- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Möhe
addikt
Hüjekérdés következik:
e39 isofix-es alapból vagy az külön extra volt anno?lassan gyerekülést kell venni...
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #25751 üzenetére
Fura. E39-ből még egy halom benzines volt.
Aztán mintha mindenki átállt volna dizelre.[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz lorcsi #25736 üzenetére
Nyilvan ket rossz felni miatt nem adnek el egy autot, ezek inkabb csak aprosagok amik miatt az ember elveszti kicsit a bizalmat, foleg, hogy elotte ennel joval olcsobb felnikkel semmi ilyen gond nem volt.
Eladni azert tervezem mert szeptember ota beletekertem 36 ezret, es mire hazaerek vele az aktualis szabadsagrol, lesz az 40-42k is. Ez meg onmagaban ugye nem feltetlenul gond, viszont kozeledek a 80ezer merfoldhoz, ami kint egyfajta lelektani hatar, alatta levo autot konnyebb eladni jo aron. Illetve ha juniusban eladom akkor meg egy ev muszaki is van rajta meg fel ev a kiterjesztett garanciabol a motorra, valtora.
Nyilvan erdemes lehetne megtartani hosszu tavra mert amugy nincs vele semmi gond, jol vegzi a dolgat, de nem nott a szivemhez. A motor isteni, az ulesek nagyon kenyelmesek, ezeket nagyon szeretem benne, de hianyzik a nagyobb labter. A nagy navi (amihez egyebkent ragaszkodtam a kereseskor) nem sokat er egy olyan szoftverrel ami 2008-ban is epp csak elment volna. Az auto alacsonysaga miatt minden szembejovo kiegeti a szemem, meg a jol beallitottak is, plusz remalom a ki-be szallas. A hatso kerek meg olyan dolog, hogy igazabol semmit sem jelent a mindennapi hasznalat soran. Januarban jottem vele 600 km-t hoban, az elektronika szepen megfogta, nem akadtam el vele sehol, ugyhogy ez pozitivum. A valto nyugger uzemmodban eszrevehetetlen, dinamikusabb vezetesnel epp annyit rant, hogy egy kicsit megugorjon az emberben az adrenalin, de elozeseknel, hirtelen gyorsitasoknal bosszantoan lassu.
Szoval osszessegeben nem fogott meg annyira, hogy markahu legyek a valtaskor. Pedig gyerekkori almom volt egy BMW, de ez van, az almok neha ossze is tornek amikor megvalosulnak. Szerintem most beprobalok egy kicsit fiatalabb A8 4.2tdi-t, aztan meglatjuk, hogy sul el, nagyon megszivni nem tudom, ugyis csak garisat veszek. Kozben meg lehet remenykedni, hogy a Hondanak sikerul megegyszer osszehozni egy olyan minosegu szedant mint a 7gen Accord volt.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MPowerPH
félisten
Amiket felsoroltam, azok a benzinesben is jelen vannak. Na persze nincs DPF, de azt mar az elejen ki kellett volna szedetnie, mert az Audi reszecskeszuroi hiresen rosszak. Most meg ott a Turbo, ami valszeg megadja magat. A tobbi hiba a 3.2FSI-vel is meglenne, de az meg egyenesen lezabalja a gatyadat.
Egyebkent en sem valoszinu, hogy valaha is vennek meg szivo benzines autot a diesl utan. Mert imadom, teljesen mas vilag.
Pl. a BMW-nel a magasnyomasu pumpa a diesel eseteben nem szokott elromlani, legalabbis nagyon ritka, ellentetben a benzines tarsaval. Porlasztok szinten. Audinal sem hallottam ezekrol panaszt egyebkent.Viszlát: Kovetkezo autom szerintem mar nekem sem BMW lesz... De meg csak nem is Audi, vagy Mercedes. Pedig meg eddig engem elkerultek a problemak. Lehet a 30D-vel, E60-al szivtam volna, ha hagyom hogy anno rabeszeljenek. Nagyon jo most az uj Insignia-Passat-Mondeo trio is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25758 üzenetére
Baratomnak az eggyel regebbi bejott. Legalabbis nem panaszkodik meg... Van benne minden, meg azt is batran kijelenthetem, hogy modernebb, mint egy E90-es, foleg az uj gen. Persze anyagminoseg, kenyelem az gyengebb. Az elso fenyszoroi egy alom kategoriat kepviselnek, ennel mar csak a lezer lehet jobb, magasan uti az osszes gyartot. Na meg az informacios rendszere-navija is sokkal hasznalhatobb, mint a BMW-e vagy a meg rosszabb Audie. Nekem kellemes meglepi volt.
Don't Tread On Me
-
fergu9
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
Sikerült vennem egy BMW e46 318i-t (1895ccm és 8 szelep).
A vásárlás előtt átvizsgáltattam egy szerelővel és egy hibakód olvasásra is sor került.
A próbautak során sem volt semmi gond az autóval.
Majd megtörtént a vétel.A hazafelé vezető úton felgyulladt a motor check lámpa.
Viszont az autón nem lehetett semmit érezni. Nem dadogott, nem lassult nem csinált semmi meglepőt.
Félreálltam, és ment a telefon az eladónak. De persze nála nem jött elő ilyen hiba soha.
Ő a lambdaszondára gyanakodott.A segítségeteket szeretném kérni, hogy mi lehet a gond az autóval.
Nekem sajnos ötletem sincs. Az autó kifogástalanul működik, és nem mutatja jelét meghibásodásnak, de a lámpa az akku saru levétel után is megmaradt.
Eléggé magam alatt vagyok, hogy most vettem és már rosssz is...Minden ötletet szívesen fogadok.
Köszönöm előre is.
[ Szerkesztve ]
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25721 üzenetére
igen, sedanon 8,5+9,5" volt, touringon 8,5" körbe.
Nekem nagyon bejött. Mondom ezt egy rakás e39 és e46 után.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
teljesen jó a rongytető. Igazából esőnél kicsit mélyebb hangja van, de nem hangosabb, mint a fém, talán halkabb is. Nekem nincs rajta javítás, se szakadás, így erről nem tudok nyilatkozni. Annó az e36 cabriomon ha sokáig nem volt lecsukva, akkor kézzel rásegítettem a plexire, és szépen hajlott, nem tört meg. Fura, de azon se volt folt Kicsit mohás volt a "c oszlop"nál, de az első mosásnál lejött kefével. Őszről tavaszra a 46on is kijött kicsit a moha
Amúgy tavaly elég hidegben tettem el télre, és nem volt hidegebb menet közben, mint egy rendes autó. Igazából azon kívül, hogy rongyból van, semmi különbséget nem érzek."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
rengeteg e39ben ültem már, a gyári sportfutómű, de még utángyártott sportfutómű is csak épphogy eléri egy széria 60 szintjét.
Kérdezem én, az alu blokkos motor miért is előny? - teszem hozzá nem volt alu blokkos dízel a 39ben, csak benzines
Az e39 széria hifije egy Sokol rádiónál is ócskább. A 60 már pár fokkal jobb.
Az elektronikai holmik személyfüggőek, én szeretem ezeket a dolgokat.
Az e60 egyáltalán nem megbízhatatlan. Attól, hogy az átlag ember az ócska szarkupacokat látja, attól nem rossz. Könnyű mutogatni, hogy jé, az az e60 szar, az is szar. Viszont nehezebb olyan e39 tds-t találni ami még tökéletesen működik.
Nekem tökéletesen bevált a 60(61), hozta azt, amit kellett. Nincs olyan 'patika' e39, amibe visszaülnék."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #25762 üzenetére
Soha nem zrikaltalak. En nem vagyok az a "csak a BMW"...(de a japo gepek nem a kedvenceim) Az a durva, hogy a 3 felsorolt auto kozul mindegyik hoz olyan extrat, ami nincs a BMW-ben. Az uj Passat pedig egyenesen letaglozott, foleg a duplacsigas dieselmotorral. Fenntartasi ktg. pedig joval kevesebb.
urban racer: Egyet kell ertsek. Anyagminoseg teren volt csak visszalepes, es az E39 azert jobban osszevolt rakva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #25761 üzenetére
Jó van, nem kell az óhéber szöveg
Tudom, hogy a szürke 23i volt a kedvenced ám
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25766 üzenetére
Ó banyek, ChPh?!
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #25765 üzenetére
Ez egy érdekes kérdés... Ha anyagminőségben visszalépés történt, akkor miért lett alu bódé, alu ajtó?-mert ez nem visszalépés...
Ami egyedül nekem se tetszik az az ablakemelő: legtöbbön foszlik le a gumírozás, én nagyon ritkán használom-ha beköszönt a jó idő klímázok vagy panorámatetőzök."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
H.Ezredes
őstag
válasz urban racer #25771 üzenetére
Nem kérdés,hogy nagy szintlépés volt..... Sokkal jobb egy E60 mint egy E39.... ÉS pl a bőr sem azért szar mert rosszabb az anyagminőség hanem kiülték kifingták visszatekert órával mennek 10-ből 7 és igénytelen emberek használták.... Érdekes,h amelyik ügyfelünk törődik a kocsijával annak jó állapotban van az E60-ja nem hullik szét és egyben van... Sajnos a műanyagokon lévő gumi borítás az gyengére sikerült kopik le állandóan ez tény... A még újabb szériában még gázabb.... Egy E60 LCI 2009-2010-es olyan mintha fél generációt ugrottunk volna érezhetően sokkal jobbak az LCI-k . F-esnél pl a bőrt úgy gyengítik,hogy magát az anyagot a bőrt kettévágják így dupla annyi bőr van fele olyan vastag és még hamarabb is szétkopik Az új 50i motorok hibastatisztikája 100% ember Welt-ből kiment a lámpánál kikönyökölt.. másik ment 17 km-et ugyan ez mindegyik beszarik most nagyon szarnak a minőségre :/ És még annyi dolog van nem tudnak az emberek.....
Tegnap összeakadtam egy E90 M3-al de 750-el ott voltam... Emberünk nem nagyon bírta kezelni a paripát
0 -ról egymás mellől indulva 1-be elment 2-3 ba rávertem 1-1,5 autót utána viszont nagyon elment 2 autóra... Beszélgettünk pár szót DKG volt szerintem ki se kapcsolt semmit se rajtelektronika de a hangja nagyon jó volt
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #25769 üzenetére
Mibaj?
Mondtam régen beszéltünk, váse
De ha már ennyire szeretitek az e6x-et, akkor milyen motorral?
BEnzines? 28i? 30i?
Dízel 30d 35d?Más félével?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25773 üzenetére
Nekem a következő kocsim,ha nem változik meg drasztikusan a környezetemben a mostani állapot,akkor egy F szériás szekér lesz dízelről benzinesre váltva. De amiket mostanában látok 30i vagy 35i motorral (már ha van hahu-n) akkor nem fogok majd itthonról egyet sem venni,mert fehér holló esete. E6x-ben is alig láttam hirdetve ilyen motorral. Dízelek meg rogyásig vannak.
más: e39 gyárilag alapból isofix-es?
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25773 üzenetére
Én személy szerint benzinest biztos nem vennék. Sajnos ezek az N-es motorok nem sikeredtek e legjobbra
Dízelből bármely 6 hengeressel jó jársz, csak legyen szépen karbantartott. Nekem 25d-m van, 177 lovas, vasblokkos, eu4-es, elektromos turbós, kitűnő DPF-el"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #25775 üzenetére
Dízelhez meg keveset megyek
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz urban racer #25776 üzenetére
VIN alapján nem látom
GX57116- ha valaki ez alapján megmondaná -
-KP-
addikt
válasz urban racer #25775 üzenetére
érdekes. index.hu-n a bmw e90 topicba agyba főbe dícsérik a hathengeres benzines motorokat. főleg a 330i/325i motorokat.azok is mind n52/n53 motorokkal készültek. gondolom ugyanezek kerültek az e60 szériába is nem? a 4 hengeresekről persze nincsenek jó véleménnyel.
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25781 üzenetére
A hátsó szegmens az számomra olyan mint a focistadion. Csak képről találkozom vele
A bébihordót egyszer beraktam és ennyi, de lassan kinövi azt és már ülni is megtanul. De meglesem délután. -
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25783 üzenetére
Hétvégi autó
Akkor meg a párom a gyerekkel ül hátul. Nem koszos, nincs benne evés, csak a lábbetéteket kell lesöpörnöm. -
urban racer
senior tag
nincs neked. Ilyennek kéne lennie:
470 Kindersitzbefestigung ISOFIXNekem nincs felsorolva érdekesmód, pedig van benne(e61)-talán volt egy évjárat, amikortól kötelezővé tették a világon-vagy legalábbis Európában
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
őstag
válasz CharlieDrop #25781 üzenetére
nem baj az ha van isofix
elvileg biztonságosabb a rögzítés mint övvel
igaz drágábbak is az ilyen gyerekülésekcryptot minden termékemért elfogadom
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #25775 üzenetére
Ja, még egy hülye kérdés. Az e60 gyári BT-je jobb már az e46-nál?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
urban racer
senior tag
Típushibájuk az ingadozó alapjárat, főleg hidegen. Alapvetően ez arra vezethető vissza, hogy nincs bennük fojtószelep, nomeg a kábelköteg egy része is a szelepfedél alatt fut. Arról már nem beszélek, hogy érzésre nagyon vacak mód ment az az automata e91 325i, amivel én mentem. Pedig nem volt benn sok km, BMW szervízben van javítva/szervizelve, ráadásul sokat is evett. Mindenhol.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Gézengúz
addikt
-
-KP-
addikt
válasz urban racer #25789 üzenetére
lassan már kiderül, hogy az összes bmw szar. nincs olyan vélemény, amire ne lenne ellenvélemény. megyek és veszek dacia-t
-
BeZol
őstag
Most tiportam ki a belit egy 1.4es diesel yarisnak Sajnos 185nél elhalt, lejtőn 200ig eljutott, és így h végig padlógázzal mentem, 8liter körül evett ha 100km-re vetítem (3 vonal ment le a 20ból, és 40literes a tank. 75km-es volt a táv). A 330d-mmel ugyanez 3/4gáz környékével van meg, de ott egyenesben simán eljutok 240ig többször is, mégis csak 8,5-es átlagom lesz elvileg. --> Szar a Yaris
Ha nem hagyatkozok a központi kompjúterre, és a bömösnél is a vonalakat nézem, akkor ott totál padlógáz esetén keményen lehetőleg végig 220 fölött haladva 4 vonal megy le (20 vonal van, 60literes tank), ami 16 littyó 100ra vetítve (gép szerint persze 9,5 fölé sosem megy haha)
Ha 180 környékén haladok, akkor 3 vonal megy le, ergo 12őt nyakal be 100km-en... (gép szerint persze 8,5)
Ha 130-cal megyek, akkor 1,5 vonalból kijövök, ergo 6 liter 100ra vetítve. (gép szerint 6,3, tehát elviekben csak itt nem csal)
Köszönjük bmw a a hiteles adatokat
(Azért toyota 5,5-es átlagot írt ki, ha-ha... )
Vajon melyik autó eszik a legkedvezőbben 180-220 között haladva? Afölé a forgalom miatt nehéz jutni tartósan. -
KINKY_007
aktív tag
200 LE+ kategóriában a BMW best buy. Igazából gyors utazóautónak készítik őket, aki nem úgy használja, szervizeli amire tervezték az ellen nincs orvosság. Sokan még egy kést is tönkretesznek, nemhogy egy jóval bonyolultabb eszközt.
Egy e90 325i kb. ugyanúgy megy, mint egy e46 330i.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
e65?
Valaki? Tapasztalatok?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
Igen, én 200+ szerettem volna, úgy, hogy használni is lehessen versenypályán kívül is (de csak benzin és hátsó/összkerék). Misu EVO-t és Mazda MPS-t néztem, de nem voltak egy kategóriában. A Volvo s60 felmerült, de abból nagyon kevés volt/van...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPeter87
őstag
Csak hogy ne kelljen mindig keresőbe pötyögni..
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25797 üzenetére
Csúnya
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Renault, Dacia topik
- Politika
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- További aktív témák...