. Meg is csináltatta. Amúgy 5 év az semmi... Annyi idő alatt nem szokott mély átrozsdásodás keletkezni. Max pici felületi rozsda... Az még bőven semmi. Ha valaki 5 évnél megcsinálja akkor bőven időben kezelve van a probléma.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Doki16
addikt
Láttam élőben is a Volvo-t. Még mindig nagy vágy, meg is könnyezem ha valaki felrak egy jó példányt a csoportba
Nagyon bejön az az autó. Ha nem lenne ennyire drága a fenntartása akkor simán vettem volna. A Mitsura idáig 30500 Ft-ot költöttem és nem is kell rá semmi többet mostanában. Ez az átírási költség volt és ennyi.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
stickermajom
addikt
Na ma háromból háromszor írta már a hibát a lámpára, ideje elvinni szervizbe az autót. Ott is munkaerőhiány van, egyetlen villanyászuk van, két hétre kaptam időpontot.
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #145777 üzenetére
Én is küzdök a #szarjapánnal.
[link] -
Mai nap jócselekedete megvolt és legalább autózhattam is egyet
Kolléganőm hívott, hogy akadt egy kis probléma, mondom mi? Kizárták magukat egy ház erkélyére az emeleten Fonyódon (nagy szél van és a huzat becsapta az ajtót)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz b4zsi- #145783 üzenetére
B meg pár havert és kamerát, popcorn-t és azóta is itt röhögünk rajtuk
Amúgy viccen kívül lehűlt rendesen és erős szél van, fent a domb tetején ez még fokozottabban.
w333: a hívásból nem derült ki, hogy emeleti erkélyen vannak, mondom házba bezárta magát, kívül van a kulcs, miért nem mászik ki az ablakon? Amúgy minden ablakon rács volt, ez tök praktikus, ja nem. Bp-i szokás, hogy az üres nyaralóban is rácsok az ablakon és néma riasztó OMG A rácsos ablak arra is jó, hogy tűz esetén bent égjEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz EQMontoya #145781 üzenetére
Én is gázfröccsökkel szoktam visszaváltani, lehet, hogy itt is az volt a kiváltó ok. Nem tudom, mikor gyulladt ki, a pirosnál megállva pillantottam rá, de nem vettem észre semmi rendelleneset a működésben.
A hibakód törlése után mentem még kb. 20 km-t tesztelés céljából, és semmi.(#145782) focvis: Még csak most, 2 2⁄3 év után jött volna rá?
(#145784) MasterMark: Én is így gondolom. Amúgy a Jazzeknél annyira nem is ritka, nem csak az EGR-nél szokott lerakódni, hanem a fojtószelepnél is, igaz, jóval kisebb mértékben.
(#145785) Qru: Legközelebb a fekete pisztolyt fogom leemelni, hátha az már jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #145789 üzenetére
Renault-nál is, meg szerintem mindenhol csak valamelyik érzékenyebb rá, valamelyik nem. A kartergázból kicsapódó olajos fosba ragad bele a fojtószelep/alapjárati motor szelepe és nehezen mozog tőle. Nekem is illene már kitakarítanom, de még nem ütötte meg az ingerküszöböm.
-
w333
félisten
Tankolás [link]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #145796 üzenetére
Mint wannabe autószerelő tudom.