Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cserewarrior

    csendes tag

    Sziasztok!
    Írtam a szerviznek hogy szeretném ha jeleznék a Lenovo felé.
    Ennyi előrelépés történt.
    Ezt a választ kaptam:

    Tisztelt *******,
    a készülékre abban az esetben tudunk a gyártótól csereigazolást kérni ha az alapjótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően ismét hibát produkál.
    Az Ön készüléke 2 alkalommal járt a szervizben és mindkét alkalommal alkatrész csere történt az eszközön.
    Annyiben tudunk segíteni, hogy amennyiben a készüléke hibát produkál a szervizünkben jelezzük a csereigazolás iránti igényét a gyártónak. - betettem a rendszerünkbe a figyelt készülékek közé.
    (Szeretném tájékoztatni, hogy a gyártónak van lehetősége ezt az igényt elutasítani.)
    Megértését köszönjük

Új hozzászólás Aktív témák