Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    aktív tag

    Volna egy költői kérdésem:
    Behozta az ügyfél pénteken a VGA kártyáját, garanciális felkiáltással. A garlevél szerint szombaton jár le a gari. Bebuktuk, gondoltam, de a VGA-t beraktuk egy gépbe, és a nem ad képet hibajelenség ellenére a 3D Mark is futott rajta fél napig. Tehát semmi baja a cuccnak. Hétfőn fel is hívtam az ügyfelet, és közöltem vele a jó hírt, miszerint a hiba nem jelentkezett. Mellesleg hozott még egy HDD-t is, ami dettó rendesen működik.
    Telefonba közölte: majd bejön érte.
    A kérdés: A garanciaidő kibővül a szervízben eltöltött idővel. De ha én 1 munkanapra rá már értesítem az ügyfelet, akkor mi van? Ő nyugisan menjen el nyaralni, és legalább addig nem ketyeg a cuccára a garidő?

    Ember tervez, Isten perverz...

Új hozzászólás Aktív témák