Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
sghc_toma
senior tag
igazából még az sem teljsen, mert nem tudja a shader model 3-at.. pixel shader-ből csak a 2.0 megy neki.. DX9-re is meg lehet írni szerintem a prímszámos mókát, csak azzal már viszonylag sokat kell szívni, nem ilyen 10 perc alatt összedobom kategória (pl: nincsen natív integer típus, nehezebb kezelni a system memó és a VGA memó közti adatmozgatást.. meg még egy-két dolog, amibe most inkább nem megyek bele, mégiscsak egy C#, és nem egy GPGPU topic-ban vagyunk )
in asm we trust
-
sghc_toma
senior tag
egyelőre C++ (a shader rész meg HLSL), de holnap akkor átírom C#-ra..
32-esprimrol az enyem is enterre eldonti
mármint az a kód, ami a #870-ben van? az nekem ((2^32)-1)-re jópár másodpercig számol egy T7500-ason (2.2GHz)..DirectX-bol van 10-es verionk, de csak igma950 fele
gma950 nem tud DX10-et..in asm we trust
-
sghc_toma
senior tag
mármint úgy érted, hogy CPU-ra nem érdemes párhuzamosítani..
holnap vizsgázom analból, úgyhogy csak gyorsan átgányoltam a DirectX10-es MD5 törőmet, hogy 32 bites int-ről döntse el, hogy prím-e.. bármilyen 32 bites egészre enter nyomása után rögtön megkapom az eredményt.. persze ez itt most off, mert gondolom a versenyben CPU-ra kell optimalizálni a feladatotin asm we trust
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest