Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz kardkovacsi #68002 üzenetére

    Az általad említett 330E-n pl én megcsinálom 155-160K között amiket leírtál úgy,hogy Motul olaj megy bele és a pollenszűrőnél is nem a sima mezi aktívszenes hanem az antiallergén pollenszűrő ( ami drágább és jobb gyárilag sima mezei aktívszenes van ) úgy,hogy fel is viszem az online szervizkönyvbe. Lehet jönni a márkaszervizes árakkal persze de lehet ugyan olyan sőt jobb minőségben szerelni kedvezőbb áron. De ezek részlet kérdések.

    #67997
    FIREBLADE78

    Beszéljünk a te konkrét autódról. B47-es motorod van. amiben eleve már az újabb Tritan lánc van ami erősebb és jobban bírja. Abban 200-250E Km után kell cserélni a vezérlést. A tieden a turbók sem esnek le se 80 se 100E Km-nél. Amikor a vezérlés cserélve van akkor viszont már érdemes felújítani őket kb ~200E Km amit tudnak. A te autódban van kb ~35E Km amivel bármiféle nagy ráköltéstől olyan messze vagy ,hogy csak na.... Miniben 300K-ért az olajcserét sokallom. Mi van benne pontosan? Egyébként BMW mákaszervizen kívül is lehet javítani ugyan úgy online szervizkönyv vezetéssel ugyan olyan minőségben. ( Mint ahogy te se ott csináltattad a legutolsó szervized ). De alapvetően azért eladni az autót mert mivan ha majd kell rá költeni meg mennyi egy olajcsere / fék csere / turbó csere stb az tényleg vegyen mindig új autót. Más meg tud kevés Km-es jó autót venni és nem fosik,hogy jaj mi lesz. Ha gond van megcsináltatja vagy előre tervezve megelőző jelleggel felújítja / kicserélteti a problémásabb alkatrészeket. Rengetegen közlekednek így hibátlan autóval

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák