- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #16596 üzenetére
Bonyolódott a helyzetem:
Visszaküldtem a cuccot a pénzt visszakérve.Hétfőn ezt az üzenetet kaptam:
A csomagja visszaérkezett raktárunkba.
A termék összegét rögzítettük visszautalásra.
Az utalás 1-2 munkanapon belül teljesítjük.
(ekkor kaptam -14990-es számlát is.)Ma írtam, hogy:
Az 1-2 munkanap letelt hétfő óta.
erre kaptam:
2017.01.17-én az összeg visszautalásra került [név] [számlaszám] számlaszámra.
Kérjük ellenőrizze számláját!
erre írtam, hogy:
Nem érkezett utalás. A szám és a név jó.
És mellékeltem egy képet, amin látszik 13.-tól máig az összes számlatörténet a netbankban.Elb*ni az utalást nem lehet, mert a név és a számlaszám visszadobja, ha nem stimmel. A bankok nem hibáznak manapság, tehát biztos, hogy nem a levegőben van a pénz, és biztos, hogy meg kellett volna érkeznie 17.-e óta.
Így most a fúró és a pénz is nála van. (Úgy néz ki, hogy 1 nő van az egész cég mögött).