Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
PROHARDVER! témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandiras2
senior tag
[Az eredeti cikket itt találtam]
Érdemes elolvasni.
beágyazott verzió
USB FormatMindenre OK-t nyomtam a formatnál, felmásolt 40 megát, majd felmásoltam a beágyazott ZIP- ből a filokat, amit lehetett felülírtam. Gond nélkül fut.
-
bandiras2
senior tag
Itt találtam
Linuxból elég kezdő vagyok, de ez olyan volt, hogy azonnal kellett nekem.
Felszabadítottam egy 128Megs pent, és installáltam. Szépen fut, csak kicsit lassan(USB1.0).Ennek 486 DX, 16 megabájt a minimuma, szóval akár a 100 dolláros PCre is kiváló alternatíva lenne.
Tapasztalatok, bővítési lehetőségek, egyebek jöhetnek ide.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem, Most kedvező áron!
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
Üzleti előfizetők hirdetései
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!