Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
eisento
addikt
urak nem el valaki esetleg hollandiaban? egy autot kellene lekerdezni. rendszamom es alvazszamom van. km javitasok ilyeneket akarnek lekerni
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
eisento
addikt
válasz zolynet #60157 üzenetére
Szia. Koszonom, akkor mar nem lesz aktualis
Vegulis voltam megnezni allapotfelmeresen is volt az auto igaz nem en vittem csak a papirt lattam, viszont most fedeztem fel, hogy le lehet kerni ingyenesen a holland autokat, csak nem szamoltam hogy holland allampolgarnak kell lenni.
Vininfo autodna carverticalt en kertem le de kb halottnak a csok mert csak a gyartas van benne meg hogy nem korozik. De km ora allas meg egyeb finomsagok nincsenek.
Megegyszer koszonom szepen azert
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
KrAt
veterán
válasz yodamester10 #60161 üzenetére
Köszi
Piroskát ma szerintem elmegyek megnézni, ha a kasztni-motor rendben van, nem rohad sehol, akkor elgondolkozom rajta.
Azt mondjuk nem tudom, miért hirdetik vajh' majd fél éve? (a km órás képen 2 fok van, és a háttérben is egy elég rendesen felöltözött nő látható) Azért mert piros?
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60163 üzenetére
Stimm
Az állapot a kérdés nekem. Piros nem zavar, könnyű lesz megtalálni a parkolóban
A kasztnit át tudom nézni rohadás szempontjából, ajtók alja, sárvédőívek, padlólemez.
Motor indítása, füst, járás, hang, olajfolyás. Ereje, rángatás ne legyen.
Futómű kopogás menet közben, imbolygás, stb, lengéscsillapítók hintáztatása.
Fék válla, betétek vastagsága, nyikorgás, félrehúzás.
Váltó hangja, kapcsolási érzet, kuplung hol fog, csúszás.
Műszerfalon minden fontos piktogramban legyen izzó (nem kikötni a légzsákot ), elaludjon csekk után, működjenek az elektromos dolgok.
Mit érdemes / kell még nézni?
-
nagyúr
Klíma hűt-e rendesen, álló helyzetben kormányt tekergetve nincs-e a szervónak fura hangja, a szivattyú tud sírni például. Gázpedál jeladót nem nagyon lehet kiszűrni, az az elején amikor csak kicsit rossz, akkor csak néha jön elő. Összes extrát próbáld ki, kombinál az elektromos csomagtér nyitás problémás lehet, azt próbálgasd többször is. Nézz be az olajbetöltő nyílásba, ha rendszeresen cseréltek olajat, akkor fém szinű kell legyen bent minden Ne legyen habos az olaj, ne legyen a tágulási tartályban olaj, nyúlványok legyenek épek, alap, de az alvázszám legyen ugyanaz mint a törzskönyvben. Most hirtelen ennyi jutott még eszembe. Szánj rá időt, én az enyémet egy 1.5 órán át nézegettem többed magammal
[ Szerkesztve ]
-
Kisszidi
csendes tag
-
Stefi_dzsi
tag
Tisztelt Nagyérdemű!
Örököltünk egy 2006-os City-t 1,4-es motorral, a kisebb felszereltséggel (ködlámpa nélküli). Nem ismerem nagyon az autót, és meglepődve tapasztalom, hogy a netes alkatrész/olaj adatbázisok mennyire nem foglalkoznak ezzel a típussal. tudom, hogy nagyon hasonlít a Jazz-re, de biztos van egy csomó eltérés is, amibe nem akarok belenyúlni.
Tudtok valami "gyorstalpalót"/linket adni a típushoz, mit érdemes tudni róla, mire kell figyelni, cseréltetni, milyen olaj ajánlott, stb?
Továbbá szeretnék tolató radart szereltetni bele, ehhez keresünk megbízható, szépen dolgozó műhelyt, úgyhogy ilyen ajánlásokat is szívesen fogadok.
Köszönöm előre is!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stefi_dzsi #60168 üzenetére
Maga a City egy puttonyos Jazz szóval a motor is ugyanaz mint a Jazz-é. Mikori évjárat?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stefi_dzsi #60170 üzenetére
Akkor az a jó kis i-dsi motoros.
0W20/0W30 vagy max 5W30 viszkozitású ACEA A3/A5/C2/C3 olaj mehet bele vagy legalább API SL.40 ezrenkén kell gyújtógyertyát cserélni (8 db kell mert dupla gyertyás). A vezérlés láncos az kb örök élet. A váltó olajat érdemes 60-80 ezrenként cserélni, abból csak a gyári Honda MTF3 olaj menjen bele.
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
válasz Stefi_dzsi #60168 üzenetére
Unix es Bardi biztosan ismeri, de a tobbivel sem nagyon van gond. Alkatreszek nagyreszt Jazz kompatibilisek, de vannak neha elteresek.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
lazac_
tag
EGR csatornát is érdemes kitisztíttatni 100e+km fölött az esedékes szelepállítás alkalmával, főleg ha normál benzinnel, rövidtávokon volt használva, meg a klíma/vízpumpa/generátor szíjat is illik megnézni időszakosan, cseréjével együtt jár a görgő cseréje is. A benzintank nyílásnál belül, a kerékjárati ívben meg tud ülni a sár, mosásnál ki kell csapatni (az enyém valószínűleg nem volt, csipásodik is). A rádió megförmedése ugyanúgy történik, mint a Jazznél, 10e körül javítják (egy párszáz forintos IC cseréjével), viszont valamivel nehezebb hozzáférni, mert a középkonzolt is le kell szedni. Felniméret sok helyen rosszul van fent, a 14-es gyári acél ET45, nem pedig ET53.
-
ryger
aktív tag
Sziasztok,
Letezik utangyartott fek por terelo lemez (akarmi is az eredeti neve) vagy csak gyariban letezik verlazito aron, Civic Gen 7-hez? Ilyen a gyarija.
Koszi elore is!
-
i-sti
senior tag
válasz lazac_ #60175 üzenetére
"A benzintank nyílásnál belül, a kerékjárati ívben meg tud ülni a sár, mosásnál ki kell csapatni"
Itt nagyot csalódtam, hogy egy kb 5 milliós autóba nem fér el két szar műanyag takaró lemez.
Szerencsére ezt olvastam a Jazz csoportban és mióta itt van (másfél éve) azóta kerti slagot mindig feldugom neki és kiöblítem a sarat onnan.
De nagy szívás, hogy ilyennel egyáltalán kell foglalkozni.
Nem hinném, hogy aladin főnök ilyenekkel szórakozik.Novum Forum Siculorum
-
MrRL19
senior tag
Hello
Kérdésem merre találom intercia gombot ? Törve volt és ugye nem indul az autó
Honda accord 2008as
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
nagyúr
Képekről ítélve még menthetőnek tűnik az alja, de egy normális műhelyben kezelve az alváz + üregvédő kb 100-150k-s művelet lesz. A motortér összes csavarja full rozsda ahogy nézem, közben láttam valahol írtad, hogy német autó, le se tagadhatná Én kicsit sokallom az árát, tekintve hogy Comfort, ismeretlen előélet és nem is makulátlan. Csak viszonyításképp írom, az én 2007-es sedanom, 2.0 comfort, szintén 2M volt kereken, cserébe kb nulla rozsda, végigkövethető szervizmúlt, igazolt 128e km, első magyar tulaj. Szerintem nézz meg még pár autót, jó accordot venni nem feltétlen lehet 3 nap alatt.
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60184 üzenetére
Köszi a választ
Igazából engem az érdekel, hogy tudjam, mit veszek. Ha rá kell költeni az aljára azt a kesst, akkor ráköltöm, ha tudom, hogy abból jó lesz.
Alkudni próbáltam, sok alap nem volt mondjuk az alját leszámítva, kemény 50k-t és egy kis benzint sikerült.. Valszeg én vagyok béna, vagy ők kötötték az ebet a karóhoz
A km hihető, volt nemrég luficserém még kint, akkor volt egy bejegyzés.
Kasztni tetszett, működik minden, csomagtér ajtó is, az összérzet is jó volt (kuplung volt kicsit kemény, de lent fogott, Imivel beszéltük, az egy 150k körüli művelet kompletten csere, ha kell), jött, ment, megállt.
Valszeg rámondom az igent, és lassan megcsináltatok rajta mindent, és akkor tudom, hogy van egy jó autóm. Remélem
-
BigBlackDog
veterán
Lehet, hogy le leszek ugatva, de ennek a hátulja nem kapott már pofont? Ezen a képen és ezen is látszik, hogy a csomagtérajtó két oldalán a rés nem egyforma, illetve a pótkeréküregben is furcsa számomra a piros festékköd. Illetve a kerékív belső felén lévő fekete ?alvázvédőt? is kicsit furcsállom, továbbá mintha itt is lett volna utólagos festegetés. Persze lehetséges, hogy csak én izgulom túl a dolgot.
Egyébként szerintem is drága kicsit ilyen évjárat/állapot/felszereltség kombóban.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz BigBlackDog #60186 üzenetére
Jó a kérdés, élőben néztem a hátulján a réseket, ott nem tűnt fel, hogy nem középen lenne, de lehet, csak én siklottam át rajta.
A ködölést elöl én is láttam, ott direkt néztem a vonalakat és elemeket, és oldalról nézve minden mindenhonnan nézve hibátlanul állt. Szépen nyílt, záródott.
-
nagyúr
Szervo, klíma legyen jó, az alja még képekről ítélve nem volt nagyon vészes, bár élőben kéne látni. Azt kapd el idejében. Motorja kb elpusztíthatatlan, fővárosi autópiacon láttam tavaly egy 2003-as kombi 2.0-t, szintén németből jött, közepesen leélt volt, egy pecsét volt a szervizkönyvben, 2004-ben 78e km után. 1 év alatt tett meg ennyit, saccra bőven túl volt már az az autó a fél millió km-en és a motorja kifogástalan volt. Most a kuplung vagy fék az egy dolog, kopó alkatrész, bele kell kalkulálni. Nekem is van már hangja a kinyomócsapágynak 134e km-nél, a sok városozással eléggé ki lett nyírva. Amúgy a gyári kuplung szett kb 80-90k, nem értem hogy jön ki a 150k, ilyen sok lenne a munkadíj?
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60189 üzenetére
Szervot teszteltem, ahogy mondtad, annak semmi hangja nem volt, teljesen némán tette a dolgát.
Klímát bekapcsoltam, pár mp után kezdte a hideget fújni, a kétzónás rész is ment, anyós oldalra melegebbet állítva a rostélyon is mintha melegebb lett volna.
Alját azonnal megcsináltatom, az nem kérdés.
A kopó és cserélhető részekkel én is így vagyok, azt ha cserélem, csak jobb lesz tőle, bele kell kalkulálni Használt autót ráköltés nélkül nem lehet üzemeltetni, ezt vallom, ha költeni kell rá, az egy szintig normális.A 150k erős becslés, meg benne van a váltó oldali szimmering is, Imi mondta az árat, de csak nagyságrendileg beszélgettünk róla.
i-sti: nem mértem, az nekem nem mérvadó, a sajátomon is javítottam otthon mindig mindent, ami fényezési hiba volt, ha valaki rámérne, sírva menekülne
-
tboldi
nagyúr
-
Stefi_dzsi
tag
válasz lazac_ #60175 üzenetére
Köszönöm a hozzászólásokat.
Még fel kell mérjem milyen munkák voltak rajta csinálva korábban (van néhány számla eltéve). Szerintem váltóolajat nem cseréltek, de sanszos, hogy gyertyát sem. Egyébként még 100e km előtt jár (~93e).
Pesten van a márkaszervizeken kívül Hondára szakosdott szerviz, ahova érdemes elvinni?
-
KrAt
veterán
válasz yodamester10 #60193 üzenetére
Egyébként a gázpedál jeladó hogy jelzi halálát? Egyszercsak nem érzékel, és áll egy helyben az autó?
szerk: lehet megbánom, nem érdekel, megszerettem, Accord tulaj vagyok / leszek jövő hét végén.. Lefoglalóztam, elkezdik a papírmunkát.
[ Szerkesztve ]
-
-
yodamester10
őstag
Elkezd néha dadogni rángatni és ha komolyabb a gond akkor szerviz üzemmódba dobja és max 30-al lehet araszolni check engine felirattal.Aztán valahol valahogy leparkolás,várakozás 3-5 perc és újraindítás után megint jó,de én nem rizikóztam pénz nemszámít
(#60195) i-sti
Sokat eszik Nálam már a 4-et sem éri el.Elmegyek 285km-t és még 908-at ír.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest