- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz cheatergs #8247 üzenetére
Az jó, ha végre kijavították a cuccos ládát, mert nagyon szemet szúró melléfogás volt ám És ugyanúgy a Pátriárka esete Radaron, aki kipurcan egy kitörés miatt mielőtt még leróhatná a tartozását. Vajon azzal mi a helyzet, mert ott egy egész mellékszál megy gajdeszre miatta. Ez a két eget verő hiba maradt az utolsó előtti frissítésben, amire emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
pszihopata85
tag
A kocsihasználat külön poén a bánya előtt, mert jellemzően nem áll le egy autóval senki sem egy RPG-vel hadonászó katona előtt, főleg hogy egy helikopter üldöz. Én ott végigszáguldottam. Aztán a bányából kijövet egy banidta dzsekivel leszedni a katonákat és ott ráadásul elég jól lövő tisztek vannak....
Gyalog nem lő a helikopter?
Patriárka végig tolható? Meghallgatom a mondókáját, jön a kitörés ott két lehetőség van. Vagy bemegyek a Monolitosok búvóhelyére ahol rögtön lőnek rám, vagy elszaladok a Nomad cuccáért a kalyibába, de útközben egyszer csak elkezdenek nem szeretni a monolithosok és lőnek rám.
Patriárkához már sosem jutok el úgy hogy ne halállal végződjön. Én cseszek ott el valamit?"Annyiszor van igazam, ahányszor csak akarom. Nem? De! NÉÉÉGY!!" Laár András
-
félisten
válasz cheatergs #8250 üzenetére
Szerintem leszedtem első ízben. Viszont ha nem, akkor talán nem fog végigkövetni a bányáig... vagy mégis?
Annyira már nem emlékszem azokra a lényekre, de legtöbbször futva lehagyom a mutánsokat, már csak fegyverelhasználódás és muníciópazarlás helyett is.
[ Szerkesztve ]
-
cheatergs
senior tag
válasz pszihopata85 #8252 üzenetére
Az rpg-s muksó odébb van Darkscape bejáratától, viszont a heli kocsival és gyalog is üldöz.
Ezért célszerű load után otthagyni a verdát és berohanni jobb oldalon a fák takarásába, mert a heli többnyire nem lát (lehet hallani a rádiózását, mikor vesz észre és veszti el a nyomod. De az eget sasolva is lehet manőverezni, mivel ha látod őt, akk ő is lát téged). Így lehet haladni előre, kisnipe-olni a három katonát, és hátulról megkerülve a buszmegállót kishotizni az rpg-st (lényeg, h ne lásson meg, mert rpg-vel lövöldözik, miközben a raksikra neked lesz szükséged).
A Mi-t kiszedve már lehet kocsikázni, mert az időnként járőröző másik helit nem érdekled.Jó nektek, h Radaron futtok bele bugba. Én Countryside-on túl sose jutottam, tökmind1 milyen géppel vittem, ott mindig crashelt.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
-
Sensut
őstag
válasz cheatergs #8256 üzenetére
Nálam az ősidőktől fogva nem voltak ilyen fatális hibák egyik verzióban sem. Kisebb-nagyobb random crashek előfordultak, de azokat egy újraindítás mindig megoldotta. Persze mindig a hivatalos csupasz verziókat használtam néha egy fegyver tunningal megfejelve. Magyarítást se használtam soha.
-
shield
őstag
Visszatérve a lecuccoláshoz. Sohasem értettem, hogyha pályán találok egy általam jónak ítélt rejtekhelyet, azt miért nem használhatom rejteknek. Miért tűnnek el a cuccok?
Pl. ha jól emlékszem, az alap LA-ban a bánya bejárat közelében van néhány ház, ha feltornászom magamat az egyik padlására és ott kipakolok, az miért nem felel meg. Az jobb ha ott hagyom a bejáratnál a kocsit tele szajréval, azt ott senki sem bántja?
De ez szinte mindegyik modra igaz, hogy sokszor sokkal jobb rejteknek való helyet találunk, mint amit a mod biztosít, de mégsem pakolhatsz le.
