- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Hamarosan konzolokra is elérhető lesz az Eternal Threads
gp 2022-ben kizárólag PC-re kaptuk meg a játékot, amely a hónap végén újabb platformokra is ellátogat.
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6497 üzenetére
Ha ők tudják, akkor tudja más is
Írtam faternak, vissza írt hogy megkérdezi, amint van válasz írom.
-
FeRRaR1
őstag
Tőlük vettem új lámpákat az XC-be, igazából ők ugyan azok mint az eurocarparts. Volt velük annyi gondom, hogy az anyós oldali karcos volt, és nem gyári dobozban érkezett, elég feltűnő ha kettőt rendelsz, gondolom visszaküldött volt, szóltam nekik, cserélték.
Megbízhatóbb mint bármi más, ha EU-n belülről rendelsz, véd a törvény, ha paypallal fizetsz akkor a paypal is, meg az ebay is.
14 nap visszavásárlás a kötelező UK-ban, ők ennek ellenére több mint duplát vállalnak.
Azt írja NEW kategória, szóval bontatlan gyári új, ha adnak hozzá gyárilag akkor kell hogy legyen benne.
-
FeRRaR1
őstag
Itt a hirdetési kép, ami megcsillanásnak tűnik az valójában erős sárgult mattulás volt, furcsa módon csak ott, de mind a két lámpán.
Itt már cserélve két újra, meg persze kapott pár kezelést, első ránézésre jó, de még messze a vége...
Azóta cseréltem a ködlámpákat, és az azokat körülvevő matt burkolatot, mindegyik sérült volt...
Szélvédő is új, biztosítóval cseréltettem, kavics nyomos volt.Holnap tervbe van egy külső védelem felvitele így tél előtt, meg egy alapos külső/belső takarítás.
Lassan szépen lépésenként szintre kerülHelyre állítható, be kell vizesen csiszolni, és több lépcsőben polírozni, alaposan, sokáig, de vigyázva meg ne égjen. Tökéletesen újnak kell kinéznie a burának. Én is megcsináltattam volna, csak jó áron el tudtam adni a használtakat, kiegészítettem és új inkább, akkor újak az izzók, xenon, xenon ballaszt, kanyarkövető mechanika stb...
[link] Van rá erre kitalált védelem, csak drága mint a méreg, megteszi egy többrétegű wax vagy nano vádelem/kerámia is, fóliának akkor van értelme ha UV-t szűri.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6529 üzenetére
Szerencsére az XC elég magas, és ott a kilépő is, akkora barom még nem jött, aki a körbefutó matt műanyag fölé, vagy a kilépőn túl elért volna valamit, úgy értem a korábbi tulajnál sem.
person
A nagyon mély kavics nyomok nem jönnek ki egyedül, a többinek ki kell. Sokkal szebb lesz az biztos.
Rivaul
S80-at le akarom védő fóliáztatni én is, de előtte meg kéne csináltatni a két lököst, enyhe polír + felület védelem, és rá az átlátszó védő fólia, találtam olyat, ami öngyógyító bizonyos mértékig, és 5+ év garancia van rá.
De persze ennyi idő + pénz, nem megy egyik napról a másikra, majd talán jövőre elkészül a tervben lévő összes külső kezelés.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
[link] Mehet a buli?
Eddig nyerésre állok -
FeRRaR1
őstag
Már nem én álltam nyerésre, ezért most megtettem 2400-ig [link] Bár valószínűsíthetőleg nem fog megállni 5-6e alatt.
Egyébként gondolkoztam már rajta, állítólag a nagyon finom R példányok fel sem kerülnek sokszor ebayre vagy autotraderre, klubbon belül mennek el, egyik ismerősöm is úgy vett gépet, hogy nem is akarta eladni a srác, de a klubbon belül rádobott a piaci árra 3000 fontot, és tett egy ajánlatot, csávó meg eladta neki. Azt mondta ez a tuti, aki nem akarja eladni, pláne egy márka fanatikus klubbon belül, tudod hogy mindenből a lehető legjobbat kapta, 2x gyakorisággal....
Ha mindig lenne tervezhető szabadidőm, szívesen járnék én Volvo klubokba, találkozókra stb...
Csak ehhez egy olyan csillag együtt állás sorozat kéne, amiről még ember nem hallott Legyen rá pénz, idő és energia egyszerre.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6556 üzenetére
Beszéltem ma faterral, de elfelejtettem rákérdezni, holnap pótlom. Bár gondolom mondta volna. Ez sajnos ilyen lassan megy néha, leírtam neki mit kérdezzen, mondta jó, nem hívja fel úgyis megy pár napon belül, akkor megkérdezi az övéhez is, persze gondolom nem ment, vagy tologatja, vagy bánatom tudja mit csinál innen 2200 kilométerre Valamikor aznap megvan a válasz, valamikor 1-2 hét, amint van megírom úgy is, de holnap megsürgetem, ha nem volt csörögjön már rá...
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsoltesz9309 #6579 üzenetére
Sofőr szempontból nekem volt V50 is és S60 kombim is (V70) a V50 épp hogy elfértem kategória, mindent beállítottam, de nagyon a határon volt, a külső tükrök ütközésig, ülés legalacsonyabban, eléggé a sín hátulján stb, kisebb lábtér, ici picit néha kényelmetlen volt, de csak Volvos mércével, nem is így kellett volna fogalmaznom, mert nagyon jó, de nem annyira mint az S60/V70, nekem azok az ülések a TÖKÉLETESEK, így nagybetűvel, és minden csak középtájon kényelmes, nem kell a végletekig feszíteni a beállításokat, jóval kényelmesebb még a V50-nél is, és nagyobb embereknek egyértelműen jobb. (189cm 88kg)
Amennyiben sokat cuccoltok, akkor egyértelműen V50, nem tudom mennyire szempont. Ez két eléggé eltérő autó, de ha kell a V50 pakolhatósága + S60 kényelme, akkor én megnéznék egy V70-et, széria végi 2006-2007 eset.
Szóval számolnék a testi adottságaiddal, meg hogy mennyire kell a kombi.
Az általad linkelt kettőből a V50.
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsoltesz9309 #6582 üzenetére
Nekem 2.4i volt 5 henger, rendes Volvo motor, szívó benzin, örök élet + 1 nap. Viszont részben egyet értek a fenti kollégával, az illata, érzete, kényelme nem ugyan az, kategóriákkal jobb az S60/V70, de ez nem azt jelenti hogy a V50 rossz, mert nem az, csak nem annyira jó mint a másik.
Egy szívó benzinessel 100% hogy kevesebb bajod lesz mint egy dízellel. Nincs turbó, magas nyomású, részecske szűrő, porlasztó csúcs stb ami már szabad szemmel is látható összeg ha el fingja magát egy dízelben. Motor téren én nem ajánlom a 2.0D-t, ford származék. Igazából egy tdci. Ha dízel akkor 2.4D vagy D5 ha benzin akkor 2.4i, 2.4T vagy T5 ezek rendes 5 hengeres Volvo blokkok, kevesebb problémával.
Azt szoktam mondani, hogy olyat még nem hallottam, hogy valaki attól lett gazdag/szegény hogy 2 literrel többet eszik az autója. Nekem volt 2 D5, 2.4i, T5, V8, köszönöm inkább benzint, akkor csak tankolni kell meg menni.
De ettől függetlenül is mondom, egyszerre vettünk hasonló futású és évjáratú XC 90-et faterral, ő D5 én V8, mind a ketten lecseréltettünk mindent, úgy értsd: összes szűrő, olaj + váltó is, dízelen teljes vezérlés, benzines láncos ezért ott csak feszítők görgők, gyertyák, hűtő + fék folyadék, meg amit el tudsz képzelni, a lehető legnagyobb szervizelést kapták ahogy kell ha használt gépet veszel.
Nekem ott még benézett egy első lengés csillapító pár, csöpögött, még gyári 10 éves volt...
Na azóta én csak tankolom, esetleg külsőleg költöttem rá. Fater 400.000,- ráköltésnél tart motor és hajtás rendszerben. Ez csak az idei év, egyik itteni ismerős, szintén 2007 D5 XC90, eddig 1200 fontnál jár idén, igaz ebben szerepel 350 font éves szerviz költség is.
Szóval majd kíváncsi leszek 2-3 év múlva a mérlegre, ki is jár drágábban a kocsival, no meg persze a V8 élmény megfizethetetlen
-
FeRRaR1
őstag
válasz belaazallat #6586 üzenetére
-
FeRRaR1
őstag
Ülj bele, és próbáld ki, majd amelyik jobban bejön. Külsőre fiatalabbnak hat a Honda, de belsőben egyértelműen sokkal szebb és kényelmesebb a Volvo.
Ültem Accord kombiban, hát az az igénytelen műanyag cunami engem kiakasztott, sok embernek nem szempont, őket nem zavarja, csak menjen & működjön.
Nekem inkább a Volvo, fontosabb, hogy igényes térben utazzak kényelmesen, még a legkevésbé sem zavar, ha nem hat frissnek kívülről, csak legyen szép tiszta ápolt...
Nagy átlag valószínűleg a Hondát ajánlaná, én meg azt hogy ülj bele mind a kettőbe, állítsd magadra, és amelyik jobban megfelel az igényeidnek.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ha újra kéne vennem valamelyiket, akkor az mindenképpen a V70 lenne, úgy is hogy 5 évvel öregebb volt.
De mint többször említettem, még bakancs listás egy V70R 2006 környékit szeretnék, majd talán jövőre. Nem olyan nagy a különbség, kb egyforma szélesek a V70 kb 18 centivel hosszabb, 4,7 M de ez ma már egy közepes értéknek számít, úgy értem az új S90 V90 XC90 mind bőven 5 méternél hosszabb.
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #6628 üzenetére
Nincs mese venni kell egy Giulia Quadrifogliot
Nagyon sajnálom, ami veled történik, azt meg pláne, hogy egyre inkább prémuim gyártók akarnak lenni, és van pofájuk ilyen nembőrt bele tenni, nem tudom, hogy ez a régió sajátossága e, helyi beszállító, mert itt én még ilyet nem láttam, ami ennyire gáz. De valami annak a minőségével nagyon nincs rendben.
Egyébként múlt héten beültem mind a három új típusba XC90 - V90 - S90 majd csinálok képeket legközelebb, de 2 fő probléma van, az egyik konkrét minőség, a másik minőség érzet, de vicc kategória...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz xEon1337 #6701 üzenetére
Sokban egyezik a véleményünk, ez általános manapság az új autóknál, hogy minél alacsonyabban próbálják tartani a fordulatot...Hát igen, hülye szabályoknak kell megfelelni.
A fűtött szélvédő engem megőrjített, valaki észre sem veszi, de nekem folyton arra fókuszált a szemem. Mellesleg a kis és nagy Winter pakkhoz is jár, pedig a pakk kéne a fütött tükrök, mosó fúvókák stb miatt, ami külön nem opciósak, csak így pakkban, de a szélvédőt azt 100% hogy nem kérném. Nagyon zavaró.
Nekem is a V90 XC90 jön be jobban, de szégyen, hogy a Volvo ősi hagyományát felrúgták, és ferdén csapták le a kombi hátulját, nem pedig egyenesen, nagyobb is a V90, mégis kisebb a raktér űrtartalma a V70-hez képest... Ha kombit akarnék venni, biztos hogy valami 5 hengeres benzines V70 lenne 2007/2008 környékéről.
Nem beszélve a kérdéses beltér minőségről. Neked nem tűnt fel a kartámasz, kardán box milyensége? Az egész dizájn üt, egyben van, azt meg mintha utólag tették volna oda karton pappírból, ráragasztva az oldalára valami kárpitot, és ha megnyomod oldalról, nyikorog, mozog, számomra ez volt a legjobban illúzióromboló, képeken nem jün át annyira amiről beszélek, élőben érdemes rá egy pillantást vetni. (+ a műanyag és ragasztó szag)
-
FeRRaR1
őstag
3-400e km környékén cserés, a jobb Volvo és Mercedes dízelekben is. Hiába futottak sokat pályán, faterom Vianojában 430e körül jött elő, pedig szinte csak Anglia - Magyar távot kapott, igaz azt sokszor, még is megtelt, pedig ott aztán olyan tisztító programot futtatott a kocsi amilyet akart, és ahányszor akarta...
Egy korábbi S80 D5 olyan 385e környékén írta ki. Igaz az sokat városozott.
-
FeRRaR1
őstag
válasz proci985 #6707 üzenetére
Az ilyen esetek kivédésére vettem egy multimétert, 1500,- volt kb, de arra tökéletes, hogy feszt mérj, és elindulj a hibakeresésben.
Lehet akksi, de a lopásgátló lehet egy független hibaüzenet is. Egy mérés után okosabbak leszünk.
Nálam indítás közben lett cella zárlatos az akksi, le esett 7,4 Voltra, azonnal tudtam a hibát.
It's not 12 volts it's 12.6 because each cell is 2.1 volts.
If the battery is
12.5 = 85% charged
12.4 = 65%
12.3 = 50%
12.2 = 35%
12.1 = drainedA 2. autóra én is gondolkoztam csepp töltőn, de rámértem 3 hát állás után, és 12,49 Voltot mutatott a műszer, meg nem is szokott ennyit állni, úgy hogy ejtettem a témát. Bosch S5 van mind a két autómba egyébként.
Úgy mérd, hogy lecsatlakoztatod. Egyébként kevesebbet mutat a valósnál, mert mindig eszik valamennyit a gép.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz proci985 #6709 üzenetére
Amennyiben az akksi adta meg magát szulfátosodás vagy cella zárlat miatt, akkor pöccre fog indulni egy újjal
Egy újszerű komoly akksinak akár 1-2 hónapot is ki kell bírnia, ha előtte rendesen használva/töltve volt. Az is lehet, hogy egyszerűen csere érett lett a tied, eljött az ideje, és ez az esetek 90%-ban télen jön elő. 2-3 hétig is áll néha a gép, akkor ajánlom az általam használt Bosch S5-öt, 5 év garanciával, ha ennél is többet, akkor lehet érdemes elgondolkozni egy csepp töltőn.
De ez autó függő is, ha van utólagos riasztó gps stb akkor az szívhatja az akksit = hamarabb fog lemerülni. Nálam nem szívja semmi, ismerősömnek 2-3 hét alatt lemerül teljesen ha nem használja a kocsit, ugyan az a Bosch S5, csak VAG konszernes autó...
-
FeRRaR1
őstag
[link] Ez elég jó ajánlat
-
FeRRaR1
őstag
Nem belekötni akarok, de ennyi idősen már mi nem kerülendő ennyiből? Ha vaj simán vált hidegen melegen, oda vissza nagy gázra elindulásra sincs rántás, akkor megveheti, egyből egy olaj csere, és jó lesz nagy valószínűséggel. Nekem 3-4 éve a 6-os geartronicra 320e-s ajánlatot kaptam, pedig csak egy picit rántott napi első elindulásnál...
Más, 4100 sem jó neki
-
FeRRaR1
őstag
Ne vegyél fel hitelt semmi képp. Autóra ne, amennyi van abból vedd, vagy gyűjts még + kalkuláld bele a használt autó vásárláskor esedékes minimális szervizeket, mint olaj és szűrők, fék + hűtő folyadék, szíjak, gyertyák vezérlés stb. Ne adj isten fék tárcsák, betétek, gumik, bármi lehet, ezeket is vedd figyelembe ha szűkös a keret, sokat spórolhatsz egy leinformálhatóan vezérlés cserélttel pl. Ha jók a tárcsák, betétek, gumik... Ez mind sokat nyom a latba. A fent linkelt S60R hiába 4750 font, ugyan ennyit ráköltöttek az elmúlt két évben az esedékes dolgokra. Mondjuk ez nem a legjobb példa, mert elég drága hozzá az alkatrész, de akkor is.
Arra kérlek hogy feleslegesen ne szállj fel a szopó rollerre, annál nincs rosszabb, mint amikor ott áll a gép, de nincs pénz megjavíttatni ha valami elszállt.
Ezekkel mindenképp kalkulálj: Vételár + Átírási költségek, vagyonszerzés illeték stb...+ Szerviz. Amennyiben nincsenek meg a feltételek várj inkább, mint hogy se pénz se működő gép legyen a vége.
+ Egy jó szerelő sem árt ha van a tarsolyban
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
5 hengeres szívó benzin + manuál = örök élet + 1 nap
Szép, én is rajta vagyok a témán, már tettem rá két ajánlatot, a 4100 szerintem nem volt rossz, de elutasította, lehet teszek még egy próbát, mert ilyen állapotban, ráncfelvarott példány nincs minden bokorban.
Tettem is rá 4250-et, de még ezt sem fogadta el
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Egyikkel sem lennél olyan boldog, mint egy Volvoval.
Kitenném én, csak itt a család, meg van már egy hobbi autó S80. De ez az R egyszerűen párját ritkítja, nálam is bakancs listás, ezt venném is azonnal.... De túl sok lenne a járulékos költségem egyenlőre, felhívtam a biztosítómat, és több mint 2x annyi rá mint az S80-ra, nem is értettem, azt mondta típus alapján megy és az S60R kockázatosabb a rendszerükbe így drágább...... Tárolni is kéne valahol, keresem a megoldást, mert egy álmom válna valóra ezzel a géppel, és legurulni vele a Zöld pokolba vagy Spa-ba, keresem is a megoldást, P-s rendszám, vagy angol kereskedői, de egyenlőre nem találtam még jót, hobbi autóra meg nem fogok ennyit fizetni, konkréten 650 éves szinten a cascos S80 biztosítás, erre meg mondtak 1560-at, kedvezménnyel.
No meg lassan az S80 is gumicserés, akkor már felni újítás, lökösöket is tökéletesre akarom hozni, szóval projekt az van dögivel. De egyszerűen fáj a szívem ezért az S60-ért. Bár sajnos nem jött még el az ideje, annyi mindenre kell a pénz, ünnepek is jönnek, bár ebben meg minden váltás ünnep lenne
Lehet teszek még rá egy ajánlatot, vagy megfűzöm egyik ismerősömet, hogy vegyük meg felesbe befektetésnek. Faterom benne lenne egyébként, de egyenlőre a tárolása sem megoldott, utcán meg nem hagynám, meg akkor erre is kéne költeni.......
Nem egyszerű na.
Amint össze áll a fejemben egy ár/értékben nagyon kedvező csomag, már veszem is, de nagyon sok a változó.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Vennél egy ismeretlen valamit, amire valamennyit biztos költeni kéne, csak a mennyit a kérdés. Sokan használnak D5-ös Volvot városban, ha ésszel csinálod nem lesz baja. Ha havi egyszer kap pályát az jó, amennyiben nagyon sok a hideg indítás, rövid út kombináció, egy sűrített olaj cserén gondolkoznék el, hogy nem 12, ha nem mondjuk 8-9 havonta. Esetleg ha van benne állófűtés, 7 fok alatt rásegíteni vele, indulás előtt 20-30 perccel.
Ha eladnád, másnak tennél jót, magadnak meg megadnád az esélyt hogy felülj a szopó rollerre.
Én 120% hogy megtartanám a helyedben.
-
FeRRaR1
őstag
válasz proci985 #6826 üzenetére
Így igaz, az új V90 pl kisebb csomagtartóval rendelkezik, és sokkal kevésbé pakolható mint a régebbi V70, amit főként a csapott hátsó ajtónak, és a felfelé szűkülő kasztninak köszönhet. Hiába hosszabb, nagyobb az autó maga. Ez egyébként elég szomorú, hogy a dizájn miatt hoznak ilyen lépéseket, mint ahogy nemrég egyik ismerőssel megfogalmaztuk, az autó gyárak már nem jó kocsikat akarnak csinálni, ha nem pénzt, nuku alváz védelem, napestig lehetne sorolni, feláras még a sárvédő is a Volvónál siccc....
Vagy a rulett kerék Audi, gyárilag állófűtés, alváz védelem, más modelleket galvanizáltak is, régen az összes quattróba rendes mechanikus torsen volt.... Mind ez meg volt 10-20 éve ott is, ma már mért nincs?
Régen mindenbe több anyag vót'
-
FeRRaR1
őstag
Nekem volt ennél 2 évvel öregebb, ráadásul ugyan az a blokk, csak turbós T5, kb 200e ment rá az első évben, korábban itt már felsoroltam, pontosan nem is emlékszem, de összes olaj, szűrő, vezérlés és szíjak csak azért nem mert előtte pár hónappal cserélték számlával igazolták, első axiálok, hátsó stab pálcák, generátor elfingta magát, fék folyadék, hűtő folyadék, gyertyák meg pár apróság.
Jó konstrukció, soha nem hagyott ott, generátor hibával is haza értem. Én venném, lelkes motor a szívó 2.4i, ilyenem is volt pont a 170 lovas a V50-be.
Amennyiben rendesen volt szervizelve, megkapta amit kell, nem félnék nagy ráköltés miatt egy manuális szívó benzines autónál. Ez az én véleményem, ettől még tönkre mehet persze, hidegen, melegen próbakör, átnézés stb...
Szerk:
Foglalja a helyet, megvan az új, már szabadulnának tőle, pang a piac stb... Személyesen egy 750-800e-vel simán bepróbálkoznék.
kb jól emlékeztem:
Én nem félnék tőle, sokkal jobban számít az elő élete, mint az ára.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Megértek mindenkit, csak azt nem, hogy miért kezelitek tényként, hogy ekkora összegeket rá kell borítani, volt a családba 2000, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008-as Volvo, minden féle amit el tudtok képzelni, Benzin, Diesel, C30, V50, V70, 2x S80 mk1, 3x S80 mk2, 2x XC90 45e - 550e km között, és soha a büdös életben nem kellett hatalmasat költeni egyikre sem, a legnagyobb idén év elején volt, XC90-et mikor vettem. Első lengés csillapítók, két hangszóró, összes olaj, váltó is, szűrők, gyertyák, láncos vezérlés feszítői, görgői, fék & hűtő folyadék. szoftver frissítések, klíma feltöltés, meg pár apróság, ez volt olyan 670e ~ átszámolva, Volvo márka szervizbe, garanciával, számlával,Volvo assistance szolgáltatással mellé, igaz a legmagasabb kedvezmény szintel, de akkor is, arról nem is beszélve, hogy nyilván felét se kellett volna, csak magam miatt csináltam. Váltó olajat tesztelték, szerintük jó és élettartam, mondtam oké, nem hiszek ebben, és az élettartam olajat még nem találták fel, csere, AC is jó volt, csak kellett neki 15-20 másodperc mire lökte a jég hideget, most elég neki 5-10 stb... Egyedül a csöpögő lengők voltak muszáj kategória.
Egyértelmű hogy nem Opeles a fenntartása, de nem is egy opel... (nekünk is volt több, valamelyiket szerettük is nem leszólni akarom, de nagyon nem egy kategória a kettő)
Esetleg vásárlás előtt vigye el egy megbízható helyre átnézetni, egyezzen meg a tulajjal, hogy ha minden OK veszi, nézzenek rá, mik a várható költségek, fékek, vezérlés, folyadékok, mi mikor esedékes, mit végeztek el stb.... Ezen az ár szinten egy szett jó gumi is sokat jelent, meg bármilyen szinten igazából, most kell vennem az S80-ra háááát, nyeltem egyet amikor megláttam az árakat 245/40 R18 97 Y
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6848 üzenetére
Egyébként nem akartam még itt közölni, de van pár terv folyamatban S80 fronton. Ezek nem a gyári felni színek, sima metál szürke, előző tulaj csináltatta. Egyrészt ezért, másrészt mert a bal elsőn van egy apró padka nyom most hogy gumizni kell, fel is újíttatom. Van egy srác aki Porsche felniket csinál profi minőségben, hozzá kaptam ajánlást egyik ismerőstől. [link] érdemes a képeit végig nyálazni, na ő homok fújja, gyárira vissza festi, lakozza, kemencébe rá süti, kerámiázza, felgumizza (Michelin Pilot Sport 4) és házhoz hozza, ad csere kereket is addig.
A gyári színt nehéz kikeverni, mert nem sima metál, ha nem extrém magas alumínium tartalmú festék, hogy úgy ad nagyon durva metál hatást, hogy nem látod a részecskéket, hyper chrome a neve, ezzel lesz lefújva.
Ez az első projekt, a második váltóolaj és klíma töltés azonnal löki a hideget, de a kenő anyag szerintem kevés benne, néha halkan hallani a kompresszort, nagy csöndbe alapjáraton. Olajat meg már kifizettem, csak el kell vinni, mivel 43e-t mutat az óra nem akarta senki kicserélni, szinte könyörögnöm kell de hát 10 éves lesz lassan...
Van még folyamatban egy 3. és 4. projekt, képeken nem látszik, de vannak parkolási nyomok a lökösökön, amit nem is értek mert radaros elöl hátul, előző tulaj, vagy bele tolattak... egy karc az A oszlopon, és egy kis apró nyomás a vezető ajtón, ezeket mind megcsináltatom.
Utolsó projekt, hogy elviszem az F1 Wax-os sráchoz, teljes 3 lépcsős polírozásra, 2 réteg kerámia zárással, náluk festetem a fék nyergeket aranyra vagy vörösre, meg pár apróság, de ha kész lesz...
Majd csak a képeket akartam felrakni 3-4 hónap múlva ha minden kész.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #6852 üzenetére
Én is az aranyra hajlok inkább, még a fényezőknél is rákérdezek majd, hogy mennyivel több munka kikeverni hőállóban is a kocsi színét, ha már egyébként is csinálják, és akkor mehetne ugyan ez a pezsgő arany a nyergekre is.
Olyan mint a két arc. Luxus ha gurulgatsz, ha odalépsz akkor meg Sport lesz egyből De meglepően erős mind a két oldala
Annyit mondok hogy az említett ismerősnek Porsche 911 996 van, érdekes, 315 HP mind a kettő, nála 370 NM, nálam 440 ugye nehezebb is jóval, de kellett neki tolni rendesen hogy bírja a tempómat
Ugyan akkor full luxus, radaros tempomat, fütött hűtött minden, eszméletlen kényelmes, igazi hosszú távú cirkáló, ha épp ez az oldala kell .
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6855 üzenetére
Pirossal egyet értek, viszont aranyból ne a shukár' aranyra gondolj, ha nem a kocsi színével egyezőre, esetleg pár árnyalattal sötétebbre, semmiképpen sem akarok giccs parádét csinálni az autóból.
Egyébként nyugodtan szóljatok bele, mindenkinek a véleményét szívesen olvasom, nekem is segíthet hogy merre induljon - > haladjon majd a dolog...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6858 üzenetére
Nem értem én sem:
Ez az S60/V70 R fék, szép burkolt, az S80 V8 a zászlóshajó legdrágábbika volt annak idején, és elég tré ahogy most az enyém kinéz, konkrétan az egész sötét szürkére festett, de nagyon megette már az idő, kopás nyomoknál fémig ért valahol/valamitől, szintén egy nagy rejtély számomra, a sarkokon, széleken minimális rozsda szóval 3 színben "pompázik" ez miatt csináltatnám meg főleg, nem mert annyira győzike mobilt akarok faragni belőle, de tip top külső, szép nagy tárcsák, új gumi és tökéletes felni ma holnap, akkor már ne rondítson bele egy ilyen nyereg a képbe...
Még a végén teljesen lebeszéltek és sötét szürke lesz. Vagy megkérem a srácokat, vagy ismerőst hogy PS-el csinálja meg mind a kettőt, hogy lássam az egészet, adna egy támpontot.
Hátsó egyébként kb mint a 2. linkelted, az első azok jóval nagyobbak/komolyabbak.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6860 üzenetére
Túl sok kategória:
[link] [link] [link]Abból indultam ki, hogy nem kéne mixelni a színeket, és ha azonos lenne a kocsiéval, akkor az jól mutatna, esetleg kicsit sötétebb, visszafogottabb, de semmiképpen sem olyan ami elüt.
Itt pl gyönyörű az összhang, egyszerűen nagyszerű, a kevesebb néha több, és így jó ahogy van.
Itt azonban túl sok, túlságosan feltűnő arany, nagyon elüt, szinte bántó a szemnek.
Ez a 911 hasonló színűnek tűnik mint az enyém, és jól áll neki a hasonló fék szerintem, igaz más kategória, de kb ilyen hatalmas az első nyergem.
Ilyen, ez elvileg az, bár az enyém valamivel szebb ennél, de látszik hogy hatalmas helyet tölt ki a felni belsejében.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6862 üzenetére
Csak találtam egyet, be tudtam írni olyan furmányosan a keresőbe, hogy fél óra sz@rakodás után kiadta
Monbdjuk több dolog is sántít, ez mindenképp a túl sok kategória, de nem annyira nagyon mint gondoltam. Először is túlságosan messze mentek a színével, nagyon feltűnő, én a karosszéria színben gondolkoznék. Másodszor nem hiszem hogy V8, kisebbnek tűnik jóval az az első nyereg.
Egyébként tegnap rendeltem ködlámpa betéteket, hihetetlen időt álló formát varázsoltak neki anno, oldalról és hátulról semmit sem öregedett, de egy kicsit az eleje komor azokkal a full fekete alsó betétekkel, úgy hogy rendeltem gyári, egy króm csíkosat, mint itt a képeken: [link] [link]
Másik témakör ami felmerült bennem, hogy a tükör burkolatok fényezése is khm hagy kívánni valót maga után, az meg semmibe nem kerül ha lepattintják és lefújják azokat is ha a lököst csinálják. Vagy: [link] Bár ez is gondolom NO GO zóna
Zsmester89
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6870 üzenetére
Remélem nem én vagyok a felbujtó
Valóban jobb a 17", előző nekem is az volt. A 16"os még jobb, a 15" meg egyenesen repülő szőnyeg. Szerintem a 17" egy jó kompromisszum a szépség és a kényelem között.
Persze nem cserélném le a 18"-asomat, de nekem nincs napi használatba.
Régi szép igazi magyaros idők, forgalomból kivont, P-s rendszám, igazi Londoni Magyarok kép
-
FeRRaR1
őstag
Igen, ez a villogás sajnos elő jött faternél és nálam is. Kipróbáltam sokat, mind ilyen előbb utóbb, már ott voltam, hogy rendelek Osram Ultra Life sima halogént bele, aztán rohadjon meg az egész utólagos ledes hóbelebanc. Mondom még gyorsan utána olvasok, és azt írták az okosok, a kínai sz@r minőségű ledek ilyenek, nem bírják a hőt, koszban, porban szarul csinálják őket, nem is lenne szabad Európában árulni.
Utolsó utána pillanatban ajánlották : [link] vettem 2 csomaggal, most megy a tesztelés, de annyit mondhatok nem egy kategória. Dobozos, 6 év garancia, rendes iparos munka Olyan fénye van, és olyan szépen terít, hogy ilyet még nem láttam. Így nálam ha ez beválik, marad. (egyenlőre hibátlan, bár csak 2-3 hete jött meg) Teszt fázis, az ára horror, egy kuponnal tudtam venni kettőt kb féláron. Többi ledes terméküket is érdemes megnézni. Vannak 3 csoportjuk, szerintem a legolcsóbb is köröket ver a kínai szarokra, nem feltétlen fényerőben, de hivatalos dobozos termék.
Zsmester89
Próbáltam Osram & Philips ledeket is, nem jók, gyenge fényerő, egyből hibát dob az autó, forrasztgatni kéne utólagos ellenállásokat, ráadásul sok értékelő szerint előbb utóbb szét esnek, a teteje leválik 3-6 hónap alatt ha nagy a hő. (Ami egy motortérben azért esélyes)
Mind a kettőt vissza küldtem, próbáld ki ha gondolod, de azért nézz rá a ring termékekre, a 3D Performance ledjük amit most vettem, jelen pillanatban verhetetlen a piacon.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tóth Thamás #6883 üzenetére
Nekem az 5 izzítóból 3 nem működött a 185 lovas S80 D5-ben, észre sem vettem, szerintem az nem generál ilyen jelenséget, dugjátok rá a hiba olvasóra. Nekem is csak onnét mondták meg, hogy nem izzít csak a két szélső gyertya. kb észrevehetetlen volt, igaz nem voltak nagy mínuszok. Kicseréltettem, nyilván horror áron a gyári bosch egy benzines gyertyához képest, de legalább tök felesleges volt, mert nem vettem észre semmi különbséget, csak a hibatároló nyugodott le tőle...
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6899 üzenetére
Ez a régi, csak felújítva ultra magas alumínium tartalmú festékkel lefújva, rásütve és új gumival
-
FeRRaR1
őstag
Ismerek pár felnist, tudok is ajánlani Kaposváron, az előző S80 felnimet ott csinálták.
Gumis a srác, tehát ugyan úgy felgumizza, súlyozza stb, viszont nem süti rá kemencébe, ennek ellenére még az a felnim is a családban van, faterék C30-án. Úgy 3-4 éve csinálta, azóta is hibátlan. Szóval minőségben dolgozik, bele teszi a lelkét, szereti a tökéletes szép munkát. Most vitte el fater az ő XC felnijét hozzá pont a héten, gumit is vett rá.
Szóval nem profi csúcs gépekkel dolgozik, ha nem kézzel, de az egyik legszebb minőségben amit láttam. Ha kell elviszi homokoltatni, ami a legjobb hogy érdekli és szereti csinálni, ez látszik a munkáján is.
Ezt is ő csinálta.
Amennyiben úgy gondolod, én is tudom vállalni, csúcs technikával dolgozom, csatolok egy referencia képet az ajánlásomhoz:
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #6904 üzenetére
Így igaz, mind a két oldalát
profinfelújítottam az XC pótkerekemnek -
FeRRaR1
őstag
[link] Felnis srác feltette az oldalára, látszik milyen volt előtte + csere kerekeken, illetve a végeredmény.
Pár saját kép:
Eszméletlen jól néz ki, főleg napfényben. Ehhez hasonlót még nem láttam.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Mr.Csizmás #6952 üzenetére
Régóta nem válaszolt senki, bár nekem az említett modellekkel nincs konkrét tapasztalatom, leírom a véleményemet.
Én biztos hogy nem venném egyiket sem 1. autónak. Könnyedén ráköltheted a vételárának 2-3 szorosát, és egy ennyi idős autónál bármi, de tényleg bármi elő jöhet. Nagy szerencse, és ismert jó előélettel valamennyire jobb lenne a helyzet, de erre az esély....
Inkább 850/V70 felé kacsingatnék, és gyűjtenék még hozzá. Nagyon megbízhatóak, újabbak, sokkal jobb esélyekkel indulnál. Viszont egy nagy szervizre mindenképp legyen pénzed a vétel ár felett.
Ebben a kategóriában minden számít, egy újszerű gumi is sokat nyom a latba, mindenképp többet nézzél meg, alaposan, kívül belül, motortér, mit tud számlával igazoltatni, próba hidegen melegen, stb... Nagyon nagy különbséget hozhat, akár a vételárral megegyezőt is.
Még egyszer, nem csak megvenni kell, ha nem nagy szerviz, átírás, illeték, + érdemes valamennyit költened az átnézésére is, mivel igen is jó ha nagy kiadás előtt pár %-ot ilyesmire költesz, lehet egy nagy szopó rollertől mented meg magad. Ennyi idősen sokszorosan igaz, nem futást ha nem állapotot veszel, és az legyen minél jobb!
-
FeRRaR1
őstag
VIDA kérdés, aki otthon van a témában, eddig nem tudtam hogy van egy ilyen lehetőség, de tegnap mutatta egyik ismerős, hogy neki beállították valahogy, már nem emlékszik hogyan.
Nevezetesen ha elindulok nem zárja automatán az ajtót az XC90, gondolom mert 2002-ben jött ki a széria, hiába újabb évjárat mint az előző S80-am, vagy a V50, ott a menübe állítható hogy csukja ha elindulsz, az XC-n meg nincs ilyen opció.
Ezt hiányolom, és meg szeretném csinálni, ha valaki tudja a módját ne tartsa magában.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6989 üzenetére
200+ Ojró
Jól megkérik a programozás felárát, maga a canbus unit + kábelek állítom nincs 5-10 euro. Szakadjon le az ujjam, de akkor már inkább nyomkodom a gombot, vagy megpróbálom VIDA segítségével.
Ne érts félre, nagyon jó a cucc, tetszenek a lehetőségei, de nagyon vastagon fogott a ceruza...
ffodi
Még nem próbáltam, ma később ránézek.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6992 üzenetére
[link] MEGVAN
Először adunk egy esélyt ennek, de faternak lehet hogy rendelek egy kütyüt mert őt érdekli, -10 -17 fokok voltak idén, D5 XC van neki, viszont itt (UK) nem szokott 0 alá menni, meg benzines, hamar üzemin van.Abszolút igazad van, mert álló fűtés esetén megéri, viszont nálam nem. VIDA állítás, és ott a funkció.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #6993 üzenetére
Volvo téren a legtutibb a 2.4i - 2.4T - T5 - V8 - 2.4D - D5
Nekem 2.4i városi használatra volt főleg, hamar bemelegszik, nincs rajta semmi ami tönkre menne, mondjuk épp ezért jó hosszú távra is, előtte D5 S80 volt olyan hogy 2 hét alatt kapott 6e km-et, azt inkább hosszú távra, viszont rövidre nem ajánlanám... Ugyan ez a 2,4D a többi az mindenes.
Annyi kiegészítéssel, hogy mehet a D5 is városi használatra ha van benne havi 1-2 pálya vagy hosszabb ország utazás, hogy rendesen le tudjon futni a takarító programja, sok városi használat mellett kicsit sűrített olaj cserével, pl 9 havonta.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
MŰKÖDIK, isten vagy, el is mentette, újraindításnál is csinálja, újra szép a világ, már csak a tükör automatikus csukását kellene megoldanom a tökéletességhez, hogy automatán csinálja zárás/nyitásra. Hosszan nyomni a tükör becsukó gombot?
Köszönöm még egyszer
rbalint88
Ne is mutass ilyeneket, hiába van itt a V8 nekem is hiányzik a T5, amikor hátba vág 260 paci 3000 RPM-nél, teljesen más élmény, ember közelibb, és hiába "sokkal" lassabb, a sebesség és gyorsulás érzeted erősebb. A T5 0 - 170, forog a kerék 1-2 be, 3-ba nyikkan, vigyorogsz, úgy érzed hogy egy rakétán ülsz.
V8 0 - 170, padló, pislogsz párat és 170, mint egy tank vagy egy mozdony, és itt a 170-et kb 100-nak érzed, a V70 T5-höz viszonyítva. Gyorsabb, de inger szegényebb, sterilebb.
Persze nem panaszkodom, mindegyik isten motor, csak másképpen, ezért kell mind a kettőt tartani.
Ami még nagy előnye a T5-nek, hogy közelebb vannak a határai, tudod padlózni, "kiautózhatóbb", de a V8 az más, annak egy kifutó pálya kell a padlóhoz, olyat katapultál, mindig úgy közlekedsz, hogy a kocsi 50%-ban pihen, és azt kb havi egy alkalommal hívod le....
[link] Hangot ráadni ér
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- MIUI / HyperOS topik
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Projektor topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen