- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Engedélygyűjtésbe kezdett a Poco táblagépe
ma 33 wattos töltéssel és 8 megapixeles kamerákkal várható a Poco Pad.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4350 üzenetére
Nekem se.... Audi elvileg nagyon szép lesz, látva a többi modellt. Az ilyen nagy dögöket nem szeretem, sokkal jobban érdekel az A6, 5 -ös BMW páros.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
Srácok ezer éve nem voltam itt.... De nem leszek hűtlen a 3 betűhöz...
Kis segítség kellene...
Bele lehet-e pakolni ebbe JA61205
ennek a motorját és váltóját, vagy csak a váltóját... EK51486
Ha nem akkor miért nem? Gondolom 15Nm és 10Le különbségbe nem hal bele a váltó bár tudom, hogy ez rövidebb mint az automatáé... Talán nem kellene variálni de a kasztniban amit vettem a másikhoz donornak ritka keveset használt az M42-es moci 121*** km és ha máshogy nem megy akkor mocival együtt szeretném átrakatni...
Tudom 6henger meg mittomén....de nekem elég lenne az M42 manuál váltóval és a benne lévő sperrdifivel.........
Véleményezzetek légyszíves....
Thx...
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4356 üzenetére
Szép az is, nálunk Pakson van 2db RS4 is, voltam olyan szerencsés, hogy vittek is benne. De RS6 -ben is utaztam már, az nyomatékosabb élményt hagyott, borzasztóan rugalmas autó, és ott már hely is van bőven. Nekem feketében testzik, krómmal egyberakva. M5 nem kéne feketébe, ott a Silver a nyerő, fekete ablakokkal.
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #4358 üzenetére
Nekem az RS6-tal mondjuk személy szerint rossz élményeim vannak. Tavaly volt az AUDI Performance Roadshow, és mire ideértek Sopronba a kocsik, addigra az RS6nak kb.15-18e km után szelephangja volt, meg lógott a kardán, bár ez a hidegen alázásnak köszönhető. Az mondjuk csak apróság, hogy a felni össze volt b*szva. Pluszba még elötte az S5-öt árokba rakták, mielőtt ideért volna, a TTS defektes volt, de az S8-hoz meg az S3-hoz szerencsém volt, a Q7 meg nem érdekelt, továbbá az R8at nem lehetett próbálni, nem volt rajta rendszám.
Amúgy az S8-hoz kapcsolódik egy aranyos történet:
Mentünk vele, s már sötétedett, és magyaráztam a sofőrnek, hogy nyomja már fel a refit mer nem látok, de közbe a napszemüveg (TT-s ) meg rajtam volt.Egyébként egy ismerős vett múltkorába egy RS4-et, majd talán visz vele. És hogy ne legyen teljesen Audi: a Misit is meg kéne győzni, hogy egyszer végre hajtsuk meg rendesen a 335xi Coupé-t.
Artengo TR 990 Pro
-
SpeedR
őstag
válasz Gézengúz #4355 üzenetére
Tehát egy 93/9 E36 320i automata Coupet akarsz downgradelni egy manual 92/8 E36 318is motorjával. Eddig még nem sok ilyen downgradet láttam, de szerintem simán kivitelezhető. Készülj rá, hogy ha váltóstól akarod cserélni, akkor a komplett hajtásláncot cserélni kell a difiig, mert valószínű, hogy nem egyezik meg a kardán hossza. Ha csak a motort cseréled, akkor kérdéses, hogy a váltód mennyire kompatibilis az új mocival.
Egyébként nem lenne célszerű inkább a 20i-t felújíttatni? Amennyibe a motorcsere kerülne szerintem kijönne egy közepesen alapos felújítás is. Persze ha magad megcsinálod a cserét akkor nem szóltam...[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
Hi
Az alkatrészekkel semmi gond minden kifogástalan állapotú és természetesen megvan a 18is teljes hajtása kardánnal, speerdifivel féltengelyekkel együtt...Rosszul értelmezted nem a motor a lényeg a moci akár maradhatna is, a váltó és a sperdifi...
Akkor a kérdés újra, így hogy menne? 20i motor, manuál váltó-kardánnal-sperrel... meg gyanítom féltengelyekkel mert nem tudom, hogy a 20i alatt most kis vagy nagyházas van...(difi)
Hogy tisztában legyünk a két kocsi itt van az udvaron... Papírozni nem akarok szal a 18is lesz lebontva ebből lesz a 20i kasztni összerakva (tetőcsere, karosszéria) 20i-t sajna még tavaly őszön tetőre tettem..De moci váltó jó itt is ott is!
Na így?
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #4361 üzenetére
Egyszerű bmwpoweren ebszélsz valami emberkével az ügyben...szerintem az 1.8is váltója elviszi a 2.0ást cska ki rakja ezt így össze neked...kompatibilisre..váltó difi, kardán...meg ugye a vezérlésnél si ki tudja az automatás vezérlése nem e másabb ...mondjuk azt mondod a munkadíjért odadód az 1.8is motrot kb....
Én átveszem az 1.8is mocit ha ki akarod dobni és fogja a helyet
Amugy az 1.8is ugyanazt tudja mint a 2.0 van 10 ló különbség de a 4 hengeres az is 16V..és pörgős moci..egy jobb kipuff rendszerrel...netán chippel ugyanúgy fog menni mint a 2.0....
mi történt a coupéval mesélj kicsit képekkel..pirivibe ha ide nem akarod"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Gézengúz
addikt
Na azért gondoltam, hogy talán motorral együtt sokkal szerencsésebb átpakolni az is-ből mindent (motortól-sperrig) mint passzintgatni a dolgokat...
Semmi komoly nem történt, nem ott járt az úton az eszem, hanem valahol messze, kissé jobban nyomtam a pedált mint kellett volna úgy 160 környékén és kiegyenesítettem a kanyart.... árok majd az oldalán pörögtem...de talpraállt.. csak alig van rajta épp hely
Itt a piros a donor és a háttérben letakarva a másik.. -
Gézengúz
addikt
A piroshoz nagyon jó árban jutottam (németből ), megvan minden létező papírja, szervízkönyve és valljuk be mi egy ilyen mociban 121*** km........az enyémnek csak a segge épp.. ennek csak a segge tört picit, valaki beleszaladt és inkább a tulaja akinél 15 évig volt, eladta....Az automatát nagyon szerettem, nagyon kényelmes, de amíg ezzel hazaértem döntöttem (fogyasztás, menetteljesítmény) 18is kell manuál váltóval és a sperrel.....A 2-ből csak összejön egy...
apropó így úgy néz ki eladó lesz a 20i hathengeres illetve az automata váltó...de nem sürgős mert ha lerakom a pincébe és megmarad az se baj, hiszem nekem más kocsim nem lesz csak E36 kópé..... -
SpeedR
őstag
válasz Gézengúz #4364 üzenetére
Nem semmi sztori, csoda hogy ép bőrrel megúsztad. Annak idején eléggé leszerepelt az E36 kasztni a törésteszteken, de most újra bebizonyosodott, hogy ezek a tesztek sz@rt se érnek. Az, hogy az autó javítható maradt azért az jelent egyfajta masszívságot.
Ha kompletten át akarod rakni a motort is, azért az nem kis munka, mert minden sz@rjával együtt kell átrakni, klíma, generátor, hűtés, elektronika stb... Papírozni kell mindenképpen, mert az egyből fel fog tűnni a műszakiztatónak, hogy hiányzik két henger a helyéről.
Remélem sikerül helyrepofozni a vasat. Nekem is nagyon bejönnek az E36 coupék, annak idején majdnem én is vettem egyet.Arra nem gondoltál, hogy a bordót hozod helyre és honosítod?
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #4364 üzenetére
én a törtről gondoltam képet vagy jobb ha nem látom?
2 lehetőség van szerintem>>
1.,a 2.0át hagyod a francba amit akarsz eladsz belelőle abból beregadózod szerintem a seggét meg elcsereberéled az alkatrészeket és megcsináltatód
2., a 2.0ból gondolom akkor nem lesz soha autó...nem érdemes szarrá építeni a 1.8is kasztniból.örültség bivaly munka enm ér annyit szerintem.vagy egyszerűen átjön a 2.0ásmoci az 1.8 is kasztniba...és bízol hogy jó a váltó..ha nem akkro szerzel azt is és az 1.8is mocit eladód.....
a lényeg a régit ha fáj is hagyd a francba még ha tiszta is rá a papírok, mocit, meg ami épp szedd ki(váltó??belsőtér?) többi kuka...annyi átépítés nem éri meg.fényezés stb....és az 1.8is kasztniból csinálja autót regeztesd be akkor.max megmarad pár alkatrészed ami mindkettőhöz jó....1.8is hátúlját mennyire gáz megcsináltatni?...esetleg ha ragaszkodsz a 6hengerhez ebeb átrakod azta mocit mint fentebb írtam.
az teljes átépítés költsége abba a kasztniba..kb annyi mintha beregadóztatnád az is.tés akkor nem kell építgetni....
amugy cs.n is járt egy srác így 1.6osslamajdnem labda lett akasztniból kiszálltak belőle.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gézengúz
addikt
Nem azért de az E46 320 is már csak 4 hengeres... szerinted ennyire nagy tudorok a műszakiztatók? Sehol nem szerepel, hogy a moci 4 vagy 6 hengeres...Hűtőjük pl. menyire térhet el?
Ja és a törtről nem raknék fel inkább képet....
Mindenképp a régit pakoltatom helyre...Ahogy a szerelő is tanácsolta ilyen szép autót veszni hagyni..Elhihetitek hónapokat gondolkodtam rajta...Tudni fogom, hogy minden rendben lesz + kap egy új fényezést ami azért már egyébként is ráfért volna...
Műszakin mennyire foglalkoznak motorszámmal?
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #4369 üzenetére
ok te tudod én nem így tennék.gazdaságilag biztosan így jössz ki jobban?
e46 320 6hengeres m54es moci.az e90be az m56 a 4 hengeres.ok ha megrázó emlék akkor hagyjuk a képeket.
sokba fog ez így fájni de ha te így szeretnéd akkor hajrá.
motorszámot elsők közt nézik jah.de át lehet forrasztani azt vagy deák......
u.i..miután egy szerelő ismi azt mondta egy kocsianyagi segítséggel úgy vittek át hogy hátúl nem volt rajta fék én azt mondom nincs lehetetlen, jó persze ez sarkítottés tényleg életveszélyes hülyeség de csaka dolog nagysága miatt írtam le.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #4371 üzenetére
Ha átforrasztod/átütöd a motorszámot az bűncselekmény amit keményen bűntetnek is.Azzal viszont nem tudnak mit tenni ha: veszel egy komplett típusazonos motort (mondjunk 316 helyett nyugodtan lehet pl. 325i csak az a fontos, hogy olyan motor legyen amivel kapható volt anno az E30) lemaratod savval azt a részt amin az azonosítója szerepel belerakod a kocsiba elgurulsz vizsgáztatni írásban nyilatkozol róla, hogy ez az eredeti motor de megsérült/kirohadt az a rész (senki sem nézi meg azt, hogy valójában nem is egy 1.6-os motor van benne) stb ...
... és a vége az lesz, hogy kapsz egy új motorszámot.MOD: Ezt a részt inkább kiszedtem.Biztos ami biztos...
A következő vizsgán már csak a megfelelő műszaki állapotra kell ügyelni mert minden hivatalos és papíros.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #4372 üzenetére
mondjuk 2x annyi lóerő elég érdekes lenne...de bíztató amit írsz.
kis 4 hengeres helyett egy 6os ott figyelni nem lenne feltünő...de igen ez járható út..eltünteted azta részt.elég lenne 1.6 helyett 1.8is...141 ló..4 henger és ott nem vesznek észre semmit...a számot meg elintézed okosan ...és abból a 141ből könnyen lehet 150-155 az meg a 2.0ás 6os teljesítménye mellesleg jobban forog kevesebbet eszik a 4 henger miatt, sperrel könnyebben szerelhető(mert gyárilag az van alatta alias kis M3)..aki meg a 6Cyl. hangra esküszik annak csak annyit mondok jöjjön el sopronba hallgassa meg egy tuning 1.8is hangját remussal... ....amugy e36ról bezsélünk de ez már részlet..picit utánanéztem dologoknak gazdaságilag így járnák legjobban...egy ilyne mocit berakni csak hát elég sok dolgot kéen cserélni egyszerűbblenne egy 1.8is.re csere...azon már legalább nagyrészükön gyári m-pack van.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #4369 üzenetére
Ki mondta ezt a hülyeséget, hogy az E46 - ben 4 hengeres a 2000 -es moci? A 2000 -es, és a 2200 -as is 6 hengeres.
E90 -től hagyták el a 6 hengert, ami szerintem hiba volt. Azért 6 hengerrel és 24 szeleppel egészen más a motor járási kultúrája, nem butítottam volna vissza 4 -esre. És igen, a hangja is nagyon szép.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz Gézengúz #4369 üzenetére
Szerintem elég köztudott tény, hogy a BMW 2 literesei egészen a legutóbbi időkig (az e90-ig ahogy a többiek is írták) hat hengeres. A műszakiztatók pedig általában elég rutinosak, simán felismerik. Általában megnézik a motorszámot is, még akkor is, ha első blikkre minden stimmel.
Én a helyedben lepapíroztatnám, az a biztos. Downgradelésnél nem egy olyan őrült összeg az.fekeandras:
Azért nem ilyen egyszerű ez a dolog. Ha rájönnek, vagy akárcsak a gyanúja felmerül, hogy külső beavatkozás hatására sérült meg a motorszám, akkor erősen szopóágra kerülhetsz, aminek büntető eljárás lehet a vége. -
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #4377 üzenetére
Rövidtávon lehet, hogy működik a dolog, DE mi van ha pl.: a vizsganeppered egyszercsak elköltözik, felhagy tevékenységével, meghal stb...? Mi van ha a bejáratott helyről kilép a beépített ember? Mi van ha értékesíteni akarod a verdát? Hogy megy át az eredetiség vizsgán?
Arról nem is beszélve, hogy nyilván anyagi vonzata is van ennek a simlizésnek, ami lehet hogy hossztávon még több is, mint a legális út költségvonzata.[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz fekeandras #4377 üzenetére
Nahh jól elvettétek a kedvem...
Akkor lehet marad úgy most ahogy van csak átmegy a sperr....M42 meg kéziváltóval leköltözik a pincébe....És pihen egy kicsikét....Délután megyünk úgy néz ki szerelővel elbeszélgetésre aztán meglátjuk...
Skacok.....Kösz az építő jellegű kritikákat...
Mi igaz abból, hogy jövő évtől nem lesz regadó?
Mennyibe fájna egy kinti mocit (csak a mocit) kasztni nélkül honosítani, hogy hivatalosan papírosan beköltözhessen a verdába?
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Gézengúz #4379 üzenetére
A motort nem kell honosítani. Ha az Unió területéről származik, akkor nincs vám, áfa stb. Beépíted, elviszed műszakira, felveszik az új adatokat, eredetiség vizsga is kell sztem, aztán az ocsmányirodában kapsz új forgalmit. Szerintem ne menjen el a kedved tőle, tipus azonos motor beépítésébe nem nagyon köthetnek bele. (azt azért tudd igazolni szükség esetén, hogy honnan van a moci)
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Gézengúz #4381 üzenetére
Nem tudom én sem pontosan, már nem vagyok annyira otthon a témában. Azt tudom, hogy kétnyelvű adásvételi külföldi autó hazai forgalomba helyezésekor szükséges. szerintem az okmányirodában próbálj érdeklődni olyantól, aki otthon van autós ügyekben, hogy mi szükséges hozzá, hogy kiállítsák neked az új forgalmit motorcsere esetén.
-
Tomics
addikt
Ma ültem egy E39 520d-be igaz csak pár percig és nem ment gyorsan, de még jobban megtetszett ez a típus Kívülről is gyönyörű volt, sokkal szebb egy ilyen körlámpás mint szvsz a mai 5ös.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Gyok2
aktív tag
E39-ben tuti nem volt 520 D
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Nahisz, akkor jó ritka
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Mondjuk azzal a 136 LE-vel nem éppen sportos.
Tiszta Windows rendes ház
-
SpeedR
őstag
Nem az, de a világ végére is elvisz kényelmesen, csendben 6 liter fogyasztással. Szerintem simán megvan a célcsoportja. Nem mindenki olyan, mindig mindenhova siető, elvetemült száguldozó, mint ahogy gondolnád. Nekik teljesen felesleges további milliókat invesztálni egy nagyobb motorba. Egy konszolidált, középkorú, sokat utazó embernek szerintem pont jó lehet egy 520d.
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4392 üzenetére
Mielőtt hülyeséget írsz azért rákereshetnél a tényekre. (google a barátod)
Egyáltalán nem volt "trágya" motor. Lehet, hogy nem lehet vele annyira büntetni a suzukisokat, mint a 28i-ddel, de nem is mindenkinek van erre igénye. (előbb-utóbb te is kinősz belőle) A kellő dinamizmust bőven biztosítja az a kis 4 hengeres csettegő, akár hiszed, akár nem.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Az akkor se motor... 4 hengeres 136 lovas szart rakni ilyen nagy kaszniba elmebeteg dolog. Ez engem az E200 meg E220CDI -re emlékeztet. Nem is csinál a BMW azóta ilyen hülyeséget, ha kis motort rak az 5 -ösbe, azért az is ki van hegyezve.
És próbáltam 520D -t... Hát, elég lehangoló. 100 fölött nehéz vele előzni, biztonságosan. Nem beszélve arról, hogy elég romlékony motor volt, majdnem beérte a 2,5 -ös D -t.
Szóval én semmiképpen nem mondanám jó motornak."A kellő dinamizmust "
Hehhh, vezetted már? Mert ha igen, és dinamikusnak találtad, akkor nem ültél még dinamikus autóban. Nekem egy szenvedés volt... Alacsony fordulaton fuldoklott, magason meg csak kerregett, de nem húzott. Nem beszélve az alapjárati hangról, járáskultúráról, és a hidegindításról...
Először szerezz tapasztalatokat, utána cáfolj.Más: Holnap úgy néz ki felugrok Bp. -re megnézni ezt. Jó lenne, ha összejönne a dolog, és sikerülne megegyeznem a csávóval. Vélemény?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sorry, egy dologban tévedtem. Nem elromlós, ez még a tartós traktor motor. Összekevertem a TDS -el...
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4394 üzenetére
Az a helyzet, hogy nem tudsz elvonatkoztatni a saját preferenciáidtól. Teljesen jól használható autó az 520d is és az e200 CDI is. Próbáltam őket. Hidd el, hogy egyik márka sem rakna olyan motort az autóiba, ami nem illene a márka "imázsába". Szerinted ha olyan nagy zsákutca a dolog, akkor miért van még ma is 520d modell a piacon?
A 25tds-ek tényleg sokszor hullottak szét, de azt tegyük hozzá, hogy ezek 99%-a import autó volt 500e km-rel, 160-ra visszatekerve."Hehhh, vezetted már? Mert ha igen, és dinamikusnak találtad, akkor nem ültél még dinamikus autóban."
Na akkor leírom bővebben, mert a mondat-értelmezés nem az erősséged. A "kellően dinamikus" azt jelenti, hogy kielégítően dinamikus. Semmiképpen sem jelenti azt, hogy sportos. Tehát a kellően dinamikus autó fel tudja venni a forgalom ritmusát, szükség esetén lehet vele előzni is. Az igaz, hogy több idő és hosszabb szakasz kell neki (mármint az 520d-nek), de biztosíthatlak róla, hogy azért nem az 1.3 Swift kategória, mint ahogy írod. (tapasztalat)Az Audikhoz nem értek, de azért vicces, hogy fényezetlen a lökösök alja és, hogy az antenna nincs elrejtve. Egyébként jól néz ki, de azért egy alapos átvizsgálást megejtenék a helyedben, mert a turbó+tiptronic+összkerék hajtás kombó irgalmatlan kiadásokat tud eredményezni.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Igen, raktak E60 -ba 520D -t, de kihangsúlyoztam, hogy azok már ki vannak hegyezve.
"Na akkor leírom bővebben, mert a mondat-értelmezés nem az erősséged."
Én se sportosságot írtam, hanem a dinamizmust, ami nem egyenlő. Sportosság ennél a modellnél a kaszniban kimerül. Városi rohangálásra jó az autó, de hosszú távokra nem. És akkor már gond van, ha 100 -nál kapaszkodó van...Ott ki kell imádkozni azt a kis gyorsulást. Amúgy ezen a márkán belül az ilyen kis motoros gépeket annyira nem is kapkodták, mert egyszerűen nem illik az E39 -hez megjelenéséhez. Kicsit mindig sportosságot sugall, ahhoz kéne illő motrot is adni.
A Merci még érthető is volt, van egy külön taxis részlegük, és elvileg arra a célra fejlesztették azokat a száz pár lóerős motorokat. Fogyasztás nem volt, de azt kivéve katasztrófa volt.
Szerintem akkor is baklövés az ilyen... Erre fel a 7 -es BMW -be is rakhatnának 2.0 -ás dieselt. Abban hogy állna, de őszintén? A 3 -asba bőven jó az ilyen, de tovább nem erőltettem volna.Audiknál ez ilyen, nem tom miért így csinálták meg.Antenna nem zavar, úgyis cápa lesz rátolva.
Hát, Turbo be lesz méretve, ha minden jól megy, arra én is gondoltam. Quattro hajtás az elpusztíthatatlan, abban nem nagyon lehet hiba. Én még nem hallottam rossz quattro hajtást, talán a legjobb a földön. Váltóban bízok, azt mondták ugyan ez a váltó van a 4.2 -esekben is. Tehát bírnia kell a gyilkolást is, ha nagyobb powerre fejlesztették.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
srácok ne vesszetek össze én tisztázom a helyzetet.
az e60ba van 520i és 520d is.Volt teszt róla hogy mindkettővel el lehet járni és mivel kispicezett motrok nem is mozgatják annyira rosszul a kasztnit mint azt sokan mondják.és amfogyi se ugrik meg a nagy súly miatt.totalcaron mindkettőről van teszt.max. az egyik csak az auto2 ujságban.de van láttam olvastam mind2öt onnan tudom.
én azért elfogadnék egy 520i.t 170 ló.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4399 üzenetére
Dragon, nem az E60 -ról beszélünk. Azokkal semmi gondom nincs, kis, erős motrok, ki lettek kicsit hegyezve.
Mi az E39 520D -ről vitázunk. Az még messze nincs kispiccezve, és egy elég gyenge kis diesel. Akkor már megvolt a Mondeo TDCi, ami talán a legjobb volt akkor. Annak a közelébe se ér, semmilyen tekintetben.Don't Tread On Me