Amennyire emlékszem a LA-ban nincs is lerakható hátizsák!? A hatalmas területen nem találtam lerakóhelyet, az nagyon bosszantott.
Most mát megvárom a fordítás kiadást, addig nem kezdek vele a 4007-be.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Yutani
nagyúr
válasz pszihopata85 #8257 üzenetére
Engem 5 percenként kidob a legújabb verzió, ezért sem nagyon játszom vele már.
#tarcsad
-
félisten
Csinálom a feladatokat és nincsenek rewardok. Egy 30-as lőszeer csomag 500 rubel. Hihetetlen.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Sensut
őstag
válasz Plazmacucci #8262 üzenetére
Akkor hagyd abba, nem vesztesz semmit
-
félisten
Áh... már végigszenvedtem a military doksis küldit, eljutottam a Bar-ba. De nem kaptam rewardot se a military cuccok leadásáért, se az ott tálalt iratok leadásáért. Én úgy emlékszem minimum egy suit kijárt az eredeti játékban. Még a duty srácok se adtaknsemmit mikor segítettem kiirtani a disznókat... Na meg aki a Bar alaprajzának újratervezéséért felel az is megérdemelné egy pofont.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
shield
őstag
válasz Plazmacucci #8264 üzenetére
Már nem emlékszem melyik mod volt, ahol először komoly gondot okozott Barban való eligazodás. Azt hiszem ahhoz Saga59 készítette a fordítást. Rendesen akadozott is a rengeteg NPC-től, a föld alatti részben tároltam a cuccaimat, mert ott nem akadozott a pakolgatás.
Ezt még nem láttam, most már megvárom a fordítást, megint pár %-ot emelkedett a készenléti állapota.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Mase
újonc
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy miután megcsinálom Veles 2db küldetését , nem tudok visszamenni Veleshez, mert az emberei elkezdenek rám lőni a barlangban, ahol már nem tudok fegyvert használni, illetve ha befutok Veleshez ő is tüzet nyit rám. Sajnos egy sin-t megöltem a barlangban korábban, mert pirosan jelezte és a fegyvert is engedte azon a barlangszakaszban már használni. Orvosolható a hiba? Ha nem, akkor enélkül is tovább tudom vinni a sztorivonalat? Nincs mentésem sajnos korábbra, újra meg nem szívesen kezdeném. -
félisten
Sajnálom, de én gondoltam túl ezt a játékot. Ez egy rakás szemét. A nagy gonddal megtervezett pályákon kívül semmiféle egyensúly nincs az egészben. Ez orosz mémekbe való, ahogy Nikolai meg is csinálta Lost Alpha DC in a Nutshell.
Eljutok a Bar-ig, majd kiderül, hogy mehetek vissza f@szba. Na sebaj, előtte megcsináljuk a jó öreg family rifle kvesztet. Csodák csodájára egy tucat bandita van berakva arra a területre, kettő meg beszkriptelve a sarokba a fegyver mellé. Mondanom sem kell az ai olyan zseniálisan van beállítva, hogy soha senki nem lő mellé. Ja de csak én, a gagyi szar talált fegyverekkel, mert ugye rendeset nem lehet találni, még Strelok fegyvere sincs a játékban, mert miért lenne. Venni meg nem lehet, mert a feladatokért vagy nem jár pénz vagy valami potom csekélység, amiből épp lőszerre futja.
Úgy voltam vele, hogy ezt még lenyelem, szaros 2 ruppóért elfogyasztottam 3 tár kalasnyikovba valót, meg az összes sörétet a random támadó állatokra. Mivel vissza kell menni garbage-ra, kifizettem, hogy oda teleportálhassak, le három bandita elé. Klassz, nem gond, miért nem futottam. Dark Valley felé még legalább 5-6 disznó támadt meg útközben, nem gond lefutom őket, de még sem, mert már gyorsabbak a játékosnál. Oké, megkerülöm őket, és sikeresen átjutok Valley-ba. Hogy ne legyen könnyű a játék, egyből a pálya betöltése után hat disznó és négy ilyen hosszú kezű torz humanoid támad rám, és a pálya elrendezése direkt úgy van megoldva, hogy el se lehessen szaladni. Miután hatodszorra sikerült kinyírni mindet az egyik szikla tetejéről gránáttal, átmegyek a rengeteg anomálián és a nagy semmi fogada meg 3-4 vadkan.Ha a készítők azt gondolták, hogy ettől lesz nehéz a játék, vagy így kell kihívást csinálni, rohadtul tévedtek. Ez nem más mint egy nagy FUCK YOU a játékos képébe.
Nem minden a felszín, a sok bele nem illő fegyveren meg grafikai elemen kívül én nem látom, hogy többet adna mint az alapjáték, egy két pár megabájtos balansz moddal. A hatalmas de semmit mondó pályák, a rengeteg csicsa de felesleges post proccess effekt, az innen onnan behúzgált modok nekem nem adnak semmiféle plusz élményt. Annyi nincs benne, hogy az új időjárási viszonyok mellett legalább az ellenség se lásson semmit pl a ködben, ha már én is csak 2 méterig látok. Az egész valahogy nem áll össze, grandiózus, de még is belebukik az idegesítő apró hibákba. Egyszerűen nem élvezetes ezzel játszani.
Én végig szenvedtem az összes részt megjelenéskor, bugokkal, játszottam modokkal, szoptam sokat, SGM alpha squadok és társai, de agyilag egyik se készített ki úgy mint ez. Biztos vagyok benne, hogy azért mert túl nagyok voltak az elvárásaim, de ez sajnos nem változtat az érzéseken. Sajnálom az egészet.Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
PeL
addikt
válasz Plazmacucci #8269 üzenetére
A nyafogókkal én sem igazán értek egyet, főleg azokkal akik csak negatívakat tudnak írni róla. Többször végigjátszottam a játékot, kezdve a legelső verzióval. Ott a végén lévő crasheket leszámítva nem volt különösebb bajom a játékkal annak ellenére sem hogy páran full bughalmazként tüntették fel itt-ott, lehet csak nekem volt szerencsém a játékkal és nem futottam ezekbe bele (egyetlen végigjátszás során sem ezt hozzáteszem), nem tudom. Én személy szerint élveztem, tetszettek a pályák, sok újdonság volt mindenhol, felfedezni való, még ha a nagy részük üres terület is volt. Tetszett hogy jobban kell figyelni a karakterre, enni inni kell, még az az ötlet is tetszett hogy szöszölni kellett azzal hogy be kell pakolni az övre a lőszert másképp ugye nem tudod használni őket. Apróságok de nekem pl. ezek is dobtak a játékélményen. A legutolsó verziót még nem játszottam így nem tudom tanúsítani az általad leírtakat hogy ilyen nehéz lenne. A régebbi verziókban tény hogy volt 1-2 izzasztós rész de sehol nem akadtam el komolyabban. A Cordon katonai bázisos részt is elsőre meg tudtam csinálni, ráadásul magamtól jöttem rá hogy oldalt végig lehet menni a map oldalán, ez nekem kb logikus is volt, tudván hogy aknásítva van ugye a bázis teljes szélességében. Szóval felesleges leírni a véleményemet, én kb azt kaptam amit vártam. Tudtam hogy nem rendes fejlesztőgárda dolgozik a játékon hanem "csak" egy tapasztaltabb, lelkes modderekből álló közösség, így nem is vártam AAA játékot ami köröket fog verni az összes STALKER játékra, egy total conversion modnak megfelelő játékra számítottam a kezdetektől, kb az is lett végül. Ráadásul a "fejlesztők" sem állították sosem hogy a STALKER játékok ellenfeleként csinálják a játékot, ők is modként emlegetik, az egy dolog hogy megoldották hogy ne kelljen hozzá megvásárolnod az alap SHoC játékot, ami számomra amúgy szintén hatalmas pozitívum. Így kaptál lényegében ingyen kvázi egy teljes játékot, még ha nem is lett AAA minőségű. Persze látszik rajta itt-ott valóban hogy nincs meg a project mögött a megfelelő technikai és a játék fejlesztési tapasztalatokkal rendelkező háttér. Ezektől függetlenül szerintem azok számára akik végig tisztában voltak a körülményekkel és nincsenek a tiedéhez hasonlóan magas elvárásai, teljesen élvezhető játékot kaptak. Lehet ezen vitatkozni, csak értelme nincsen. Nem kellett érte fizetned semmit sem. Az hogy te küldtél nekik pénzt, gondolom sehol nem volt feltüntetve az hogy garantált minőségi játékot fogsz kapni azokért a donate-ekért, ezt is max te láttad vagy vártad bele. Saját szabadidejüket "beáldozva", fizetség nélkül rakták össze az egészet. Lehetne ezeket a dolgokat még sokáig ragozni, de felesleges.
Mindezektől függetlenül persze jogodban áll leszarozni az egészet. Viszont ha így teszel egyrészt nem igazán fogtad fel a körülményeket, másrészt nem vallhatod magad igazán STALKER fanatikusnak
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
cheatergs
senior tag
Hoppá, csak nem 1 modi járt itt magával víve 2 hsz.-t?
Mindig minden mindegy
-
Veszett Róka
csendes tag
Sziasztok,
Csakis ennek a válasznak a kedvéért regisztráltam ide, de valójában régóta olvasom a fórumot. Végigtoltam az összes STALKERt, a Lost Alphákat és a kánon játékokat is, szóval nem vagyok kezdő.
Itt és most Plazmacuccival értek egyet. Ez a Lost alpha már messze nem az, ami volt amikor még Dezowave irányította a fejlesztést. Az 1.3003 volt a legélvezetesebb verzió (szerintem!) és utána csak a lejtmenet. Egy játék nem attól lesz nehéz, hogy lehetetlen feltételek elé állítják a játékost, hanem hogy gondolkodni kell benne, hogy a különböző stratégiákat keverned kell (lopakodás, távoli harc, közelharc, menekülés) stb.
De ez így pocsék lett. A kereskedés használhatatlanná degradálásával a fejlődés lehetőségét vették el a játékostól, aki előbb fogja megunni a Cordonban szaladgálást minthogy bármilyen fejlődőképes fegyvert szerezhetne - és a Garbage ingyen AK-ja sem nagy ajándék, mert rendkívül hamar tönkremegy. Lőszer se nagyon van hozzá...
Az igazságtalan körülmények is csak elveszik a kedvet a játéktól. Amikor a Cordonban a katonák az első fejlövéssel leterítenek (ugyanolyan AKSU karabéllyal mint a tied), neked pedig esélyed sincs eltalálni őket, nos az minden csak nem valós. Amikor a ködben még meg sem látod az ellenfeledet de ők már szitává lyuggattak, az is inkább csak a kedvet veszi el a játéktól de nem élvezetes. Végigtoltam ugyan, de nem élveztem, és a végére inkább untam, minthogy újra akarnám kezdeni.A "fejlesztőknek" pedig el kellene olvasni egy pár visszajelzést, blogokat (mondjuk itt és itt és itt), véleményeket hogy ne a saját különös izlésüknek megfelelően, hanem a közösségnek alkossanak - amiről ennek az egésznek szólnia kellene.
Peace.
[ Szerkesztve ]
-
havenday
tag
válasz Veszett Róka #8274 üzenetére
maximálisan egyetértek Rókával
-
sklopp
őstag
válasz Veszett Róka #8274 üzenetére
Akkor hál'istennek hogy nem kezdtem bele. Ahogyan olvasgattam a hozzászólásokat, egyre inkább elment a kedvem tőle. Én is az 1.3003 után álltam le az újabb változatokkal. Amúgy sem vagyok mazochista.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Veszett Róka #8274 üzenetére
Ezeket mind ki lehet mini-modokkal küszöbölni, ha kicsit értesz a scriptekhez te is át tudsz írni magadnak szinte bármit a játékban, de moddb-n biztos vannak modok az említett "problémákra" (De talán már telepítésnél is lehet ezek között válogatni mert van csomó opció a játékmenetre ahogy láttam)
[ Szerkesztve ]
-
cheatergs
senior tag
Lehet, vmi magic van a dologban, de sztem épp h könnyebb a játék patch-ről patch-re. Bár lehet, csak az én játékstílusomhoz passzol ez a qcksv-qckld módi.
A legjobb verzió sztem a DC 4007, kábé az a szint, ah szivárogtatás nélkül ki kellett volna jöjjön. Innen kellett volna kezdődnie a foltozgatásnak.
Ez persze nem jelenti, h ne lenne herótom jópár dizájneri döntéstől v a bugoktól.Am mivel kezdem túlságosan kiismerni, elkezdtem nézegetni más standalone modokat, de ah elnézegettem, az összes tele van az LA-éhoz hasonló gyerekbetegséggel, szal egyelőre függőben hagyom.
Mindig minden mindegy
-
-szabi-
őstag
Hi
Közel egy év elteltével újra megpróbálkozom a befejezéssel.
Végül átmentem a szakadt ruhával.
Benn vagyok a szarkofágban, alig van lőszerem merül a lámpám és csak körbe-körbe megyek mert nem találom a térképen jelzett célt.Részemről amennyire tetszett a SoC és CoP illetve CS elment, ennek a végigvitele inkább frusztráló mint szórakoztató.
Többször rá kellett már keresnem végigjátszásra és ez a szarkofágos rész sem fog anélkül menni.
Ezek a zárt belső teres részek nincsenek jól megoldva.Ez a végigjátszás jól elnyúlik az első mentésem közel 3 éves.
üdv
-
' Tzs ,
senior tag
Én is ezt a verziót játszottam utoljára a DC-hez még nem volt közöm egész egyszerű okból, magyarítás hiánya. Nem olvastam végig mindenki hozzászólását (650 új üzenet a témában), de tényleg ennyire gáz a DC? Ha már itt tartunk, melyik LA verzióhoz hoz van elérhető magyarítás azóta? A régi verzió végigjátszásához azért még lenne kedvem
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #8281 üzenetére
Vannak vele problémák, az igaz, de azért annyira nem katasztrofális, mint a
hogy itt egyesek leírják. Én a kezdetektől fogva követem a modot és végigvittem legalább 7x verziónként, de akkora eget verő különbségek nincsenek a verziók között és főleg a DC verziói között. Régen azért rinyált mindenki, hogy a területek üresek és ettől unalmas a játék. A területeket nem töltötték meg ugyan, inkább az ellenség potenciálján emeltek, de van egy opció a telepítési képernyőn, ahol bekapcsolható az NPC spawnolása ami megtölti a pályákat. Itt viszont ügyelni kell, mert ez bekavarhat a játékmenetbe! És ott van még egy csomó lehetőség, amiket nem ártana figyelmesen kezelni, mert nagyban befolyásolják a játék összetételét. A sztorin semmit se változtattak, az ugyanaz, ami az elején volt és ha az tetszett, akkor ez is fog. A térképek se változtak, minden ugyanaz mint régen, úgyhogy ha nem teszik ez a játék, akkor az nem az új verziók miatt van, hanem egyáltalán az egész Lost Alpha történelem nem tetszik. Ez a Lost Alpha (aki nem tudná, az eredeti SOC játék vágatlan verziója még a megjelenése előttről), és más mint a többi Stalker, így semmi értelme a többi hivatalos Stalkerhez hasonlítani, mert akkor ugyanaz lenne. -
Veszett Róka
csendes tag
Ne haragudj, de tévedsz. A Lost Alpha 1.3001 volt az a játék, amilyennek az eredeti SoC-t elképzelték. Ennek a fejlesztése és a bugfixek után lett belőle 1.3003, és ez volt az igazi Lost Alpha.
Aztán sokáig csend, szétszaladt az eredeti Dezowave team, a maradék fejlesztők és innen-onnan verbuvált modderek pedig kiadták (még Dez közreműködésével) a DC-t. Ebben már integrálták a többi kánon játék lehetőségeit (pl fejlesztések, stb) és beiktattak egy csomó új bugot is, miközben még a régieket sem javították.
A nagyrészt üres pályákról: Szerintem ha egy erdőben vagy elhagyott városokban sétálsz, te sem fogsz lépten-nyomon vaddisznókba vagy kóbor kutyákba botlani, szóval a valós életben se sokkal népesebb a világ (igaz, zombival vagy controllerrel még kevésbé lehet találkozni). Ez izlés kérdése, de azt mindenképpen meg kellett volna akadályozi, hogy a benépesített pályák a játékmenetet befolyásolják (minimum spawn radius, pl).
A térképek igenis változtak, ajtók záródtak be véglegesen (OSO), illetve pl Yantarban egész új föld alatti átjárókat építettek. Egyébként eltüntek és megjelentek anomália mezők, artifactok, autók (a szarkofágnál a BMP-vel pl már nem tudsz lőni). A DC 4007-ben két új pálya is van (old road, illetve antenna), igaz, hogy a játékmenet nem vezet el oda, az antennákhoz csak jump_to_level paranccsal tudsz átmenni, mert nincsen kiépített kapu.
Szóval nem, nem azért nem tetszik, mert az eredeti történet, vagy az eredeti Lost Alpha nem tetszene, hanem mert egy jó, ámbár bugos játékot nem kijavítottak, hanem rossz irányba indulva szétdúltak.Néha a kevesebb több.
-
Sensut
őstag
válasz Veszett Róka #8283 üzenetére
Hát, én semmi különbséget nem tapasztaltam a régi és új között a játékmenetben. Amiket betettek utólag semmit se számítanak s a bugok, amik lettek... nos, sosem lesz egy mod tökéletes. Elvárnánk, hogy az legyen, de pld Dezo felhívásaira amikor kerestek valakit ide vagy oda, nem igazán reagált senki, úgyhogy... De kinek nem inge, ne vegye magára
-
Veszett Róka
csendes tag
De hát pont ez az, hogy nincsenek különbségek a régi és az új között! A DC játékmenete nem lett más, ugyanazokat a küldetéseket kell teljesíteni ahhoz, hogy a játékon végig tudjál menni, az egész DC nem szól másról mint jobb-rosszabb modok beemeléséről és néhány bugfixről. Ellenben a "rebalance" csakis a Misery Mod stílusú, már-már lehetetlen feltételekről szól, illetve egy pár igen nehezen védhető módosításról: egy 9mm-es Parabellum lőszernek ugyanolyan vagy jobb paraméterei vannak, mint egy 5.56x32 NATO karabélylőszernek?
Nem fogsz tudni engem meggyőzni arról, hogy a 4007 a legjobb LA, és nem a bugok miatt. Azt készségesen elhiszem neked, hogy neked az tetszik leginkább, de attól még az én véleményem szerint a 3003 lett a legjobb, utána pedig már csak szétesett az egész. Egy nagyon ígéretes, príma játékból nem sikerült kihozni a maximumot. -
Sensut
őstag
válasz Veszett Róka #8285 üzenetére
Én téged nem is akarlak meggyőni, és senkit sem. Sőt - ha nem tetszik ne játszd. Viszont vannak mások is a világon, akit a jót keresik a rosszban és azoknak is joguk van tudni, hogy a LA, annak ellenére, hogy mostanában csak lehúzzák, még nem egy játszhatatlan játék. Én is foglalkozom moddolással egy másik játékban és tudom milyen amikor a munkádat egy hangyányit sem értékelik, szóval tévedés ne essék, itt néhányan azokhoz szólunk, akik kipróbálnák még a játékot, ha végre elkészül a magyarítás hozza. Vitatkozni inkább a készítőkkel kellene, de ők ezen már túl vannak.
-
Veszett Róka
csendes tag
Na ezzel egyet tudok érteni, a készítőkkel kellene vitatkozni, de ezen ők már túl vannak. Meg azzal is egyet tudok érteni, hogy a jót keresem a játékban - de azzal már nem, hogy azért keressük benne a jót, mert ők piszok sokat dolgoztak vele. Ha jön hozzád a vízszerelő, akkor el fogod fogadni, hogy a kád mellé folyik a víz, csak azért mert sokat dolgozott vele? Biztos van akinek így is tetszik, de szerintem a többségnek nem ez az elvárása. És ez akkor is így van, ha a vízszerelő a haverom, és ingyen tákolta össze a vízcsapot.
Azt a vízcsapot, ami azért előtte jó volt.
Szóval ha szar munkát adok ki a kezemből, ne csodálkozzak, ha a munkámat hangyányit sem értékelik - ezzel nem azt akaorm mondani, hogy a te modjaid nem voltak jók, hanem hogy a DC nem jó, bármennyit is keccsöltek vele.Szerintem nem ok nélkül húzzák le a DC 4007-et és erre akartam rávilágítani. Persze, hogy mindenkinek szive joga eldönteni, hogy játszik-e vele. Akinek elveszi a kedvét, hogy én vagy más lehúzom, az az ő baja. Én megnéztem, végigjátszottam és ezek után kialakult róla egy meglehetősen lesujtó véleményem. Ha előszörre ezzel a verzióval játszottam volna, talán engedékenyebb lennék, de hangsúlyozom, nem ez a helyzet.
-
Weor
csendes tag
Én csak valami 1,5-2 éve tudtam meg, hogy létezik a Lost Alpha, de a képek és a videók, valamint a vezethető járművek egyből meggyőztek, hogy azonnal neki kell állnom. Az 1.4005-öt vittem végig az Extended pack-kel. Igaz, hogy a kisebb hibák mellett voltak olyan nagyobb hibák is benne (hogy az most az EP miatt jött elő, vagy az alapjátékban is benne volt-e, azt nem tudom), amik full felb*szták az agyamat és káromkodva zártam be olykor, de aztán pár óra után azt vettem észre magamon, hogy tolni akarom tovább
Van egy olyan atmoszférája, ami teljesen megfogott, plusz én kamázom a nagy, bejárható területeket is, a Foresten, meg a Country side-on simán elszöszmötöltem még plusz órákat, mikor már nem is nagyon volt dolgom arra. Nem emlékszem, hogy a SoC ennyire megfogott volna, mint a LA. Még a Clear Sky volt valami hasonlóan jó, csak abban meg nekem előjött egy elég komoly frakcióhiba a Szeméttelepnél olyan respawn-nal karöltve, hogy zokogva uninstalláltam a fenébe az egészet (ha esetleg tud valaki normális mod-ot hozzá, amivel végigvitte és nem voltak vele nagy gondok, az leírhatná, hogy melyik is volt az
Bejött az autókázás a telepakolható csomagtartóval és az sem volt gond, ha sokat kellett visszamenni valami miatt. Legfeljebb fizettem valamelyik figurának, hogy vigyen el, ha már nem volt türelmem visszakocsikázni. Szerintem a küldetések jók és viszonylag változatosak, a grafika is szép (a lombkoronákon átszűrődő napsugarak például elképesztőek lettek; gondolom ma már nem számít nagy durranásnak, de én alig játszom, nem tudhatom), a napszakok és az időjárás változásai is frankók.
A pályák is változatosak, van itt mindenből egy kicsi:
- föld alatti bunkerek
- bánya
- hatalmas szeméttelep tele sugárzó járművel
- vonatsínek roncsokkal
- mocsaras vidék autóúttal
- és hatalmas, tetszetős felszíni területekés persze az elhagyatott falvak, meg a szellemváros hotellel, focipályával, no meg a jó öreg erőmű. Jók a fegyverek is, remekül fel lehet fejleszteni őket és tetszik, hogy elhasználódnak, csomó pozitív tulajdonsága van a játéknak, amit a választható orosz nyelv még jobban feldob.
Kétségtelen, hogy negatívból is akad pár és tökéletesen megértem azokat, akiknek ehhez nincs türelme, vagy rossz véleménnyel vannak a játékról; például az ajtóba beragadó csávó, akitől nem tudok kimenni, de megölni sem akarom, mert ugrik a küldetés, vagy az el nem induló animációk, mikor csak állnak a szereplők, mint lóf*sz a lakodalomban (vagy ha el is indul, összeakadnak a szereplők), a s*ggem alatt hirtelen felrobbanó autó, vagy amikor a semmi közepén sétálok és jön a kitörés, így esélyem sincs fedezékbe vonulni (ilyen csak 1x volt hál' Istennek), vagy a már elvégzett küldetések, amiket nem állít elvégzettre, esetleg a 150 méterről, esőben, egyetlen lövéssel nyomi pisztollyal fejen találó bandita és ne feledkezzünk meg arról sem, hogy tök véletlenszerű, hogy melyik pályának melyik részén hagyhatsz ott cuccot, aztán vagy ott lesz, mikor visszamész, vagy nem... meg még ilyen és ehhez hasonló nyalánkságok.
De összességében a hibái ellenére nekem simán megérte "végigszenvedni", mert a hangulata mindenért kárpótol.
-
Weor
csendes tag
válasz Dhampir #8289 üzenetére
Tegnap csodáltam egy másik Stalker játékban; a Clear Skyban (...)
Én is szívesen csodálnám, ha nem lenne bughalmaz
Te mod-dal tolod? Ha igen, akkor melyikkel?
Nekem olyan kellene, ahol nem teremnek újra 10 percenként ugyanott a banditák, kell aludni és vannak vezethető járművek is. Létezik ilyen egyáltalán?
-
félisten
Eredetivel, de nem a szinkronizált magyar kiadás (amit én a maga módján, ízén kedvelem). Sajnos angolul csacsognak javarészt, ami tájidegensége miatt számomra kissé ront a hangulatán.
Olyan apró bugok vannak benne, hogy a főhőssel néha nem foglalkoznak a katonák, de kis arrébb mozdulásnál már "pattog" a pergőtűz.
Hálózsák modot tettem rá, ami atom-stabilan működik együtt a játékkal (habár a préri közepén nem tanácsos elcsicsikálni, mert könnyen arra riadhatsz fel, hogy már csócsálgat egy husi, illetve "flash", ahogy a mai művelt madzsar mondaná). A többiről sajnos nem tudok.
A Clear Sky még sohasem sem dobott ki (mint általában az alapjátékok jó tulajdonsága ez).
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
A CS-hez két elég régi mod-ot tudok ajánlani.
Az egyik a S.M.R.T.E.R. Zone Alpha, ez csak 4:3 képarányt támogat, letöltés
A másik az a OGSM modA Patch-ekre figyelni kell.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
' Tzs ,
senior tag
Ezt akartam ajánlani pont én is. Azzal is végigvittem, nekem bejött! Látom van itt bőven pro/kontra vélemény.
Csak az emlékek felfrissítése végett kérdezem: melyik az utolsó LA a DC verziók előtt, ami jól megy és a magyarítás is passzol hozzá? Belinkelné valaki? Meg ha van hozzá valami jó kiegészítő az is jöhet (+fegyver mod vagy akármi) ez pld micsoda "Extended pack" ?
Azért én végig vinném még egyszer, amíg nincs más.S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #8294 üzenetére
A DC-k előtt az 1.3003-as verzió volt, amit az 1.3000-ra kellett ráhúzni, aztán erre jött az első DC patch. Ez sokáig az utolsó verzió volt, ami működött és voltak hozzá addonok is. Én többször is végigvittem és pár hibát leszámítva elég stabil volt. Magyarítás is volt hozzá, csak utána kell nézni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Régen játszottam azzal a moddal, ha jól rémlik.
Az eredeti játékban (Clear Sky) az a rossz, hogy minden zsozsót elvisz az információk megvásárlása, amit nagyon drágán mérnek. Talán a legdrágább fazon az Ásatás utáni terepen a Vászjan nevű tag, az összes infóért akár tízezer rubelt, vagy még többet is elkér. Ily módon ölég hamar lenullázódik a harcos.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Ingatlanos topic!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Genius SW 5.1 Home Theater
- Wise (ex-TransferWise)
- Tudományos Pandémia Klub
- Tesla topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs