Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
1face
aktív tag
Nem ugatni járok vissza, és nem akarok senkit sem isteníteni! Viszont egy aprócska gondolatot elmondanék saját tapasztalatból: 318 - és - 528 között 5db BMW-m volt. Ez nem nagy ügy. A legutóbbi 528i-m volt életem legjobb autója . Én 160-170-ne jártam a magyar utakon, nem autópályán. Ez az autó olajcsere - olajcsere (15000km) között nem evett meg 4 deci olajnál többet. Ez tény!!! Audi A4-1.8T-Q után ültem át ebbe az autóba, de soha, de soha nem cserélném vissza!!! Nincs az az autó, ami egy BMW-t megszégyenítene!
Üdv: ' BMW fan.A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4548 üzenetére
egyáltalán nem nulla a műszaki tudásom..azért mert az autotuninghoz nem értek vagy valamit nem tudok ez nem vétek ha valakinek ez a szakmája hobbija még szép hogy több dolgot tud.kíváncsi vagyok pecás témakörben is ilyen penge vagy e vagy bicajosban....ott lehet te lennél nagy rizsa.
neked az a valóságos ha a vr6os motrot mondja valaki a legjobbnak bármilyen szempontból.ez elvakultság.
a forma mindenkinek a maga stílusa és attól hogy az aláírásod az ami engem rohadtul nem zavar.mert az úgy is van.leszorítóerő jobb lesz.
nem tom miből gondolod te olyan nagy guru vagy...lehet a vr6hoz értesz de alapjába az autotuninghoz nem hinném mert kicsit nagy falat az egy magadfajta elfogult embernek....bömihez például nem tudom hogy állnál hozzá..meg e tudnád csinálni amit a kecskeméti srácok...na az 1 szint igen...és én nem vagyok elfogult csak ésszel írok, egy másik forumon nyugodt szívvel beírom mi a gond a kocsimon és nagy valószínűséggel szívesen segítenek megoldást találni..ide azért nem írom mert egyből jönne a fikázás mekkora ócskavas xar..ami nem igaz...csak ugye persze sokatoknak jólesne ezt bizonygatni.
A bmw nagyon jó autó a világ egyik legjobbja.de azért egy ferka elférne...egy gallardo is 911 turbo...maserati granturismo...
amugy meg tényleg no flame...de haljgass meg egy e46 m3 hangját amikor kihuzatják...szinte 90%ban ilyne hangja van mint enneka vr6osnak a videon csak sokkal vadabb magasabb fülsüketítőbb
bmw001>>fél liter olajevés egy inspekcio alatt belefér....sőt több.....nekem 11-12e az inspekcio...szakszervíz azt mondta ez az m40 240e+ km.rel...még a liter fölött is beehet anélkül hogy különösebb baja lenne... a km sokat számít...mondjuk nem csak az egy opelszervízes ismi mondta az uj corsa astra 1.4 1.6os mocijai megehetnek 2000 alatt egy litert az elején...és amocinak smemi baja.ilyen konstruckió.2009ben
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
Teljesen mindegy, hogy mi miatt lassabb. Lassabb és kész.
Egy olyan érzésem van, hogy fekeandras azért gondolja, hogy "sportautóbb" az NSX, mert laposabb, meg extrémebb a formája. De nem a designtól lesz egy sportautó jó sportautó.
Az M3 CSL gyorsabb kanyarban is. Ezt a TopGear-es versenypályás időre alapozom, ami egy rövid, kacskaringós pálya, ahol a lóerő különbséget a BMW nem is igazán tudhatja érvényesíteni.Ezt csak úgy:
http://www.youtube.com/watch?v=gnNUESDgaEI
http://www.youtube.com/watch?v=qju9iEFqp3Y
Még mielőtt jönne a sav: Tudom, hogy ezek már nem, gyári autók a videón, így ezeket már nem lehet a gyári autókhoz hasonlítani. De ha elfért az ibiza meg a Vr6 video, akkor talán ez is elfér. -
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4553 üzenetére
egyáltalán nem isten a VR6-os motor meg van a hibái, de ez most hogy jön ide?
Bmökhez nem értek, elismertem. pecához kicsit konyítok, bringákhoz már kevésbé.
a kasztni formavilága meg mindenkinek egyedi, nekem pl a 80-as évekből származó G2 formavilága az isten és? lehet izlés ficamon van ez van, de én ezt egyáltalán nem keverem ide.
"mert az úgy is van.leszorítóerő jobb lesz."-->ez viszont gond, annak megörülök hogy nem zavar.
én pont nem mondanám elfogultnak nem túl sűrűn hallani azt tőlem hogy a konszern az isten, ezért nem értem 1face forumtárs hangnemét sem én se a BMW-t nem fikáztam, se a konszert nem istenítettem és ahogy már leírták én nem fikázni jövök ide. maximum téged talállak meg mert néha oltári nagy baromságoakat tudsz leírni, de ott is inkább azért veszem fel hogy észrevedd hogy valami nem smafu a godolat meneteddel. mint ahogy néha várnám hogy probált alá támasztani az érveid, de úgy látszik hiába.
az hogy gond van a kocsiddal istenem. hány éves, hogy hajtod? nincs több kérdésem, ez vele jár el kell fogadni, nem egy új autó mint ahogy az enyém se vagy másé sem, én is beáldoztam a kényelmet a légzsákokat az ABS-t meg egy halom funkciót a vezetési élményért.
Dragon mielőtt válaszolsz légyszíves olvasd át még1x figyelmesen amit írtam.
1face:nem nagyon értem ezt a hangnemet, én nem ész nélkül kötözködni jöttem ide minden probálok higgatan végig gondoltan leírni, erre egyből jön a konszern szarozás, no még is ha már így megy a szarozás akkor támaszd már alá, ne csak úgy logjon a levegőbe.
SpeedR:hondás témához a S2000-ezres motorjának le/liter arányát vetísd ki az NSX motorjára csak, úgy kb megkapod a motor nem csúcsra járatott teljesítményét
az meg hogy jobb a bömi több lóval logikus, az lenne a durva ha majd 100le hátránnyal is verné a honda.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #4559 üzenetére
Miért kéne kivetíteni. Lehet, hogy ki tudták volna hozni a 120ló/litert ,de nem hozták ki. Így nincs értelme vitázni olyanról, hogy "mi lenne ha..." Egyébként szerinted a BMW nem tudná kihozni a 120 lovat literenként? Az emlegetett M3 CSL motorja egészen közel van ehhez gyárilag: 112,5 le/liter. Ezentúl éppen az a lényeg, hogy kanyarban is jobb mint az NSX, lásd : Topgear rövid, kanyargós pálya időeredmények.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
de kitudná én nem mondtam hogy nem tudná, annyit mondtam hogy vetítsd ki az arányt, hát ha államilag azt mondták volna a BMW-nek hogy 110le a felső határ lehet nekik sem lett volna 111le-s kocsijuk se.
de mindegy ez eleve egy meddő vita volt amikor elkezdtétek, Andris is beláta hogy nem fog titeket meggyőzni, én meg már rég kész és pont.
egy dolgot nem szeretek az alaptalan alá támasztás nélküli fikázást és a felesleges személyeskedést.
állj-állj én nem a kocsikat hasonlítgattam hanem a motorokat, nagyon nem érdekelnek az idő eredmények. ha jól tudom a vita se a két kocsi közt indult...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #4561 üzenetére
Azt, hogy exportra milyen autót gyárthatnak senki nem mondhatja meg. Szóval attól, hogy Japánban max. 280 le-s autókat lehet(ett?) forgalomba helyezni, az nem jelenti azt, hogy Európában nem árulhatták volna 340 lóval, kicsit módosított motorral. A hondának vannak 280 ló feletti autói, és a többi japán gyártónak is már elég régóta.
Ezt az alaptalan fikázás dolgot nekem szántad? Hol fikáztam? (pláne alaptalanul...???) Az NSX-et sem én hoztam fel mint über autó, hanem fekeandras az M6 ellen. Ha a motorokról indult a vita, akkor pedig pláne nem értem a dolgot, hogy miért kellett felhozni pont az NSX-et. -
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #4561 üzenetére
Azt, hogy exportra milyen autót gyárthatnak senki nem mondhatja meg. Szóval attól, hogy Japánban max. 280 le-s autókat lehet(ett?) forgalomba helyezni, az nem jelenti azt, hogy Európában nem árulhatták volna 340 lóval, kicsit módosított motorral. A hondának vannak 280 ló feletti autói, és a többi japán gyártónak is már elég régóta.
Ezt az alaptalan fikázás dolgot nekem szántad? Hol fikáztam? (pláne alaptalanul...???) Az NSX-et sem én hoztam fel mint über autó, hanem fekeandras az M6 ellen. Ha a motorokról indult a vita, akkor pedig pláne nem értem a dolgot, hogy miért kellett felhozni pont az NSX-et. -
Bubu79
addikt
válasz rootkiller #4566 üzenetére
Nálatok a cégnél? Merre dolgozol 16 évesen?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
fekeandras
őstag
Mindegy.Szépen félremagyaráztátok a dolgot...
Mondom, irány lacháza és kérdezzétek ki a tulajt a "csodamotorról"...
Egy szürke NISSAN GTR-t kell keresni, a bömi ment a levesbe.Vajon miért???mod: Az 1000MB-nek sok köze van a konszernhez...
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
válasz rootkiller #4570 üzenetére
Ha csak egyszer küldöd el, úgy is megértem ám
fekeandras: Nem véletlen a smile a végén
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #4568 üzenetére
nem hinném az M6 V10 mocijára bárki egy rossz szót szólhatna....nemhába futkározik abból 20 milkás 6osból elég sok budapest útjain....az hogy egy pökhendi sznob köcsög örök elégedetlen mit mond kutyát sem érdekli....pár hónap és lp670et vesz majd gondolom mert a nissan gtr is kevés.
egy idő után mindne autó ekvés tud lenni....ha valaki erre veri.VR/>>megértettem a godolatmenetedet..de úgy gondolom ha lentebb van egy autó az mégis szebb aerodinamikusabb...az f1ben wtcc.ben ascarban mér vannak a betonba ültetve a kocsik??..gondolom nem a vicc kedvéért.valami pluszt csak jelent.ha közutak is megengednék azt a magasságot valszeg a normál kocsik is lentebb lennének nekem ugy jobban tetszik bármelyik.sőt néztem enyémre is egy 40/20as ültetőszettet...a vogtland egész okés áron van.ha lesz rá bevállalóm.de előbb persze a gyújtást meg kompressziót tisztázatom.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
-
fekeandras
őstag
válasz God Vazzeg #4575 üzenetére
-
Bubu79
addikt
válasz fekeandras #4568 üzenetére
Mert a pályán kevés volt az a 3 centi, amit a bömi adott, kellett még legalább egy fél, amit a Nissan mellé tudott tenni a gyorsulása okán?
ÉKE
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #4575 üzenetére
fekeandras: Figy, most nem azért, de oda nem széria autókkal állnak ki gyorsulni, ha nem tévedek. VR6 tudna mesélni, mi lesz egy autóval, ha eszetlenül tuningolják, ő ebben otthon van. Mert hogy nem széria motoros volt az az M6, az fix.
dragon: szerintem hanyagol az ültetést, főleg itt Bp. -n nem okos dolog. Téli gummát mikor cserélitek le? Én köv. hétre tervezem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4573 üzenetére
a kocsikat a verseny sportan azért ültetik(hülye kifejezés mert nem csak egyszerűen a hasmagasságot csökkentik mint a hobby tuningosok) hogy növeljék a kanyar stabilitást (ergo gyorsabban mehessenek be a kanyarba, az aero dinamikához nem túl sok köze van a szépséghez meg végképp nem, sportban nem az esztétikum számít.
de a verseny sportot ne kevered egy széria kocsihoz nézd meg a Te 3-asod alját és nézd meg egy M3-asét tuti találni fogsz 1-2 légterelőt ami a Tieden pl nincs.
ezzel lehet javítani az aerodinamikát, az ész nélküli ültetése pl csak rontani szokás, mert ugye ezek a lécsatornák nem jutnak a kocsi alján elég levegőhöz is, ergo elvesztik a szerepüket.
pl ott az én tégla golfom, még is kicsivel jobb (vagy pont ugyan olyan) CW-m van mint egy 6gen civic VTI-nek, érdekes.
a széria autó gyártásban meg az esztétikum és a kényelem szabja meg inkább egy kocsi magasságát, mint a csúcs kanyar sebesség.ültetéssel azért óvatosan, ha BP-n használod a sárkányt elég gyorsan gallyra teheted a futóműved.
amúgy tényleg mi lett a kocsiddal?
Gyok2:nem tudom nekem annak a szűk V motornak a hangja és motorkarakterisztikája az etalon, az érces nyávogok vagy a nagyon mély brumogos annyira nem jönnek be. total car testBMW001:én már felraktam. Andris elég jól keni azért gyorsulást témát.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hoby36
senior tag
Üdv.Hol kell megnézni az e36-ban,hogy mennyi a kormányszervóban az olajszint.Merre van tartáj?
A logikában semmi sem véletlen!
-
Gyok2
aktív tag
Néztem ezt a részt régen, ez sokkal szebben szól, mint a másik, de másképp szép, mint egy BMW sor 6, de én a BMW-re szavazok
Tiszta Windows rendes ház
-
VR6-Fan
veterán
hogy a kettő közül kinek mi tetszik, az már szubjektív.
a cabrios felvételnek a minőségével van baj, csak egy kis kompakt fényképezővel vettem fel.
DeadMeat:hova forgatod 4500-nél már vált az autómata
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4580 üzenetére
de azé fain lehet a piros fék nyereg meg narancssárga rúgó
hát igen pesten nem bizti jó ötlet..itt a sarkona kereszteződésbe akárhogy kacsázok mindig koppan kicsit nem is megyek arra...max.a szembejövő sávba kb 80%osna átmenve nem...kanyarba..be kéne jelenteni.
mi lenne a kocsimmal??..nem értem..valamia gyújtással vagy a kompresszióval nem lehet okés.bmw001>>még nem cseréltem, én s jövő hétre tervezem.idő függvénye.ültetést akkor hagyom, pedig e36nak nagyon jól ál..de igen hamar szétmegy az alján is minden.így is majdnem odaér
hoby>>motortól jobbra...lenn....fekete csavaros tetejű...kb mint egy befőttesüveg....nálam 4hengeresnél ott van neked kicsit többet foglal a moci a 6henger miatt.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
Egyelőre 6 hengerről volt szó, de ha már 8 henger, akkor a BMW, Audi motorjai se csúnya hangúak sőt. A V10-ekről nem is beszélve.
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Még a 8 hengerről, hangban a Mercedes SLR mindent visz.
Tiszta Windows rendes ház
-
Vangelis
nagyúr
HAverom Babetta járműve a legszebb hangú! Főleg ha beindul... imádja!
Neki az a legszebb@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
fekeandras
őstag
Mondjuk MADV12 verdájának sem lehet szar hangja ...
-
MPowerPH
félisten
Most az előbb kint parkolt egy gyönyörű E46 itt a ház előtt. Megakadt rajta a szemem, 18" -os M -es kerekek, hátul 4 kipuff, M -es optica, ültetve, szal pont úgy nézett ki, mint ha egy M3 lenne. Azt is hittem, hogy M3, okosan bevártam a tulajt, ott beszélgetett 2 autóval odébb, reméltem az a tulaj
Utána jött a nagy csalódás. Beröffentette. Had ne mondjam, hogy 320D volt. Azt hallottam, hogy traktor, mert borzalmas hangja volt. Mikor elment ott díszelgett a felirat.
Nagyon benéztem.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
bocsi de nekem ez a veyron meg a bentley nem jön.undorítóak.elhiszem erő az van dögivel, de az nem minden, külső formaterv undormány smemi aerodinamika.pedig ilyen 600-1000 lóhoz illene valamit összecsapni.inkább megkérnék az olaszokat pininfarináékat csináljanak hozzá valami értelmes kasztnitervet....vagy ferkát, alfát....mert ezek így gázok szerintem....a veyron amugy asszem 1.2 milliárd.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- YouTube
- Mazda topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND