- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4316 üzenetére
az audinak is a az igazi csúcs turbosa az RS2-es motorja volt 2,1l/5 henger/ 20V/ KKK 35S6 (emlékeim szerint), amolyan nissan filing, hopp a gyári elektronika kuka hopp a másik be +150le
érdekes, valóban miért az 5 hengerre szavaztak.
na jól van Sziasztok, részemről elnézést a dragon és köztem folyt "eszmecserének", további jó éjt srácok!
u.i.:dragon jó szótárazást, mert a felét úgy se érteted annak amit írtam...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #4316 üzenetére
Igaz igaz......nehéz autó, 1970 Kg.
100-as sprint.....ja nem arra van kitalálva, ámbár ott is szedi szépen a lábát, mert azért azt a 2 tonnát 5.8alatt 100-ra gyorsítani....na az sem semmi ( automata 6.0 ) Nekem van +44 LE a gyárira, de gyorsabb nem lett 100-ig
Subaru WRX 100-ig rám vert több mint 2 autóhosszt, aztán 3. ban még láttam a tükörben, 4.ben már nem nagyon[ Szerkesztve ]
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE