- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MADV12
csendes tag
Kellemes Ünnepeket mindenkinek !
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
strife
tag
Kellemes Karácsonyt mindenkinek
-
dragonfx
veterán
Ma majdnem leturtam egy e39et ..nem tom miylen mocis mi votl lehet nem nyomta tövig mondjuk én se de 0-100ra volt 2 kocsi előnye nem tul sok
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Ma nekem egy 1.3 -s Swift ugrál, mindenképpen meg akart előzni. Szekszárd Paks között mentünk, láttam hogy nagyon erőlködik, mert a városban lámpánál bementem elé. Megvártam míg üres,egyenes rész jön, 130 -nál elkezdett előzni. Mikor mellém ért, visszatoltam 3- ba és otthagytam. De azt meg kell jegyeznem, hogy nem a kocsimmal voltam, hanem az ST -vel.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3608 üzenetére
Jah, hát ezt mondom. Azért csak 50 ló, 2 henger, és 8 szelep mínuszod van, viszont te jóval könnyebb vagy. Azért reális a dolog.
Apa céges autója egy Ford Mondeo ST220. Nah, hát az is bivaly egy jószág, én azt is nagyon szeretem. Chippelve van, így 242 lovas, szal azért megy.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3610 üzenetére
Mármint mit tolok le a bömivel? Nem, ha a Mondeo 4500RPM -et eléri, már nem verem meg, és onnan a Mondeo -t 7000 -ig huzathatom. Ez azért van, mert elég magas a nyomatékcsúcs. Chippelés előtt még rosszabb volt, a chip segített rajta kicsit. Ez ilyen pörgős motor. Az enyém meg 3500 -tól keményen tol, és 5500 -nál, max. 6000 -nél érdemes elváltani, mert soros motorról lévén szó, alacsonyabb fordulaton adja le a jobb nyomatékot/teljesítményt. Mindennapi autozásra jobb a bömi, mert nem kell annyit visszaváltani... De a Mondeo nagyon megy, ha huzatod, autopályán 265 -öt is mentünk vele.
Amúgy nem tom, még soha nem találkoztam ST mondeoval.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
BMW-ben gazdag új évet kívánok mindenkinek!
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vangelis
nagyúr
Sok locsolót mindekinek így megkésve...
Meg mindenki boldoguljon ahogy tud!@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vandit.
addikt
Sajnos közbe jöttek dolgok, amivel most nem számoltam, így jegelve van a dolog. De leglább a Civic megvan.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
BÁ Nutrition
addikt
na végre előbújt ez a topic is
youtu.be/KKSQtQqLVdU ill "az a 10 ember ide, aki benne van a "kis" csoportba, többiek meg huzzanak""
-
Vangelis
nagyúr
Ma kipróbáltam a havat, nyári gumival...
Elektronika doglozott rendesen, de legalább nem akadtam el.@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #3620 üzenetére
Uh, az brutál. És nem csúszkál az auto ebben a hidegben? Én már dec. környékén átrakattam, amikor azok a nagy hidegek voltak. Erősebb kigyorsításkor már bekapcsolt a TC száraz úton, még 2. -ban is. A gumisnál meg csak úgy tudták leszedni a felniről a gumikat, hogy előtte hajszárítóval melegítették, mert olyan mértékben meg volt már keményedve a gumi.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, nem azzal volt a gond. Hanem mentünk a szerpentineken, gyors kanyarok, meleg aszfalt. Egyszer csak azt vettük észre, mintha eltűnne a gumi tapadása. Elkezdett az auto levánszorogni az útról, kanyar közben oldalazva. Utána meg imbolygott az egész, vissza is kellett venni.
Don't Tread On Me
-
Calogero
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz Calogero #3628 üzenetére
Ja a V12vel leálltak bejelntették de lassana V10et is elrakják...mi lesz veled M5 M6
Eza motor bivaly király motor dehát kiszolgálta idejét emnnyi ideig volt ott az e46 m3-ban..kitünő díjakat nyert amit a cikk is említ.
Mivel az uj M3ba V8 4.0 van várható volt hogy a Z4M miatt nem fogják csak gyártani...gondolom gazdaságtalan......de majd kitalálnak valamit ...Én még egy V6-ot esetleg turboval se tartok elképzelhetetlennek
De szerencsére csak ez az M motor nyugalmazodik a sima sor6ok maradnak..mondjuk ha azokat kiszednék akkor szerint a bmw be is csukhatna kb...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
Hátha végre tolnak valamire egy turbót...
Nem nagyon szeretik valamiért... pedig nem lenne rossz dolog, egy kis nyomás
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
dragonfx
veterán
Ja, hozzáraktam egyéni véleményemet felvetésemet.
Amugy ott van 6hengeres turbo....persze lehet sor6 is de ki tudja a V6 biturbó jobban mutatnaKolumbusz>>szerintme van neki úgy értette kereket.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3633 üzenetére
Nem, nincs téli felniszettem. Nem tetszenek a fekete acélfelnik. De mind1, mert idén a téli gumi elhasználódik, a nyárinak is már csak 1 éve van. Az autót meg úgyis le lesz cserélve.
Am, tudom hogy nem használ a gumiknak a cserélgetés, teljesen igazad van.
De amikor én voltam gumit cserélni, egy 760iL volt előttem, és a 21 -es felnikről cserélték neki a gumit télire...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3634 üzenetére
Dragon, jobb a soros motor 6 hengerben. BMW az ilyen mocikat tudja a legjobban megcsinálni. De Sor 6 biturbo már van, nem? E60 535i az nem az? Az soros 6 -os, 3000 -es motor. És asszem ott nem egymás alatt helyezkedik el a 2db turbo, mint az 535D -ben, hanem hengersoronként... De lehet tévedek.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3636 üzenetére
sor6nál 2 turbonál milyen hengersorokról beszélünk?
Amugy biturbo mert egy nagy 1 kicsi van rajta...egyik alacsony fordulaton tölt hogy alul is nyomatékos legyen míg a nagyobb magason még nagyobb legyen a teljesítmény...és ez a dízelnél is így van hisz abban sincs V motor...535d, 335d, 135i, 335i, 335ci, és szerintme van 635ci is...és asszem tervezik az x6ba is belerakni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3638 üzenetére
én ugy sejtem tudom enm egyforma, és mint írtam egyik alsó tartományban tölt(kicsi).hogy legyne nyomaték, míg a nagy magas fordulaton hogy nagyobb legyen a nyomaték lóerő.
Ugye a bmw motorok sőt mindegyik mai kivéve dízeleket, alsó tartományban (értsd 1500-3000) nem annyira virgoncak, ennek kiküszöbölésére csinálták a biurbot. twinturbo csak V.s motron lehet szerintem.Különben széttolná a motrot a nyomás.
Ja 135i alias M1 szerintem.5.x.es gyorsulással simán.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
"a BMW gyártja a világ legjobb hathengeres motorjait. A régebbi M3-as soros hatosa a mai napig kivételesen jó darab, de az újak közül a 130i-ben bemutatkozó szívó is csodálatos remekmű. A BMW azonban még erre is ráaggatott két kisméretű turbót, így azóta ez számít a legjobbnak."
Én is így vagyok vele. de úgy néz ki, nekem lesz igazam. Nem egymás alatt vannak a turbok, hanem 2db kis turbo van, szinkronban.
Konkrétan nincs leírva, de egyszerre töltenek a turbok.
"A két kis tehetetlenségű turbó egy szempillantás alatt tölteni kezd"[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3643 üzenetére
szerintem 4-5 ilyen lehetséges alternatívával besétálnánk ketten a wallisba, lehet elég nagy fejtörést okoznánk az ottani öltönyös úriembereknek
Nagyon istenítve van ez az új 274 lovas 3.0ás nem lefojtott moci, próbáld ki ...és nyilatkozz 330i ..lehet ki se szállsz
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3644 üzenetére
Nah, megvan a válasz:
"
Sötét trükkök a turbókkal
A nyolcvanas években, amikor a turbóhiszti a legvadabbul tombolt, direkt szupernek számított az alul vergődő, fent ordítóan erős motor. Senkit se zavart, hogy a gázadás és a gyorsulás között eltelő másodperceket összegyűjtve évente egy kéthetes vakációnyit várt össze magának az ember. Aztán egyszer valaki ki merte mondani, hogy ez borzasztó. Ekkor kezdődött a kísérletezés a turbólyuk betömésére.Minél erősebb autót akarunk, annál több levegőt kell szállítania a turbónak. Minél nagyobb a turbó, annál lassabban pörög fel, annál nagyobb a luk. Az első kézenfekvő megoldás, hogy ne akarjunk erős autót. Ezt választotta például a Saab a 95 háromliters V6-osánál, ami csoda érdekes volt: mindössze három henger kipufogógázai hajtották az egyetlen incifinci turbóját, ami mind a hat hengert táplálta. Valóban nem volt nagy luk, viszont a feltöltött motor gyengébb lett, mint az alapjául szolgáló sima Opel Omega-blokk. Sokkal.
Aztán voltak az emlékezetes szekvenciális turbók, a Porsche 959-től a Suprán át az RX-7-ig, amik jellemzően mind gyönyörű megoldások, de drágák és komplikáltak, és érzésre mai szemmel annyira nem is különlegesen jók. A Porsche tán kivétel, de az gyakorlatilag egy nem létező autó.
Vannak továbbá a kisméretű turbók, amik egyszerre dolgoznak, ilyen volt a Nissan 300ZX-ben, és ilyen van most a 335i-ben. Ez sokkal olcsóbb és egyszerűbb megoldás, mint a sorba kötött, de elméletileg ugyanúgy igaz rá, hogy egyszerre luk nélküli virgoncság és különösen nagy teljesítmény nem várható tőle. Lám, a vadi új BMW a két turbójával papíron csak 35 lóerővel, azaz 12%-kal erősebb a sima 330i-nél. Alul sokat segít, középen irtózatosan erős, de felülre nem marad elég tüdeje egy radikális csúcsteljesítményhez.
Az ügyes megoldás: az aktuális Porsche 911 Turbo tudja az igazi trükköt, a viszonylag nagy turbót változtatható geometriával. Így mindenhol elég hatékonyan üzemel, viszont ilyen VGT turbót eddig nem szereltek benzinmotoros autóba (a modern dízelek szinte mind ilyenek kezdenek lenni), mert a melegebb kipufogógáz, ami a benzin égésekor keletkezik, nagyon megdrágítja a VGT-ket.
Mit tud még a BMW? A közvetlen befecskendezés miatt elég nagy kompressziót, amitől a motor ott is erős, ahol a turbó nem segít. Aztán a Mitsubishik 1050 fokos hőtűrése miatt nem kell agyonnyomni a hengereket benzinnel, hogy az elégetlen anyag párolgása hűtse a lapátokat, de ha kéne, lehetne, mert a különösen precíz piezobefecskendezés akkor és annyit spriccel, amennyit kell. A közvetlen befecskendezés és a feltöltés nagyon jó barátok, ez a jövő útja.
"Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...