Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Obyboy

    addikt

    válasz kameraman77 #151 üzenetére

    Ha direkt tette bele akkor inkább reklámfogásként tudnám elképzelni. Ha megjelenik egy új készülékük ami "a világon a legjobb" és legdrágább de hibátlanul teszi a dolgát arról nem beszél senki, max a szakmai oldalakon megjelenik egy cikk és pont. Így viszont, hogy lefagy ha töltőre dugja a júzer (vagy pl anno a térerő gondok) 100% hogy minden portál szakmaitól a bulvárig félkövérrel címsorban hozza, hogy az új almás cuccal (megint) baj van! Mivel jól tudjuk, hogy a negatív reklám is reklám így a lehető legkevesebb összeg ráfordításával a legnagyobb reklámot hozták össze. Pl anno senki sem beszélt volna fele annyit sem az almás térképről ha nem hagyják benne a gyerekbetegségeket. Természetesen a "hibát" a lehető legrövidebb idő alatt javítják a rossz készülékeket pikk-pakk cserélik így futnak még egy kört a hírportálokon mikor bejelentik, hogy a hibát javítottuk és a problémás készülékeket cseréltük.

Új hozzászólás Aktív témák