- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4748 üzenetére
Csak egy ajánlás. Miért nem veszek 316i -t? Annak van olyan verziója, hogy 1900ccm -is motor, csak takarékosságból és környezetkímélés miatt a németek vissza fojtották 100 ló környékére. Egy rutin művelettel(kb. 60k) ki lehet szedni a fojtást, és így egyből 143 lóerő körül lesz az autó. És a fogyi nem nő.
Csak sokan ezt nem tudják, így nem is csinálnak vele semmit, és olcsóbban is adják.Ez az a modell.
Ez jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4752 üzenetére
Há nem mind1, hogy 1.8 -as vagy 2.8 -as. Ezt már meg kéne venned, szerintem nem drága, és az elképzelhető második legjobb motor van benne. Sajna 330i még nagyon drága, pedig azok a legjobbak, a nagy lóerő miatt.
Menj el, nézzed meg, alkudjál belőle, és vedd meg. Motorral nem lehet gond, Vanos -t érdemes meghallgatni, meg azt hogy egyenletesen jár e. Azt meg egy pohár vízzel megtudod nézni. Váltó masszív, kicsit lehet lötyög, BMW -s betegség. De attól még pontos, és nem lesz baja. 20k -ból orvosolni lehet a lötyögést is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4754 üzenetére
Járó meleg motornál megtöltesz(csurig) egy poharat vízzel, és ráteszed a motorra. Ha nem lötyög ki, akkor nincs gond.
Vanos ott van elől, bekarikáztam pirossal. Ha onnan csúnya kerregő hang jön, akkor ott nagy gond van. Egyből észre lehet venni a Vanos kerregését, ha rossz. Fülsüketítő, elnyomja a motor hangját.
Gézengúz: De, igazad van. Hirtelen nem is néztem, csak linkeltem. Ugyan ez az 1.9 -es motor van az 1.6 -ban és az 1.8 -ban, mindegyikben visszafojtva. Bár most megzavarodtam, nem tudom, hogy M44 e az a moci.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #4757 üzenetére
Nem, tuti nem 8 szelepes. Onnan tudom ilyen jól, hogy a környékünkön rengeteg ilyen 316i, 318i van, mind németből. És mindegyikből ki van kapva a fojtás, nem egyet a szemem láttára szabadítottak fel. És 16V -s volt mindegyik.
Na, majd ennek utána kérdezek holnap.Gebriel: Jó éjt neked is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
dragonfx
veterán
na akkor rendbe kell itt tenni pár dolgot mert erős benézések vannak:
3000GT>>teso régi formula tényleg...formára se a legokésabb...de tény nagyon megy..biturbó...viszont ha ezen lehala turbó már egyből nem is éri megcsináltatni.
nem hinném 3 millából nem kapsz jó bmw.t....e46ba nem volt 318is már.az 1.9es moci azért lett lefojtva mert nagyobb a nyomatéka.de minden e46os moci ami 4 hengeres az 16V.Ja és nem hinném egy szimpla fojtással felszabadítasz 25 lovat.szerintem szívósor csere.ami azért e46nál szerintem drága műtét főleg ha gyárit akarsz.
M42>>első e36ba levő 318is moci alapból 141ló.nincs mit kifojtani.
M43>>e36okban modellfrissi utáni 95' utáni 4hengeres benyás mocikban van.1600cm3 (102 ill.105 ló) és 1800cm3 (114-116 ló).láncos 8V motor.jobb mint az én M40esem eléggé.modernebb sokkal.
M44>>későbbi modelfrissi utáni e36okban a 318is.ekben volt.1895cm3 igen de alapból 141 ló.szal ez a moci nem összekeverendő az e46okban szereplő 1895ös mocival.legalábbis szerintem de ennek utánanézek, viszont a többi tuti így van ahogy írtam.
Meg is van közbe a bizonyíték..de hisz itt volt a fejembe csak reggel van még...az összes 318is 16V az e46 318@1895cm3 1.9es mocija viszont 8V.M43TU igen.teljesne más moci.Gondolom a sima m43 1.8 felfúrva.abból a 118ból soha nem cisnáltók 143at.mert nincs milyne fojtástkivenni annyit tud a moci.csak felujított régebbi verzsőn felfurva.8V.vel.Ami 16V az alapból tudja a 141 lót..1.8is moci.Elég közel vannak az árak, szerintem e46ból 320i a legjobb.nemcsoda kevés van fenn eladó mert senki nem adja el mert jó húz, és keveset eszik.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
Hát srácok lehet kilépek a klubból.. persze nagyon sirva, egy álmomnak lesz vége.
Anyagi csődben vagyok és el kell adnom a verdát..... eladni egy álmot...@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
válasz God Vazzeg #4770 üzenetére
Ha te mondod, de lehet meglesz ez is , nekem ennél nem kell szebb meg jobb
de ugyse veszi meg senki@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
dragonfx
veterán
válasz Vangelis #4773 üzenetére
2 gurgiga nemde kb.
na felrakattam a nyárigummát felnit..vazz milyne picsa nehéz egy téli kerék (vasfelni+gumma)..hát kajakra ehhez gyurni kell így is alkarom tropa....
nem csoda az a kis aggregát amit látok a mocitető alatt csak 12 alatt viszi 100ra ilyne nehéz xarokkal....+1.2 tonna a verda ugye....u.i.:ma kaptam újabb 2 dícséretet hogy szép a kocsim..na hát ennyi...16 év bmw....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #4774 üzenetére
Az enyém most nagyon csúnya, ősz óta nem volt lemosva, szinte szürke. De pár nap, nem lesznek már fagyok, és húzom ki a slagot autót mosni
Készül a kipufogódobom is, savállóból, dupla átmenő, bélelve gyapottal! Mielőtt lecserélem, előtte csinálok egy videót a mostanival, mert ez se semmi, olyan hangja van, mint a mennydörgés
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4774 üzenetére
Nah, Dragon kicsit utána jártam. Van kétféle 316i és 318i. Van egy a sima, és van az amit mondtam is, hogy visszabutítottak software -esen. Elég sok 316i és 318i szaladgál ezzel a motorral. Az alap verzió az valószínűleg a 318is új motorja, ugye abba is kétféle motor volt. Tehát a 143 lovat butították vissza 116 -ra és 105 -re. Ezt 5 perc alatt ki lehet iktatni, mindenféle csere-bere nélkül, és van egy 143 lovas autód. És itt most megjegyezném, hogy jobban megy ez a 4 hengeres, mint a 2000ccm -is 6 hengeres. Mondjuk ez a gyári adatok alapján is kiderül.
Ma azt is megnéztem, az autó papírjában 316i szerepel, de a ccm az 1895. A lóerő meg épp az adott modellé, tehát még jobban is jársz vele, mert a teljesítményadód kisebb lesz.Nagyon könnyű kis pörgős motorok, ki is próbáltam ma egyet, és nem is rossz.
Ha ilyet akarsz vásárolni, rá kell kérdezni a ccm -re, és akkor tudod melyiket érdemes megvenni.
Engem meg győzködnek az E46 330i -re, de nem az Xdrive -osra, mert azzal gyengébb, és sokat zabál.
Tessék, ez olyan motorral van szerelve. És csak egy kis zsé, és egy szörny lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Gebriel tegnap ezt linkelte be. Ez szintén ugyan az a motor, csak nincs annyira lefojtva. És 143 lovasan már bőven jó, fogyi nem nagyon nő, 7l -el el lehet járkálni vele.
A digit klíma meg csak egy panel, 30k -ból már lehet szerezni a manuál helyére.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
És nem kell semmilyen szívó sort cserélni, semmihez nem kell hozzányúlni, forrasztgatni. Csak és kizárólag software -esen van letiltva, még egyszer kihangsúlyozom, mielőtt vita lenne belőle. Amik itt vannak ilyen autók a környékünkön, mind Németből lettek behozva, és mindben ugyan az a motor van. Megcsináltatják a papírokat, majd a leendő vásárló megmondhatja, hogy kell -e neki a 143 ló, vagy nem kell. A gyakorlat azt mutatja, hogy kell, mert mindenki kiszedette. Elvileg a csávónak most is van ilyen autója, nem tom, hogy s mikor járnak ki.
És 105 ló után fizetnek teljesítményadót a 143 helyett, tehát még pénztárca kímélő is.Viszont a szelepek számát elfelejtettem megkérdezni. Nem mernék megesküdni a hengerenkénti 4 szelepre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4765 üzenetére
"Elég közel vannak az árak, szerintem e46ból 320i a legjobb"
És ebben azért megcáfollak. Mert a 2.8 -as ilyen téren a legjobb választás, de ezt már nem győzöm ismételgetni. A nyomatékossága miatt ugyan annyit eszik mint a 2.0 -ás, de ha akarod akkor piszkosul tud menni. Normál használat esetén fogyasztás terén mind egy hogy 2.0 vagy 2.8.
Amúgy ezeknél még jobb motor a 3.0, aminek az alapja a 2.8 -as.Ezekbe a motorokba nagyon belekeveredtem most, jó lenne találni valami E46 motorkrónikát, ott biztos szépen le van írva, hogy miért adtak ki 316i és 318i -ket 1.9 -es motorral, és honnan származik az a motor.
Ahogy nézegetem, akkor ezek az 1895ccm -es motorok 8V -sek. Mondjuk ahhoz képest lóerőben is ott vannak, nyomatékban brutálisak, és talán ezért könnyebbek is, és ezért mennek olyan veszettül. Csak tudnám, hol használták először ezt a mocit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4778 üzenetére
M43TÜ 8 szelepes motor volt az E46 318i-ben és a német piacos 316i-ben. A 8 szelep egy ekkora motornál nem hátrány, mert alul nyomatékosabb mint a 16 szelepes, de 143 lovas az életében nem volt ez a szerencsétlen motor.
(#4779) hoby36
Ezt nem ismerem, de a tegnap tárgyalt MANN biztos, hogy jó bele.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Itt van a környékünkön egy csomó, gyere és nézd meg. Gyárilag nem adták ki őket 143 lovasan, de ha kint van a fojtás akkor annyit tudnak az 1.9 -esek, de ezt már leírtam egyszer.
És erről kár is vitázni, ott voltam egy éve, mikor ismerősöm gépéből kiszedték, és láttam a monitoron az adatokat is. És nem módosítottak semmit a motorelektronikán se, csak abba a bizonyos menübe léptek be. És szerintem 105 lovasan nem tudna 220 -at az autó pályán, igaz 200 fölött már nehézkes kicsit.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
Tényleg én se szeretnék vitát, de látnomkéne a motorteret.meg azt az átprogramozást.
Én elhiszem de vagy nincs sehol jelölve és ez 1 spéci motor vagy nem tudom.2 verzió van>>m44 1895cm3...de ez alapból 141ló....és ez 16V..szal ez kiesik....azt tudom a kezdeti e46 316okba 105 lovas volt csak az 1.6os moci jó kérdés az most szimplán beledobták az m43at ami a modellfrissi utáni e36okban is volt vagy az egy uj fejlezstésű moci?
A másik verzsőn m43TU....1895cm3...8V...eddig stimmel...viszont ezt hogy programozzák át 143 lóra??..az m44 ecuját software.t nem tölthetik rá....hisz az 16V teljesen más.
Amugy igen a m44 majdnem beéri az m52 2.0át..irtó pörgös moci...is a sportmocikat jelölia bmw.nél.és igen a 4henger miatt kevesebbet is eszik mint a 320i. M52vel.
és mivel valszeg kisebb a moci így könnyebb is..plusz pörgősebb mint a 2.0 sor6..így lehet ugyanolyna menetteljesítményre képesek.
amugy a megoldást igen ott kell keresni...hogy a németpiacra sosem adtak ki 1600cm3 316ot szal ami itthon van 316 os 1895cm3 moci van benne az mind németből behozott.lehet németbe trükköztek és a sima m43at túl kakinak ítélték beletenni az e46ba uj karosszériába...és inkább az m44et lebutították?...ez lehet de a 16V kérdése még mindig ott van....M44re tettek 8V.s szívósort..nem hiszem..áttervezés új gyártás költsége nm érné meg.
Azm43TU.ból meg 118ból nem csinálnak 143 lovat...ahhoz 16V kell ennyi cm3.nél....chipptuning oldalon>>[link]
öszerintük van gyárilag 143 lovas e46 318i.lehet lett volna egy limitált kiadás amire már senki nem emlékszik e46 318is néven.LEHETSÉGES!!...mert volt e90 320is is...173(7??) loval....mikor akkoriban még 163as benyás szívó 2.0ások voltak... a mostani is 170 csak..szal ilyen limitált dolog lehetséges 500-1000db...
már 4 oldalon találtam gyárilag 143 lovas e46 318at.szal valszeg ez utolsó lehetőség az igaz.egyszerűen belepakolták az m44et.és akkor jó a 16V amit az elején mondtál.viszont akkor ott semmit nem kellett felprogramozni alapból annyi és 150 fölé vihető chippel.ezért érzed jobbnak mint a 2.0 sor6ot.
viszont 316 sosem volt 1.9es mocis.vagy azzalmit játszottak akkor el?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
a német piacos 316i 1.8as mocival van szerelve.de csak 2004től....Mo.n....ami előtte van 1.6 1.8asmocis az németből van.
és van e46 318is.
Egyik forma bizonyos m46os mociról beszél ...erről kéne info.ebben lehet igaz.mert se az m40ben sem az m43ban sem m44ben.nem volt valvetronic.ez új fejlesztés.és az e46okba kerültek ilyen mocik. amik 4hengeresek.Népítéletből egy szösszenet ide hordta:
"Svájci BMW képviselet.3 év garancia van az autóra és 10 évig vagy a 100000km eléréséig a kötelez? szervizek teljes egészében téritésmentesek......"
Mér tértek át M.es motorjelölésről N.esre?betelt az M vagy nem akarták összetévesztő legyen.itt a megoldás>>
N44TU
Soros 4 hengeres DOHC 16V dupla VANOS és Valvetronic
Építették: E46 318i
Típusai: 1.6 (115bhp), 1.8 (143bhp)N44TU moci van bennük.ez gyakorlatilag m44 vanossal valvetroniccal átdolgozva.
de itt is alapból 143 ló az 1.8as.
Ennek lehet volt tovább átdolgozott verziója az N46.
N42-43 szerintem sosem volt.bmw001>>én mondtam e46 330i a te autód
hányas évájáratúak a haverok e46jai amikben 318as 143 lovas moci van?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
hoby36
senior tag
Mindegyik m50/52-es motornak láncos a vezérműje?Hány 100000km-enként kell cserélni?Ma láttam 2500ft-ért kék izzót a fényszóróba.Szerintetek érdemes rá kicserélni?
A logikában semmi sem véletlen!
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4788 üzenetére
Na akkor tegyük tisztába a dolgokat, mert rengeteg hülyeség elhangzott a 316i/318i-vel kapcsolatban.
BMW E46 316i-t a következő motorokkal szerelték pályafutása során( ETK szerint): N42, N45, N46, M43
Az N-esek 16 szelepesek, az M43 8 szelepes.A 316-ost kétféle M43 variánssal gyártották:
M43B16 - 1596cm3 - 102le
M43TUB19 - 1895cm3 - 105le -- ez volt a 318i-ben 118lóerővel2001-ben jött be az N42:
N42B18 - 1796cm3 - 115leAztán 2004-ben az N45 és az N46:
N45B16 - 1596cm3 - 115le
N46B18 - 1796cm3 - 115leAz 1,6-os és az 1,8-as M43-at 1998/6-tól szerelték egészen 2002/03-ig szerelték a 316i-be.
Ezt az N44TU-t honnan szedted? ETK nem hoz ilyet.(#4789) hoby36
Igen, láncos mind. Cserélni nem nagyon kell, 300-400e km-t kibírnak. -
SpeedR
őstag
Hát bepróbálhatod nem olyan nagy összeg. Vannak emelt fénykibocsátásúak is, amikkel talán jobban látni.
BMW001:
A múltkori EuroNCAP-os témához egy kis olvasmány:
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/encap/[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4788 üzenetére
Azt hiszem, hogy rájöttem, hogy BMW001 melyik 316i-re és 318i-re gondolhatott, csak a köbcentit rosszul tudta. Az N42 motor a következőképpen nézett ki a 2001 modellévtől:
316i-ben:
N42B18 - 1796cm3 - 115le318i-ben:
N42B20 - 1995cm3 - 143leViszont ebbe a 1,8-as 316-ba tuti, hogy nem rakják bele a 2,0-ás 318i chipjét sehogy sem.
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
Ahhh... nem tudom mikor jön össze a jó kis e46 328 -am, de lassan begolyózik az első keréktől.
A végén még bekattanok és veszek egy e30 -at -
dragonfx
veterán
N44TU.t bmwpoweren láttam sehol máshol.
wikipedia szerint az N45 csak az e87es 116ban és az e90es 320siben volt.M43 nagyon kevésben lehetett.mert 102 lovas e46 316i.t nem láttam még sehol csak 105 lovasat az meg akkor már nem m43 volt.max. m43tu...
N46 2004től volt....volt 316os jah 115lóval.de ez 1600cm3 is volt.szal ez nem lehetett.
e46 316i volt még N42B18cal...de ez 1.8as 16V.s de utalássincs volt belőle 143 lovas verzsőn.M43TU a legesélyesebb arra amit bmw001 mond..de az túl régi ehhez.meg abból nem hinném egy chippel 143at csinálnak mert sehol semmi utalás nincs erre.
M44 lefojtásáról sincs sehol info szal avgy gyárilag alapból volt az e46 318i m44gyel 143 ló vagy sehogy.m44 2001ig volt ujabb info szal játszik elég erősen.N42B20 vagy N46B20as az a 143 lovas blokk...és akkor egész fiatal e46okról beszélhetünk.
ezekbe 2.0ás moci volt 1.8asként eladva.teljesen hihető 2000cm3 a 143 ló 4 hengerrel.mert akkoriban ugye már m54 volt sor6 151ló.Szal 318nál hihető de 316nál teljesne kizárható ez a 143 lovas verzió.alapból is volt olyan.
Na jó én belekavarodtam faxom
Bmw001>teso kéárdezd meg mit tudnaka mociról milyen van benne 8V avgy 16V egyáltalán.gyárilag is lehet143 lovas e46 4 hengerrel.M43TU, M44, N42B20, N46B20..ezek lehetnek az esélyesek.szal vagy a cm3 vagy a chippelés vagy valamit nem tudnak..vagy mi nem tudunk de volt ...kérdezz már utána mostmár érdekel.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4785 üzenetére
"viszont 316 sosem volt 1.9es mocis.vagy azzalmit játszottak akkor el?"
316i és a 318i is van 1.9 -es motorral. Nem tudom, de itt van az élő példa, a szemem láttára lett megcsinálva. És 143 lovas. Szelepekben nem vagyok biztos, azt mint mondtam nem kérdeztem meg, de azt is megfogom.
1895ccm -esek ezek a motorok, 100%. Most őszintén! Arra Ti nem gondoltok még véletlenül se, hogy ez már egy gyárilag software -esen lefojtott motor a jobb fogyasztás és a káros anyag kibocsájtás miatt?? Tehát alapból lefojtva adták ki, 143 lovasan nem rakták bele egyik modellbe sem. Ezeknél inkább a nyomatékra fektették a hangsúlyt.
Már volt ilyenre is példa, szóval szerintem nem elképzelhetetlen. És nem chiptuning, mert 5 perc volt. Nem kellett semmit letölteni, csak valamit ott bent egy menüben fel kellett oldani.
Egy chiptuning egy szívó motornál, főleg ilyen kicsinél max. 15 lovat hozhat, többet nem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
Ti nagyon kemények vagytok bakker, esküszöm ha BMW-t veszek, ide jövök érdeklődni
-
SpeedR
őstag
-
MPowerPH
félisten
Ez miért ilyen olcsó?
Nah, holnap személyesen benézek a szomszédba majd délután. Megnézem a papírokat is rendesen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Ingatlanos topic!
- Tudományos Pandémia Klub
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Xbox Series X|S
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen