- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Isual
veterán
Lenne egy kérdésem.
E39 BMW Business rádiómnál 3 gomb nem funkcionál teljesen, emiatt nem tudok pl időt beállítani, meg még egy-két dolog. Illetve a kijelzőjén van pár nem funkcionáló pixel. Új modul valami horribilis áron van, valaki tud ajánlani szakembert, aki a gombokkal tud kezdeni valamit, esetleg olyat, aki az LCD-jével is? (Ez utóbbi nem zavar, mert kikövetkeztethető a dolog, csak ha van rá megoldás, érdekelne.)Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
Cxgrav
senior tag
Schintzer Szabinak biztos van raktáron komplett modul, vagy hozzávaló cucc.
Pixel hibák javítása
Polacheck
2db diagnosztikai program
Még az akksit próbáld meg hátha, utána érdemes lenne megnézetni.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #25324 üzenetére
Hát akkor lehet, hogy tényleg benya lesz belőle...viszont még odébb van, vmikor ősz környékén leghamarabb.
De hogy addigis ismerkedjek a BMW-vel, Kaptam ma egy ajánlatot, szőrt szőrért a 2006-os 1.6 Renőt cserélni egy fullos, vajbőrös 97-es E39 523iA-ra.
Illetve egy 2000-es 323Ci-re.Tudom nem mai csirke, de bömbi és hátul is hajt. Gondolkodási időt időt kértem egyelőre.
Tőletek meg érveket ide-oda. -
Cxgrav
senior tag
válasz Polacheck #25360 üzenetére
Máshol is megoldják biztosan.
Első körben Őt hívd fel.
Nagyon ott van BMW-ben, korrekt, sokan megfordultak már nála és csak jót hallani[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Eyesis
őstag
válasz Cxgrav #25361 üzenetére
Igen, Muha Attila korrekt, jó szerelő, de csak mechanikus dolgokhoz ért.
Én nála voltam kettős-tömegű cserén.. Mondjuk lehet pont nem jó példa vagyok, mert most parázok, hogy mi miatt lehet az, hogy indítás után üresben nincs semmi rendellenes, de ha rálépek a gázra és utána elengedem, akkor kicsit berázza az egész kocsit valami...Eyesis
-
H.Ezredes
őstag
Azért nem mind1 ,h milyen kocsi pontosan milyen felszereltség milyen állapot stb... meg a renault is érhet jó pénzt piaci áron attól függően milyen állapotú milyen felszereltségű... E39 v E46Ci akkor E46-ot nézném de mit lehet tudni a kocsiról ?
(#25354) Isual
Szerintem lesz modulom hozzá ha úgy is jössz megbeszéljük...
(#25347) Saycz
Ki kell cserélni... Akkor fog majd megállni mikor rohadtul nem kéne....
(#25343) Cxgrav
Dobsz egy alvázszámot rákukkantanék
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Viszlát
addikt
válasz Eyesis #25362 üzenetére
Múltkor nem a szokásos kúton tankoltam és nekem is csinálta, be voltam tojva én is rendesen. Szerencsére csak 10 litert löttyöltem bele annál a kútnál (vicces, mert Shell kút volt), gyorsan elfogyott és a szokásos kúton tankolva meg is szűnt.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
H.Ezredes
őstag
Durván 2x annyit ér a te autód... Elég rossz lenen 1-1 be elcserélni inkább add el és nézz kicsit drágábban kicsit jobbakat ezek elég alapok és elég leharcoltak.... Ne ülj át ilyenekbe....
(#25368) Cxgrav
Semmi baj
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #25372 üzenetére
Az enyémet az előző tulaj minden oldalról meghúzta, + két helyen be is horpasztotta egy picit, így ha nem hozom haza hogy kasztnissal megcsináltassam, akkor kb. ennyiért lehetne eladni, amennyiért ezek vannak fent, durván 1000 font körül.
Az E39-ről amúgy abszolút megértem, amit írtál, de a két coupe E46-al mi a gond első blikkre?[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Az úgy más igen.... Ezeket kb bontásra szokták itthon behozni :/
E46 I Gyenge felszereltség semmi nem fog meg egy lelakott sedan... Említésre se méltó véleményem szerint
E46 II Szép színe.... motorháztetővő meg van nyomva vesénél bal oldalt lökös is karcos jobb hátul élesen törve a lámpa fölött meg tankajtó fölött ls sárvédő fölött... Hátsó lámpák szétrohadva fekete trutyi benne ajtókéder szétszakadva. Jobbos kilincs szorul.... Értékelhetetlen a többi része normális kép sincs fönt :/
E46 III Hátsó lámpák itt is jobb E sárvédő cserélt / fújt bal hátulja is érdekes képről.... Belül ,le van lakva az egész kocsi . Ami érdekes lehet,h 28i engem más nem fog meg benne.... lámpa mosós elöl beleraknám simán a projektoros xenont M-es kormány ki kellene gányolni rendesen és biztos lehetsz a szokásos szelepfedél tömítés olajház tömítés szíjjak görgők vízpumpa szervó csövek kis futómű baj is biztosan van
Ha ezek közül lehet választani én az utolsót választanám de kell vele foglalkozni....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Cxgrav
senior tag
válasz H.Ezredes #25372 üzenetére
Még fent van a hirdetés, de holnap hozzuk el
BMW e46 320dASötétítést le kell vakarnom róla, mert sajna ukrán műbizonylatos és az tuti bukó itthon.... főleg, hogy lassan műszakira is vinni kell, de egy rendőr is kitérne a hitéből
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
-KP-
addikt
az e90 szériás benzines változatok n46b20 motorja mennyire mondható problémásnak?
-
Eventhoriz0n
újonc
Üdv.
Kocsi vásárlás előtt állok, a kiszemelt e46.
Tudnátok ezzel kapcsolatban valamiylen tanácsot adni, hogy mire kellene figyelni, tipushibák, stb?
Igazából benzinest néztegetem 320i körül. (előző kocsi dízeles volt)
Cél azért legyen benne erő, de nem száguldozonék vele, ill 1-2év alatt ne kelljen kocsi árát rákölteni szervízre... -
aktív tag
válasz H.Ezredes #25372 üzenetére
Kétszer annyit ér az Ő 2006-os Renault Megane II kombija?!
Hasznaltauto alapján a 2006-os Renault Megane II kombik 650eFt és 1.8mFt-ig vannak.
Ezzel szemben a BMW 2000-es évjáratú kupék 1-2.4mFt-ig vannak (nem veszem figyelembe a jobb kormányos bontásra behozott darabokat).
Szóval nekem hidd el, hogy egy Renault nem ér kétszer annyit... még a felének is örülni kell. Én is örültem, hogy megszabadultam a 3 évvel fiatalabb Renaultomtól, hogy kétszer annyiért vegyek egy 3 évvel öregebb BMW-t.
De a BMW minden pénzt megért!Szerk.: Szóval ha egy jó 3as kupét adnának érte, én biztos elfogadnám! De ez az én véleményem...
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
Sziasztok!
Elsőként írok ide. Van egy 2007-es E90 318d autóm, ez a 122le/280nm-es változat. Gondolkodom chiptuningon (nem sufnis, pesti rendes szaki), kérdésem, hogy mennyire lesz érezhető a különbség az áráért cserébe? Nem találtam konkrét véleményt erről, csak a 143 lovas 320d-ről, ezért kérdezem meg. Adatok szerint +22 lóerő és +50nm.
-
BeZol
őstag
válasz bigbadforty #25381 üzenetére
Nekem anno annyiban volt másabb a chip után, hogy csökkent a fogyasztás picivel, ami nem tudom, hogy egy eleve keveset fogyasztó motornál hoz-e még valamit a konyhára, ill. ha gyorsításról volt szó, sokkalta dinamikusabbá vált a kocsi. Ami így konkrétan rémlik, hogy chippelés előtt 6-osból ha visszaváltottam 5-ösbe és gyorsultam, na ugyanúgy vagy picivel jobban gyorsult eleve 6osból a kocsi a chip után, de a 0-100as gyorsulás is javult és a végsebesség is (5ösben pedig mégjobban meglódult értelem szerűen). Szerintem érdemes százalékosan tekinteni a számokra. Ha kevesled a chipelés mértékét, akkor nézd azt, hogy 122 pacira +22 paci az majdnem +20%, nyomaték detto, tehát biztos, hogy jól meg fogod érezni, emiatt nem paráznék. (nekem 330d van)
90 lóerős yaris-ról tudok még nyilatkozni, hogy országúton előzgetve is számottevően érezhető volt a javulás, és autópályán előtte 140 fölött érezhetően lassult a gyorsulás, de a chip miatt 160ig simán repesztett tovább, mire ugyanaz a lassulás bekövetkezett. A yarisra szimplán rendeltünk egy ilyen vackot: [link]
Eddig csak 1xer volt vele baj 50k km alatt, hogy nyáron leblokkolt a kocsi vmikor, és a szervízben erre fogták... Egyébként csak annyi volt, hogy félre kellett állni, 5 perc várakozás, és már ment minden rendesen.
Itt a te típusodra való: [link]
Annyit hozzátennék, hogy én ezt a mértékű tuningot amit ők kínálnak, már sokallom a saját típusomra (231 -> 299 paci...), de ha jól rémlik utólag tudod állítani a ketyerén a tuning mértékét feljebb és lejjebb is (sőt talán sima eco tuningot is lehet berakni, ami csak nyomatékot növel, de erre nem esküdnék meg), és a cetlire is rá volt írva, hogy ők csak egy általános beállítást adnak, ha vmi nem klappol, akkor állítsunk rajta a motorunknak megfelelően, amit majd kitapasztalunk használat közben, de mivel nálunk bevált, így a finomhangolásról nem tudok nyilatkozni. -
urban racer
senior tag
válasz Cxgrav #25343 üzenetére
az előmelegítőt azért nem írja vissza, mert üzemmeleg volt a motor, izzítót dettó.
Én most készítettem fel az x5öt műszakira, leimádkoztam istent, allahot, chris bangle-t, de kijött egyben mind a 6 izzító. Annyira meg sem kellett őket dolgozni"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Dízeles, főként 184 lovas M57 tulajdonostársaim! NE cseréljetek SOHA vízpumpát... 2002-es gyártású gyári bmw vízpumpa 330 ezer km után is hibátlan volt, tök fölösleges volt a csere! szerkezetileg a műanyag lapát teljesen erős, ép, tengely nem lóg, nem lötyög, nem búg... Szivem szerint visszaraktam volna azt
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #25384 üzenetére
Hehe, nalam is kb. ugyan ezek figyelnek itthon. Annyi, hogy megvettem a gyari vizpumpat a termosztatokkal egyutt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz Eventhoriz0n #25379 üzenetére
Nem akarlak megbántani, de amit leírtál, az mind egy 320d jellemzője, minek akarsz te benzinest?
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #25386 üzenetére
amióta a sajátomra felraktam a powerdiscet meg a kerámia betétet, nem bántam meg 1 forintot se amit rálocsoltam... Viszont kicsit nevetséges, hogy az első felniről enni lehet, a hátsó meg tiszta fékpor Sebaj, ezt a nyarat lefutja, aztán megy oda is a kerámia
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Eventhoriz0n #25379 üzenetére
benzines e46 típushibák:
-túlméretes dobbetét miatt rohadó sárvédő
-rossz eső elvezetés miatt rohadó csomagtérajtó-főleg kombi
-rossz anyag miatt púposodó vízhűtő
-ócska porvédő miatt kinnmaradó fékdugattyú
-bakelit görgő miatt leszakadó ablakemelő
-utak miatt széthulló első tengely lengőkar hátsószilent-kivéve meyle hd
-oxidáció miatt berohadó ablaktörlő-kombiajtón
-CCV szelep és annak csövei miatt drasztikus olajfogyasztás, hulladék alapjárat, gyenge motor, magas fogyi
-hulladék vízhűtő
-kipuffogótömítés-hiba és berohadó kipuffogócsavar katalizátor után
-korai modellekben a ritkasüni halála-sűrűsüni jobb
-a lámpamosóra nincsenek szavak, szerintem ez még a gyárban se működött
-első lámpabúra napon mattul
-hátsó-középső lámpák rózsaszínesednek és a tolatólámpánál sárgulnak
-kézifék 1 bmwben sem működik, de ebbe ráadásul ilyen extravékony van
-rechner szeret elpusztulni
-ajtóban hiányzó butilcsík miatt párásodás
-tetőablak vízelvezetés néha nem túl rendeltetés-szerűen működik
-az összes népszerű tömítés kitökösödik 10 év után: szelepfedél, karter, olajszűrőházhirtelen ennyi jut eszembe, ami általános hiba
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #25388 üzenetére
Sajnos 35D-re nem csinalt az ATE powerdisc-et, igy nekem a sima tarcsak mennek fel+a keramia betetek. EBC-t meg Zimmermann-t meg nem akartam, mert eleg rossz a hiruk igy a forumokat olvasgatva.
Mondjuk a gyari fekszett kelloen eros(BMW Performance sem rendelheto ra, csak atalakitassal, ami kisebb tarcsakat eredmenyezne, de azt mondtak, kozuton csak vesztesegem lenne...), szoval nem is erolkodtem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
válasz urban racer #25391 üzenetére
18", de amúgy se adnám.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #25390 üzenetére
nem vagy ezzel a problémával egyedül:
46ra sem hátsó powerdisc, viszont az x5ön hátul tömör tárcsa van, de abból van powerdisc!és
a 61re sincs hátsó powerdisc Még nem tudom mi lesz, talán zimmermann sport vagy sima ate... nem tudom hogy a zimmermannra lehet-e ate kerámiát rakni (valahol volt egy kompatibilitási táblázat, de nem találom sehol...)
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Viszlát #25392 üzenetére
sebaj, jó lesz az is! Styling 172-t akartam venni(19"), de tele lett a tököm, hogy annyira akar mindenki olyat, hogy megveszik a hulladék replikát is. Nomeg akkor már kéne előre gewinde+légrugó
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Eventhoriz0n
újonc
válasz urban racer #25387 üzenetére
Mostani kocsim is dízeles és sokat ront a kényelmen, hogy oda kell rá figyelni sokkal jobban mint egy benzinesre.
A dízeles kocsiból adódó többletköltség egy drágább autónál azért annyira nem jó hír. Pláne egy 10éves használtnál. De meggyőzhető vagyok ha a d jobb, akkor az legyen. -
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #25393 üzenetére
Nalam meg rosszabb. ATE nem csinal se 336, se 348mm-el powerdiscet.
Zimmermann meg torik... Lyuggatott tarcsarol egyebkent is lebeszeltek. Az EBC meg szerintem meg nagyobb shit...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
aktív tag
válasz urban racer #25389 üzenetére
Szerintem ezek kozul a kezifek a legdurvabb hiba, meg hoban-jegen is hiaba huzom, semmi Pedig most volt cserelve. Azert egy ilyen "csapatos" kocsinal nagyon kellene.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #25396 üzenetére
Pont,h lyuggatottat mondtam neked kb 20-30 kocsira raktunk és mindenki csak pozitív változásról számolt be ( Persze olyan textar / ate / gyári lyuggatása többit hanyagolom... )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
heee, Donkát ajánlani, így ebben a formában, elég nay FAIL!
Persze nem mondom, hogy hozzá ne, de ahogy itt ajánlja röhögőgörcs fog el
Mellesleg H.Ezredest kérdezném, hogy az e60 tényleg annyira gatya, mint ahogy mondják a többiek?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Okos Otthon / Smart Home
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Formula-1
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab