- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz yodamester10 #60703 üzenetére
Á, dehogy Egy fórumos srác csinálta.
-
nagyúr
válasz yodamester10 #60705 üzenetére
accord sedan 70, civic sedan 65 volt
-
Aladdin
aktív tag
-
ako001
aktív tag
Köszi,és a jó tanácsot is,megfogadom
Váltóolajat 40-nél cserélt a gazdája,sót egy nagyobb hűtőt is berakott.Szerinte erre azért volt szükség,hogy ne melegedjen túl az olaj,azért mert eléggé magasan lakik,a szerpentin ami hozzá vitt az tényleg nem volt semmi,azt hittem mire felérek a +40fokban az XC90 ledobja a láncot
Úgyhogy az eredeti hűtő le van választva,igaz csak egy T csatlakozó és némi olaj hozzáadásával újra be lehet iktatni a rendszerbe.
Amúgy az olaj hőmérsékleteket nem lehet valahogy megnézni a fed számítógépben?[ Szerkesztve ]
"A pénz nem boldogit,de jobb egy limuzinban bőgni,mint a villamoson"
-
flegga92
senior tag
Ami a legrosszabb, hogy 7g Civicnél ki se lehet olvasni. Legalábbis a legolcsóbb OBD-vel nem, de gyanítom, hogy szenzor sincs.
Amúgy a Fabiában nem bízok, tuti csal a hőfok mutató. Hidegen mentem vele kb 1 km-t, majd lámpánál a start-stop leállította magát és az 1 perc várakozás alatt a leállított motorral 15 fokot emelkedett a hőmérséklet...
Van másik céges autó a konszerntől (VW) abban még hőfok mutató sincs... -
roydevergo
újonc
Sziasztok! A családban már 15 éve van egy Honda Jazz 2004-es 1.2-es és elérkezett a tárcsacsere ideje ( elvileg még nem volt cserélve), ezzel kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy Japanparts vagy Nipparts tárcsákat mennyire ajánlanátok? ( az autó szinte nem megy 100 km/h fölött, nagyon ritkán megy autópályán és nincs gyilkolva) Elvileg egyes Japanparts alkatrészek egyes autókban gyári alkatrészekként szerepelnek . Több helyen olvastam, hogy elvileg a Japanparts jobb, mint Nipparts.
( Mivel egyáltalán nincs komolyan hajtva, gyilkolva az autó, ezért a legfelső Brembo, Ate, Bosch legfelső kategóriát feleslegesnek tartom, esetleg Febi, ASHIKA, TEXTAR, CHAMPION, SAMKO ?? vagy milyet ajánlanátok középkategóriába? )
A válaszokat előre is köszönöm!
-
i-sti
senior tag
válasz roydevergo #60724 üzenetére
Mivel 15 évet kibírt a gyári tárcsa én azt raknék bele újra.
Esetleg ATE, Zimmermann.Novum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
válasz roydevergo #60724 üzenetére
Zimmermann alig drágább, viszont sokkal-sokkal jobb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz flegga92 #60721 üzenetére
Passatban is 75 fokos viznel mar 90-et mutat a muszerfalon. Akkor inkabb ne legyen. Subaruban sincs de ott legalabb latom obd-n a viz/olaj sot meg a beszivott levego hofokat is.
Tboldi: Es ez meg igy is marad egy darabig mert szabin vagyok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
JoolsNOS
veterán
Obd-n a jazzban is látom. (olajhőn kivül)hosszú i...
De amúgy az a gáz, hogy jazzban 115 vagy 120nál adja a piros jelet, akkor meg már sokmindent nem tudsz tenni. Mig ha látnám, hogy pl 100-105 akkor leállnék még a nagyobb gond előtt.[ Szerkesztve ]
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
boogie84
veterán
Subaruban sincs de ott legalabb latom obd-n a viz/olaj sot meg a beszivott levego hofokat is.
Ilyet el tudnék képzelni a Civic-nél is. Ha már ki nem teszik a műszerfalra vagy az óracsoportra. (bár ezen már digitális minden csak egy menüpont lenne h szeretné e látni az ember vagy sem)
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
i-sti
senior tag
válasz roydevergo #60728 üzenetére
Talán ATE.
SZERINTEM nem ugyanaz lesz a sima tárcsa mint amire a Honda logót is ráütik.
Gyárinak szigorúbb követelményeknek kell megfelelnie, pont emiatt tartott 15 évet nálad.Novum Forum Siculorum
-
nagyúr
válasz roydevergo #60728 üzenetére
Igazából teljesen mindegy ki a gyári beszállító, mert az utángyártott csomagba nem ugyan az kerül. Tegyük fel, hogy a TRW gyártja mondjuk az Opel Corsának a gyári féktárcsáját. Ezen kívül a TRW gyárt ugyan ehhez az autóhoz utángyártott féktárcsát is. Előbbi Opel csomagolásba kerül, utóbbi TRW-sbe. A különbség a minőség lesz, az autógyárak szigorúbb feltételeket szabnak meg a gyári alkatrészekre.
(#60735) i-sti
Látom Te is megfogalmaztad ugyan ezt[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
-
nagyúr
Ma tudatosult bennem, hogy 3-ból 2 féklámpám nem ég. A jobb hátsó okés, kiégett. Viszont a középsőt nem bírtam kikapni gyorsban a helyéről és nem tudom, hogy az is kiégett-e vagy csak a fólián nem világít át. Innen jön is egy kérdés, akinek raktak fel a hátsó szélvédőre sötétítő fóliát, az meg tudná nézni, hogy kivágták-e a lámpa helyét? Ez így műszakin lehet problémás lesz.
-
nagyúr
No, akkor asszem mehet vissza gariba Most olvastam utána a neten, ez így tényleg nem normális, műszakin sem mehet át.
-
roydevergo
újonc
Akkor marad a Honda márkaszerviz? ( esetleg itt a fórumon nincs valaki, aki Honda alkatrészeket olcsóbban be tud szerezni? ) Illetve fékbetétekben mennyire ajánlott a tárcsával megegyező márka?
Egyébként egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy nem volt cserélve 8-10 éve, mert most 144e km van az autóban, ez egy tárcsával eléggé hihetetlenül hangzik.
Előre egyenlőre Valeo-t néztem
Hátra Ate féktárcsát néztem Aisin fékbetétetekkel[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz roydevergo #60745 üzenetére
zsemito
crxforumon is van valaki
Jazz csoportban is vannak páran akik tudnak segíteni.Látom szeretnél a féken spórolni, szeretsz veszélyesen élni?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
24k. Ezen rugózunk? Ez mennyi is? Másfél tank üzemanyag?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
válasz roydevergo #60745 üzenetére
2004-es 1.2-es, ugye? Az még nem dobfékes hátul?
De ha nem, vegyél Zimmermann-t, 50k-ből megvan az összes tárcsa és betét, és egy jó darabig biztosan kiszolgál ez is.
-
roydevergo
újonc
Mint írtam a családban van ( szüleimé) én simán megvenném az Ate-t vagy Zimmermant, de ők eléggé sokallják az árat, mert a "szerelőjük" valami olcsó lengyel Abe márkát ajánlja ( hogy ő mindig ezt használja az autókban), szóval még egy estleges kompromisszum középkategória is jobb lenne annál. Egyébként jelenleg Nipparts fékbetétek vannak fent elől és hátul is.
Amiket néztem a bárdin, unixon:
Első féktárcsa:
Brembo: 20.615 Ft/ db
Bosch: 14.872 Ft / db
Ate: 23.048 Ft/ db
Valeo: 16.166 Ft / db
Zimmermann: 20.594 Ft / dbJapanparts: 11.500 Ft / db
Hátsó féktárcsa:
Brembo: 11.422 Ft / db
Ate: 14.975 Ft / db
Zimmermann: 14.744 Ft / dbElső fékbetét:
Brembo: 15.738 Ft/ szett
Bosch: 15.738 Ft / szett
Ate: 15.787 Ft / szett
Valeo: 17.141 Ft / szett
Zimmermann: 20.672 Ft / szettHátsó fékbetét: Aisin: 9.438 Ft / szett
tboldi:
Megnéztem ma a forgalmit és 2005-ös és tárcsa. Szóval egy teljes szett Zimmermann olyan 100e Ft felett lenne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roydevergo #60749 üzenetére
Az nem sok, nekem csak az első fék volt ugyan ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Filmvilág
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- BIOS frissítés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest