- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Meg kell hallgatni hidegen és melegen, vadászni a gyanús kék füst pamacsokra, a T5 alapvetően egy nagyon jó konstrukció, ha megkapta az olajcseréket akkor nem valószínű hogy gond lesz vele. A legkönnyebben kiszúrható az mindenképpen a füstölés, esetleg az ingadozó teljesítmény leadás, erőtlenség.
-
FeRRaR1
őstag
Megtöröm én szívesen, mióta Volvóm van, a filmekben nagyon figyelem őket, csak az elmúlt pár héten a Gone Girl-ben XC90 az Aranyásók Alaszkában szintén egy XC90 tette TK-ra Parker járgányát, illetve tegnap a házi háború első részét néztem, ott ugye a V70. Valahol láttam még egy S80-at de nem ugrik be hol.
Annyi történt, hogy vettem egy ponyvát a V70 miatt, mivel heti 1-2 alkalommal használom csak álltában is bekoszolódott, ezért letakartam inkább. Ez volt az idei év legnagyobb gondja vele
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4486 üzenetére
Nem lesz nehéz
Én régi akció filmeket nézek most, mint Halálos fegyver 1-2-3-4, Die Hard 1-2-3-4, Rés a pajzson, és itt mondta Travolta, hogy amit kizsarol pénzt az államból azt a világ legbiztonságosabb autó márkájába fekteti. Volvo. Hát szakadtam egy jót rajta.
Szerk.:
A tied pl. minimum 305 x szerepelt képernyőn S60
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4499 üzenetére
Viszonylag fiatal technológia, de olyat még nem hallottam, hogy valami ez miatt ment volna tönkre. Nekem nem a kedvencem, lévén mennyit fogyaszt terhelés nélkül az autó álló helyzetben? Ha jól emlékszem a Golf V céges autóm kiírta 0,6 L/h, klímával 0,9. Szóval szerintem egy teli tank elhasználása esetén talán jó esetben beszélhetünk 1 deciről, meg rengeteg indulás/leállásról. Minél fejlettebb lesz, annál észrevétlenebbül fog alánk dolgozni, és ez dolog kulcsa szerintem, mert ha zavar, azonnal kikapcsolnám, ha észrevétlenül teszi a dolgát, akkor lehet hagynám. Viszont az biztos, hogy az Euro 6 norma hívta életre, ahogy az AdBlue folyadékot, és a kis turbós motorokat is. A modernebbek úgy fékezik meg a dugattyúkat hogy éppen átlendüljenek a holtponton, és a második ütemre már jár is a motor, váltókat is módosították miatta. De tény, hogy nem az igény, ha nem a szükség hozta őket, és nem a vásárlóké.
TC tesztek között is találni olyat, ahol azonnal kikapcsolták annyira idegesítően dolgozott, meg olyat is ami szinte észrevétlen maradt.
-
FeRRaR1
őstag
Akkor felejtős, a másik jobb lett volna, azért nem vette meg ezt senki, amazt meg igen. Mindegy, rengeteg V70 fut itt, rövid időn belül találni fogsz egy szép példányt. Hengerfej okés, inkább az olajcseréket hanyagolták kicsit, eléggé olaj sárosnak tűnik.
Lehet hogy messzebbre kell menned érte, de meg lesz, én is 200 mérföldet mentem északra érte. Gyorsnak kell lenni, figyelni a frissen felkerülő példányokat.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem, az olaj és a hűtővíz jól elkülönülne, zavaros lenne, esetleg zsíros az oldala és a kupak, ezt csak szimplán nagyon régen cserélték. Úgy nézne ki mint egy romlott hús leves sötét szürkében sok zsírral
Ez egy ékes példája a gazdátlan autónak, elhanyagolt, olajcserét sem erőltették, képzelheted milyenek lehetnek a szíjak, vezérlés, vízpumpa stb...
-
FeRRaR1
őstag
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz TonTomika #4546 üzenetére
Sokszor megtettem az Anglia - M.o. utat, több navit is kipróbáltam, ingyenes megoldásnak ott a nokia here maps, offline, elég jó. Országok között 1 éve próbáltam utoljára a google mapsot, akkor használhatatlan volt, ugyan olyan kék volt az útvonal mint az autópálya, semmit sem jelzet, egy katasztrófa volt. Viszont azóta sokat fejlesztettek rajta, országon belül már csak azt használom (Anglia) viszont online, és elég sok forgalmat tud generálni, nagyon ráfizetős lenne a story. Ami országok közt a legjobb, az az iGo, teljes friss EU térképpel, sebesség mérő kamera adatbázissal, országok közt magasan a legjobban bevált nekem. Én azt mondom próbáld ki a here mapsot, ha nem jön be akkor vedd meg az Igot.
Gumi téren Conti Sport Contact 5 225/50 R17 94W, én ezzel tettem meg sokszor a távot, de ami fontosabb, hogy mehet bele a 2,5 Bar akkor nem lesz gond, igaz egyébként sem lenne felesleges XL és erősített gumit venni. Angliában nem tűnt fel hogy rossz a gumi, de Pesten és Pécsett megtrükközött pár nyomvályú.
GPS nyomkövetőt nagyon aprót lehet venni ebayen, és akkor az egyedi, te rejted el, te kötöd be. Lopás védelemből a kedvencem ami 2 perc után állítja le az autót, miután már valószínűleg kiértek a védett helyről a forgalomba Az alvázszámot takard le valahogy a szélvédőnél, mert az alapján tudnak hozzá kulcsot rendelni...stb...
-
FeRRaR1
őstag
Hogy romlana meg az összes befőttje az ősi mesterségeket űző anyjával együtt. Aki egy egy férőhelyes parkolóban képes volt ezt így össze hozni, hogy a kocsi másik oldala és eleje védve volt, az oldala hátulja meg vagy 5 méterre volt a következő parkoló helytől.
Pont holnapra terveztem a nagytakarítást kívül-belül, remélem helyre tudom hozni nagyjából...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Volvo S60 acceleration 100-383 km/h
Érdemes megnézni a tele tankot az elején, majd a végén, 1-2 perc alatt mennyit kajált
-
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #4613 üzenetére
90% hogy ABS computer hiba
8% hogy ABS jeladó hiba
1% váltó
1% turbóA nagy hőmérséklet és a rossz elhelyezés megöli idővel az ABS computert, és cserélni kell. Előtte azért nézessed meg egy volvóssal a hibatárolót, de az ABS modul nagy eséllyel cserés lesz. Annak a hibája miatt írja ki a DTSC-t.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #4615 üzenetére
Keress egy volvós szakit, hogy nézzen rá, ne márkaszervizt mert az drága, Kaposváron esetleg tudok ajánlani valakit, ha a közelben vagy. Nekem még soha nem volt ilyen gondom, csak sokat olvastam róla. Azt írták hogy a bontott is zsákba macska. Nem tudod, hogy az mikor adja meg magát, milyen állapotban van, persze működhet, de ez egy olyan dolog ami biztos hogy tönkre fog menni T6 mellett, csak idő kérdése. Van aki javítani is tudja, ha jól rémlik talán már itt is ajánlottak valakit. Várj egy kicsit, hátha valaki ad elérhetőséget.
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz TonTomika #4639 üzenetére
Szerintem nem kell tartani a motor mosástól, én kimostam az S80 D5 motorterét is, slaggal verettem szűkítővel, + zsíroldós spray ezt 3x megismételtem ,hagytam száradni, aztán letörölgettem mikroszálassal, majd kapott egy műanyag ápolót. Ugyan ezt megkapta a V70 T5 is, sőt, az már kapott magasnyomásút is, a biztosíték tábla paneljét nyilván nem verettem telibe, de szinte minden mást igen, semmit sem takartam le soha, és mindegyik pöccre indult ugyan úgy mint előtte, ha nem szebben. Annyi a lényeg, hogy mindig hideg motorral mosd, és várj utána az indítással egy órát, ezek nem biztos hogy szükségesek, de én így szoktam csinálni. Mármint a hideg motor az szükséges, de az 1-2 óra várás lehet hogy nem.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4658 üzenetére
Nekem is hasonló dilemmám van, pont pár napja találtam
Bár a tökéletes nekem a P1800 lenne -
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4660 üzenetére
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4670 üzenetére
Ma vásároltam, a Corsa C rövid életű volt egy hátár fos egyébként...
Rájöttünk hogy csak is a Volvo kényelme és biztonsága felel meg nekünk.
Szóval 80e az órában, 2.4 szívó benzin 5 henger 170 paci. Makulátlan egy tulajos, újszerű állapot, 300 kilométerrel ezelőtt cserélték a betéteket, tárcsákat, olajakat vezérlést, szűrőket szíjakat.
Navi, full bőr, ülés fűtés, automata, xenon, prémium hang cucc.Tökéletes városi autó, főleg asszonynak bírja a rövid távokat is, nem tereli el a figyelmét semmi, csak gáz fék kormány, nyugodtan viheti a gyerkőcöket vagy anyóst is, és én is nyugodtabb vagyok ha nem tudok velük tartani.
aneda
Tavaly óta van egy 15 éves V70 T5 is a birtokomban, imádom is, nemrég linkeltem képeket. De most konkrétan ilyet akartam, 5 henger szívó benzin automata. Állatkodni ott a T5 260 paci manuállal.
joamilestoné
Előző tulaj privát rendszáma, nemsokára felteszem az eredetit.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4674 üzenetére
Sokkal gyengébbnek érződik, de hipp hopp 120 km/h volt városi gyorsforgalmin, ez inkább az miatt van ahogy elő adja magát. Nagyon jól van hangszigetelve, és olyan finoman vált hogy meg sem érzed, csak látod hogy változott a fordulat és bőven 100 felett vagy, nem érzed benne a sebességet. Nincsen meg az amit a T5 művel mikor átlépi a 3000-es fordulatot, és beleprésel az ülésbe, ez sokkal gyengébbnek érződik, de ez főként a hangolása miatt van. Viszont ha nem hasonlítjuk össze a T5-el egy nagyon jó motor ez is, egyenletesen húz minden tartományban, lehet pörgetni is, nem nagy dolog 9 liter alatt tartani a fogyasztást, az automata is inkább a nyugodt autózásban partner, mármint hazafele nyomtam kicsit, mert siettem, szóval gond nélkül megy 200-at, de semmiképpen sem egy T5. Főleg a pályán érződik, nem indul meg úgy 120 felett.
Ami nem mellékes hogy 2 év garanciát kaptam rá, teljes körűt, minden elektronika, váltó, motor, klíma, futómű stb... fedezve van 02/04/1017-ig
Ck.
[link]
Még él a hirdetés.marsu
Hogy fateromat idézzem: "Egyébként gusztustalan ez a jó kedv és hangulat ami a csatorna másik oldalán van"
A lehető legjobb oldalon van, pont a napokban értekeztem asszonnyal, úgy gondoljuk életünk legjobb döntése volt hogy kijöttünk. Szerettem Pécset, de ami ma ott van, arról inkább nem nyilatkozom.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4674 üzenetére
Egyébként igen, két kombi, Corsát holnap teszem fel, S80 ára is nemsokára itt lesz, akkor visszapótlom amit a V50 elvitt, és ennyi volt pár évre ez az autó vásárolgatás... V70 ponyva alatt tip top állapotban, néha elő veszem, ez lesz a mindennapi használatban lévő. Ha lejár a P-s rendszám, azt sem váltok többet, találtam egy biztosítót aki hasonló árat kalkulált nekem egy évre.
V70 & V50 az új páros, szerintem nagyon jól kiegészítik egymást, így hogy ketten vagyunk két kocsira, de a második csak ritkán fog elő kerülni. Viszont nem áll benne pénzem, ajándék volt 800 fontért a V70.
-
FeRRaR1
őstag
A geartronic egy kuplungos, mikroprocesszor vezérelt, főként két literes és afeletti motorokhoz használták. Kicsit lassabb működés, és egy pillanatra megszakadó erőátvitel jellemzi, amit kis rántásnak érezhetünk, ha padlózzuk /elméletileg/
A Powershift a dupla kuplungos verzió, gyorsabb működés, váltásnál az erőátvitel nem szűnik meg, mivel a következő fokozat már be van készítve. Vaj sima, azonnali váltások, csak annyit látsz hogy változott a fordulatszám. Elméleti síkon kisebb igénybevételt bírnak, kisebb teljesítményű motorokhoz társítják.
Egyikkel sem lősz bakot, a lényeg hogy kapjanak egy olaj cserét legalább egyszer az életben, és vásárláskor tökéletesen működjenek. Nagy gyorsításnál, visszaváltásnál, elindulásnál stb...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Hasonló mint a Porsche tiptronic, hagyományos bolygóműves váltó továbbfejlesztése, ami már kézzel is kapcsolható, vagy a kormány mögötti fülekkel. Mondhatjuk rá hogy hidrodinamikus.
De miért dízelle? T5 vagy sima sor 5 szívó.
A 2.0 D az ford, de a D5, T5, és a 2.4i az vegytiszta VolvoSzerk:
Egyébként most, hogy vezettem a sor 5 szívót, ez a sorrend alakult ki bennem:
2.4D < 2.4i = 164 D5 < 185 D5 < 200 D5 < T5
Motor erő és karakterisztika.A 185 D5 egy leheletnyivel jobb mint a szívó 2.4, viszont a főként városi használat miatt lett nekem 2.4. A 200 D5 sokkal jobb mint a 185, mert két turbós és ezáltal turbó lyuk mentesebb, sokkal élénkebb, tüzesebb alacsony fordulaton, igaz a tüzességgel a 185-ös rendelkezik bőségesen.
De a T5 leveri mindet
15 éves a gép, de 260 felett a vége
D5 185 vége 225[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
A 164 lóerős egy turbós előző generációs, a következő fejlesztés volt a 185 lovas, még mindig egy turbós, nagyobb teljesítménnyel és egy kicsit nagyobb fogyasztással. A következő lépcső a 200 lovas D5 kapott egy kötelező teljesítmény növekedést, plusz egy kis méretű extra turbót ami már nagyon alacsony fordulaton is tölt. Így sokkal normálisabban épül fel a nyomaték, élénkebb alacsony fordulaton, sokkal jobb így használni a hétköznapi szituációkban. Viszont nem fogyaszt többet a 185 lovas verziónál.
A 2.4D ugyan az a blokk mint a D5 csak az utóbbi a csúcs verzió a legfejlettebb, még az előbbi egy visszafojtottabb, kisebb lóerő, nyomaték.
Cseri81
Én úgy tudom hogy csak az ütköző csíkokat fújták színre, és kicsit átrajzolták az alját a 2004 utániaknál. A lámpa változásról nem tudtam, a lökös szerintem felmenne.
runner 125
"A Volvo dieselek elnevezésén nehéz eligazodni, az 5 hengeres dieseleknél mindig az éppen legerősebb, aktuális 2.4-es 5 hengeres diesel motort hívják D5-nek."
Sajnos ezt már múlt időbe kell tenned
2L 4 henger 2 turbó lesz a D5 már minden új modellben, kezdve az új XC 90-el, nem lesz nagyobb 2 literesnél egyik sem, gondolom a T6 valamilyen formában marad R és Polestar vonalon.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Az nem baj ha Angol, elvileg a xenonosoknál egy piros karral lehet állítani a vetítési képet, attól függően, hogy Angliában vagy máshol vezetsz. De tény hogy mindenképpen drága.
Cseri81
Fújasd le a lököst, esetleg vidd el egy polírra, és úgy fog ragyogni a verda mint új korában.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem veszem kötekedésnek, szeretem a szakmai "vitákat" de a két hidrodinamikus lapátkerék között lehet segéd kuplung, úgy olvastam, bár konkrétan nem tudom melyikben van melyikben nincs.
"Egy hidraulikus nyomatékváltó, ami sokkal egyszerűbben működik, mint azt a neve sugallja. Talán az segít legjobban megérteni a működési elvét, ha elképzelünk két asztali ventilátort, melyeket egymással szembe fordítunk, és az egyiket bekapcsoljuk. Az álló ventilátor a légáramtól szép lassan forgásba lendül - a váltóban sem történik más. A hatalmas fánkra emlékeztető egység a váltóharangban kap helyet, a két turbinakerék között pedig olaj a közvetítő folyadék. A gyárilag hegesztéssel lezárt egységben nem sok minden mehetne tönkre, de a két turbinakerék között sokszor van még egy elektrohidraulikusan vezérelt segédkuplung is. Ez egy rendes mechanikus tengelykapcsoló, avagy lock-up, amely bizonyos üzemállapotokban összezár, ilyenkor a motor közvetlenül forgatja a bolygóművet, így jelentősen csökken az olaj nyírása és a veszteség."
runner 125
Próbáltam pár Lexust, mindenképp jó autók, de nálam most a Volvo és a Mercedes a két favorit. Ezek azok amikbe beülök, nem csalódok semmiben, egyből nyugtatóak, kényelmesek, otthonosak. Bár a Lexik jó autók, több ismerősömnek is van, de nekem nem jöttek be annyira, az tetszik hogy sor 6, viszont ahhoz képest gyengék, de ami végképp nem tetszik az a gomb rengeteg, és össze visszaság, főleg egy Volvo után. Ez csak az én személyes véleményem, nem éreztem úgy magam benne, mint a két favorizált márkába. Beülök fater E mercijébe, és minden ott van ahol keresném, egyből kézre áll, minden álomszerűen tökéletes. A Volvo hihetetlenül otthonos, nagyon jó érzés vezetni, utazni, és a formájukat is szeretem, egyszerű letisztult. Külsőre sem az én világom, de az ismerősömnek azt mondtam, hogy jó döntés volt, és ő is ugyan ezt mondta nekem a Volvokra.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nekem 6 sebességes volt az S80-ban, a V50 nem tudom hányas, viszont elég nehéz pontos és részletes leírást találni. Annyira nem is lényeges, ha 10-15 perces keresgéléssel nem találtam meg, nem sok embert érdekelhetett, hogy van e segéd kuplung a 6-os geartronicban
Egyébként az elv tetszik, direkt összeköttetés miatt nincs akkora veszteség, nem nyirbálja annyira az olajat, stb...
-
FeRRaR1
őstag
Mai program, V70 visszapillantó csere, csak a tükör, Isofix szett beszerelése, csomagtartó világítás ledesítésének befejezése.
V50 tükör indexek cseréje, csak ezen látszik hogy 10 esztendős az autó, egyébként mindenki 4-5 évesnek nézi, nagyon be opálosodtak, repedezettek, talán nem kaptak UV védő réteget mint az első fényszórók. Tükörben lévő alsó izzó ledesre cserélése, Isofix szett beszerelése.
-
FeRRaR1
őstag
Fontos kérdésem lenne, bontóban találtam egy V50-et, 1-2 évvel fiatalabb, ugyan az a kasztnis amit vettem pár hete (2005). Az enyém fullosan felszerelt, de nincsen benne memóriás ülés, csak sima fűtött. Ez sokkal fapadosabb volt, viszont memóriás fűtött üléssel. A kérdésem adott, a csatlakozójuk egyforma, ha kicserélem akkor működni fog a funkció, fog kapni áramot, vagy van valami extra követelménye még?
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4754 üzenetére
Most beszéltem egy profi elektronikus szakemberrel, mondta hogy vezető oldali ajtó modul és CEM csere is kell, plusz a kulcsokat is meg kéne szerezni, és sajnos az ajtókat már lebontották, azt mondta valószínüleg hozzá lehet programozni, csak sokkal több meló. Abban egyeztem meg vele, hogy ha otthon járok nála hagyom egy hétvégére, az elektromos mozgatást biztos meg tudja oldani, de a memóriát kérdéses. Azt mondta nézzem meg van e CEM modul + légzsák vezérlő + motorvezérlő a bontóba, ha mindent kiszedek neki, akkor ingyen megcsinálja.
Fene vinné el, közel sem olyan egyszerű mint gondoltam, mindegy, max a memória funkció nem fog működni, egyenlőre. Programoznia pedig biztos hogy kell
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4756 üzenetére
Ez lesz nálunk is, beállítunk egy mind a kettőnknek kényelmeset, és csak előre hátra állítjuk. Ha fater megy vele, az meg ugyan az. Azt hittem egyszerűbb lesz, de amikor elkezdte a srác sorolni mit szedjek ki... CEM, Vezető ajtó modul, jó lenne ha a kulcs is meglenne hozzá stb... plusz még kábelezni + programozni is kell. Ahogy sorolt egyre többet úgy éreztem egyre távolibbnak az egész sztorit
Csak az elektromos mozgatásért nem éri meg, úgy hogy marad ahogyan van, full extrásan de manuál üléssel.
-
FeRRaR1
őstag
Nagyon kedves dolog történt ma délután velem, egyik Angol barátom hívott, hogy talált valamit nekem. Tavaszi nagytakarításban volt, és talált egy autó ápolási szettet, a sajátját, amit 20 éve használt mikor Volvoval járt. 20 éve is voltak ilyen emberek, akik ennyire beteg módon óvták az autójukat, az nekem meg külön plusz a történetben, hogy én is Volvokkal járok.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Viszlát #4780 üzenetére
Megjegyezném, hogy nekünk volt a családban egy 540 ezret futott S80 D5 2004-es. Bátran elindultunk bárhova. Ami még nagyon fontos, jobb egy valós 250e mint egy kétszer visszatekert behozott kitudja hogy szervizelt példány. Kapja meg mindig időben vagy kicsit előbb a friss olajakat, szűrőket, ne füstöljön, és kapjon egy komplett vezérlés + vízpumpa + szíj cserét. Nézzétek alaposan körbe, hogy nem a volt rommá törve, és ennyi. A Volvósok nagy átlagban normálisabbak mint a többi autós, úgy értem rendesen gondját viselik a verdának, én ezt tapasztaltam.
Ha automata a váltó, akkor azt kell kipróbálni hidegen és melegen is, nem ránt, nagy gáznál, elindulásnál, vissza váltásnál... minden legyen vaj sima, és abban is cseréltessen olajat, ha nem tudják bizonyítani hogy az elmúlt 50 e km alatt valaki már cserélt.
Ami még nagyon fontos, nézzen meg legalább 3-at, telefonba érdeklődjön az autó hibái után, hogy nem szeretne feleslegesen oda utazni, és ha van egy kis tapasztalata, rálátása, akkor döntsön, és/vagy vigyen magával egy megbízható szerelőt, nem olyat aki egyszer már hallotta a szomszéd Pistától hogy mit kell megnézni...
Csodát nem kell várni, valamennyit költeni kell rá, ha mást nem is a fentebb részletezett szervizeket, plusz a futóművön is lehet hogy szilenteket, stab pálcát esetleg axiált kell cserélni... Ennyi idősen ez elő fordulhat, de ha mindent megcsináltat (én így tettem) akkor onnantól kezdve csak a gondtalan használat jön nagy valószínűséggel, egy nagy kényelmes biztonságos keveset fogyasztó szerethető autóval.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 7600 GS #4782 üzenetére
Kb ugyan azt írtuk le függetlenül egymástól
Az én V70 T5-öm "csak" 300.000-nél tart, de még bontatlan a motor, turbó is gyári. Amiket tavaly cseréltettem:
Olaj + szűrők
Komplett vezérlés
Stab pálcák, jobbos axiál
Generátor + gyertyák
Csöpögött a szervó olaj egy bilincsnél, azt megcsináltattam
ABS érzékelők átnézve, kipucolva.Most minden hibátlanul működik, és feltépi az aszfaltot. Persze ezek nagy része a vásárlás utáni szokásos procedúra, ami váratlan volt az csak a generátor. De előtte is és utána is tökéletesen futott, soha nem hagyott ott sehol.
Neked milyen sztorid van róla, komolyan érdekelne.
Más:
S80 esetén még lehet légzsák összekötő vagy műszerfal hiba is, de ezek ritkák. -
FeRRaR1
őstag
válasz Viszlát #4785 üzenetére
Angliában vagyok én is, meg még páran innét, S80 D5 esetén még annyira nem is baj a leállítás, mert a hűtést nem kapcsolja le ha túl melege van, még keringeti 1-2 percig.
Persze ennek ellenére én üzemi hő alatt óvatosan megyek velük, csapatás után meg hagyom pár percet alapjáraton.
Meg kell találni a jó helyeket, vannak magyar szerelők is sokan. Jól kell választani, és sokkal nagyobb eséllyel fogsz ki jót mint otthon (szerintem) plusz kiemelik legtöbbször a hibákat is a hirdetésekben, óra tekerést meg hírből sem ismerik. Szeretik végig márkaszervizbe hordani a 10 év feletti autókat is 1. - 2. tulaj után is akár.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Viszlát #4788 üzenetére
Van benne igazság, de szerintem ennél árnyaltabb a kép. Amit én vettem pár hete V50-et, az pl. kapott olaj cserét 3000. mérföldjénél, és utána minden 10e-nél. Végig márkaszervizes, ha valami rosszalkodott azonnal cserélték, és én is 2 év teljes körű garanciával vettem, értsd még az MOT-t is ők fizetik. Itt is megvan az a réteg, aki óvja, szereti, vigyáz rá, és előbb cserél olajat, mint a gyári intervallum. Az igaz amit írsz, hogy sokan lízingelik és leszarják, de a kötelező márkaszerviz nekik is előírás. Mivel itt sokkal de sokkal nagyobb a piac, bőven lehet válogatni, és jót találni mindenből. Persze sok az igénytelen, lefingott, teleszemetelt példány, de nem annyira nagy arányban. Sőt vannak olyan kereskedők, akik csak garanciális, végig szervizelt autókkal foglalkoznak. Én is ilyentől vásároltam, pont volt nála egy accord is
Meg is találtam: [link]
Nem azt mondom, hogy patika, de azért ez sem az a lefingott kategória, több mint 11 éves.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Viszlát #4790 üzenetére
Ehhez még annyit tennék hozzá, hogy kerestem én is BMW-t régebbi M3 vagy nagyobb benzineseket. Amit láttam az siralmas volt, konkrétan egy gyárit nem találtam, amilyen giccsparádé lökhárítókkal meg különböző elemekkel, színekkel, porig ültetéssel tönkre tették őket, attól egyszerűen felfordult a gyomrom, a másik fele meg a dízel, M szerű karosszéria elemekkel több kevesebb, (de inkább kevesebb) sikerrel. Sajnos ez eléggé jellemző a BMW-sekre, hogy így próbálnak "egyedit" alkotni. Tényleg nagyon szomorú voltam, hogy konkrétan esélyem sem volt szép gyárit találni bármiből is. Sz@rrá padkázott, "igényesen" feketére fújt felnik stb...
Ennek ellenére boldog vagyok most a V70 T5 élvezeti faktorával. Azért néha körbe nézek, hátha kifogok valami T5 R vagy nagyon ritka újabb T6 verziót, amiből konkrétan egy használhatatlan lefingott van horror áron ebayen. Én menthetetlenül Volvós lettem Köszönöm
Szerk.: Jó a logoutod, tetszik a fogyasztásos és a gyümölcsös rész is
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4792 üzenetére
Ne is mond, néztem Q7-et is, kiszakadt bőr ülés, 5 különböző színű foltban pompázó kárpitok és bőr, szemét minden mennyiségben, sár, törött műanyagok a beltérben. Plusz rengeteg elektromos hiba. 3-5 éves kategória.
Ez is egy nagy lökés volt a Volvo irányába számomra.
Az XC 90 kínálat mérföldekkel jobb volt, de egyenlőre V50 lett, nem akartam túl sokat költeni, majd talán 2-3 év múlva, ha kicsit jobban állok.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4794 üzenetére
Én ezt az évjáratot néztem, ebben a színben T5 motorral természetesen, nem pont ezt, mert hiába írja, mégsem annyira patika. Egyébként mindig lebeszélem magam, hogy túl "hasznavehetetlen" autó, úgy értem V70-be becuppantottam egy dupla matracot, meg rá pár táskát és vihetem ahova éppen kell. Telepakoltam 4 felni, 4 külön gumi, 3 nagy utazótáska, 2 kisebb, két személy és irány M.o. Mivel ilyen minden évben van, (kivéve most) ezért számomra nem jöhet szóba.
A következő szerintem egy V70 T5R lesz, ha végre egybeesik az hogy találok egy jót jó áron, és van is rá időm és pénzem hogy lecseréljem a V70-et
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs