Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TheProb

    veterán

    Sziasztok!

    Olvasgattam a topikban az AQUA-s tapasztalatokat és hát kicsit elkeseredtem...
    Pénteken jött meg a rendelésem, ami vga híján egy komplett konfig volt. Már aznap észleltem, hogy valami nem oké a géppel, mert elég sok baja volt, gyaníthatóan alaplap. Hétvégén írtam az ASUS supportnak, hogy mivan. Erre ma jött a levél, hogy küldjem szervizbe a deszkát. Mondom fasza..., már így is 1,5hónapja gép nélkül voltam, mert az előző gépem is garanciában ült már. De mondom mivel még 3 munkanapon belül vagyok, akkor így még tudok élni (papíron) az azonnali csere lehetőségével.

    Tapasztaltabb kollégákat kérdezem, szerintetek mire számítsak? Hetes/hónapos szarakodásra az AQUA-tól, hogy kicseréljék végre az alaplapot? Bevizsgálás is jön majd, ahol megint heteket ülnek majd a cuccon? Gondolom mindenre számíthatok, csak arra nem, hogy gyorsan és gördülékenyen fog menni a dolog...

    [ Szerkesztve ]

    "Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

Új hozzászólás Aktív témák