- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
-
Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
ph Az asztali és a szerverpiacon még sosem mértek ilyen magas piaci részesedést a kisebbik CPU-gyártónak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz troll81 #11055 üzenetére
Azért linkeltem, mert a kettő közül én a V50-et nem ajánlanám, az kb az egyetlen Volvóm eddig amit nem vennék újra.
305e kilométerrel adtam el a V70 T5 manuált. Egyedül egy generátor cserém volt vele ami nem tervezett, meg ugye az ABS jeladó és környéke kitakarítása.
Jól pakolható, kényelmes sportos autó volt. Aki csak vezette, imádta.
Máig tartja a rekordomat, Calais - Sopron 8 óra alatt.
Azt mondom ebben a korban már tényleg inkább állapotot (főleg műszakira értem) veszünk, nem kilométert. Aki V70-et vett szinte biztos hosszú távra használta.
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #11130 üzenetére
Húzd le a spricniről a csövet, ha úgy sem jön akkor nem dugulás, esetleg utána meg tudod nézni a biztosítékot, ad e hangot a pumpa ha húzod neki... Egyenként zárd ki amit tudsz, és meg fogod találni a hiba forrását, nekem ha ilyen gondom volt azt mindig dugulás okozta. Csak akkor fordult elő amikor vettem, használatom alatt soha. Gondolom hanyagul valami retket öntöttek bele...
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11139 üzenetére
Eddig az összes Xenonomnak lehetett a magasságát állítani magán a fényszórón, valamelyiken a vetítési képet is (mind Volvo).
Egszer este belövöd hogy még ne vakítson de rendesen lássál, utána nem kell hozzá nyúlni, valamelyiken nekem is feljebb kellett állítanom, valamelyiken jó volt gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11141 üzenetére
Hirtelen ezt a két képet találtam sajátról:
Pirossal jelöltem, kis dugós kulccsal, pontos méretre már nem emlékszem. Este oda állsz egy egyenes falhoz, és egész jól be lehet lőni, mész egy próba kört hogy jó lett e, semmiképpen se vakíts. kb úgy lőttem be hogy ha haladok valaki mögött a rendszámokat még világítsa, de az ablakon be már ne. El lehet az állítgatással meg próbákkal játszani kicsit egyik este, csak egyszer kell jól megcsinálni.
Kis lépésekben változtass, látod a falon hogy ha az egyiket megemelted akkor a másik oldalt is hozzá kell lőni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11204 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy csak mozgás közben és ha sötét van lép működésbe.
De ezt nagyon egyszerűen kipróbálhatod, mész egy kört este és az első kanyar után tudni fogod hogy működik vagy nem.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11207 üzenetére
Ahogy mozdítod a kormányt, látnod kell hogy a fény csóva is mozog abba az irányba. Nincs kikapcsolva a funkció a menüben? Ez különösen sötét országúton feltűnő és hasznos.
-
-
FeRRaR1
őstag
Utolsó jelentésem a ringről:
Vasárnap, miután kint voltam egy APEX instruktorral aki tanított a vizes ívekre és féktávokra, ez volt az utolsó köröm idén.
DE!!! A videón a 9. perctől a piros Cayman GTS-t Robert az APEX tulaja vezette, és megelőztem
Itt az Ő aznapi de egyel korábbi videója, ahol rá is kérdeztem a hozzászólásoknál és írta hogy Ő volt az:
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ráadás: [link]
Logo utáni első illetve az utolsó autót ajánlanám figyelmetekbe
-
FeRRaR1
őstag
válasz mody123 #11355 üzenetére
Valószínűleg a hidrotőkék, ez bizonyos mértékig normális, ha normál körülmények között nem hallatszik ki akkor én nem aggódnék. Némelyik dízel főleg hidegindításnál nagyon csattog letekert olajsapkával. Ez ilyen. Esetleg ha nagyon aggódsz hallgattasd meg egy hozzáértővel.
-
FeRRaR1
őstag
válasz mody123 #11357 üzenetére
Nem ez valóban nem hidrotőke. Ezt látatlanba / hallatlanba tippeltem a leírásodból. Ha ugyan ilyen akkor próbáld ki amit ott csinál, hogy lehúzod lefogod a vákuumot és elhagyja e, ha igen akkor megvan a gond. De ez akkor motortartó bak hiba is lehet, hogy elengedi a vákuumot. (vagy valahol máshol)
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #11386 üzenetére
Annyit hozzátennék hogy az esélyek jobbak benzinessel, amennyi Volvóm volt már, újabb, régebbi, benzin, dízel... A D5-nél benézhet egy porlasztó, szíjszakadás, magasnyomású vagy pillangószelepsor leragadás esetleg DPF. Ezek közül egyik sem olcsó művelet, és bár én is szeretem a D5-öt, egy nagyon megbízható konstrukció, mi is adtunk el kettőt 500.000,- km feletti futással, eredeti porlasztókkal, turbóval. Tehát ezek ott vannak extrába a benzineshez képest. Ezek mellé ugyan úgy ott van mindegyikbe a generátor, klíma, központizár hogy csak párat említsek ami esélyes hogy cserés lesz 10 -12 év körül.
Az én tapasztalatom hogy: Benzines megbízhatóbb, élvezetesebb, viszont többet kell bele tankolni, D5 hosszútáv bajnok, kevesebb fogyasztás, dízelek között igen kellemes karakter és hang, viszont sokat rövidtávon használva könnyen savasodik az olaj, gyakrabb csere kell, illetve a fentebb sorolt dolgok. Felhasználás függően, mikor 3 havonta mentem Angol Magyar utakra akkor D5 volt nekem is, soha nem hagyott ott még leragadt pillangószelep sorral sem. Viszont mióta sokkal több a rövid táv és alig fut hosszút, azóta szívó benzin.
-
FeRRaR1
őstag
válasz #05304832 #11391 üzenetére
Jobb és kényelmesebb autó az S80 / V70.
Használt autó így is úgy is valamilyen szinten rizikó, ezt lehet valamennyire minimalizálni. Viszont az örök igazság itt is él, ami nincs benne az nem tud elromlani
Nekem volt V50 2.4i 170 lovas szívó benzin, jó régen azóta már az XC 90-et is eladtam. Viszont a tulaját most is ismerem, azóta se volt vele semmi gondja, pedig nem egy akkora karbantartás bajnok mint én voltam, 2005-ös, szóval lassan 15 éves V50 Automata. Akinek a környezetemben D5 volt, bele értve 5 a családban, kettő jelenleg is (XC90 és C30) illetve ismerősöknél 3 ott a D5 kért néha ezt azt, de a benzinesek nem, mármint a motor téren. Egyik sem volt horror, 1 turbó (ez elég ritka mondjuk, felújítottat kapott) nekem leragadt szelepsor, pár vákuum rendszerrel kapcsolatos tartóbakok és azok cső rendszere, most volt nem rég egy holtponti jeladó, volt egy bordás szíj szakadás régebben illetve egy turbócső lefújás / repedés.
Benzinesnél mindössze egy csöpögő szimering, de annyira lassan csöpögött hogy fél év alatt nem láttál alatta semmit, csak ha leszedted a műanyagot a motor alól.
Még egyszer nem bántani akarom a D5-öt, ez egy sokkal jobb konstrukció mint korabeli más márkák sokkal kisebb szopó faktorral. Csak a tényeket írtam le.
-
FeRRaR1
őstag
válasz #05304832 #11393 üzenetére
Nekem volt V50 és V70 is, nem egy kategória, a V70 az az igazi Volvo érzés, a V50 meg Focus alváz, ford vagy psa esetleg volvo motor lehintve egy kis Volvo porcukorral. Nem egy rossz kocsi, jobb mint a fordok és inkább venném mint egy kora beli Golfot, de nem annyira mint egy "igazi" Volvo.
-
FeRRaR1
őstag
Én ma adtam el a Zoe-t ami az XC90-et váltotta anno. Lexus IS-ben gondolkozom, soha nem volt Japóm. V50-et nem venném újra, de lehet szétnézek S60 téren is. Találtam egy annyira szép XC90 Executiveot, hogy majdnem elcsábultam...
Nem hinném hogy a merevségével lenne gond. Egyszerűen minden más, az anyagok, méret, kényelem, még az illata is (bár elismerem ez furán hangzik de akinek volt mind a kettő talán érti pl egy bőrápolás után a V70 illatozik a V50 nem)
Valami kis szedánba gondolkozom, kivéve S40. Németet nem igazán akarnék, ebben a korszakban már a durrogó láncok, kokszosodó TSI-k voltak, még Lexust lehet találni szép szívó benyát, jól felszerelve.
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #11398 üzenetére
Nem írtam sehol, de ha gondolod kérdezz és megírom a másfél éves villanyozós tapasztalatomat.
Akkor marad a dióbél de legalább hátul kapar
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #11405 üzenetére
Parancsolj, jól kib@sztál velem mocskos hosszú lett pedig rövidet akartam
-
FeRRaR1
őstag
A Volvóm eldurrantotta magát!
-
FeRRaR1
őstag
Egy kérdés amire nem találtam egyértelmű választ. Tervezek egy kis fék rendszer fejlesztést. Semmi komolyat, csak egy jobb fékpadot és fékfolyadékot elsőre.
Fékpad: EBS Yellow stuff
Sokan használják itt Angliában, itt is gyártják, kevesebb fékpor, nem romlik a hatása extrém melegre sem, versenyeken is használják, hidegben is nagyot harap... Ezt már megrendeltem. Van pontos típushoz való elektromos kézifékkel.
Folyadék: Motul RBF 660
Itt vagyok kicsit elakadva. A folyadék kupakomon DOT 4-van. A neten azt írják valahol hogy DOT 4 Plus, valahol hogy DOT 4 ESP kell nekem.
Erre a motulra azt írják hogy túl teljesíti a DOT 3, DOT 4 és a DOT 5.1 specifikációit is.
Akkor elvileg ez jó nekem?
-
FeRRaR1
őstag
válasz N0rthF4c3 #11440 üzenetére
Talán féltengely / kerékagy környékén nézelődnék. Kíséri valamilyen érezhető rángás a kattanásokat? Csak egyik oldalon csinálja?
Amennyiben van időd, lehetőséged én elkezdenék hibát kiszűrni. Felemelve is csinálja e, és ha igen akkor jobban beazonosítható. Kardánt lekötve csak elsőkerék-hajtással előjön e.
Olyan haldex vagy diffivel még nem találkoztam ami ilyet csinált volna (persze ez nem zárja ki)
Jobb ötletem nincs. Ott nem írta a srác hogy mi volt a baja? Vagy ha ráírsz... Esetleg egy márkaszerviznek vagy komolyabb Volvo garázsnak elküldeni a videót hátha tudják...
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #11443 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, de nekem is van most egy olaj nyomás alacsony hibakódom haldexre, utánajárva ez 3. generációs, kicserélem a pumpát, felette a szűrőt, leszedem a DEM-et, azon kicserélem a nyomás szenzort, majd összerakva a betöltőn addig töltöm amég el nem kezd ugyan ott kicsöpögni és ennyi.
Utána törlök egy hibatárolót és elvileg készen vagyok vele.
Már itt is van minden alkatrész hozzá, de még kell valakit szereznem aki lelki támogatást nyújt a művelet alatt. Elvileg amatőrként is elvégezhető 3-4 órát vesz igénybe.
Ha nem üt be valami extra gebasz[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #11451 üzenetére
Nekem elvileg ezt kell megcsinálnom.
Nem tűnik vészesnek, haldexet a kardánnal összekötő rész leszedéséhez kell valamit szereznem, illetve azt a tömítő gyűrűt aminek ajánlják a cseréjét.
Pumpa, filter, nyomás szenzor (a kisebbik mikor kiszedi a DEM-et) már itt van, 6 új kardán csavar is, egyedül egy célszerszám, tömítő gyűrű, meg valami fékfolyadék leszívó / feltöltő kell a folyadék felpumpálásához.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #11452 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=VKDrJumrm78
Videó lemaradt az előzőből most látom.Más: Tegnap megjött az S80 karácsonyi ajándéka
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #11455 üzenetére
A konyhai mérleget kiakasztotta, az 5 kilóig mér. Van egy Lexus 17"-es aminél könnyebb, illetve a Volvo S80 V8 gyáriak aminél sokkal könnyebbek. Érzésre meg viszonyításban azt mondanám 7-8 kg.
nesa
Úgy érzem akkor ez egy kockázat amit vállalnom kell.
Atomgeszi
Én is csak álltam és néztem 5 percig csendben, és elmorzsoltam egy könnycseppet annyira szépek
local1
10-13 között fog kérni normális használattal, ha taposod akkor 15+Amit linekltél az nyugis autópálya tempó, szinte csak ott használva, jobb üzemanyaggal. Ennél csak is többet fog enni, városba is meg ha tiprod is. (De megéri )
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
Valaki akinek esetlegesen van Vida fent, tudna nekem 2007-es S80 V8-hoz alkatrész számot nézni.
Amit itt a videóban mutat. A tömítő gyűrű ami a haldexen van ahol bemegy a kardán. Találtam párat de nem vagyok benne biztos, ahol van robbantott ábra ott meg nem írja külön.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #11492 üzenetére
Szia, még nincs. Gumi már rajta van csak le kell hőálló waxoznom. Viszont február első hetében viszem éves szervizre és ki akarom cseréltetni a fékbetéteket = nem akarom hogy azok a barmok a légkulcsukkal fel le szerelgessék őket.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Weareus #11571 üzenetére
Read onlyban általában itt vagyok. Viszont csalódást kell okoznom mert 5 éve van meg a kocsi, ez alatt 1x néztem meg a fogyasztást, autópályán tempomattal hosszú úton evett 10,5 körül mikor megvettem. Azóta még csak rá se néztem. 2 okból, egyrészt nem napi használatban van ha nem hétvégi így keveset fut.
Ha fut akkor viszont amikor bemelegedett rendesen kiélvezem a lovakat meg a tavaly feltett rozsdamentes kiput.
Megyek vele amég az utolsó negyedbe ér, majd ha útba esik egy a jó kutakból tele fröcskölöm a legjobbjukkal. Ez nálam kb most 2 havonta egy tank. Viszont ha nyáron van hosszabb út, pl Nurburgring ott be lehet pótolni a kiesett fogyasztást Nyáron kb havi 1 tank, de ugye akkor be be esnek hosszabb utak azokban a hónapokban több.
Nem fogyaszt rosszul ahhoz képest hogy nagy szívó V8 AWD, nehéz automata.... De 10 alá csak lejtőn hátszéllel fogsz bemenni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz troll81 #11588 üzenetére
Nem saját. Volvo North Londontól kaptam pár napra. Viszont azt előre kijelentem hogy végre egy méltó autó. Nagyon nagyon jó vezetni, szépen dolgoznak alád a rendszerek.
Amiket eddig kaptam cserének vagy próbálni azok a nyomában sem voltak egyik sajátnak se (S80 V8 és XC90 V8 Executive akkor) ez végre valahára megközelíti az S80-at. Nagyon. És ami eddig volt hogy 2 A4-es oldalon keresztül soroltam a hibákat hogy miért sz@r az adott vas... Na azt itt el lehet felejteni. 2, összesen 2 hibát tudtam találni, pedig nagyon igyekeztem
Szóval Volvo V90 T6 Rdesign AWD
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #11596 üzenetére
Felnik még nincsenek fent, ugye a napokban hoztam vissza a Volvotól a V8-at és az volt bennem hogy nem akartam azokkal a felnikkel vinni. Illetve elkezdtem árulni a gyári 18"-as Zubra szettet. Vettem magas teljesítményű fékpofa készletet, meg egy Eibach Pro kitet. Az új felni / gumi 1 centit emel az autón, az Eibach 3-at csökkent, szóval mínusz 2cm lesz a vége. Gyári gátlókhoz fejlesztett. Ezeket szeretném először beszerelni, rugók, pofák, új felniket le hőálló vaxozni illetve a km órát hozzá állítani ami 100-nál majd 97-et mutatna az új lépőkkel. 3% eltérés. Féknyergeket is le akarom festeni pofacserekor és alaposan lecsiszolni, előkezelni. Úgy vagyok vele hogy nem sürget a tatár, rossz idő van, ha elviszik a gyárit akkor felteszem nyilván egyből, de egyébként csak akkor ha minden más készen van előtte.
Egyébként vettem készletet a rugó cseréhez, fékfolyadékhoz (Motul 660 lesz). Elhatároztam hogy elkezdem szerelgetni a vasat. Szóval új szintre lép a kapcsolatunk
Volvo V90 T6 Rdesign AWD
A legegyszerűbb lenne azt írnom hogy minden nagyon jó, csak 2 dolog zavart. Abból egy nagyon.
Kezdem a nagyobbal: A motor és annak a reakciója. Egyszerűen nem reszponzív, úgy érzed sokszor mint ha Titanicon tolnád előre a gázkart aztán majd egyszer lesz valami. Ide is betehették volna azt a túlnyomásos rendszert ami a D5-ban van. Viszont kompresszoros turbós létére is van késleltetés. Amikor megindul és felpörög akkor nagyot lép, hangja nem szép de nem vészes. Viszont most jön a nagy DE, amikor elveszem a gázt egy nagyobb gyorsítás után, a kocsi tovább nyomja kb egy másodpercig!!! Ez konkrétan veszélyes ha egy kis helyre akarsz besorolni gyorsan. Előttem a kocsi, gyorsan közeledek, elveszem a gázt de a kocsi nem.
Ez azért nagyon rossz, mert nem uralod a gépet ahogy kéne. Nem indul meg úgy mint egy régebbi T6 vagy V8, és mintha lenne még 3-4 réteg szoftver vagy emisszió vagy valami a sofőr és a motor között.
A V8 jobban megy, a hangja a karaktere az hogy tört másodperc alatt reagál szinte mint egy elektromos autó, bármilyen helyzetben és fordulaton. Illetve ha elveszem nem nyomja tovább
Szóval a motor az nálam a V8 - T6 - T5 után jön csak, úgy értem a 8-6-5 hengeres régiek után. Ez a nyugis mindennapoknál nem annyira vészes, de ha T6-ot vesz az ember akkor elvárja hogy jobbat menjen jobb legyen minden szinten mint egy T3 vagy 4. Talán a T8 jobb lehet ott a villany motor eltüntetheti a lyukat indulásnál, illetve talán jobban van programozva az egész rendszer.
Sportmódban ugyan ez, csak a gázpedál felső 20%-a lesz a korábbi 100%. Szóval értelme kb nulla.
A második kisebb hiba az a start stop reakciója. Nem rezonál meg villogtatja a lámpáit mint egy hulladék BMW a lámpáknál ha indul, viszont nem gyors. Volt hogy gyorsan akartam indulni, de hiába szálltam le a fékről és nyomtam, akkor is volt 2 nagyon hosszúnak tűnő másodperc mire megmozdult.
Mindezek ellenére azt mondom jó vezetni. A technika szépen dolgozik alád, meg nagyon felszerelt volt a gép amit kaptam. Fűtött ülések és kormány, Memóriás elektromos combtámaszos és oldaltámaszos ülések. Nagyon nagyon kényelmesek, ismét csúcson a Volvo kényelemben. Radaros tempomat pilot assisttal, sávtartó, 360 kamera, auto parkolás, telefonról átviszi az üzeneteket, emaileket, hívásokat zenét, netet. Kulcs nélküli beszállás indítás. (amit nem értek hogy mostanában miért kell kétszer meghúzni a kilincset hozzá). Gyerekeknek beépített boosterek hátul, panoráma nyitható üveg tető, a fedélzeti rendszer hihetetlen gyors és jól kezelhető. Elektromos csomagtér ajtó, radarok elöl, hátul, de még oldalt is! Biztos sok mindent kihagytam, de a lényeg hogy minden jól működött és nem idegesítően vagy zavaróan dolgozott alád. A 8-as Aisin váltó is szépen teszi a dolgát nagyon gyors és észrevétlenül pakolgat, gyorsan reagál, csak a kormányváltónak nincs sok értelme, mert véleményem szerint ez nem egy sport vagy sportos autó, és a motor lassú reagálása miatt csak ront az élményen hiába gyors a váltó.
Záró gondolataim:
Annyira minőségi a beltér meg az egész kocsi minden porcikája, konkrétan minden varrásban meg tudtam mozgatni a cérnát, az ajtón, könyöklőn, műszerfalon. Nemrég ültem olyan E-s mercibe ahol a műanyagba volt belenyomva a varrás minta...
És ezzel elérkeztünk a lényeghez. Inkább ezt venném mint E mercit vagy 6-os Audit akár 5-ös BMW kombit. Ennyi. A Volvo ezzel tényleg megérkezett. Itt nyoma sem volt a 2016-ban próbált XC90 gondoknak, nyekergő papír kardán box, nem tökéletes illesztések, vékony kongó alacsony minőségű anyagok itt ott. Ez nincs többé, ez a V90 nagyon lenyűgözött. Össze van rakva és a motortértől a csomagtartó végéig nem találtam spórolást, pedig próbáltam. Ez prémium, luxus, kényelem.
Kell bele egy V8 és tökéletes közeli lenne
Az S80 V8-at jobb vezetni, de már közel sem akkora a különbség mint a korábbi években. Illetve abban a feláras Dynaudio rendszerem sokkal de sokkal jobban szól mint az alap V90. Régen jobban szóltak az alapáras Volvók, most már erre is figyelnek
Egy szó mint 100, ez egy remek és élhető prémium kombi.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #11598 üzenetére
Nem, a Lexusom érintés érzékeny, húzás előtt már nyit kilincs belső fele érintésére. Húzásra egyből nyílik. A Renult Zoe volt duplán húzós még. Az S80 V8-am nem érintés érzékeny, még is elsőre nyílik... A V90 se volt érintés érzékeny, nekem nem tűnt fel hogy az lenne legalább is, és duplán kellett húzni, elsőre központit nyit, másodikra az ajtót. Lassan csinálva is kétszer kellett húzni.
Lexusnál semeddig nem kell markolni, a kocsi 3 méteres közelébe mész felkapcsolja a lámpákat bent, kilincs leggyengébb érintésére nyitja a központit és nyílik azonnal, gyorsan csinálva is.
Persze a Renault volt a legrosszabb. Azt valamikor triplán kellett rángatni, meg nem mindig tudtad hogy mist mi lesz, nyit, nem nyit, kell gomb is hozzá vagy nem...
Szerintem már grammra mérnek mindent, gondolom hogy valamennyivel vissza vettek a kisebbeknél, de új V60-at még nem próbáltam. Majd ha lesz rá alkalmam beszámolok.
Valahogy biztos vagyok hogy a motor nem lesz annyira tartós mint egy D5, V8, T5 ami kimegy a világból. Nem feltétlenül lesz sokkal rosszabb, de majd kíváncsi leszek a 10-20 éves példányokra...
A beltér nagyon egyben van minden egyes részletében, egyedül a bőröktől tartanék csak felárasat és csak feketét vennék, meg ápolnám rendszeresen. De nem tűnt rossznak, mondjuk meglepő is lenne egy szalon új Volvón
Új hozzászólás Aktív témák
- TopSpin 2K25 teszt
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vicces képek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen