Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25101 üzenetére
A 'gondozasmentes' annyit tesz, hogy ugyan ugy elkokszosodik. Nem igen szoktak egy bizonyos km utan tisztitani, meg a szakik is inkabb cseret javasolnak, leven nem nagy tetel. Kerdes, hogy ez jo e bele, a gyari sorszam nalam elvileg 7804351, ez pedig 7804352-es.
Egyenlore nincs problemam vele, ellenben ugyis nagyobb szervizet csinaltatok, akkor pedig legyen mar minden kicserelve, ami ilyenkor ajanlott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz Lavidaloka #25096 üzenetére
jaaj,de szép
írok privit a gumival kapcs...
szerk: nekem nem kormol még padlónál sem,cserébe hidegen füstöl kicsit,aztán azt is abbafejezi
M-es tükröket itthonról honnan érdemes venni? ebayról megvan 60k-ból (postával együtt) csak a vámos dolgokkal nem vagyok képben
(fekete vese 1/3 áron,fekete-fehér karbonos emblémaszett 5k-val olcsóbban mint itthon megrendelve )[ Szerkesztve ]
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok!
Hosszas töprengés és agyalás után úgy döntöttem, hogy megpróbálkoznék egy E60 530D-vel (automatával). A héten el is kocsikáztam 500km-t, hogy megnézzek néhány hahu-s példányt, de kicsit elkeseredve értem haza, mert abban az árkategóriában alig volt 1-2, ami úgy-ahogy megfelelt volna. A felszereltségekre és állapotra hárpis vagyok, mivel számomra nem csak egy utazóeszköz az autó, hanem a 2. otthonom. Ami nem lenne szükséges, az a napfénytető, head-up display és talán az ülésszellőztetés.....ezeket kívül viszont minden más kellene. Szövetes, manuális klímás/váltós, vagy ülésfűtés nélküli nem is érdekel (jelenleg Accord-om van, ami szintén bőrös, ülésfűtéssel, tehát ehhez már hozzászokott a hátsóm ).
Az ár....nos igen, úgy gondolom, hogy valamilyen szinten kompromisszumot kell majd kötnöm, mert az igencsak limitált. Össz-vissz 2,7 milliót tudok rászánni (átírással együtt), és egy 2005-ös évjáratút szeretnék vadászni. Az a baj, hogy sok hahu-s kép nem adja vissza a valóságot. Megkímélt/kitűnő állapotú autókon szanaszét van kaparva a hangerőszabályzónál/ablakemelőknél a műanyag és tiszta karc a fabetét (lassan 10 éves az Accord, de a belső térben csak nagyítóval látható hajszálkarcok vannak), nem beszélve a lehorzsolt lökhárítókról és az összekarcolt navigációról. Tudom, új autót kell venni vagy a 3,5-4 milliós kategóriában kell nézelődni és azon nem lesz ilyen, stb., de:
Mivel a Honda is megmarad és hitelt sem veszek fel szívesen, így ebből kellene kihozni a lehető legjobbat. Egyáltalán nem szeretném elkapkodni a vásárlást, de nem is akarok 2-300ezer Ft-ot elautókázni, mire esetleg találok valamit....főleg, hogy amióta tegnap kipróbáltam az egyiket, szerelmes lettem.
Nincs véletlenül ismerős valakinek, akinek lenne pont egy hasonló eladó? Fekete, sötétszürke, sötétkék...
[ Szerkesztve ]
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25105 üzenetére
Nekem szerénynek tűnik az összeg az elvárásokhoz képest. Igazából nem létezik magas elvárás, tyűha, miket lehet kapni autókba, egyszerűen a pénztárcánkhoz kell igazítani, hogy mit szeretnénk, mit várunk el, és mit kaphatunk az adott értéken.
A minden téren jó BMW-knek relatíve magas az ára, kicsit csalós a piaci kép a sok behozott jármű miatt.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz peetmaster #25105 üzenetére
Őt nézted már..?BMW 530xd Touring (Automata) FULL EXTRA
Átlapoztam az E60 kinálatot de valahogy ennél megakadtt a szemem...
Ui:Lehet csak azért mer nekem is sötétszürke kombim van...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
peetmaster
senior tag
válasz Darko_addict #25106 üzenetére
Igen, ezért is mondtam, hogy szinte elkerülhetetlen lesz valamilyen kompromisszumot kötni az állapotát és felszereltségét tekintve, de kis szerencsével alkalmi vételt is ki lehet fogni (foglaló és adásvételi a zsebben, indulásra készen). Az a probléma, hogy az ár szinte egyenes arányosan nő a magasabb elvárással, viszont lássuk be, egy "fapados" 5-ösbe (de még egy 3-asba sem) nem valami jó szájízzel ül be az ember...ha egyáltalán beül.
A minden téren (műszakilag és esztétikailag) jó BMW-t kifogni a jelenlegi piacon kis túlzással lehetetlen, ha a vevőnek nem túl mély a pénztárcája. Szóval ezt szem előtt tartva nem hibátlan autót keresek, csak törekszem arra, hogy a pénzemért a lehető legjobbat kapjam.
-
peetmaster
senior tag
válasz Lavidaloka #25107 üzenetére
Uppsz, bocsánat, de az egyik legfontosabbat nem írtam le: Touring kizárt, sedan párti vagyok. Mindettől függetlenül az állapot és felszereltség teljesen rendben van, a képek alapján!
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz peetmaster #25109 üzenetére
Ohh pedig hány Sedan-os ismerősöm szeretett volna már velem cserélni a Touringra.Múltkor meg egy bútorboltba mentük ott meg egy E46 Coupe-s eladó ott nézegette a Touringot meg mondta hogy cserélne velem mert jön a kisbaba...
Szóval hajrá Sedan csak később meg ne bánd!
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
peetmaster
senior tag
válasz Lavidaloka #25110 üzenetére
Félreértés ne essék, nincs bajom a Touring-al, csak egyszerűen nincs és nem is lenne kihasználva, nem mellesleg az asszony kijelentette, hogy ha hazaállítok egy kombival, már nyugodtan dönthetem is le a hátsó üléssort és ágyazhatok magamnak. A hétvégi bevásárlásból származó 4-5 szatyor bőven befér a sedan-ba is, mást meg nem logisztikázok úgysem, ami nagyobb rakteret igényelne. Ha lenne, 530CD-t vennék...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Lavidaloka #25110 üzenetére
En is azon a velemenyen vagyok, pedig se gyerekem, se csaladom, hogy vagy Coupe, vagy Touring. Coupe jo amig fiatal vagy, ha meg van csalad, akkor kell a nagy hely a a csomagoknak/babakocsinak, ha messzire utazol. Raadasul az E61 jobban is mutat, mint egy E60. E90-re szinten igaz. Sot, az uj 3-asra is. Eszmeletlenul jol nez ki Touringban.
Don't Tread On Me
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25108 üzenetére
Töröltem.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
peetmaster
senior tag
válasz MPowerPH #25112 üzenetére
Attól eltekintve, hogy viszonylag jól tartja az árát és fiatalos autó, az E46 Coupe nekem már "elavult", és nem adja azt a presztízst, business érzést, mint pl. egy E60 (ha fullos). De ez persze csak a privát véleményem. Második vagy harmadik autónak, egy-két sedan után simán elfogadnék egyet cabrio-ban, nyáron cruise-olni barátnővel, haverokkal.
-
CharlieDrop
veterán
válasz peetmaster #25105 üzenetére
szerintem ennyiért olyan lesz csak amire rá kell áldozni pár forintot, sajnos
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25115 üzenetére
Mindegyikre ra kell, lehet akarmilyen karbantartott. Ezek most ernek km-ben es korban is ahhoz a lepcsohoz, aminel komolyabban kolteni kell rajuk.
peetmaster: Nem E46-ra gondoltam Coupe alatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz CharlieDrop #25115 üzenetére
Ha külföldről veszi akkor nagyobb az esély arra,hogy kevesebb lesz az a pár forint...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
CharlieDrop
veterán
-
peetmaster
senior tag
válasz MPowerPH #25116 üzenetére
Értem. De egy E92 coupe már más árkategória.
CharlieDrop: tudom, hogy költeni kell rá, csak nem mindegy, hogy mennyit és milyen időn belül. "Szívesebben" fényeztetek újra egy első/hátsó lököst vagy újíttatok fel egy automata váltót, esetleg cseréltetek lengőkarokat, féktárcsákat/betéteket, minthogy az összekaristolt műszerfalat, műanyag panelokat nézzem nap, mint nap. Persze utóbbiak is cserélhetőek, csak nehéz kifogni pont olyat bontóból, ami nincs összekarcolva, nem beszélve arról, hogy sokkal pepecselősebb munka a cseréje és komplett elemeket kell kicserélni, aminél már esetleg a használatból adódóan árnyalatbeli különbségek is lehet és rontják az optikát.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz peetmaster #25120 üzenetére
Én a helyedben fenntartásokkal kezelném az ótomata váltós 30d-t. Ha ez előző tulaj nem kímélte, akkor könnyen széthullhat alattad. 25d automatával biztosabb döntés. Vagy 30d kézivel, de ha mindenáron muszáj a 30d és az ótomata, akkor elvinném egy váltós szakihoz, de az se jelent garanciát semmire.
Mindenesetre legyen mellette pár forint az átíráson kívül.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz peetmaster #25120 üzenetére
Turbó, egr, injektorok, ez csak a legkevesebb és fél millánál jársz munkadíjjal
ja, váltót hozzá sem tettem, de az e60 30d váltója tudtommal jobb, mint az e39 30d-jé
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
Automata valtoval itt mar nem lehet problema, legalabbis nagyon ritka. Tomites szokott elfaradni, akkor folyik az olaj. Az koltseges, de nem merheto egy valtofelujitashoz. Ismerek olyan pacakot kint, aki 100k miles folott jar egy E60 35D-vel, 700NM-el.(van benne most kb. 130k) Es a valtoban meg csak olaj sem volt cserelve.
Turbo, kartergaz szuro, ekszijtarcsa tud gazos lenni. EGR nem nagy problema, alt. nincs veluk baj, es egyebkent sem egy draga dolog. A gond, hogy pont az EGR tudja kinyirni a turbot. Szivosort meg 20k-bol ledugozod, es csokolom. Most neztem az arat.... Kapja be a BMW a froccsentett muanyagjaval egyutt. Nyaron en is dugoztatom, ha az allapota megkivanja.
A kezi valto egy katasztrofa, 35D-be nem is szereltek, mert nem birna. 35i-be pedig csak akkor ajanlott a chip, ha automata valtos.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
peetmaster
senior tag
25d nekem kevés ehhez a kasznihoz, nem mozgatja akkora dinamikával mint a nagyobb tesók. Sőőt, ha árban ki tudnék fogni egy jobbféle 35d-t, nem hezitálnék. Az évek során valahogy beleuntam a manuális váltóba, meg aztán ha úgy adódna kedvem, csak átülnék a Honda-ba és váltogatnék.
Az egyértelmű, hogy tartalékot hagyni fogok, meg átnézetem, mielőtt kifizetem a teljes vételárat. Mondjuk rettentően nagy a szórás. Valaki az autóvásárlást követő 1 évben ráköltött 1 milliót, és van olyan, aki csak olajat és szűrőket cserélt néhány 10ezerért. Ez az, amit senki nem tud megmondani előre, hiába tűnik jónak az autó állapota. Az általában azért megnyugtató(bb), ha nem csak vezetett szervízkönyve van (mert azt ugye bárki tud utólag is csinálni), de a cserélt alkatrészekről, illetve kötelező szervizekről össze vannak gyűjtve a számlák.
Vannak esetleg olyan apró hibák vagy árulkodó jelek, amik sejtetik, hogy nincs teljesen egyben az automata váltó? Gondolom kisebb rángatások, vagy túl magas fordulaton történő váltás ebbe a kategóriába tartozik.
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #25124 üzenetére
Karacsony elott mar volt szerencsem... Vezetni jo volt, de belulrol nem csinaltam fotot. Az a resze nagyon nem tetszik... Szoval en maradok a Touringnal.
Remelem jo a link, telorol toltottem, osztottam..[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz peetmaster #25126 üzenetére
Hát megmondom neked őszintén,hogy én fél évvel ez előtt hozattam magamnak Münchenből az E46 320D-t,és lassan már szégyellem kimondani de én még semmit nem költöttem rá....most lesz majd tavasszal nálam az első olaj+szűrök csere.
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
BeZol
őstag
válasz peetmaster #25126 üzenetére
Bármennyiért is veszel majd bmw-t, legyen kb. 1misi félretéve, tehát ha 2,7 a célár, akkor ha nincs 3,5-4misid, akkor inkább még gyűjtsél szerintem, jobb félni mint megijedni, de így ha a végén ki is derülne h mellényúltál, lesz rá keret rendbe tenni
25d lehet h kevés, de ez itt még sor6-os 3literes csak kisebb turbóval, biztos h nagyon sokáig bírná a strapát ha nagyon hosszútávban gondolkodsz. 35d dupla turbója nagyobb élvezet, nagyobb kockázat.
Azt is tartsd szem előtt, hogy újkori áruk ezeknek 18-20 misi volt, ha volt bennük sok extra, fapad esetén meg "csak" 14-15körül. Ha a használt autók között egy fullosabb van a fapadosak áráért, ott vmi vagy nem klappol, vagy csak gyorsan túl akar rajta adni a gazdája, de ha 1 misit még félreteszel, akkor szerintem tényleg nem érhet komolyabb anyagi probléma miatta, de semmiképp ne tárazz ki teljesen az autóvétellel! -
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #25128 üzenetére
Kar, hogy most mason van a prioritas.
Lavidaloka: En se nagyon az elmult 2 evben(nem volt ra szukseg...), ami most vissza is ut. Baratnom el akarja adatni, nem erti meg, hogy egy autot nem csak tankolni kell, meg neha olajat cserelni benne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
válasz peetmaster #25126 üzenetére
Én azt tanácsolnám, hogy egy jó e39 530dA, és még bőven marad 1 misid, amit nem biztos hogy feltétlen rá kell költeni teljes egészében, még akkor sem, ha valamit meg akarsz rajta csináltatni.
Egy (fél)fullos e39 semmivel nem ad kevesebb érzést szvsz az e60-nál.Picture me Rollin' by 2pac
-
Darko_addict
őstag
Érdekes azért, szerintem egy középfelső prémium autónak számos extra alap kellene legyen, ehelyett vehetsz egy szó szerint fapadosat 16M-ért. Ha lenne 16M-óm, inkább vennék egy "szerényebb" márkát/modellt full extrásan, mint egy sok kényelmi funkciót nélkülöző prémiumnak beállított autót.
De igazából nem szólhatok, mert az egészen más kereseti kategória. Ha lenne 16M-óm autóra, inkább vennék egy használt, újonnan 30+ milliósat.
Új árához képest alapvetően egész jó áron lehet venni nagyon csilli-villi használt BMW-ket is, olyanokat, amik sugallják is, hogy a gazdája (legalábbis, aki elsőre megvette) tehetős (volt). De mindig szem előtt kell tartani azt, amit itt többen is mondtak, ezek valamikor 16-20M-ba kerültek, szóval, ha van most "ugyanolyannak" látszó 2.5-ért, és 4-ért, az nem véletlen.Nekem pl. egy bi-xenon mindig is impozáns volt. (kis angel-eye-jal megdobva nagyon látványos) Ha jön valaki szembe BX-nal, legyen akár Opel, akár Mercedes, tudod róla, hogy nem költötte minden pénzét a modell alapárára. Meg mivel az Ötös széria kicsit "tucatautó" (valljuk be - azóta veszem észre, mióta nálunk is parkol egy) és neked xenonod van, míg a szembejövőnek halogénje, tudod, hogy ha egy kicsivel is, de a tied jobb, mint az övé. - Ezeket magamból indulva írtam ki, lehet egyedül vagyok vele.
Ui.: ez nem konkrétan neked szól, BeZol, csak erről jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
peetmaster
senior tag
Mire az 1 millát félrerakom a 2,7 mellé, addigra már ugyanazt az autót 2,2-2,3-ért is meg fogom kapni. Várni nem szeretnék sokat, maximum még 2 hónapot, tehát a "gyorsan jussunk sok pénzhez" című dologra nagy esély nincs. Persze 2-300ezret félreteszek addig. Maximum 4 évre szeretném venni, és max 60-70ezer km-t tervezek beletenni, mert a városi ide-oda szaladgálásokra ott a Honda, ez meg maradna hosszabb távokra, pályázgatni.
Cxgrav: E39-et is fontolgattam eleinte, de a Chris Bangle féle E60 nálam nagyságrendekkel viszi a pálmát, hiába, hogy az E39-nek megvan a "tank" feeling-je. Meg egyik alapelvem, hogy a mostanitól nem veszek idősebb autót, tehát marad a 2005- ös (talán 2006?) évjárat.
A minap hívott egy autószerelő ismerősöm, hogy lenne egy kivételes 25da, ami biztos érdekelne. Mivel 40km-re volt, el is mentem délután. Hát nem sűrűn látni ilyet. 2005 áprilisi, valós 100.000km! A mostani tulaj 1 éve kijár Németországba dolgozni (céges autóval), és ezt már nem használja. 2014-ben 900km-t rakott bele. Persze, hogy jött a koppanás, mikor kinyitottam az ajtót: szövet és manuális klíma fogadott (ettől függetlenül, mintha most gurult volna ki a szalonból). Erről ennyit. Egyébként kicsivel 3 millió alá lőtte be az árat...
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25136 üzenetére
Az egyetlen, amit még nem sikerült beállítani, az a digit klíma erejének - fújási területének - elosztása. Vannak módok, bizgentyűk, skálázható mércék, pfúúú. Lehet nem is hiányozna neked.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Djmarko
tag
válasz peetmaster #25136 üzenetére
Szerintem vedd meg ezt és szép sor6 hangod lesz meg pénzed is marad
-
Cxgrav
senior tag
válasz MPowerPH #25133 üzenetére
Persze, hogy más technika, csúnya lenne ha a következő széria az előző alapjaira épülne 1:1.
De akkor most azt akarod mondani, hogy az e39 az szarDjmarko
Kb 1 éve hirdetik, fórumon többen is említették, hogy valami nem stimm a kocsival.
Plusz a 20i motor csak játék ebbe.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
peetmaster
senior tag
válasz Darko_addict #25137 üzenetére
Hidd el, ez lenne a legkevesebb.
Őt ma rakták fel. Az első rendszámot nézve valamivel/valakivel már találkozhatott, de ezt és a szexi vonóhorgot leszámítva nem tűnik rossznak.
Egyébként egyetértek a #25135-ös hozzászólásban leírtakkal!
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25142 üzenetére
272 lóerő már bőven mosolyt csal az arcokra.
Vonóhorog tényleg szerencsétlenül néz ki, de levehető. Nem tudom elképzelni, ahogy szemetet, élő állatot vagy bármi mást visznek ilyen autóval. Még yachtot se.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Möhe
addikt
válasz Darko_addict #25143 üzenetére
Én télire fenn hagyom, ha hátulról belém jönnek....
-
BeZol
őstag
válasz peetmaster #25136 üzenetére
11,5 éve megjelent típust szeretnél vásárolni, és max 2 hónapot tudsz várni
Remélem nem nyúlsz mellé és nem szívod meg, különben csak parkolni fog szegényke.
Azt is remélem, hogy belekalkuláltál minden költséget, pl. gépjárműadó, autópályadíjak, biztosítás, 7-8 literes fogyasztás, ezt mind-mind pénzelni kell, havi szinten ez több terhet ró rád, és a jövőben jelentkező problémák esetén már sokkalta kevesebb havi összegeket tudsz majd félretenni, így szorult helyzet alakulhat ki egy komolyabb meghibásodás esetén, ahol repülnek a százezrek, közben pedig az autó is egyre kevesebbet ér.
Tényleg remélem, hogy jól átgondoltad ezt az egészet. A használt, korosodó prémiumterméknek igen is ára van, murphy pedig bármikor kopoghat. -
CharlieDrop
veterán
válasz peetmaster #25142 üzenetére
a szerelőmnél most járt egyilyen első tulajos.
Hf tömítés, két turbó, injektorok, stb. stb.
csak az alkatrész 1 milla volt beleviszont úgy megy, mint az álom, lenne bőven lóvém ilyet vennék, vagy vmi V8-at
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
peetmaster
senior tag
Más-más oldalról közelítjük meg az autóvásárlást, szerintem nincs ezzel különösebb probléma. Igen, 2 hónaptól többet nem akarok várni, mert szívem szerint már akár holnap elhoznék egyet, annyira beleszerettem. Az általad leírt költséggel természetesen számolok, de nem abból indulok ki, hogy úgyis minden elromlik rajta és a fél autót ki kell cserélni. Tartalék kell, ha valami megadja magát, de ki vesz úgy autót, hogy egyből azzal számol, hogy úgyis rá kell költeni egy halom pénzt? Max ha valaki "tunyingolni" akar. Ez nem azt jelenti, hogy ész nélkül egyből bele kell ugrani egy jónak tűnő vételbe, de ennyi erővel már nem 1 milliós tartalék kell, hanem rögtön venni kell egy 4 milliós, a szellőtől is óvott 2007-2008-as évjáratot, és (elvileg) no problem.
Elég nagyok a kontrasztok a tapasztalatok terén, nem lehet általánosítani minden dízel E60-ra, hogy úgyis rá kell költeni egy zsák pénzt. Nem érdemes belemenni, mert mindkét oldal mellé fel lehet sorolni sok elégedett és átkozódó tulajdonost.
-
CharlieDrop
veterán
válasz peetmaster #25147 üzenetére
Figyu, én egy egész jó állapotú 18d-t vettem meg, mégis ráment 6 kiló egy év alatt, szóval BelZol kolléga csak annyit mondott, hogy ne azért vegyél egy autót, hogyha letérdel mégis, akkor csak álljon.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
peetmaster
senior tag
válasz CharlieDrop #25148 üzenetére
Értettem a fő mondanivalót, de én ettől egy picit optimistább vagyok. Azzal, hogy nincs keret rá, hogy hibátlant vegyek, vállalom az anyagi felelősséget azért, ha valami meghal rajta. De reméljük a legjobbakat!
Darko_addict: +1
[ Szerkesztve ]
-
Darko_addict
őstag
Nézzétek, ott a Hondája, bármi baj történik vele, Hondával bármikor haza tudja vinni.
Mer' ugye azok megbízhatók.Mióta BMW-s FB csoportokba is beléptem, hogy bedobjam a felnihirdetésem, láttam, hogy olyan alkatrészek hibásodnak meg/tudnak meghibásodni, amikről nem is tudtam, hogy autóban egyáltalán van olyan.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Milyen processzort vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- ASUS routerek
- Milyen TV-t vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- További aktív témák...