- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Igen, ez így reális is. A 850CSi majd 2 tonna, nem? Papíron 1900 van megadva, ha emlékeim nem csalnak. Ehhez jön neked 420Le. A Calibra Turbo a 4x4 miatt 1380 kilo, de ez volt 1400 is. Ha kiszámolod mekkora súly jut egy lóra, akkor kb. ugyan olyan értékeket fogsz kapni.
És itt leszögezem, a V12 az V12. 200 fölött nincs ellenfél, alatta azért fogható lehet, főleg 100 -as sprintben.Igen, S80 a T6. Érdekes dolog, hogy az S60R -t a T5 -ös motorra alapozták, nem a T6 -ból csinálták csúcsmotrot. Miért jobb a Turbonál az 5 henger? Volvo kifejezetten kerüli a 6 hengeres erőforrásokat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me