- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Sajnos ez ilyen, ha nem volt gazdája az autónak akkor az nagyon rányomja a bélyegét, és a következő tulajnak kell a zsebébe nyúlnia mélyebben. Nekem szerencsém is volt, mert a srác akitől vettem, szintén egy észak angliai nyugodt kis városban vette a feleségének, ráköltött egy vagyont, összes szerviz 4 gumi Stb, majd az asszony pár hónapra rá benyögte, hogy neki ez túl nagy, és nem mer vele menni, húzták halasztották szerették, de így végül eladták
Nagyon jó állapotban van, pár műanyag törött rajta az utastérben, ilyen hogy ülés sin takaró meg hasonló baromságok, de egyik bontós ismerősömnél pont van egy V70, majd ha rászánom magam kimegyek egy napra, és kibontok belőle pár dolgot, ami jobb mint az enyémben, esetleg hiányzik vagy törött, bár nem sok ilyen van szerencsére.
-
FeRRaR1
őstag
Más:
Feltűnik azért az S60R itt is
Ezennel fogadalmat teszek, hogy jövőre leviszem a V70 T5-öt a zöld pokolba, a Nurburgring Nordschleifere. Ez egy nagyon régi álmom, és most lehetőségem van megvalósítani, a dízelt sajnáltam volna erre.
Már megvettem fél éve a Race 07-et Steamen letöltöttem hozzá a 22 kilométeres pálya verziót, szóval már gyakorlom a nyomvonalat, jövő tavasszal vagy legkésőbb nyáron meg szeretnék legalább 3-5 kört teljesíteni, biztos hatalmas élmény.
-
FeRRaR1
őstag
Triplafeltöltős csodamotor a Volvótól
Nincs több kérdésem, köszönöm...
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3697 üzenetére
Zárójelben jegyzem meg, hogy egyre kevésbé szimpatikus a TC. Volt XC 60 teszt, és így kezdik hogy a korosodó XC 60...meg volt egy két hasonló megjegyzésük, mikor az egyik legszebb Volvo.
Másrészt istenítik a mazdákat, mikor akkora határ fosok, hogy szavakat nem találok rájuk.
Vezettem egy hatost hazáig 2200 Km, majdnem elsírtam magam annyira fájt a hátam, a kezeimnek helye nem volt se könyöklő se semmi, a lábamat nyomta a középkonzol, a lábtartó használhatatlan, mert nem lehet róla átlépni a pedálra, csak ha felemeled az egész lábad.... és mindig a mazda 6-ost istenítik, pedig hihetetlen egy retek autó. Olcsó gané műanyag az egész bele... nem is folytatom, mert azt hittem okkal dicsérik, de most hogy van tapasztalatom egy 6-ossal és egy 3-assal....... Egész regényt tudnék írni hogy mi szar rajta, úgy hogy bele se kezdek, lehet hogy egy csak városi használatnál nem tűnik fel hogy milyen egy mazda vagy renault vagy akármi, de +2200 km távon hatványozottan kijön minden hiba, és eddig az S80 magasan a legkényelmesebb utazó autó amivel mentem, nem fájt a hátam, pihentebben szálltam ki mint bármi másból.
Nem mellesleg a ford renault BMW 900-1000-1200-1500-as motorjai akkor mik, ha a volvo az élharcos egy kétliteressel. Ők már egyenesen megelőzték a korukat annyira élmenő csoda harcosok?
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Köszi,
A radaros tempomat extra, külön kell kérni, vagy magas felszereltségi szinttel rendelni az autót, még itt is alig találni ilyen S80-at, pedig itt nagyon szeretik fel extrázni a legalapabb autókat is.
2007 5. havi, és nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mivel a fószer havi 2-3x járta meg az Anglia Hollandia utat, így elég jól a zsebébe nyúlt ikszelgetéskor, full bőr memóriás fütött ülések, hátsó multimédia, prémium hangcucc, radar, elöl is parkradar, fényszórómosó, pedig nem is xenon. Esőszenzor, hihetetlen plusz biztonságot ad a ráfutásgátló is, magától lefékezi az autót, akár a német pályán állóra. Tartottam a lábamat a pedálon, de nem fékeztem, mikor előttem dugó miatt majdnem állóra fékezett egy panamera, benyomta a pedált, eltűnt a lábam alól, jelezte a ledekkel pirosan, hogy ütközésveszély, bimmbammolt, majd állóra fékezett, mert állt a sor is addigra. Asszony nem volt túl boldog, hogy így próbáltam ki
Nagyon jó utazó autó, helyetted is figyel, ami nem baj egy 2000+ kilóméteres úton.
Nagyon tetszik egyébként nekem is, tisztelem és szeretem is, mindent meg kap időben vagy előbb.
Két extra kép :[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Párszor bepróbálkoztak, egyszer a rendőrök, egyszer Dovernél határ átkeléskor, de tisztában vagyok a jogaimmal, a szabályokkal, az Uniós normákkal, így nem tudtak belém kötni, pont Dover előtt olvastam utána, hogy az Angol jog szerint egy évben max 6 hónapot tartózkodhatsz itt külföldi rendszámmal, egyhuzamban vagy megszakításokkal, de nem lehet több mint fél év. Na most nekünk a családban van 3 P-s rendszám, mind kereskedői, minden korlátozás alól mentesek, egész EU területen biztosítva vannak, és legálisak, szóval 4-5 havonta váltogatom, így kijátszok egy kiskaput, tisztában vagyok a jogaimmal, így nem tudnak fogást találni rajtam.
Én is hallottam már hogy valakinek bezúzták a kocsiját P-s rendszám miatt, de az illető hazudott, tilosban parkolt, gyors hajtott, rokkant helyen parkolt, díjköteles zónákba hajtott... Szóval aki hülye, annak zúzzák is be, én betartom a szabályokat, nem is b@sztatnak. Lassan 3 éve itt élek.
whited
Átszámolva 1 misi körül vettem, lassan 1 éve.
Loore22
Nagyon szeretem én is, szerintem jövőre kihozzák az újat, idén lecserélték az XC 90-et, jövőre ha minden igaz jön az új S80 és V70.
Én még nem tudom mi lesz a következő, mert még jó pár évnyire van a váltás, talán XC60 vagy 90, esetleg egy újabb pár éves S80... De ez még legalább 3 év
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Mivel huszon éves magyar állampolgár (egyenlőre) magyar jogsival (lusta voltam még becserélni angolra ) 2-3 zóna határán Londonba, ezért egy éves biztosításom lett volna annyi mint a kocsi, £ 3000 körül, és ez ugye egy személyre szól csak... így P-s megoldással, nincs road tax, ami szintén £ 265 egy évre, plusz MOT igaz az csak £ 29-30 egy évre, illetve asszony vagy fater is vezetheti.
Akár mennyi kedvezményem lesz, akkor sem lesz olcsóbb £ 1200-1400, egyszerűen itt Londonban ennyi, de minél idősebb vagyok annál olcsóbb.
Szóval csinálom ameddig tudom, mert ennyire olcsó soha nem lesz, aztán majd 3X évesen angol jogsival, ne adj isten angol vagy kettős állampolgárként jóval olcsóbban kötök majd rendeset, de azt nem hagyom hogy ennyire lehúzzanak...
-
FeRRaR1
őstag
Magyarisztánban pont hogy leveszem
Az a baj, hogy sok rendőr a balhét keresi, nekem is csomó volt osztálytársam lett rendőr, általában az olyanok, akiket vertek tesi vagy úszás órán, nem is mindig ok nélkül... Nekem jó mert a környékünkön (Pécs - Kaposvár) sokat ismerek, de nem egyszer hallottam, hogy szívattak valakit...
Nekem is megvan a jó szövegem, ha látom hogy normális, én is az vagyok, de ha nem, akkor indulhat a felvétel, kérem a jelvényszámot, bediktálom a rendszámot, és közöljék hogy miért állítottak meg...stb...stb.
Volt olyan hogy ismeretlenek megállítottak, de ott aludt a hátsó ülésen a rendőr ismerősöm, már kezdték volna a szemétkedést, mikor felkelt haver "Ja szia Tomi, te is itt vagy, azt hittük végre balhézhatunk kicsit" aztán jó utat kívántak.
Na most ez elsőre vicces, de ha jobban belegondol az ember, akkor szomorú.
-
FeRRaR1
őstag
Ezekben az évjáratokban TDCI ford motorok vannak, nem annyira nagyon nagyon híg fosok, de messze nem a Volvo élettartam, úgy hogy számomra ha Dízel Volvo, akkor D5.
Van a családban 3, két S80 2007 és egy S80 2004
420-320-480 e valós (bár ki tekerné vissza ennyire? ) kilométerrel.Millió kilométeres konstrukció, csak kapja meg időben az olaj és vezérlés cserét...
Illetve egy személyes megjegyzés, sötét belsővel vedd, mert a világos bár jól mutat, sokkal gyorsabban koszolódik, és sokkal gyorsabban romlik az állapota, rondán öregszik, ha úgy tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz werszomjas #3735 üzenetére
Bogarat ültettél a fülembe, most már engem is érdekel a dolog, de elég nagy a kavarodás motor téren, már túrom egy ideje a netet, és D3 2 literest találtam 4 és 5 hengerrel is, viszont ott le is írják, hogy volt valami név cserélgetés D3 és D4 között,
De a D4-et csak 4 hengerrel találtam, fura minden esetre.
Itt is sok hasonlót látok, pl valamelyik T5 (mint az enyém) valamelyik 2.4 T? Diesel esetén ugyan ez, van D5 (mint a másikam) meg van 2.4D.
Valami még furábbat is láttam, de már nem emlékszem pontosan, a lényeg, hogy rengeteg néven futnak, csak egyben voltam biztos, hogy a T5 és a D5 5 hengeres kettő feles turbós, viszont az új modellekbe már ez sem igaz (4 henger) száradna el a halászlevük...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ezek után nem tudok biztosat mondani, valószínűleg Volvo gyártmány, de eddig úgy tudtam hogy van az 1.6 négyhenger a PSA-tól a 2.0 négyhenger a fordtól ha 2014 előtti, és az öthengeresek, amik régóta saját Volvo fejlesztések, szóval a D3 5 hengerről nem tudtam, azt gondoltam hogy vagy egy felhúzott 1.6 vagy lebutított 2.0 a fordtól.
Tapasztalatokat, vagy egyáltalán akármit is nehezen találtam róla a neten, pedig kutakodom egy ideje...
-
FeRRaR1
őstag
válasz werszomjas #3748 üzenetére
Most hogy próbáltam utána nézni, hogy mennyi a ccm különbség, találtam egy D4-et ami 2 literes 4 hengeres, meg egy olyat ami 2400 ccm és 5 henger
Hasonló évjárat 2 LE különbség...Viszont abban kiegyezhetünk, hogy ha 5 henger, akkor Volvo saját fejlesztése, 2000 óta, előtte valamelyik VW/Audi volt. Illetve a D5 T5 biztos hogy Volvo, nem kell utána nézni kicsit sem
Hirdetések nagy részében amit néztem le volt írva hogy 4 vagy 5 henger, esetleg rá tudsz kérdezni az eladótól telefonba, mielőtt költségbe vernéd magad.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem ide tartozik, amit ma láttam, de ezt muszáj megosztanom veletek.
Na jó mégis, szóval haladtam a Volvo V70 T5-el, egy szűk utcában, ahol valakinek le kell húzódni ha jönnek szembe, jöttek is, félreálltam egy nagyobb helyre, mögém meg beállt egy csaj honda crv-vel. Ekkor belepillantottam a visszapillantóba, majd ugyan olyan gyorsan vissza is kaptam a fejemet, mert valami füstölt a motorházából, mintha meglőtték volna, amint jobban megnézve rájöttem, hogy szórja a hűtőfolyadékot a szélvédőre, motorháztetőre, meg úgy a környezetére. Leintem a csajt gyorsan mielőtt tovább menne, hogy ez így nem lesz jó, gallyra vágod a motort, és most megpróbálom szó szerint idézni:
A férjem mondta hogy csak vizet kell utánatölteni, és ez normális, majd törölt egyet az ablakon, és tova haladt a kocsival, ami hátul füstölt, elöl gőzölt, nem is kicsit
Ez olyan kategória, hogy ha nem látom nem hiszem el...
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #3757 üzenetére
Éppen ezért kel megbízható szerelő, akiről tudod hogy nem b@sz át, akihez én vittem utoljára, az úgy nézett ki, megvettem mindent, (Vezérlés, szíjak, olaj, váltó olaj, hűtő folyadék, szűrők, fékpofák stb...)
Otthagytam, majd másnap mikor mentem érte ott várt egy doboz a kicserélt alkatrészekkel, és egy másik amit nem cserélt, pl első fékpofák, azt mondta 80-85%-osak, majd ráérek még cserélni, meg ott volt 1 doboz olaj, és 2 fagyálló, hogy nem kellett ennyi... De amit nagyon szeretek benne, hogy megmondja ha nem tud valamit (nem sok ilyen van) és hív egy szakértőt, aki érti. Pl elektromos kéziféket beállítani hátsó fékpofa csere után, külön bosch műszer kell hozzá, ami neki is meg van, csak a licencre várt, de hozatott egy másikat csak az én kocsim miatt. Meg van egy országos szinten elismer elektromos szakemberünk, + egy ex volvo szerelő ismerős, szóval szerencsére elég jól le vagyunk fedve, és nagyon profik, még egyszer sem csalódtam bennük, pedig 16 éve vette fater az első Volvóját...
De az a biztos, ha veszel négy felnit meg hozzá gumit, mert akkor kiderül...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3762 üzenetére
Az a gond, hogy ez nem ilyen egyszerű, hogy keresel egy alkalmi vételt, mert ha könnyű lecsapni, akkor bárki más meg is fogja tenni. Két út van amit én használok, bontó és aukciós oldalak, legtöbbször ebay, ezt is onnét vettem, mert nem vállalt postát, és vidéken van, na most nekem megér 1,5 óra autókázást, de az itteniek 90%-nak nem. A másik a bontó, ahova én járok, ott 12,5 GBP / felni az ár, és én szedem le arról a kocsiról amelyikről tetszik, DE ott is a nagyon jókat ők leszedik, sok autó törött, és nagy részüknél valamelyik kerék is kapott, de most pl van egy V70 és egy első generációs S80, bár még nem volt időm kimenni, de szóltam a srácoknak, ha S80 vagy V70 jön, itt a számom, azonnal szólni
Szóval a lényeg, hogy naprakésznek kell lenni, az információ a minden, böngészni az oldalakat, és akkor jó esélyed van, hogy előbb utóbb kifogsz valami nagyon tuti vételt. Nézd meg, most ezeket a felniket még a bontónál is olcsóbban vettem...
Amiket linkeltél, azok közül mind fent van ebayen, csak az a gond velük, hogy újszerűek vagy felújítottak, így meg is kérik az árát...
Tessék, ugyan ez most gumikkal együtt van fent, szebb állapotban, használható gumikkal...
Én mondjuk ezen filóztam
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3764 üzenetére
Igazából azért nem venném meg mégsem, mert eléggé komfort gyilkos lenne, nem illene egy Volvohoz szerintem, bár kétségtelen hogy mutatós, de a mostani 17-esekkel sem panaszkodom. Mondjuk gyanús is volt, hogy 70 font körül nem adnak magnézium felnit, de annyira nem néztem át a hirdetést.
Bakker, mikor a V70-et vettem, volt egy R 2-3 ezer font körül, most meg ennyiért találtam csak.... Igaz minta példány
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #3767 üzenetére
Rád is illik amit fater mondott, használt Volvot kisebb lutri venni, mint más márkát, mert normálisabbak a tulajok, jobban megkapják az autók is ami jár neki. Te is megcsinálod, tudván hogy semmit nem változtat a vételáron az elvégzett javítás vagy szerviz. Én is mindent meg adok neki, nem spórolok ha valami esetleg hibás volt, vagy elromlott, az csere, vagy szerelő vagy bontó, de ha rádugják az ODB kettest, azt írja hogy nincs hiba, és minden hibátlanul működik, na ez a nem mindegy.
Sok szerencsét hozzá, remélem megjavul.
-
FeRRaR1
őstag
Persze, nem azt mondom, hogy nincs lefingott példány, de arányaiban jóval kevesebb, pl mielőtt megvettem az S80-at még passatokat is nézegettem, igaz nem 50-et hanem 600-at hozott le a kereső, de hogy abból megértem kikeresni 2-3 épkézláb példányt, ami nem volt raccingosítva, chipezve, lefingva, gányolva...
Más:
H9-es foglalatú a távolsági, és H7 a tompított S80-on, még a V70-nél H7 mind a kettő. Na én vettem valami olcsó emelt fényerejű H9 csodát, de sz@rabb lett mint volt, és még e jelölés sincs rajt, világít minden fele... H7 téren egyszerű, megvettem az Osram Nightbraker Unlimitedet, de ez a H9 valami mocskos ritka, meg a mostanival be is szívtam, ezt a márkát ismeri esetleg valaki: MTEC? Mármint igazából csak az érdekel, hogy van e eu jelzés rajta, szabályos e, nem ez is valami összetákolt össze vissza világító valami...
Philipset meg Osramot több mint dupla árba tudnák csak rendelni, + posta...
-
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #3789 üzenetére
Ezzel az izzó kérdéssel én annyit szoptam, és annyit olvastam utána, hogy biztosan tudom a jó választ.
Ez a legerősebb fénnyel rendelkező legálisan használható izzó, én is ezt használom már 7 hónapja, szemmel látható a különbség. Annyi csavar volt a történetbe, hogy csere után már feltűnt, hogy max állásban is lefelé világít eléggé, ezért állítottam a lámpán, van a búra tetején 2 csavar, amivel pár százalékkal magasabbra lehet pozicionálni a foncsort, így most középállásban is kicsit magasabbra szór, mint eddig a maxon.
-
FeRRaR1
őstag
válasz echterion #3797 üzenetére
Peugeothoz még nem volt szerencsém, ellenben shitroenhez már igen, és renault alkatrészekkel foglalkozunk, így vittem már haza, több különböző generációs lagunát, megant, cliot, scenicet, 3 állt meg a pályán, különböző hibákkal, és egyébként sem egyenértékűek egy normális autóval, tegyen meg vele az ember 2000+ kilométert egyhuzamban, és rohadtul érezni fogod a különbséget, hogy hátfájással esel ki a kocsiból, vagy normálisan kiszállsz, mintha csak 200 kilométeres lett volna az út, legyen szerencséd a választottaddal, de nekem annyira rosszak a TAPASZTALATAIM a francia csodákkal, hogy köszönöm, inkább a halál, mikor sokukat egy izzó cseréhez is szervizbe kell vinni (laguna), a turbók hullanak, az 1.6 os PSA motor betiltására már petíció is van Franciába annyira sz@rok, vezérlés elugrál, kokszosodik, turbó meghal, mind ez 20-80 e kilométer között... Lehet hogy egy városi használatnál sok minden nem tűnik fel, de amikor elállt az eső, és akkor kapcsolta be mind a két lagunán az automatika az ablaktörlést maxon, az valami fenomenális érzés, mikor kiszállok azt írta welcome onboard, mikor beszállok azt hogy Good bye, és ezer egy ilyet tudnék mesélni a kényelmetlen ülésekről és társaikról...
Félre ne érts, örülök, hogy nem volt horrorisztikus eseted, ne is legyen soha, de nekem volt bőven.
Két márkával nem volt bajom még, ez pedig a Mercedes és a Volvo. Persze ez nem márka függő, ezeket sem a csoda meg a jó isten hajtja, de én ezeket preferálom.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3801 üzenetére
Azon csodálkozok hogy a mazda 6 nem szerepel a rossz listán, 16 darabot néztem meg kétliteres dízelt, abból 10 motorhibás volt...
Na meg a ford mint top 10 megbízható is gyanús
-
FeRRaR1
őstag
Nekem a megane csinált olyat, hogy megálltam Pécsett egy komolyabb domboldalban, majd nem indult az 1.9 dci, mondom mi a ....., átnéz, hibakeresés, önindító teker, minden okésnak tűnik, hibát sem ír, egy rossz nyekkenése nem volt addig, szerelőm sem tudta, úgy hogy felhívtam egy renault szerelőt, ő mondta, hogy van egy pumpa a motortérben, és meg kell pumpálni (WTF?!), miután meredek helyen parkolsz, egyébként nem indul el Mondom ilyen nincs a világon, pedig parkoltam már ott rengetegszer, ilyet még más nem produkált. Nagyon horror autóik vannak, egyiken ülést próbáltam állítani, én hülye menet közben, és a háttámla csutkára hátravágódott mikor a Német pályán haladtam (laguna) szerencsére nemsokára volt egy pihenő, de könyörgöm, szét kellett szednem az ülést, vissza ekecskedni a szétugrott dolgokat, utána jó lett, de ez tavaly volt és egy 2006-os törés mentes autóról beszélünk...
Mindegy, ne offoljunk többet, nem lenne elég ez a topik, ha végig akarnánk sorolni a rönyők dolgait...
-
FeRRaR1
őstag
válasz Littleman89 #3807 üzenetére
A radar nekem magától bekapcsol, ha tolatok ki indulásnál, majd utána a gombbal kikapcsolom, bár nagyon ritkán jelez be út közben, azért az első érzékelők beszoktak néha... meg ne is fogyasszon feleslegesen. Ha parkolok, akkor meg vissza kapcsolom, ha szükséges, általában nem az.
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem azt döntsed el, hogy van e szükséged az AWD-re, mert az emberek 99%-nak nincsen, illetve hozzá tenném, hogy az FWD S80 ott gond nélkül felment egy jó téli gumival, ahol fater feleségének a 4x4 kia sorentója nem, vagy csak küszködve, szóval AWD és AWD sem ugyan az, lásd a nemrég linkelt honda video pl, még a subarukban és audikban komolyabb fajta van általában, a volvoé is a jobbak között van. Ugye plusz fogyasztást, nagyobb sújt, és plusz alkatrészeket tartalmaz, ami nem jelenti azt, hogy le fog térdelni, de több mozgó alkatrész, nagyobb esély. Főleg ha nyugodtan haladsz, ahogy említetted, én kihagynám az AWD-t, ha csak nincs rá valami jó okod, pl minden télen hosszú sí túra, hegyekben laksz, vagy erdőszélen, földes úton....stb. Nekem a T5 V70 tegnap 26 MPG-t evett, az olyan 11 liter, úgy hogy városba mentem csak, rövid utakra, meg miután bemelegedett párszor le is forgattam, de alapvetően közepes tempóba haladtam.
Ha a hátsó hely nem lényeg annyira akkor lehet S60 is, de ha gyakran utaznának ott felnőttek, akkor én az S80 felé hajlanék, hátul nekem nagyon szűkös volt az S60 (188 Cm, 90Kg). Esetleg még a V70-et tedd látómezőbe, nagyobb mint az S60.
Most utána néztem, és mindegyik 5 hengeres (ne hogy a múltkori D3-D4 hibába essünk) szóval mindegyik Volvo fejlesztés, bátran veheted bármelyiket.
runner 125
Tőled akartam kérdezni, AUX kábelt a HU-803-ra lehet valahogyan varázsolni? Mert az S80-ból átülve sokszor hiányzik, főleg egész órakor, amikor mindenhol csak pofázás megy...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3818 üzenetére
Aláírom, igazad van, esetleg a V70-eseket nézegetném még a helyében.
-
FeRRaR1
őstag
+1 runner 125 kolléga által találtra, nekem is szimpatikus, nézd meg gyorsan, ahhoz meg hogy eldöntse az ember volt e törve nem kell nagy tudomány, én szinte mindig úgy kezdem, hogy csomagtartó, kárpitok le, nézzük gyári e minden, motortérbe ugyan ez, csavarok, illesztések hegesztések, bár egyszer egyik ismerősöm vett egy első lábtérnél félbevágott kettőből összerakottat
De ez tényleg nagyon szépnek tűnik, ha ilyen megnézéskor is, akkor nagyon jól járhatsz vele.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3821 üzenetére
Tehát akkor egy ilyenre lesz szükségem?
HU 850 egy későbbi többet tudó, szerintem az enyémen még nincsen AUX.
Szerk.:
Nem olcsók...
Ez eddig a legolcsóbb amit találtam, de azok nem mindig azt adják amire az ember vágyik, márkás meg 200 font körül van.... ami vicc egy AUX-ért, de közben megtaláltam a hivatalos leírást, hogy nincs, illetve semmi extra csati nincs a hátán, szóval csak ahogy mondtad, CD tárra lehet.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Sokkal nagyobb kockázatot vállalsz ezzel, és a világos belsővel sokkal nagyobb nyűgöt veszel a hátadra... Persze nem lebeszélni akarlak, csak elmondom a véleményemet. A kilométerben legalább nem hazudnak, a gyári kulcsokat lecserélték az utólag vásárolható bicskásra, végig szervizelve volt ami nem hátrány, csak a 400.000 km felé közeledve már befigyelhet akármi más is, mondjuk én is 280.000-al vettem az S80-at.
runner 125
Amit mondtál, Grom az nagyon drága, és nekem tényleg csak egy egyszerű AUX kell semmi extra. Erről mit gondolsz? Olyan 23.000,- lenne, egyszerűnek tűnik a beszerelése, néztem róla 4-5 videót, működik is...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
[link] Nekünk az első verzió volt a 2004-es S80 D5 mellé, illetve az van most nekem a V70 mellé is, bár nem érzek késztetést hogy lecseréljem, de az egyik szett kulcs eléggé a halálán van, ütött kopott lemerült, repedezett, azt lehet hogy beváltom egy ilyenre, és akkor lesz mind a kettő, el tudom dönteni melyik a kényelmesebb. De a legjobb persze az új S80 kulcsa, [link], csak sajnos nekem az egyel butább van, azon nincs visszajelző led, és nem megy a kulcs nélküli nyitás, indítás, bár nem sírok érte, szerintem az hatalmas biztonsági kockázat.
-
FeRRaR1
őstag
Lehet hogy gyári, csak nekem feltűnt, hogy pont tegnap láttam ilyet, utángyártottban, illetve volt már rengeteg Volvo a családban, és ilyen kulcsa egyiknek sem volt, vagy a külön kulcs és nyitó, vagy az újabbaknál amit linkeltem, de az sem bicska, mivel a kulcs csak felülről húzható ki vészhelyzetben, ha kéne, egyébként még soha nem használtam. Attól még lehet, hogy a régebbi típusokhoz ez volt a feláras kulcs, ha volt ilyen, nem zárom ki, csak nem hiszem
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3834 üzenetére
A grom az 5x ennyibe fáj, és még ez is bőven többet tud mint amire nekem szükségem van, így már bátrabban rendelem meg. Bár tegnap a belső teljes takarítás volt terítéken, ma meg bőrápolás, két kis repedés eltüntetése, rendeltem hozzá szettet, utána majd csak 2 hét múlva tudok foglalkozni ilyenekkel, majd akkor AUXosítunk
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3834 üzenetére
Mázlim volt, sikerült egyet lealkudnom 12.000,-re, új dobozos.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3838 üzenetére
Yatour beszerelve, működik, betettem a kesztyűtartóba, de majd egy hosszabb AUX kábelt elvezetek a könyöklőbe is.
Pozitívum: Elsőre működött, tökéletesen szól, semmi hiba nem volt, ki is takarítottam a helyét a konzoloknak, elég sok retek volt ott.
Negatívum: Elektronikai hibakódot írt be a rendszerbe, és ég az akksi, ABS, ESP visszajelző.
Na ugye rá kéne dugatnom a szerelőmnél, de az kicsit messze van, ismer valaki esetleg valami kombinációt, ami kiüríti a hiba tárolót?
Más, 2 izzó ki van égve a középkonzolban, ahol az AC gomb van, és ahol az anyós ülés hőfok szabályzója, tudja valaki a pontos típusát? Mert akkor kicserélem mindet (5-6 db) bekötöm a másik AUX kábelt, és csak utána foglalkoznék a hibakóddal.
-
FeRRaR1
őstag
Igen teljesen kiszedtem mindent onnan, most akartam kimenni ablaktörlő lapátot cserélni, de szerencsére leszakadt az ég, úgy hogy holnapra marad, a klíma panelben lévő izzók típusát nem tudod véletlenül?
Valószínűleg ott követtem el a hibát, hogy megpróbáltam bezárni, mikor bejöttem forrasztani a +12 voltot az aux egységnek, nem is zárt, pedig háromszor is rányomtam.
-
FeRRaR1
őstag
Össze raktam teljesen a rendszert, T4 neo wedge bent a helyén, világít is mint a karácsonyfa, szerencsére nem túl erősen, mert féltem a ledektől, de csak ezt találtam, meg eredeti Volvot, valami négyszeres áron. Az auxot is elosztottam, kivezettem a könyöklőbe és a kesztyűtartóba.
Viszont a kocsi nem indult be, tekert párat az indító, aztán elhalványult minden, mondom de f@sza, több mint egy hete nem jártam vele, elég hidegek lettek az esték, meg előtte is az S80-at használtam a hosszabb utakra, akksi töltőm természetesen nincs, de már szereztem egyet, valami no name csoda akksi van benne, eléggé leharcolt állapotban, de egyenlőre felveszi a töltést.
Minden esetre túrtam kicsit a netet, és lementettem egy drágább alternatívát, ha úgy alakulna.
S80 is az idén kapott egy Bosch S5 100AH akksit, mert a szerencsétlen cellazárlatost adott hozzá.
Ez nem a legszerencsésebb év...[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Igazad van, de nem ez a lényeg, sok hirdetés pl e-bayen, egyszerűen nem lehet eldönteni, hogy 4 vagy 5 henger. Leírásban csak annyi hogy D3, és ez így kevés. A tulaj meg agyilag zokni, és köze nincs hozzá, akkor potyára nem biztos hogy elvezet az ember x száz kilométert. De ha már ott lenne a kocsi, inkább felpattintanám, úgyis mindig alaposan átnézem az elejét, hátulját vásárlás előtt.
-
FeRRaR1
őstag
Az üzenet természetesen megoldható. Azért írtam, hogy ha ott vagyok, akkor már inkább a motort nézem meg mint a forgalmit, mert azt így is úgy is megnézném. Autónézés közben nincs szükségem motorkódra, felismeri az ember hogy 4 vagy 5 hengerest lát. De ez még mindig semmit nem változtat azon, hogy nem dönthető el egyből hogy melyik verzióval állok szemben, így extra köröket kell futnom vele, amire vagy kapok választ vagy nem.
-
FeRRaR1
őstag
Nincs időm most belemerülni a keresésbe, de igen is lehet olcsón itt autót venni, csak odafigyeléssel, én is hallottam ugyan ezt a sztorit nem egy embertől, hogy mind bontóba végezte amit ennyiért vett, nekem egy se, faternak egy se, ismerősömnek, aki szintén ezt csinálja, egy se. Ez konkrétan több mint 40 autót jelent két éven belül. Sokan egy jelentéktelen hibát komolynak vélnek, és otthagyják a jó vételt. Meg persze sok emberrel meg lehet etetni dolgokat....
Ezeket kb két perc alatt találtam valamelyik szinte biztos hogy vállalható, és mind 2000 utáni, bár ez semmit sem jelent szerintem, mert 10 év felett nem évjáratot veszel, ha nem állapotot.
Így szoktam elkezdeni szűrni, legalább is ebayen, ebből kiindulhatsz. Azért pont V70-re kerestem, mert most azokra vagyok ráindulva
Cseri81
Jelentem hogy én éppen csinálgatok egy ülés javítást, szint kevergetem tesztelgetem, de még mindig kicsit sötét vettem fillert, egy festék szettet, de csak játszogatok vele egyenlőre, kicsit keverek, változatok rajta, és tesztelem, kb 2-3 naponta, de még mindig nem tökéletes a szín egyezés. V70-es anyós ülésének az oldalán van egy horzsolásos vágás, nem komoly, de majd eltüntetem, ha kikevertem a tökéleteset.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest