- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- uleFone Power
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
Acélfelnit szeretném megnézeti mielőtt viszem festésre. Olyan helyet keresek Budapesten akik korrektek és jól végzik a dolguk. Annyi lenne, hogy megnézik kell-e görgőzni és ha kell akkor meg is csinálják. Viszonylag rövid határidővel.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Ö... Szuper... Akkor azt hogy tudják javítani? Hegesztés? Vagy az sem?
Egyébként nem biztos, hogy szükség van rá. Csak szeretném megnézetni.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sutszi #146054 üzenetére
Az acélfelni viszonylag rugalmas ezért hajlik, így nem igazán lehet görgőzni (az alu merev azért törik/reped). De talán a gumi/felni topikban erről többet tudnak mondani...
Nekem egyszer kellett javítani egy padkasérülést (elgörbült a pereme) akkor szépen visszakalapálták és azóta is tökéletes. Szépen tartja a nyomást és a gumi sem kopik félre.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sutszi
veterán
válasz EQMontoya #146055 üzenetére
Oszi-szinterhez viszem festeni, szóval mondhatni útba is eshet a dolog...viszont a google kevésbé segítőkész. Kérhetnék valami konkrét elérhetőséget? (akár privátban)
Köszi. Megpróbálom ott is.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
veterán
válasz EQMontoya #146034 üzenetére
Legkésőbb 160-nál (155-nél?) lekapcsol a villany, afölött már nem rekuperál lassításkor (a használati szerint ez konkrétan 155 kmh-ig működik).
Óra szerint 1x eljutottam 238-ig, még volt benne némi lendület, ekkor forgott 4000-et, ahol a dízel teljesítménymaximuma (215) jelentkezik. Illetve elég áramvonalas a kasztni; lejt a tetővonal, az alja teljesen burkolt, stb... a visszafogott szélzaj okán, anyámnak nem tűnt fel a 200. -
válasz Szilágyi84 #146043 üzenetére
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, nagyon gyorsan megoldottak nekem eddig mindent.
Nehogy aztán kiderüljön, hogy nincs is érvényes biztosításodEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Átadták az új 67-es gyorsforgalmit, de már most van baj [link]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
ludsimon
veterán
VIDÉKI SZERELŐK ELŐNYBEN!
Megbízható szerelőt keresek az alábbi feladatok elvégzésével kapcsolatban (referencia fontos, hogy legyen és, hogy többek ajánlják!) Ha esetleg a csoportban van szerelő, akkor kérek szépen privátban egy árajánlatot, részletezve az alkatrészek márkája/típusa, illetve a munkadíjjal együtt feltüntetve!
VIDÉKI SZERELŐK ELŐNYBEN!
Toyota MR2, 1997 az autó. Szép állapotú, emelhető (4 karmossal).
Fékek:
- Toyota gyári fék felújító szett (első tengelyre), első fékek felújítása, munkahenger és a nyereg (fékhatás drasztikus különbség, bal be van rohadva, jobbra húz az autó).
- Brembo féktárcsák előre (eredeti, nem a hamisítvány kínai)
- Brembo fékbetétek
- Hátul, fék kötél felújítás/csere.Futómű:
- Porvédő lengéscsillapítónál, körben, csere.
- Elől, bal és jobb kormány összekötő gömbfej csere.
- Elől, jobb oldali talpas gömbfej csere.
- Elől, jobb-bal Stabilizátor pálca, csere.
- Elől: Jobb, bal torony csapágy csere.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #146072 üzenetére
Érdekes, hogy a (korábbi) Subarus együttműködést elengedték. Pedig ott is van azért tartalék a 2.4 turbós motorjukban (igaz az csak 4 hengeres)... Már csak egy 6 hengeres motorjuk van/volt az a 3.6R de azt is beszántották a közelmúltban (ahelyett jött a 2.4T).
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
Golf fűtőmag (heatcore a franc tudja a magyaros nevét. ) mi a csudival érdemes újrabélelni? Sajnos az évek megették már az ott lévő szivacsot így nem igazán tolja azt a nagy szauna hatást a fűtése.
Köszi szépen! @focvis: Neked is a fóliát!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#89309696
törölt tag
Ha 2x2 sávos úton nem működnek a lámpák (nekünk sárgán villog, gyalognak sötét), nekünk van Stop mi vagyunk az alárendelt keresztirányú forgalom, elfogynak az autók elindulok és a kereszteződés közepén vagyok, szembe le akar jönni a gyalog a zebrára, el is kezdek lassítani és megállok a zebra előtt, ugye hogy meg kell állni elengedni? Egyértelmű elsőbbsége van, akkor is, ha elfoglalom arra a kis időre a külső sávot keresztben.
Ki tudnak kerülni a belső sávban, abba már nem lógok bele, a gyalognak meg elsőbbsége van.
Ezen vitáztunk össze jobbegyben lévő rokonnal, merthogy nem állhatok meg a kereszteződésben (rokont sose vigyél magaddal, mindig mindent jobban tudnak).Igazából a vita abból ered, hogy én bitporkosan vezetek, ő meg marha offenzív és ezen mindig vita alakul ki, már előtte elkezdődött.
[ Szerkesztve ]
-
-
ludsimon
veterán
válasz EQMontoya #146078 üzenetére
Ők nem a ToyoTeam Garage?
Más vezeti a szervizt, igaz?
Nincs velük baj, csak oda nem szeretném elvinni legközelebb.Toyota csoportba is sokan kértek képet. Majd összegyűjtöm egy albumba és felteszem ide is. Többen érdeklődtek már, hogy meg szeretnék nézni. :)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
EQMontoya
veterán
válasz ludsimon #146088 üzenetére
Nem, a TTG-t Szutiek viszik, es ott azert esett a szinvonal.
Az altalam linkelt szervizt Szabber (Szullo Szabolcs) alapitotta, aki eleg sokaig dolgozott markaszervizben, de ott van az emlitett Tibi, aki szerintem a leginkabb vagja a hatso kerekes Toyotakat itthon.
Aero: koszi! Ez a C osztaly amugy nekem is kifejezetten tetszik. Egy idoben nezegettem, gondolkodtam is rajta, de a benzines motorok eleg kehesek, annyit meg nem megyek (evi 10k mondjuk), hogy vegyek egy dizelt.
A felig elrejtett mutatos sebessegmero rohadt jo gag benne[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
#89309696
törölt tag
válasz MasterMark #146082 üzenetére
Igen, ezt tudom, de ha ennyire alaposan előre akarnék látni mindent mikor hajthatok bele 100% előreláthatósággal, hogy át is jutok rajta, akkor még nem értem volna haza.
Nem volt semmi probléma amúgy, az a fő nézeteltérés mindig, hogy én kisvárosiasan vezetek, mert kisvárosban is vagyok, ő meg kéthetente jár Budapestre és úgy pörög itt is, mintha ott lenne a fővárosban. Bár valóban néha túl
nkedves vagyok és elengedek olyanokat, akár gyalogost, akár autót, akár biciklist, akit amúgy nem kéne. -
ludsimon
veterán
(Kulcsszavak miatt)
1997 SW20 3S-GE 2.0i 170LE Rev4
Toyota MR2Kérésre képek, videó a hangjáról a lenti link alatt megtalálható.
Rövid történet hogy került hozzám. Észak Németországból hozattam be.
Épp ma reggel voltam egy részletes állapotfelmérésen és amikor említettem, hogy eredetileg E90 330i-t kerestem, csak annyit mondott Zoltán, jól kiartikulálva: "A BMW egy szar!"
Tényleg annyira imádnivaló kocsi ez az MR2, olyan élmény vezetni. Ezt egy E90 már nem adta volna vissza, az a csomó rásegítés, elektronika, stb, az már nem az amit én kerestem.
Csak nem találtam ilyen állapotban lévő régebbi sportautót.
Aztán jött Ő.
Mint a derült égből villámcsapás, egyszerűen meg kellett vegyem. Alváz, kasztni teljesen rendben van, felületi rozsda látszik az alján, még bőven javítható. 5-6 éves Mazdák alja szarabbul néz ki mint az övé azt mondta. Műszakilag apróbb dolgok javítandók rajta. Látszik, hogy volt gazdája Németországban.További képek/videók erre a linkre kattintva megtekinthetők.
undefined
-
rbalint88
addikt
hát ez az új logó elég szaRul néz ki: [link]