- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Atom_Anti #51 üzenetére
Arra az AMD sem számított, hogy dedikált GPU-val annál jobban fog működni, ahogy most működik. Hoz gyorsulást, de nem sokat, mert sok az adatmásolás. Viszont egy APU-val a gyorsulás kétszeres, tehát erre marad a támogatás. A MulticoreWare jelenleg a HSA opción dolgozik. Az már drámai gyorsulást hoz, mert semmi adatmásolás nem lesz, ami a mostani verziót limitálja. Persze az OpenCL opció az ennél nem lép majd előrébb. Lesz lookahead és crop and scale filter gyorsítás aztán annyi. De ez is igazából APU-val fog működni jól.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Senki sem akarja elhagyni a szabvány API-kat. Ez még Repi szándékában sincs. Ő is elmondta, hogy a szabvány fontos. Az AMD is azt mondta, hogy a Mantle csak kiegészítő lehet és nem alternatíva a szabvány API-kra (legyen az DX vagy OGL).
A Mantle egyetlen dologra lesz jó. Lesznek olyan effektek konzolon, amelyek ezekre a szabvány API-kra nem portolhatók. Képtelenség megcsinálni, mert az API strukturális működése évekre van attól, amire a hardver képes. Ezeket az effekteket PC-n vagy eldobják, vagy áthozzák Mantle-re. Ugyanez igaz a játékokba épített részletességre, amit szabvány API-ra idővel le kell butítani, de a Mantle-re átmenthető a konzol minőségi szintje.
Ha ezeket akarod, akkor veszel Mantle-t támogató hardvert. Ha nem érdekel, akkor használod a DX/OGL portot. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolok API-ja az alapvető működést tekintve nagyon hasonlít a Mantle-re. Főleg az Xbox One API-ja. Minden olyan funkció megtalálható benne, ami a Mantle-ben megvan. A Mantle esetében annyi történt, hogy a fejlesztésbe résztvevő játékfejlesztők nagy beleszólást kaptak, így számos dologgal kiegészítették, hogy az számukra kedvezőbb legyen.
Ezért nincs egyébként konzolokra Mantle. Teljesen felesleges két ugyanolyan alapokra és elvekre épülő API-t támogatni egy fix hardveren.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a DICE fogja bemutatni az eredményt, ahogy Repi is mondta novemberben többet beszél erről.
A Mantle-nek senki sem örül. Még Repi a legnagyobb ötletgazda is azt mondta, hogy ha erre mindenki reagál egy saját API-val, akkor az nem az az irány, amerre a PC-nek mennie kell. Ettől egyébként mindenki fél. De mindemellett a Mantle az egyetlen lehetőség arra, hogy a konzolra írt újszerű effekteket a PC is megkapja. Nélküle a PC grafikailag is lemaradna a konzol mögött. Ez sokkal rosszabb mint a szegmentáció.
Itt nem a dominanciáról van szó. Repi évekig ecsetelte aggodalmait minden érintettnek, és ennek a hozadéka lett a Mantle. Ez az amivel képes áttörni az aktuális korlátokat, a többivel nem foglalkozik, ha kell vegyél hozzá hardvert.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Xiaomi Redmi Note 11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest