- Fotók, videók mobillal
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
gp A PC-s kiadás crossplay és trófea támogatással érkezik hamarosan.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Alulról bővítette professzionális VGA-it az NVIDIA
ph Az RTX A1000 és A400 ugyanarra a GA107-es GPU-ra épít.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #4289 üzenetére
Jók ezek a YouTube-os videók Már csak azt nem értem hogy az a Lada amit utolér ( mert az ugye ) akkor kb 2 kilóval dönget
De ha 400-at megy örüljön a tulaja
De aki már vezetett 250-260 felett az nagyon jól tudja hogy az nem egykezes játék még jó autóval sem
ha valami kurva jól fekszi az utat, a súlya is megvan és erre lett építve gyárilag ( száguldozni az autobahnon ) akkor az az én autóm, mégsem lehet kisujjal 300-at menni vele.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4299 üzenetére
így van sufnituning kovácsolt szelep dugattyú...direktszűrő..és 2 benzimpumpa igaz? ...és ettől 200 ló lesz egy 1.6os szívó motor...na persze..
vezérműtengely, hengerfej módósítások, turbó és ehhez mérnöki elektronika átírás, hengerenkénti leömlő kipuff rendszer végig, kw "földbe" ültetés, valami értelmes fék, könnyű felnik, versenygumik....kb akkor tartunk 200nál....és most el ne kezd a vti hondákat hogy márpedig azok...
BMW001>>9.2 az indulóára 10ből már jól felszerelt van mert alig kell hozzá valami mert mindne benne van...egy lancerX 335i m3 nem jön ki 10ből......jah nagyon érdekes lesz ez az uj 2.5ös motor ..kevesebb ló....annyi mint a tiéd...204...mégis valszeg elverne...vagy mégse? ...elég bivaly ám aza 6.6os sprint...teljesne széria nem egyedileg épített motor....nagyon kellendő lesz eza Z4 irtó szép szerintem...1est kéne átszabni mostmár csak...uj 7es Ac schnitzer képeket láttad...ejjjj tiszta ukrán maffia....
Mad.nek igaza van....280at elég nehzeen visz egy 2.0ás turbo calibra....a lada sosme emgy 180-200at.....és félkézzel megtartani amikor össze vissza elindula nyomatéktól...nem hogy 280nál már 180nál si figyelni kell mint állat.
a 850 neked viszi a 3 kilót?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Video mindig csalóka, de nem csal az óra, tényleg ennyit megy. Abban már igazad lehet, hogy nem egykezes a dolog, de 130 fölött nem is biztonságos az egykezesség.
Calibra nem arra lett építve, de ha azt a kis potit feltekerted, akkor csodákat tudott művelni arra az időre. Nem véletlenül szerettem bele. Életemben nem ültem még ekkora sebességű autóban, örök élmény marad. Igaz az RS6 az nagyobbat dobbantott, de az meg szutyok -szar volt, és 250 -nél letiltott, ráadásul nem is lehetett érezni a sebességet.VR6-Fan: Persze, főleg a turbo miatt. Bár a Volvo/Ford közös 5 hengeres turboja is nagyon ütős. Azért főleg Volvo -ék a turbos motorokban mindig is nagyon otthon voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4304 üzenetére
Azért gondolom a Z4 -nek jobbak a légellenállási mutatói, meg kicsit kisebb a tömege is. Nekem olyan 7,3 körül van 100 -on, szóval lelépne elég rendesen.
Dragon, ha én mondom, akkor hidd el. Jól tudod, hogy ha nem ültem volna ott, és nem láttam volna, akkor nem erősködnék. de a saját szememmel láttam.Tessék: [link] Lehet a leírtak szerint volt megcsinálva, nekem annyit mondott a gyerek, amennyit leírtam. Ezen adatok szerint a 4x4 miatt az új M5 -öt is odaverné. Én mikor próbáltam 100 -as sprintet, akkor ültem benne először, úgy lett 5, valamennyi sec. De asszem korán váltottam, meg szarul indultam. Le is bénáztak...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4305 üzenetére
hát jah...ha nem kihalt a szakasz ahol mész nem ildomos 150 fölött egykézzel menni....ha beállsz mondjuk 140re full kihalt a szakasz akkor okés elfér.
Calibra anno nálam is játszott a golf3 és az e30/e36 melett...de szerintme ezeket már leírtam.golf3 kicsi volt calibra túl nagy.vagyis akkor így éreztem.
érdekes amugy ezt már vagy 10/6an mondták hoyg enyémben a 60-80km/h nem tünik annyinak..meg a 100 se tünik 100nak csak olyna kb 2/3adának más autóból átülve...
.én még nem utaztam/vezettem 200 fölött ez van ..majd eljön az ideje
7.3 azért elég jó adat.
anno ki akartam probálni a nem lefojtott 2.5ös 3ast..218 lovasat csak előjegyzés kellett volan rá...mert uyge egyértelmű ésszerű ha a kopasz kigyurt odajön egy x5tel potenciális vásárlónak vélik nem ugy mint engem..asszem 335 is mikor voltma tesztvezetésne 2-3 nap múlva lett volna...de az mrá sok..picit félős lett volna beülni.135i.t is meg lehetne nézni..kis kasztni mit visz...
meg ez a uj Z4 2.5...204Le...6.6/100..elég piszkálós adatok[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4304 üzenetére
elnézést, lehet figyelmeztetve leszek, Te aberált barom szerinted a Te dugóidat/szelepidet a kinder tojásból szedték elő anno a gyárban ?
és újra Te aberált barom a KW/Weitec gewindéknek mi a tököm köze van a motor teljesítményéhez ?
Te abárált barom a kugelfischer-weber-hez milyen elektronika, mit kell azon átírni ? (legalább a fáradságot veted volna hogy utánuk nézel)
és Te.. már le se írom..szerinted hogy lehet egy szívó motorba több levegőt meg több bengát bejutattni nem benzin nyomás emeléssel amit nagy pumpával vagy több pumpával érsz el ?
[link]nesze szívó 1,8-as 250le-vel, ha találsz a videon turbot akkor jövök egy korsóval!
nem érted hogy kevés vagy ahhoz hogy bárkivel értelmes (fél) szakmai vitát folytas?
többiektől elnézést a hang nem miatt!
BMW001:régi 850-es Volvovba T6-os motor
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4308 üzenetére
na mi van dúl az agresszió fiam??..elgurult a gyógyszered? ...vagy csak a napi adagot nem kaptad meg valamiből
hát az ültetéssle ha lejjebb vana kocsi alacsonyabb jola légellenállás aerodinamika ergo mtoornak könnyebb vinnie a kasztnit valszeg lóerőnövekedés lesz tapasztalható...csíra.leveztve ha nem vágnád a rajzpapírt.
de én írtam a több pumpát most ne ismételgess vágom...nagyobb nyomás nagyobb pumpa jobb minőségű pumpa ami elbírja a nyomást.. a levegőre..meg itt az élő példa....a fiat motor...
de azért..gond csak az ez egy terembe van és nem autóba..le is kell ámm vinni azta szívó 250lovat az útra valahogy..az további 20 év fejlsztése a pasinak ...ilyen múdolgokkal ne gyere már.mutassam az 1400 lovas M5öt avgy 1800 lovas vipert? ....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4309 üzenetére
"hát az ültetéssle ha lejjebb vana kocsi alacsonyabb jola légellenállás aerodinamika ergo mtoornak könnyebb vinnie a kasztnit valszeg lóerőnövekedés lesz tapasztalható...csíra.leveztve ha nem vágnád a rajzpapírt."--> bocs de ezen szerintem az összes mindenki röhög aki a topikot olvassa
nem gondolod ha csak megültetsz egy széria kocsit rontod az aero dinamikát álltalába? mert a kocsi alatt kevesebb levegő jut átt ergo annak a hosszabb úton kell távoznia a kasztni fölött.
igen itt a példa 2 órára erről vakkerálók hogy kugelfischer meg weber
miért lenne nagy ördöngösség? hirtelen nyomaték/ló váltózás nincs ergo a gyári váltó elírja erősített csapágyakkal.
és ki a szart érdekel? egy topik társad leírta hogy egy szint felet a ló csak pénz kérdése és nem márkáé.
lúzer
BMW001:ilyenkor jön a sok elektronika ami úton tart, elveszi a gázt fékez amikor szükségesnek érzi.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #4304 üzenetére
" a 850 neked viszi a 3 kilót? "
305-öt tud, de egyenes úton csak kb. 295-re tud gyorsulni. (És "ici-picit" több mint 300 LE) Kis lejtőn 305 a vége de azt utána tudja egyenes úton tartani.
Csak azt nem tudják sokan, hogy ilyen sebességtartománynál minden extra km-enként min. 10+ paci kell a további gyorsuláshoz. ( na meg a többi apróság )E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4312 üzenetére
persze. csak tudod ki üljön bele egy olyan kasztniba az még nagyobb koporsó mint a régi golfok, meg a golfok alá legalább lehet tiszteséges futóművet rakni, meg kb az összes kocsi alá amit használnak berg renn-re álltalába lehet jó hajtás láncot kapni.
részemről ez már csak szórakozás ahogy próbál össze szenvedni valamit, meg ködösíteni Dragon.
annyira nem tudja miről beszél hogy az már szórakoztató mint sem sírvafakasztó.
Gyok2:elnézést össze kevertem!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gyok2
aktív tag
A 850-es Volvoban T5 volt, az S80-ban van T6.
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Igen, ez így reális is. A 850CSi majd 2 tonna, nem? Papíron 1900 van megadva, ha emlékeim nem csalnak. Ehhez jön neked 420Le. A Calibra Turbo a 4x4 miatt 1380 kilo, de ez volt 1400 is. Ha kiszámolod mekkora súly jut egy lóra, akkor kb. ugyan olyan értékeket fogsz kapni.
És itt leszögezem, a V12 az V12. 200 fölött nincs ellenfél, alatta azért fogható lehet, főleg 100 -as sprintben.Igen, S80 a T6. Érdekes dolog, hogy az S60R -t a T5 -ös motorra alapozták, nem a T6 -ból csinálták csúcsmotrot. Miért jobb a Turbonál az 5 henger? Volvo kifejezetten kerüli a 6 hengeres erőforrásokat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4316 üzenetére
az audinak is a az igazi csúcs turbosa az RS2-es motorja volt 2,1l/5 henger/ 20V/ KKK 35S6 (emlékeim szerint), amolyan nissan filing, hopp a gyári elektronika kuka hopp a másik be +150le
érdekes, valóban miért az 5 hengerre szavaztak.
na jól van Sziasztok, részemről elnézést a dragon és köztem folyt "eszmecserének", további jó éjt srácok!
u.i.:dragon jó szótárazást, mert a felét úgy se érteted annak amit írtam...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #4316 üzenetére
Igaz igaz......nehéz autó, 1970 Kg.
100-as sprint.....ja nem arra van kitalálva, ámbár ott is szedi szépen a lábát, mert azért azt a 2 tonnát 5.8alatt 100-ra gyorsítani....na az sem semmi ( automata 6.0 ) Nekem van +44 LE a gyárira, de gyorsabb nem lett 100-ig
Subaru WRX 100-ig rám vert több mint 2 autóhosszt, aztán 3. ban még láttam a tükörben, 4.ben már nem nagyon[ Szerkesztve ]
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MPowerPH
félisten
-
fekeandras
őstag
Lépjen már túl a témán mindenki.
-
MPowerPH
félisten
Hát, gyakran biztos nem. De szerencsére még vannak az országban olyan helyek, ahol ezt zavartalanul megteheted. Néha azért jól esik az embernek meg az autónak is, igaz olyankor kicsit előbb kell a kúthoz menni, de mindent összevetve néha belefér kis móka. Persze nem csúcsforgalomba... Úgy szerintem annyira nem vészes, mindenki szokott kicsit rosszalkodni.
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
Az mér van, hogy a 335xi coupé 1 (automatánál 2) másodpercet ver a hátsós 335i coupé-ra??? Amúgy ismerős azt mondja, hogy a 335xi olyan stabil hóban, mintha sínen menne. Meg miért van az, hogy a 335i 306le-je mellé is 400nm, meg az M3 420le-je mellé is 400nm társul? Ismerős azt mondja, hogy valószínű a turbo miatt annyira rugalmas a 335xi, hogy gyakorlatilag 1év alatt még az összes kihívót verte, pedig volt 530d-től az A5ön át a tuningos Cupráig minden, és senkinek se sikerült megfognia a 335xi-t.
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4325 üzenetére
335ix is a 4x4 miatt jó százra. Jobban megkapaszkodik induláskor, mintha simán hátsó kerékkel menne. És igen, a 335iX pont olyan rugalmas mint az M3, a 2db kis turbo sokat számít egy szívó ellenében.
335iX kicsit átalakítva verhetetlen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
PH! addikt since 2004
-
Bubu79
addikt
Ez iszonyatosan ronda
BMW001: Nálam már az X6 is kicsapta a biztosítékot
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
rootkiller
őstag
BMW001 a te BMW-d rendszáma BMW001?
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4335 üzenetére
Nem. A nevem is csak azért ez, mert itt nem lehet megváltoztatni. Máshol nem így ismernek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MADV12
csendes tag
válasz fekeandras #4339 üzenetére
Ezt elég nehéz (sajnos)
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
Gyok2
aktív tag
Mit szóltok ehhez: [link]
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Teljesen rendben van. Röviden ennyi. Itt lenne már az ideje, hogy a BMW és a Merci is sikerrel léphessen be olyan piaci szegmensbe, ahol addig esélyük se volt. Újonnan nem sok BMW kapható 5 misi kezdőtől, hát még merci. Pedig ott a legmagasabbak az eladások, vagyis pontosan e környékén.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
Amíg korlátozott együttműködés folyik, és nem veszélyeztetik a márka önálló megjelenését addig nincs baj.
Az nem gáz, ha együtt fejlesztenek néhány dolgot, amit aztán mindkét márka a saját szájíze szerint kicsit módosítva felhasznál az autóiban. Az sem katasztrófa, ha néhány egyszerűbb alkatrész esetén összeállnak, és közösen rendelnek a beszállítótól. Mindenki jól jár, és nem hiszem, hogy bárki is észrevenné, hogy mondjuk azonos trafók vannak a Merciben és a BMW-ben.
Szóval amíg nem viszik túlzásba az együttműködést, addig nincs baj, de nem lenne jó, ha a Mercit és a bömöst csak az különböztetné meg, hogy milyen embléma van az elején. -
rootkiller
őstag
Lesz egyébként 760(L)i ???
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4344 üzenetére
dehogynem ez sajnos valamilyen szinten ezt is eredményezi.
szerintem a bmw.nek nem kéne lefelé szegmensbe kacsintgatni mert azzal beállna a nép tömeg autok közé...és egy bmw nem oda sorolandó és ne akarjon oda tartozni.persze majd legyen nullás meg kicsinyített mini...meg merci motros bmw...na ne már...meg amugy is a bmw megbízhatóbb jobb motrot váltót felfüggesztést csinál mint a merci...merci dízel mocijai enm olyna jok mint abmw.é szerintem...és a légrzgos megoldások is javításügyileg körülményesek.
a merci maradjon merci a bmw meg bmw.
nem egymáshoz valók."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
hoby36
senior tag
válasz rootkiller #4348 üzenetére
De van 6 literes.Tegnap kaptam meg tőlük a katalógust.
A logikában semmi sem véletlen!