- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4598 üzenetére
Lehet, hogy nem túl designos a Veyron (nekem sem tetszik igazán), de abban biztos lehetsz, hogy nagyon komoly aerodinamikai fejlesztés van benne. Még anno, amikor megjelent láttam egy képet az alján kialakított szélcsatornákról, amik gondoskodnak a megfelelő leszívó erőről és a fékek hűtéséről. Az autó végsebessége valahol 400kmh körül van, és még ott is van megfelelő tapadás. (Viszont a gumival sokat szívtak, hogy tartósan is bírjon ekkora terhelést.) Az ára 1-1,3 millió euró körül van tehát olyan 300-400 millió forint.
(#4585) dragonfx
M-Packetet lehet kérni mindegyikre, de a kipuff az nem tartozik bele. Az valami utólagos cucc lehet. -
keIdor
titán
válasz MPowerPH #4599 üzenetére
Én elfogadnám, mennék vele párszáz km-t és adnám is el. Az árából meg vennék egy Audi/BMW-t és elmennék 2 hónapig nyaralni. Ja, és vennék valami jó helyen egy jó kis házat, természetesen nem ebben a kaka "országban".
Ezek az autók már valahogy "túl jók/erősek" nekem. Kipróbálnám, el nem tudom mondani mennyire, de ha 10 milliárd vagyonom lenne akkor is megállnék a Ferrari-nál.
SpeedR: Azt hiszem 407km/h a pontos vége a Veyron-nak.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #4607 üzenetére
Az tuti, hogy én is eldugnám a tervezők asztaláról a körzőt - az utak is tele vannak egyformán gömbölyű krumplikkal.
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
VR6-Fan
veterán
ronda de finom
Bubu79:de nem régen legalább a szögek töréséből meglehetett különböztetni a kocsikat, 90-as években mindenki teljesen más milyen forma világgal élt, de az ezred forduló után
bevallom ezért tetszenek a bömösök kissé manapság, mert ott még van valami a régi kockaságból .( )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Bubu79
addikt
válasz VR6-Fan #4612 üzenetére
Számomra egy autót élek határolnak - ahol jól látható, ahogyan megtörik rajtuk a fény - nem véletlenül vagyok belezúgva az E36-ba.
Valamint egy autó akkor szép, ha autó formája van - nem hasonlít a vízcsepptől elkezdve a krumplin keresztül az űrhajóig minden másra.
Ez van - vén vagyok és utálom a trendi dolgokat
Persze ízlések és pofonok, de az tuti, hogy soha nem lesz olyan autóm, ami nem tetszik - csak mert jó ötletnek tűnik
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
fekeandras
őstag
-
dragonfx
veterán
-
Bubu79
addikt
válasz fekeandras #4614 üzenetére
A sirály merci az egyik kedvencem, az 507-es formavilágát idéző Z8 is elfér a listámban, bár erősen gömbölyded - mégis van benne valami, ami megfogott...
A nagy vízen túli modellek közül pedig a klasszikus Ford Mustang az, amit hogyha lenne néhány eltékozolni való milliócskám, tutira befogadnék egyet a garázs egyik sarkába - mert szép. Nekem szép.
Persze el lehet álmodozni sokmindenről, csak aztán ne felejtsen el az ember ébredés után kezet mosni, mert könnyen előfordulhat, hogy bilibe lóg alvás közben
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4616 üzenetére
e46 átmenet már a gömbölyűségbe...nézzmeg egy e36 coupét....
e46 is szép nekem tetszik....m54 dual vanos moci csodákra képes..meg az m.es első lökös meg felnik 18"ban sokat dobnak rajta....na meg ugye a gyári AE.s fényszóró..igaz az csaka coupék kiváltsága volt az is cskamodellfrissi után....igaz 500k+ a pár lámpa...de hogy néz ki...odaver....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
-
Tomics
addikt
-
dragonfx
veterán
azt mondom ez nem semmi....koenigsegg design..fain nagyon....mondjuk igen a blokk 1300lóerő ...és ami matt még jobban elismerendő.....V8 biturbó csak!!!..nem mint a veyron W16 twinturbója......
És végre kiderült a shelby csinálta..aki ugye régiben nagy fordtuning hírében állt sőt még most is az."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rootkiller
őstag
válasz dragonfx #4623 üzenetére
Veyronon 4db turbo van: Minden hengersorhoz tartozik egy turbófeltöltő, azaz összesen négy turbó dolgozik a motor levegővel történő ellátásán.
Artengo TR 990 Pro
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #4625 üzenetére
Uh, ez nem kispályázik.
(Azért ez a mod. már szentségtörés egy Rollsnál) -
MPowerPH
félisten
Most értünk Krakkóba, BMW -vel mentünk, és 7,8 lett a fogyim az ideúton.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, 4 -en mentünk, + pár csomag. Nemsokára indulunk haza. Éppen ahogy lehetett, bár elég szar az út, főleg Szlovákiában. Olyan 110 és 50 között jöttünk, meg ugye a szerpentineken kellett bőszen előzgetni, néha 2. -ba kellett tenni a sok kamion miatt. Donovalit imádom. Nem szabad gyorsan jönni, mert keményen büntetnek, főleg a szlovákok.
Kis vicc:DDD
Új 7 -es BMW -be hátulról beleszalad egy Trabant. A BMW középkonzolján lévő idrive -on a következő felirat jelenik meg: ,,Új Plug&Play eszköz csatlakoztatva. Telepíti a most szükséges drivereket"?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4631 üzenetére
másnak érdekes miért eszik sokat a 2.8as.....igaz csak városban mondjuk pesten mondtad neked is 12 fölött van...ezek szerint ltk.n megy igazán jól neki.
meg valszeg a tiéd jó karban is van ezek szerint.szerintme ne add el 350e km alatt
valami adalékot raksza mociba?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4632 üzenetére
Nem tudom miért eszik másoknak ennyit, érthetetlen. Meg kell tanulni használni, és akkor jó lesz. Az első pár hónapban nekem is 9 fölött volt a fogyim, aztán ahogy megéreztem az autót, ez lecsökkent. Tudni kell, hol kell váltani, milyen fordulat az igazi az adott helyzethez stb... Városban ez is benyakal 12 -őt, de ha azt veszed, hogy egy 1.6 sport Clio is megeszik 11 -et, akkor nem rossz az a 12.
Igan, biztos számít a karbantartás is, meg az, hogy 12.000 fölé nem engedem az olajat benne. Azért az enyémre rá mondható, hogy rendesen karban van tartva. Ahogy rossz lesz valami, viszem cserélni. Ha szerelő azt mondja lassan cserére érik ez, akkor már cseréltetem is. Talán ez is benne van, de inkább az, hogy meg kell tanulni használni.
Semmilyen nemű adalékot nem rakok, nm bízok ilyenekben. Bár már gondoltam a ProLong nevű adalékra, sokan dicsérik, és úgymond nem tescos anyag. Lehet az nem lenne hülyeség, és arra még a szerelőm is azt mondta, hogy csak használhat. Mondjuk a legdrágább olaj van a kocsiban, azon tényleg nem szoktam spórolni.
Nektek van tapasztalatotok a ProLong -al kapcsolatban? Vagy ismerősöknek esetleg...Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
Keresd meg a Totalcar-on a Prolongos írást.
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Nah, most jött a telefon. Egy zalaegerszegi ipse is Krakkóban volt velünk pár társával, ők külön mentek, és később indultak haza. Már a tréleren van a kocsi, hozza őket haza. Szlovákiában megállt az autó.
1 éves VW Passat TDi, a 170 lovas. Először füstöt okádott, majd a végén már alig tudott felkapaszkodni az emelkedőn, aztán lefulladt a motor. Mikor elindították újra, össze -vissza kerepelt a szegény, így maradt a hazavonszolás.
Kérdem én, 1 éves autó hogy tehet ilyet?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szentségtörés.
De legalább végre jön a turbo. Jajj az RS4 -nek, de lehet az RS6 -nak is. Nem hiszem, hogy dobnák a soros 6 -ost. Azért egy gyári V10 duplaturbo -t megnéznék az új M5 -ben.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4635 üzenetére
Ez ciki. Azért én megálltam volna a helyében már akkor, amikor elkezdett füstöt okádni a gép. Bár ha ilyen új még az autó, akkor valórszínü ,hogy garis javítás lesz.
V6-os M3-as szerintem tuti nem lesz. Ez valami kacsa hír lesz. A sor6 motorok világszerte elismertek és népszerüek.
[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
aktív tag
Remélem nem lesz V6-os, de ahogy az Alfa is abbahagyta a boxereket, a Porsche a léghűtést, még a végén kitalálják.
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
A füstölés és az erőtlenné válás majdnem egymás után következtek be. Csak a szerpentineken nem sok helyen lehet megállni, az az igazság. El kellett gurulniuk egy pihenőig, akkor fulladt le.
fekeandras: Nem tom ebbe milyen user error lehet? A csávó nem az az ember, aki ész nélkül vezet, pont még nevettünk is, mert majdnem egy időben indultunk el, mégis mi 1 órával előbb odaértünk. Szerintem alapból szégyen a márkára nézve az, ha valakit ily módon cserben hagy. Én legalábbis vinném a szeméttelepre ezek után, ha az enyém ilyet csinálna. De azért egy 1 éves 8 millás autó ne hagyjon már cserben, mikor az én 9 éves gépem, majd 200k km után még bombabiztos.
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4642 üzenetére
Miért lenne szégyen a márkára nézve?Én is tudnék példákat felhozni ... (a sok-sok milliós M6 3évesen már a második motorbontásán van túl.Egy olyan motor amit fokozott terhelésre/igénybevételre terveztek.
Nagy igazság ami elromolhat az el is romlik...
Valami kiváltó oka kellett, hogy legyen.Viszont ha tényleg nem hajtja az ember akkor ott nagy valószínűséggel gyári hibás lehetett valamelyik alkatrész.Amúgy meg hiába a 170ló a dízel motor nem arra való, hogy hajtsák.Egyszerűen nem arra tervezték.Ezt kéne már megértenie mindenkinek aki bármilyen dízel autót vesz.Aki pedig hajtja az számolja bele, hogy drasztikusan csökkenni fog a motor élettartama.Ez van a pdtdi ilyen.Amúgy nem nagy szám motorok.A sima tdi sokkal jobban bírja a "kiképzést".Azon túlméretezték az alkatrészek jelentős részét, a pd-n sajnos nem.mod: ha esetleg kell tudok adni egy telefonszámot.VW konszern dízel típusaira specializálódott műhely.Végtelenül korrekt ember a főnök (aki maga is ott szerelget).Csak elhivatottságból szerel autókat, neki ez kihívás egy hobbi.Az építőipari vállalkozásából él.Nem küzd anyagi gondokkal nem az a megkopasztós fajta.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4643 üzenetére
Ez az új már nem CR diesel? Vagyis ez sima TDi már asszem, nem?
Elvileg még garis az autó, így valszeg nem kell neki fizetni érte. De az is biztos, hogy megy az autó piacra, mert elég ideges volt. Azt már nem is mondom, hogy ez a 2. Passat -ja, az első 2 hónapig bírta, igaz ott elektronikai gondok voltak, elég súlyosak. Így azt cserélték neki erre, garanciálisan.
Lehet, hogy ő ilyen peches, hogy mindig a szart kapja, nem tudom... De lehet akkor a megerőltetés, mert sokat jár pályán, és ott általában siet. Szóval nem tudom, de nem szabadna, hogy megártson a kocsinak, főleg nem 1 év után.
A maradék kedvem is elment a diesel bmw -től is....Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4647 üzenetére
na hozz egy dizel (vagy benzin) bömit ami turbos autózzuk ki féltank benzint üveg hangon majd állítsuk le izzó turboval, meg látjuk mekkora lesz a gép teljesítmény vesztése.
és még akkor se lehetne a bmw-re fogni, max a turbo beszállítójára miután az user-t jól pofánt vágta valaki mert egy barom.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4649 üzenetére
de írtad azt hogy pályán szokott sietni, és ha utána pl nincs meg 1-2 perc amég vissza hűl a cucc akkor vége, ha pl tolja neki aztán hirtelen tankolni akar beáll egy kútra leállítja az is elég hamar megölheti a turbot.
nyilván az én példám ki van sarkítva, de lényegében elég hamar ki lehet nyírni egy turbot.
de amúgy meg szar a VW konszern tudja mindenki, de akkor anno a heteseket se kellett hetente softver frissitésre vinni gondolom. (ez nem neked szól)
szal negatív példát lehet minden honnan hozni, de ezek 80% user's error miatt keletkeznek vagy hanyag össze szereléstől.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Hálózati / IP kamera
- NASCAR
- Büszke apukák és anyukák topikja
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...