- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iPhone topik
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #12649 üzenetére
#12638 hsz - ez is elég dedós volt nem? Fogadatlan prókátor?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gV
őstag
-
7Heads Drago
veterán
válasz
D@ni88 #12587 üzenetére
Régebben én se szeretem Alonsot, de a tavalyi év után egy kicsit sajnálom.
Rendesen kiszúrtak vele és persze Hamiltonnal is. Hol az egyiket részeítették előnyben(monza) hol a másikat. Nem értem az egészet miért nem hagyták , hogy a pályán dőljön el.
És amiért Alonsót elkeztem tisztelni pont itt van elásva.
Ő leszállt a magas lóról, míg Hamiltonnál nem látom ugyanezt. Csak az érdekes , hogy Hamiltonnak és a Mercinek is lenne mit megköszönni Alonsonak. Mert hirtelen elég sokat javultak a Mercik.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #12650 üzenetére
Jelzőnek és rangnak írtam, nem személynévnek, elnézést.
Motion_Blur: Abban nincs is videó, és nem is fikáztam vele senkit. Továbbá irónikus is voltam vele. (Egyébként beleköthetnél abba a hsz-be, de viszonylag objektív voltam, nem?) Az egy hiba volt Hamilton részéről, de attól még van a hibának körülménye és háttere. Hibátlan pilóta még nem született.
Hami bénázik: 'ennyit tud, béna'.
Kimi bénázik: 'kicsit figyelmetlen volt, de csak mert vitte előre a szive, ennél ő sokkal jobb'.[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
30z.Samu
félisten
válasz
hunnylander #12649 üzenetére
Linkelhetnél, de azt se felejtsük el hogy egy 7X-es világbajnokról beszélünk.
Fisichella meg akkor sem tudott olyan jó teljesítményt nyújtani, amikor még a jó Renault-ban volt Alonso mellett, azért tart ott, ahol.
Sic Parvis Magna
-
néha
aktív tag
Amugy mi történt a vasárnapi futamon Massával? mert pont lemardtam róla csak arra értem vissza, hogy má nincs versenybe!!!
"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." by: Kimi raikkonen
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #12654 üzenetére
De különben a Mercinek a kerékcserék a mumusuk nem?
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
Most miért baj hogy mesternek hívtam? A Schumi már szerepelt a hsz-ben, nem akartam szóismétléshez folyamodni egyből a következő mondatban.
Most mi a probléma, az, hogy mesternek hívtam, vagy elvárjátok, hogy nagy betűvel írjam? Nem fogom, mert én nem becenévként használtam ezt a szót, hanem jelzőként, és az kisbetű.
De ezt ne vegyétek tiszteletlenségnek, mert nem az a részemről, hanem csak a helyesírás szabályainak alkalmazása. De ti nyugodtan írjátok olyan betűvel, amilyennel akarjátok.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
laci666
senior tag
válasz
JColee #12655 üzenetére
csak az hogy hideg gumival mekkora kört ment.
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
-
Enjoy
addikt
Jaajjj, csak most látom, hogy van ilyen topik is
Először is Forza Ferrari, másodjára pedig Go Kimi Go!
Továbbá csípem még Kova srácot, meg a Heifeld-Kubica párost is► més que un club ◄
-
Enjoy
addikt
Két kérdésem lenne:
1, Most két vagy három hét pihi van F1 nélkül?
2, Jól látom, hogy a mclareneken is van a felninél aerodinamikai elem? Pedig úgy tudtam, hogy levédte a ferrari, nah mind1... Lehet, hogy a hétvégi Hami kerékcserébe az is közbe szólt...► més que un club ◄
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #12667 üzenetére
Szerintem meg kellet hozzá Alonso is. Mármint a Mercik hirtelen javulásához.
Nyilván az ő keze is bene volt volt néhány változásban ami az autón történt(Alonso).
Nem hiszem hogy Hamilton élete első versenyén magától ilyen jól belőtte volna az autó beállításait. (ha mégis tévednék akkor az még az idén ki fog derülni)
A fegyverhordozónak meg itt van most Kova. Kiváncsi leszek az idei eredményekre.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
1. Április 6.-án lesz a következő futam Bahreinben.
2. Jól látod és van ilyen más csapat autóján is, az ilyet nem lehet levédetni. A McLaren hídszárnyát is koppintották mások rendesen, még a Ferrari is, csak ők hozzáragasztották az orrhoz, de funkcióban a Meki ötlete.A kerékcserébe a kerékanya biztosítéka szólt bele.
www.HunnyF1.com
-
hossszú
őstag
válasz
hunnylander #12667 üzenetére
Az általad felsorolt pilóták közül szerinted ki tudott volna VB nyerni a Ferrarival, Irvinenek meg volt a lehetősége rá de elbénázta, Massa viszont tavaly szurta el
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #12670 üzenetére
A McLaren hídszárnyát is koppintották mások rendesen, még a Ferrari is, csak ők hozzáragasztották az orrhoz, de funkcióban a Meki ötlete.
már 2006ban igy volt megoldva a Ferrarik első szárnya
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #12662 üzenetére
Lazulj már egy kicsit
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JColee
őstag
megint megelőztek
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #12669 üzenetére
Hamilton is tesztelte a McLarent a 2007-es szezon előtt. Továbbá a GP2-ből jött, ott is be kellett állítania az autóját. Sőt Formula 3-ban is be kellett állítani az autóját. Sőt még egy gokártnál is be kell állítani paramétereket, a pilóta visszajelzései alapján.
www.HunnyF1.com
-
30z.Samu
félisten
válasz
hunnylander #12662 üzenetére
hunnylander: Nincs ezzel semmi gond hogy kicsivel írtad, nyelvtanilag így jó.
laci666: Igen, ez benne a parádés, olyan szinten tudott menni hideg gumival is, hogy az eszméletlen. Nem voltam/vagyok egy nagy Schumi fan, de az tény, hogy hatalmas versenyző volt. De most is vannak nagy tehetségek, példának okáért ott van Vettel, Kubica és Bourdais. De amit Nakayima művelt hétvégén az sem volt semmi!Sic Parvis Magna
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #12674 üzenetére
Nem lazulhat, mert akkor rögtön orvul hátba támadják a vörösök!
-
hunnylander
őstag
Nem értek egyet. Az idei Ferrarinak eléggé forradalmi kinézete van. Nem az F2007-re utalsz? Ott már kezdtek koppintani, persze ügyeltek arra, hogy ne olyan nyilvánvaló legyen, mint a többiek öszinte koppintása.
Egyébként ez mit számít? Lehet másolni egymást vizuális megfigyelések alapján.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
PazsitZ
addikt
F2008-nál amúgy azt figyelem, hogy elég magasnak tünik már az orrrész. Lassan már félúton lesz a hagyományos és a BMW foka/rozmár vagy milyen orr megoldása között
.
Legalább is nekem elég magasnak tünik - míg másoknál jobban előrebukik az orrkúp- , vagy csak olyan a hatása?
[link][ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #12677 üzenetére
Sőt állitólag Hamilton McLaren saját nevelése. De mégis: az eredmények csak azután jelentkeztek igazán , miután Alonsó is a csapat tagja lett.
És igazából szerintem a csapat saját maga vesztette el a vb címet. Nem kellett hozzá senki. Hamilton kavicságyas storyjánál is már legalább 2 körrel hamarabb is kihozhaták volna. Csúnyán benézte azt a csapat.
Én pártatlan vagyok és nem támadok senkit se.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #12680 üzenetére
[link] ez a 2006 os 248 F1, a szárny kialakitása már olyan
Egyébként ez mit számít?
Te jöttél azzal h a Ferrari is csorta a hídszárnyat csak ők az orrhoz kötötték
Az idei Ferrarinak eléggé forradalmi kinézete van
az idei és az F2007 majdnem egyenlő ami leginkább más az a felfüggesztés uis tavaly azzal volt a gond (és nem a hosszu tengelytávval -az tévhit- max Monacoban volt hátrány)
nem uazok a kamera szögek viszont remekül összelehet hasonlitani a két autót
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #12683 üzenetére
Hamiltont a McLaren és a Mercedes ösztöndíjjal támogatta, miután felfedezték mert már gokartban is a nála idősebb korosztályt gyepálta. De a támogatást bármikor megszüntethették volna, ha nem hozza az eredményeket, nem ő volt az egyetlen támogatott.
Nem hozták be mert még lógott az eső lába, de viszont már szárazra való gumit akartak rátenni, hogy a végéig már ne kelljen újra bejönnie. Utólag már könnyű okosnak lenni.
www.HunnyF1.com
-
Enjoy
addikt
válasz
hunnylander #12670 üzenetére
Köszi az infókat!
Bahrein egy teszt lesz a ferrariknak, h megtudták-e oldani a melegedési problémákat...
(ha egyáltalán az volt a bajuk)► més que un club ◄
-
D@ni88
addikt
malájföld sem arról híres hogy hideg van
szval az is teszt volt
és elég jó...
Amúgy meg ne mondják már hogy a Mclarentől lopta el a ferrari az első szárnyat...
Ferkáéknak már 2006ban is ilyen volt a szárnyállás, most még finomítottak rejta esztétikailag.
Jah és hogy most a Meki is megcsinálta? ki is lopott papírokat? és mikor? évelején. És mikor lett a Mclarennek új első légterelője? Évközben... ha ebből nem esik le hogy ki lopott kitől akkor valaki nagyon hülye -
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #12686 üzenetére
Utólag már könnyű okosnak lenni.
Ez igaz.
Sőt addigra már , ha jól emlékszem Alonsonak is fent volt egy ujjabb szet.
30 körös intermediate gumik nem csoda hogy szétmentek szárazon.
Én a kicsúszások után biztos behoztam volna(amig első volt).[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #12689 üzenetére
A Meki a hídszárnyat találta ki, nem a ragasztott szárnyat.
A konspirációd meg sántít, szárnyak koppintásához nem kell lopott papír. Továbbá a 2007-es McLarent 2005-ben kezdték el tervezni. És az FIA több hónapos nyomozása is azzal zárult, hogy a 2007-es autó Ferrari adatok befolyásától mentes tervezés volt végig. A 2008-as autó tervezésénél merült fel gyanú, 3 területen (quickshift, fast fill, tyre gas), és ezeken a területeken a McLaren felajánlotta a fejlesztések befagyasztását és moratóriumot kért az FIA-tól. Ez mindenkinek tetszett, az ügy ezzel le is zárult. Elvileg nincs a Ferrarisoknak okuk a nyafogásra.
www.HunnyF1.com
-
néha
aktív tag
Lenne egy kérdésem! Mi van most a renault-sokkal? elég gyatrán megy az a kocsi!!!
"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." by: Kimi raikkonen
-
hunnylander
őstag
-
laci666
senior tag
válasz
hunnylander #12691 üzenetére
Hát pont ez történ hogy Hami gyerek Alonsotol rabolta a pontokat, és így úszott el a vb aminek én csak örülni tudtam
Csak azt nem értem hogy akkor minek igazolták le a mecisek Alonsot, mindegy ez már örök rejtély marad.
[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
Oliverda
félisten
Massa spin not caused by Ferrari defect
"If things are not running well for him, Felipe loses concentration quickly," the Swiss said.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #12696 üzenetére
Ajajj...
Pedig azt hittem, a Ferrari kiáll majd mellette, mint ahogy tavaly Kimi nürburgringi boxutcás hibájánál is azt kamuzták, hogy szándékosan nem ment be.Sauber pedig alátámasztotta azt, amit jó sokan mondanak, hogy Massa csak az élről tud nyerni, a küzdelem nem megy neki...
-
néha
aktív tag
válasz
hunnylander #12694 üzenetére
az jó de! Alonso tudod mit fog elérni!! egy nagy semmit mert egy pocsék pilóta(bocsánat a rajongóktól!)
"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." by: Kimi raikkonen
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #12698 üzenetére
Szerintem meg pont ezért objektív. Ismeri a Sauberes időkből, és már elmondhatja róla a véleményét, akár akkor is, ha negatív. De azt hiszem, ezen nem érdemes rágódni, hogy igaza lehet-e, mert Massa idei két versenye megadja erre a kérdésre a választ. Ha úgy vesszük, ez az egész már akkor sejthető volt, amikor még a téli tesztek alatt végig arról nyafogott, hogy mennyire nehéz vezetni így az autót, Kimi meg azt mondta, hogy nem probléma. És mindketten ugyanazt az autót vezetik...
Viszont ezek után Massán óriási súly van. Nemcsak a pontversenyben van lemaradva (igaz, az még nem olyan jelentős), még a csapat sem áll 100%-ig mellette, és még be is kell bizonyítania a nézőknek, hogy tudja ő vezetni azt az autót hibátlanul. Mindeközben ott van Kimi, aki a rá jellemző lazasággal döngöli a földbe (legalábbis ahogy a rajtnál nagyvonalúan elengedte, majd a kerékcserénél egyetlen plusz körrel megelőzte, később pedig otthagyta őt, az valami olyasmi). Szóval nem hiszem, hogy kellemes napok jönnek Massának.
Aktív témák
- Yettel topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Apple notebookok
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vicces képek
- További aktív témák...