Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz elbandi2 #36487 üzenetére

    Balosítottunk át kollégámnak mi is coupe E46-ot de kínlódás. Igazából MINDENT ki kéne cserélni az ülés modulokat a komplett kábelköteget műszerfal díszlécek burkolatok szőnyegek a tűzfalba vágni lyukakat konzolokat heggeszteni kéziféket átrakni a fém csövét motor váltót kiszedni stb stb... Iszonyat meló és ha TÉNYLEG EU-ra akarod megcsinálni abszolút bukó az egész.... tükrök , Műszercsoport kormánymű kormánymű szervó csövei lámpák stb stb mindene más az angolnak... Kábelköteget is nehéz találni hozzá kincs ha van. Tükröket rendszerint nem cserélik ki műszercsoportot sem az elektromos ülések is jobbosok maradnak valaki még a kéziféket is jobbosnak hagyja meg pedig ügye ezek is hozzá tartoznának a balosításhoz :/ Számomra ezek a kocsik nem érnek ugyan annyit mint egy rendes balos mivel tisztába vagyok miket szoktak kihagyni és mit kell csinálni ezekkel a kocsikkal :/ Az Angol E46-ok jobban is szoktak rohadni ami még negatívum :( Én valami nagyon extrán jó autót tudnék csak esetlegesen elképzelni ilyen műveletre de akkor ténylegesen mindent kicserélve balosra. Vagy a másik,hogy iszonyat olcsón hozzájutni. Nagyon sok idő, pénz és energia főleg az alkatrészek beszerzése nehézkes még :/

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák