- Újabb Ulefone hangoskodik
- Nothing Ear (Open) - nyisd ki a fülhallgatód
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor 200 Pro - mobilportré
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #32597 üzenetére
Az Unreal Engine 4-nek rengeteg változata van. A PUBG egy 2016-ost használ, ezért is van tonnányi technikai problémája, ami miatt már csak vegyesre értékelik a játékosok a Steamen, mert hiába mondják rá, hogy ki van adva, ugyanúgy fagy és akad a netkód, mint a korai kiadásban. Viszont a modernebb Unreal Engine-t nehéz bepatchelni egy ilyen játéknál. Sok pénzt és időt igényel, és a PUBG Corporation nincs eleresztve. Nekik még szerverbővítéseken is gondolkodniuk kell a Meltdown para miatt. Hiába tervezték meg a megjelenésre a terhelést, a Meltdown patch befrissítésével még legalább 30%-nyi extra erőforrás kell, ami rengeteg pénzbe fog kerülni. Ugyanígy járt az Epic is: [link] - itt látszik, hogy mikor kúszott fel a Meltdown patch. Ez eléggé átszabja majd az idei évet, mert sokkal fontosabb lesz a patch hatását új szerverekkel ellensúlyozni, mint magára a fejlesztésre költeni a pénzt.
Unreal Engine 4 a 4.17 óta van úgy fordítva, hogy az AMD-re is optimalizált az Epic. A 4.18 is ilyen köztes motor lesz, azzal a különbséggel, hogy az új default debugger már a RenderDoc. A profilozó szempontjából még az Xbox One PIX marad a default, de a 4.19-nél már váltanak Radeon GPU Profilerre. Ez azzal az előnnyel jár az Epicnek, hogy nem kell a PC-s motor fejlesztéséhez Xbox One-t használni. Hátrányt is hoz viszont, ugyanis amint dobják a PIX-et, onnantól minden fejlesztői gépbe Radeont kell használni, viszont nem kell mindenhova Xbox One, ami megint előny. De a hardverváltás időbe telik, ezért csinálják szakaszosan.
Szóval az Unreal Engine-nek valójában nincs hardverpreferenciája. Az egyes verzióknak van. A régebbi verzióknál még NVIDIA Nsight-ot használtak, viszont az a 4.17-ben eldobták. Ez amúgy egy tipikusan rossz átállás az Epic számára, mert gyakorlatilag átszenvednek egy köztes időszakot, amíg eljutnak a RenderDoc+Radeon GPU Profilerhez. De persze a motort programozó Rolando Caloca magyarázata is igaz, hogy megéri váltani, mert így a PC-s profilozás is hardveres nyomkövetővel történik. Korábban csak teljesítményszámlálót használtak erre a célra, tehát az új fícsőrök teszteléséhez kellett egy konzol. Gondolom a VR és a Vulkan miatt fontossá vált a nagyobb rálátás, az nyilván nonszensz hosszabb távon, hogy a PC-re is az Xboxos PIX alapján dolgozzanak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Tomdriver
őstag
válasz ->Raizen<- #32604 üzenetére
Nem unod még?
Nekem volt mindkettő és a 970-től váltam meg, mert amivel toltam azzal a 390 volt jobb... (valszeg nem egyedül vagyok így.) -
-
huskydog17
addikt
Ez mind szép és jó csak teljesen lényegtelen, ugyanis azt a több tíz millió játékost a legkisebb mértékben sem fogja érdekelni ezek az információk, ők kizárólag azt fogják figyelembe venni, illetve veszik figyelembe, hogy NV kártyával jobban fut a játék és mivel most AMD kártyát amúgy is nehéz beszerezni, még többen vesznek NV kártyát, azaz a világ legfelkapottabb PC játéka nem hogy semmit nem segít az AMD-nek piacszerzés szempontjából, de pont a zöldeknek kedvez.
A vegyes értékelés teljesen természetes egy olyan játéknál, amit több tíz millióan tolnak világ szerte.
Az AMD helyében én inkább a PUBG fejlesztőivel kötöttem volna egy szerződést, hogy itt hozzák ki a VEGA előnyeit. Ezzel szemben ebből a játékból ismét csak az NV fog profitálni. Nézd meg hogy bedarálta az AMD-t a kínai piac, ott brutális NV dominancia van.
Az AMD helyében én adnék embert vagy pénzt a PUBG készítőinek, hogy álljanak át UE4 4.17-re vagy 4.18-ra, hogy jobb legyen a Radeonok kártyák teljesítménye. Ennél a játéknál sokkal-sokkal nagyobb lényege lenne egy ilyen lépésnek, mint egy Prey vagy Wolfenstein 2 esetében.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
szmörlock007
aktív tag
Üdv
Bár egy kicsit off, de idén lesz/lett 25 éves az nvidia.
Igaz, az amd kicsit közelebb áll a szívemhez de mindenképpen megemlékeznék erről a neves mérföldkőről.
Bizony, repül az idő. 25 év alatt egy kis, gpu-kat tervező cégből egy nagy, gpu-kat tervező cég lett .
Komolyra fordítva a szót egy egyre több lábon álló, több mint 100 milliárd $ értékű vállalat ma az nvidia, aki olyan piacokon van jelen mint: grafikus kártyák, professzionális kártyák, mesterséges iintelligencia(itt mind hardver, mind szoftver megoldasokkal, amolyan platform már ez nekik), önvezető autók stb.Egy szó mint száz, boldog 25. születesnapot nvidia
Remélhetőleg hardverekben gazdag évvel, méltón lesz megünnepelve ez a fontos mérföldkő -
Tomdriver
őstag
válasz ->Raizen<- #32606 üzenetére
Én csodálkozom magamon a legjobban, de ez a 390 a legkitartóbb nálam, lassan két éve. Mindég csúcskártyáim voltak, de ez valahogy rajtam ragadt, talán mert vártam az AMD fejlesztést 1080 Ti ellen, de mint látjuk nem jött be.
Ez idő alatt viszont nálam soha nem nyekkent meg 3 monitorral, legyen az iRacing, AC vagy Pcars (főleg szimulátorokkal játszom), de még Oculus alatt sem. (iR és Pcars alatt nekem 970 nem jött be!)
Az egyik legjobb karim.
Valszeg rövidesen egy 1080 Ti boldog tulajdonosa leszek, de a 390-et bántani nem engedem![ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz szmörlock007 #32608 üzenetére
Megünneplik ám szépen egy ~1000$-os xx80-as Volta kártyával (és a többivel).
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz szmörlock007 #32608 üzenetére
Nem sok tech cég mondhatja el magáról, hogy alapítástól számítva 25 évig gyakorlatilag ugyanaz az ember vezette/vezeti. Jól látszik, hogy mire viheti egy cég, ha van egy kompetens vezetősége/embere.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #32607 üzenetére
Egyáltalán nem természetes a vegyes értékelés. Főleg, ha játszol vele és látod, hogy milyen gondokkal küzd. Egyszerűen ez a játék kb. pre-beta szinten áll. Emlékszel még a Battlefield 4 esetében a kezdeti multis gondokra. Na kb. olyan a PUBG, csak még ezerszer rosszabb. Idővel játszható játék lesz, de optimista esetben is kb. egy év múlva. Bár a mai nap után azt mondom, hogy két év, mert az elmúlt pár órában minden meccspróbálkozásomnál ledobott a fenébe a szerver.
A PUBG fejlesztőinek a legkisebb gondjuk is nagyobb annál, hogy új UE4 verzióra álljanak át. Alig működik a játék 1.0-s verziójának a netkódja. Nagyon instabil az egész, és még szerverparájuk is lett a Meltdown patch miatt. Ha sikerült is játszanom az elmúlt héten, akkor is durván laggolt az egész.
Ha fizettem volna érte, most visszakérném a pénzem, mert ez egy fostenger. A játék maga jó, de nem megyek vele semmire, ha csütörtök óta nem tudok rajta játszani. Szerencsére promócióban kaptam kódot, így leszarom, hogy nem működik. A poén az, hogy tesóm péntek reggel tudott rajta játszani másfél órát, marha nagy pechem van, hogy pont akkor nem működik, amikor ráérek, de milyen már ez, hogy nekem kell alkalmazkodni a terhelésükhöz. Menjenek már a...[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
"Egyáltalán nem természetes a vegyes értékelés."
A legtöbb agyonhype-olt játék megosztó volt, ahogy ez is.
Emlékszel még a Battlefield 4 esetében a kezdeti multis gondokra.
Soha nem érdekelt a BF4 multi, így nem.
"A PUBG fejlesztőinek a legkisebb gondjuk is nagyobb annál, hogy új UE4 verzióra álljanak át."
Nem is a játék fejlesztőiről volt szó, hanem az AMD-nek jönne jól a frissítés.
A többihez:
Az a baj, hogy te szokásodhoz híven csak és kizárólag technikai szemmel nézed a játékot, valamint kizárólag a saját tapasztalod veszed figyelembe és emiatt jellemzed olyan szavakkal, amiket írtál. Sok millió másik játékosnak érdekes módon nincs problémája vele. Ha tényleg egy játszhatatlan fostenger lenne, akkor nehezen szedett volna össze kb. 25 millió játékost. Szerinted ha játszhatatlan fostenger, hogy lett mégis a legnépszerűbb PC-s játék a világon?
Több kollégám is rendszeresen játszik vele, eddig nem volt hálózati problémájuk érdekes módon.
Bár nem értem, hogy a VGA teljesítményhez hogyan jön a netkód.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
guftabi96
addikt
válasz huskydog17 #32597 üzenetére
Ezt hogy mérték? Nem teljesen értem, hogy hogy jöttek ki ezek a számok, amimor lényegében mindenkinek droppol.
Az 1.0 után az utolsó patch-ig történt javulás, sokkal jobban futott, de most pont olyan rossz, mint a "megjelenés" előtt.
(Bár benne van a pakliban, hogy az új Windows frissítések miatt is csökkent a teljesítmény.
Az biztos, hogy ez a játék közel sem 1.0, még mindig early accesben kellene lennie. Az optimalizáció kuka, a szerverek borzalmasak, ilyen rossz netcode-ot nem tudom, hogy multiplayer shooterben láttunk-e az elmúlt jópár évben.#KeepFightingMichael
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #32616 üzenetére
A GTA5 sem volt megosztó, mégis népszerű volt. A probléma az, hogy ez a játék nincs kész. Egyszerűen multi technikai szinten nem működik, ami elég nagy baj egy multis játéknál. Nem csodálkozok rajta, hogy sokan lehúzzák. Én is csak vasárnap reggel tudtam vele játszani egy órát, délután már dobált le a szerver.
Ha a BF4-ben nem élted át a korai multis gondokat, akkor nem tudod mihez hasonlítani a PUBG helyzetét.
Igazából a fejlesztőknek jönne jól, mert rákényszerítené őket a nyilvánvalóan hibás netkód átírására.
A sokmillió játékos is elküldi őket a fenébe, mert sokszor nem lehet játszani. Vedd meg, próbáld ki, és te is rájössz, hogy pre-béta szinten áll a játék. Amikor egyébként valamilyen isteni szerencsével összejön, hogy tudsz egy órát játszani, akkor egyébként nagyon jó, csak jó lenne, ha ezt akkor tehetném meg, amikor én akarom, nem pedig akkor, amikor a szerverek jónak látják.
A legfontosabb prioritás szerintem a netkód és a szerverek. A játék sebességével nekem nincs bajom, igaz bűn ronda, de a CS sem volt szép, mégis jól szórakoztam vele.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yutani
nagyúr
Most, hogy a BTC beesett 10k alá, kíváncsi vagyok, mikor tűnnek el a HA-ról a 120-130k forintos RX 470/480/570/580 kártyák?
Meg a 80-90k-s 3GB-os 1060-ak...
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
-
Televan74
nagyúr
válasz t72killer #32624 üzenetére
Olyan 500-600$ körül áll meg szerintem,de ettől még nem fognak a készletek varázsütésre megváltozni.AMD továbbra sem tud elegendő Vegát gyártani,az Nvidiat meg a PUBG miatt veszik mint a cukrot Kínában.
És a "tisztességes" pénzből crypto valutát vásárlók menekülnek, mind az a bizonyos a süllyedő hajóról,a hatósági ellenőrzés bejelentésére.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Petykemano
veterán
válasz Yutani #32620 üzenetére
Én nem gondolnám, hogy a nagy farmok kipakolnának egy kis beeséstől. De játsszunk el a gondolattal.
Mit gondolsz, nagytételben (értsd százezrek) kipakolt rx470/480/570/580/stb megjelenhet például a magyar piacon rendes garis (új, valójában bontott) bolti termékként? (Ami máshol refurbished)
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
addikt
válasz Petykemano #32628 üzenetére
Hogy kerülnének a boltokba? Vagy most nem a használt bányász kártyákról van szó?
5600X 2x16GB 6800XT | ASUS Zenbook 14 UX425 | iPad Pro 12.9 | iPhone 15 | iMac e2008
-
Yutani
nagyúr
válasz Petykemano #32628 üzenetére
Eleve nem a boltok kínálatába kerülnének vissza, hanem a használt piacon jelennének meg. Ott viszont előbb-utóbb egymás alá licitálnának azok, akik el is akarnák adni, nem csak árulgatni. Használtan ezek a kártyák (RX 470/570) 50k-nál nem érnének többet normális esetben.
#tarcsad
-
Kolbi_30
őstag
A héten láttam 8 gigás Asus strix 580at 350 euróért egy webshopban. Lassan árban lesznek..vegat meg sehol nem találok vállalható áron.
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
nagyúr
válasz lezso6 #32621 üzenetére
hát ez most úgy tűnik, hogy nem jött be. a nagyok kishortolták magukat egy időre, innentől meg business as usual.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
wjbhbdux
veterán
2 Nvidia kártya / vásárló limitre kéri az Nvidia a boltokat [link]
AMD vajon ki fog így állni a játékosok mellett?
/s
-
HSM
félisten
válasz wjbhbdux #32637 üzenetére
Nem a játékosok mellett álltak ki, hanem a tulajdon piaci érdekük mellett. Csak a tisztánlátás kedvéért. Jelenleg a legnagyobb piaci előnyük, hogy a gamerek gépének 80%-ában van tőlük GPU, így kb. minden játékfejlesztőnek top prioritás, hogy jól fusson a játékuk a kártyáikon. Nem beszélve a felsoroltakról, loyalitás, jó hír keltés, stb... A gamerek sokkal hálásabb piac, mint a bányászok.
-
Televan74
nagyúr
AMD All But Relinquishes High-End Desktop Graphics In 2018 -ez az írás jobban illik a vs topikba, igaz január 8. -i cikk.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
HSM
félisten
válasz Televan74 #32640 üzenetére
Szvsz a dolgok hátterében a pénzügyi nehézségek állnak. Láthattuk a GCN bevezetésénél, hogy ha akarnak tudnak ők teljes termék portfóliót bemutatni, viszont az a taktika is érthető, hogy ha nagyon szűkösek az erőforrások, akkor inkább abból próbálnak főzni, ami van....
Főleg, hogy egyre drágább a gyártókapacitás, és egy egy új csip gyártásához szükséges eszközök is. Az Nv a jelnelegi piaci helyzetével megteheti a teljes termék portfóliót, az AMD-nek viszont jobban meg kell gondolnia, mibe mennyi pénzt fektet, a Polarisnál sem véletlen lőttek a két (három) legnagyobb profitú szegmensre.
Illetve a Vega-nak is megvan a maga célközönsége, tehát látszik a taktika, próbálnak okosan fejleszteni.[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
nagyúr
Szerintem ennek az lesz a vége hogy jönni fog valami szoftveres korlátozás a bányászatra...
Valahogy meg fogják oldani.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
veterán
-
t72killer
titán
válasz FollowTheORI #32647 üzenetére
Mivel biost is lehet flashelni a karikon, kb halottnak a pofon bármiféle szoftveres korlátozás... Aki 2 hónap alatt kitermeli a kari árát, nem fog némi mélyhackeléstől megilyedni, többszázas tételben sem.
Másik, hogyha egy ilyen korlátozás visszafogja a compute teljesítményt, az elég nagy kib#szás pl a karikat videófeldolgozásra használókkal szemben.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest