Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • agabe

    addikt

    válasz asdf_ #20907 üzenetére

    Euronicsban nem volt képbe minden ügyintéző, de a vezetőjük igen.
    Felvették a jegyzőkönyvet, és beszéltek róla, hogy próbálják gyorsítani a szervizelést, de más cégtől (akik nem ingyen javítanák) tudom, hogy egyetlen hűtőgép szervizes van akinek mindent el kellene látnia.
    Így nem csodálom, hogy nem működik rendesen a szolgáltatás.

    Node ez engem nem érdekel (vagyis nem tudom tolerálni a nem megfelelő működést), és hűtő esetében az elvárható rendeltetésre való figyelemmel-megfelelő határidő az nem pár hét, sőt egy hét is sok.
    Eddig még mindig nem hívtak szervizből időpontot egyeztetni.

    Ha odáig fajul, hogy elállok a szerződéstől (amit rögzítettünk a felvett jegyzőkönyvben a hét végéig történő kijavítási vagy csere dátummal ahogy tanácsoltad) akkor Euronicsnál jelezzem az elállási szándékomat, és kérjem vissza a pénzt?
    Ahogy kivettem teljesíteni nem fognak egyből ha határidő letelik akár írhatok a vásárlók könyvébe, vagy mehetek fogyvédelemhez...békeltető testületet emlegettek. O.K. ott ha megítélik a visszatéritést akkor majd visszakapom a készülék árát, de nem tudom az meddig tart.
    Addig vegyek másikat hűtőt (persze nem olyan márkát amit ugyanez a szerviz javít garanciában) ? Ha ezt meg is teszem nem tudom hova tenni a jelenlegi rosszat, kettő nem fér el amíg hajlandóak lesznek egyszer elvinni a mostanit, szóval megoldás persze van, csak olyan körülményesnek tűnik, hogy el sem hiszem ilyen történhet manapság.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák