- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomics
addikt
-
dragonfx
veterán
ácsi srácok az nem m3!!!!
ott van 328i...Az sima M jel szám nélkül azt jelzi m-packos a szerkezet és teljesne jogos hogy rajta van mert külső belső az, csak ugye a motor nem.ezt még a wallis is ráteszi így"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
- = Zk = -
félisten
szép autó
saját?....(#3552) Tomics:...télleg beautiful...de mi az az iszonyat vinnyogás?
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Tomics
addikt
-
(Kolombusz)
veterán
válasz - = Zk = - #3557 üzenetére
A váltó fogaskerekei. Asszem.
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #3554 üzenetére
"ácsi srácok az nem m3!!!!
ott van 328i...Az sima M jel szám nélkül azt jelzi m-packos a szerkezet és teljesne jogos hogy rajta van mert külső belső az, csak ugye a motor nem.ezt még a wallis is ráteszi így "Nem egészen így van.........az "M" logót nem teszik rá csak úgy mindenféle BMW-re csak azért, mert M-es dolgok vannak rajta !!!!! A legjobb példa a 8-as........elkészült ugyan az M8 mint prototípus, de soha nem került gyártásra. Készült ugyan egy M8,de azt is megsemmisítették.
A Csi tulajdonképpen minden tekintetben "M" ( motor, futómű, váltó, stb. ) mégsem M8 !!!!!!
hanem simán 850 Csi
A többire ugyanez vonatkozik !!!! Az, hogy az itthoni képviseletek ráteszik a logót.............az egy dolog ........de attól az nem "M"
Szóval ha 328 akkor legyen 328 és ne "M"E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
-
Gyok2
aktív tag
Szerintem a 850 CSi motorja kicsit kilog az M motorok kozul. 24 szelep es nem forog 7000 fole. Az igazi 8-as M Power motor a McLaren F1-be kerult 48 szeleppel es 7500-as max RPM-mel.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
MADV12
csendes tag
Ez így igaz..........de az "alap" amit eredetileg az M8-ba építettek, az az S70-es motor, ami az M70 továbbfejlesztett M-es változata, kétségtelenül 24 szeleppel de megnövelt teljesítménnyel ( M70 = 5000cm3 300 LE S70 = 5600cm3 380 LE )
Az F1 -es motor az pedig az ennek még továbbfejlesztett és megnövelt teljesítményű változata ami BMW-be nem került beépítésre. Egyetlen egy M8 készült, menetképes volt ugyan de még lámpák sem voltak benne..........ki tudja miért, de megsemmísítették a 8 db elkészült 830 - al együtt.
De nézzük az E 24 - es 6-os szériát : valódi M motor, futómű, + a BMW által egyedileg gyártott ( és csak az M !! ) "dog leg" váltó...........na ez lett a 635 Csi és soha nem volt M6.
E 28 igaz közismerten M535i ....de nem M5
Szóval az optikai tuning az nem M, ahoz motor is, meg egy-két más kütyü is kell.
Az M3 az M3, az M5 az M5, de egyetlen egy 328, 535 stb nem lesz "M"
Van aki rábiggyeszti az M betűt........én leszedném.........attól se jobb se rosszabb nem lesz, megmarad kurva jó autónak........mivel BMW.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MPowerPH
félisten
Na, csinálok én 540i -ből olyat, hogy megeszi az új M5 -öt is, nemhogy a régit. 1,7 milláért kompresszort lehet beszereltetni... Akkor már megérdemelné az M betűt?
(na persze az E60 -ast úgy enné meg, hogy az csak alapon ketyegne. Mondjuk úgy még az E39 M5 is megeszi...)Nekem tetszik az M -es logo, de 12k -t kérnek érte. Nah, hát annyiért kell a ráknak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3569 üzenetére
na ne baxx...
nézz szét német osztrák ebayen érdekes dolgokat fogsz találni tiédre illene mert mondtad kormány ülés meg nem tom még mi az...Ha nagyon megcsavarják a 335ci.-t megeszi az m3at is a mostanit.
kompival turboval sok mindne csodát lehet elérni.én amugy nekema hátsó lökös M-es egy matricát kitettem ennyi.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3570 üzenetére
Jah, erről én is hallottam. Bár azért ott van -2 henger... Az M motorosokban a hang az egyik, ami utánozhatatlan. Ma lenyomta egy új M3 -as a Hungárián, és szabályosan rosszul lettem attól a gyönyörű dörmögéstől.
Én egy ilyenre pályázok, fősuli után már befizetnék egyre. Szerintem lelkiismeret furdalás nélkül elhoznám hitelre.Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3572 üzenetére
De, az új 3.0 -ás moci az 274le -s. Mit gondolsz, miért szeretnék ilyet? Megy mint a fene. És imádom a formát, azóta amióta WTCC -t is nézek ez az álmom, még ha ott 320SI -k is mennek.
Nekem itt még a belső is tetszik, legalábbis az E60 -nál sokkal szebb.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
Ma lett kész már kapott is egy dícséretet...jól áll eza fekete mocitető a piroshoz lehet le se fujatom...tiszta DTM style
nem hiszem amióta törve volt semerre nem mentem vele.
jobb zár kell még meg, valami tuiningvese.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
strife
tag
Guten tag,
Elnézést, hogy ide rondítok még nem BMW-s ként, de előbb utóbb szeretnék bmw tulaj lenni már ha anyagilag jól sikerül a jövő év eleje. 2 nap alatt némi szemkifolyással kísérve végigolvastam a fórumot
Elsőre az lenne a kérdésem, (tudom eretnekség) de a dieselek tényleg olyan rosszak, mert különböző okokból üzemanyag ügyileg nekem igencsak az érné meg jobban, de ha szervizileg tényleg olyan sokat kell rájuk költeni akkor felejtős. régebbi modellekben gondolkodom e34 e36 2.5 tds. Páran mondák ismerős körökből hogy a 2.5 tds-ek egész tűrhetők voltak, de úgy látom itt jobb szakik vannak.
Kezdő hátsókerekesként nem akarok nagyon nagy motorosat, mert meghalni még nem akarok, szóval mit ajánlanátok ?
Igaz szemeztem még régebben, most is pár Hondával, de egyre jobban átpártolok a BMW-hez úgy érzem az lenne az én autóm. Meg mióta ültem is 1-2 ben... Azóta igencsak megfertőzött a BMW érzés.
-
Eagl3
veterán
Ha biztos forrásból be tudsz szerezni egy tds-t akkor nem lesz vele gond, legalábbis nem megy rá a gatyád, ezekre már nagyon kell költeni ennyi idős korban, az enyémre is ( e34 520i 24v). Mindig van valami kis apróság.
Viszont ha kifogsz egy szar tds-t, akkor egy idő után azon gondolkozol majd, hogy bezúzasd vagy kölcsél e még rá. -
dragonfx
veterán
ha van szerelő ismerősőd és sokat akarsz rá költeni agytépve akkor hajrá..cserébe kapsz kb 2 literrel kisebb fogyit....
amugy e34be 525 vegyél e36ból meg 320at....és ez 6 évnyi bmw múlt mondatja velem ugy hogy nekem e36 316 van....
Más:
baxxus most esik le...napra pontosan 6 évvel ezelőtt vettem át a kocsit ha kiszámol mikor törtem meg hónap elején..de durva összesés.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
Ha a fogyasztas szamit, akkor 318is-ekben erdemes gondolkodni. Ezekben mar van az elmenybol is.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
Eagl3
veterán
Gondolom jó áron jut gázolajhoz...
-
MADV12
csendes tag
" igencsak megfertőzött a BMW érzés "
Én 20-on éve BMW-vel járok ( is ) diesel-em még soha nem volt szóval arról nem tudok sokat de az biztos, hogy bármilyet veszel, fogyasztásilag igencsak "lábfüggők". Egy benyással is lehet úgy járni, hogy a többletfogyasztása a diesellel szemben kiegyenlítődik kb. a kettő árkülömbségével. Viszont a benyásnak tolni is tudod És csak azt mondom, mint mindíg : szervíz rendesen amikor kell és a világból mennek ki.
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
strife
tag
Először is köszi mindenkinek,
A 'lábbal' jól tudok bánni, ha fogyasztásra kell figyelni. Vezettem már pár benyás autót, jó mondjuk bömöst még nem, de ugye Az Autó, szóval nem veszem egy kategóriába a többivel. Én eddig a dieselel is meg voltam elégedve, a 'családi' toyota 2.0 d4d turbós is szépen meg tud indulni ha akar.
(#3580) Eagl3: Biztos forrásból egyelőre még nem tudok, de végül is van egy. Idős öregúré (de szó szerint), úgy is jár vele, szóval abban még lehet élet, de nem tudom el adja-e valamikor is. Majd még elgondolkozom ezen a diesel témán..
(#3581) dragonfx: Ezekben gondolkoztam én is, meg esetleg 2.8i, mert ahogy itt írták fórumon azzal is el lehet járni kedvező fogyival. Meg abba aztán igazán lehet Kraft
(#3582) Gyok2: Egyelőre még számít, de majd januárban kiderül mi lesz. Talán egy 1.8-as jó lenne tanuló autónak.
(#3583) Eagl3:
Amúgy tud valaki így szeged környékén BMW szerelőt, mert van pár autószerelős ismerős, egész szépen dolgoznak csak, nem kifejezetten BMW-sek.
[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
aktív tag
Soltvadkerten van egy nagyon BMW-s Racing Club.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3588 üzenetére
na jahutánajárok én ennek a 328 fogyasztásnak nyomatékosságnak...ha majd cserélek tuti próbálók 2.0át 2.8at azt kiderül akkor az igazság...
ha tényleg igazak a dolgok megéri, modernebb technika."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3591 üzenetére
köszke rendi vagy
igen elsőre 2x több lóerővel inkább száraz napos idő ideális mint esős borus viharbamondjuk lefolyik egy kevés víz meg találkozóra megyek most nem annyira fain az autó
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
Nekem anno E39-essel, a 23-assal, autópályán 120-140 között, tempomattal, klímával megállt a fogyasztás 6.7nél.Lejjebb nem tudtam vinni, de felfele akár 15-öt is meg tudtam etetni vele, ha úgy mentem.... Szóval 8 teljesen reális, sőt, autópályán 7 is lehet.Az E36-al meg még kevesebb, a kisebb súly,kisebb test miatt.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Vandit.
addikt
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
Ajj, és ha belegondolunk abba, hogy a régi M -es blokkot tolták föl.. Kíváncsi leszek, majd az új M blokkal mit csinálnak, az lesz vagy 860 lovas. Szerintem itt csak a válto, meg a motort körülvevő alkatrészek szabnak határt, azok nem bírnák tartósan. A nyomaték ennél szerintem alapból le van fojtva...
De majd köv. szériánál érkezik egy BMW -s DSG is, ami nagyon jónak ígérkezik.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3597 üzenetére
A CMC M5 810 ló ha mindne igaz nem tom mér nem veszi számításba senki...
Igen az uj m5 alapból 550ló lesz szintén jó tuningalap V10 ..visznt ilyne +200 lóvakhoz biturbóhoz szerintem hengerfej csere kell rajta tuti meg még jópár dolgot ki kell ott cserélni....titániumötvözetrera meg ilyenekre.
Én azt várom ki veszi kezelésbe először a M3at V8 420ló...bitrubóval lesz vagy 600 ....alaphangon asszem hamann 450re rakta fel azt a full fekete maffiaverdát
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Boldog BMW -s Karácsonyt Mindenkinek!
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán