Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz gbors #8413 üzenetére

    Lehet valami abban, amit írsz. Ugyanakkor tuti nem teljesen úgy van, ahogy írod, ugyanis akkor rengeteg képkockával előre kéne dolgozzon a CPU (pipeline lépcsőnként egy), és a csillagos egekben lenne az input lag. ;)
    Jelenleg a legtöbb játék ha jól tudom, durván 3 képkockával működik előre, tehát akkor logikusan ennyi "átfedés" lehet a pipeline-on, ami azért nem valami acélos.
    Egyben magyarázat lehet, miért is marad egy rakás szabad kapacitás a GPU-ban.

    (#8414) Asbee: Már megint egészen másról beszélsz, mint én. Az, hogy nálad egy jobban sikerült 980 tud 1660Mhz-et, örülök neki, de ez attól még nem reprezentatív, ha én veszek egyet, nem biztos, hogy ennyit fog tudni. A Tahiti-s alulfeszelés ezzel szemben nagyszámú kártyán lett próbálva, és mind tudta. Ha a usernek nincs tehetsége beállítani, az nem a kártyának a hibája.

Új hozzászólás Aktív témák