Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz SpeedR #4241 üzenetére

    amég a G3-om volt (vagy is WTCC-ben azzal versenyzet még a VW) addig tuti kamrás TDI volt.
    ott meg a mezei utcai blokkot használták, nem is fúrtak rajta ( a vége felé lettek hüvelyesek a költség kímélés véget), abból akkoriban 300-310le volt a csúcs.

    a mai "utcai" tuning TDI-kben meg ugyan ezek a cuccok köszönnek vissza, nagyából ugyan olyan beállításokkal, és ezek a cuccok 50e km-ig hibamentesek nyilván mint egy a sport kocsira erre is vigyázni kell. (nyilván ez az intervallum köszönő viszonyban sincs a TDI 500e km-s szerviz intervallumjával) meg persze itt se a 6 lityis fogyi nem igaz, no meg alapjáraton kb annyira füstől mint egy régi merci kamion, gáz adásra egy szemét égető is elbújhat...

    ami én konkrétan a saját szemmel láttam az egy FWD G1 teljesen utcán használható kocsi.
    G4 TDi motor az alapja az első kerekekre 307le jut le.

    és légy nyugot egy ilyen gép az E46 M3 száját nagyon elkeni talán az M-es 3-as száját is, meg még nagyon sok sport kocsiét. a lényeg a lényegben 1db ilyen van. nem 5 nem 10 1 amiről konkrétan tudok és nem urban legend.

    az itthoni TDI-k nagy része 150-220le közt van, és erre mondják sokan hogy über fasza gépek, meg nincs ellenfél... :U

    szó ami szó van itthon 1-2 nagyon komoly dízel gép, de nem sok!

    jah és az M szériára se nagyon illik rámondani hogy utcai :P

    BMW001:én meg azt nem hittem hogy nem kötsz belém :DD

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák