- Bemutatkozott a OnePlus 2
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Unihertz 8849 Tank 3 Pro - ezzel lehet vetíteni
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Huawei P10 - pisztácia nem is volt
- Fényképen a Poco F7
- Windows CE fórum
- Huawei P50 Pro - emlékkép
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #18476 üzenetére
Nekem volt elektromos problémám nem rég ami teljesen más volt de a megoldás ugyan az. Mindenképpen kell egy 5 ezer Ft multiméter ami 0.5% os pontosság, vagyis a legolcsóbb. Mivel van világítás ezért a rellé tökéletes és a gondok utána vannak. Az hogy a műszerfal mit világít azt most ne nézd mert avval bárhova el tudsz menni nem oszt nem szoroz. Tehát a rellé után ahol még van áram ott kétféle ágazik a szufla. Két biztosíték van a tompított és kettő a reflektor számára. Mivel az évszázadok alatt a rugóbronz érintkező amibe a biztosíték van oxidálódott és a biztosíték szintén, az áramot vagy vezeti vagy sem. Ezért a karosszéria megcsiszolt felületén a test, és mérni kell terhelés mellett hogy hol mennyi feszültség van. Ezt a lámpánál is így kell csinálni. Azért terhelés mellett mert ha átmeneti ellenállás van a rendszerben azt csak labor műszer méri ki viszont ha 8 A áram folyik keresztül rajta akkor nagy lesz a feszültség esés és olcsó műszert is kimutatja. Azonkívül én minden stekkert széthúztam befújtam kontakt spray segítségével és összenyomtam majd ismét széthuztam és vissza.
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Kerékpársportok
- Cyberpunk 2077
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- EAFC 25
- Mini-ITX
- Xiaomi Robotporszívók (robot vacuum, Roborock)
- Bemutatkozott a OnePlus 2
- További aktív témák...