- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #4801 üzenetére
Abban mi a tuning? Semmi olyat nem tesz, amit a bringa konstrukciója gyárilag ne tudna.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #4802 üzenetére
Igen, abban igazad van, hogy a bringa tudja. Viszont az EU-s szabályozás tiltja. Itt az senkit nem érdekel, hogy az USA törvények mit mondanak. Én is ésszerűnek gondolnám a 32km/h-t, de más a törvény. A bringa szoftveres módosítása pedig garancia vesztéssel jár. Sajnos ezzel nem tudsz mit kezdeni. A Shimano és a Bosch is szigorúan kezeli ezt a kérdést, amint mókolást észlel azonnal beteszi egy listába a motor és akku számot, onnantól nem garis.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #4804 üzenetére
Az én esetemben mindegy, mert már nem garis. De, azért bekaphassák.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
baluka
tag
Való igaz, a gyártók többsége minden alkalmat megragad hogy kibújhasson a grancia érvenyesítése alól, erre kiváló alkalom számukra ráfogni a garanciális javítás/csere elutasítását a szoftveres/chip tuning meglétére...
Ugyanakkor még jelenleg is nagyon sok kerékpárboltban rögtön az adott ebike vásárlásakor felkínálják a tuning lehetőségét külön felhíva rá a figyelmet hogy ez nem jár garanciavesztéssel, lett légyen szó Shimano, Bosch, Yamaha, Brose, Bafang rendszerekről, csak hogy a legnagyobbakat említsem...
Saját tapasztalat: ismerősnek kerestünk tavaly novemberben egy Brose motoros Bulls fullyt, konkrét elképzelése volt melyik modell kell neki:
viszont szinte sehol sem volt már raktáron, csak a német webshopban, végül a magyar forgalmazó segítségével (ambringa) sikerült a szükséges vázméretben egy szürke és egy lime színűt találni Prágában, az ottani Bulls forgalmazónál, el is mentünk hozzájuk, a lime meg is lett véve úgy hogy az eredeti árból nem alkudva ingyen megoldották a helyszínen a tuningot... Többször rákérdeztünk a garanciavesztésre de megnyugtató volt a válasz és mire megkérdezhettem volna mi a helyzet a többi motorgyártóval már mellettünk a következő ügyfél frissen vásárolt Bulls Sonic cangáját tuningolták, ami ugye EP8 motoros, előtte még egyeztettek is vele hogy szoftveres (STUnlocker) vagy chipes (Peartuning) tuningot akar-e, a csókának elég volt a szoftveres is, azt ott rögtön a csóka telefonjáról meg is oldották...
-
baluka
tag
Linkelem is a cseh bolt tuning oldalát, bár gondolom nem értitek a cseh nyelvet, angol verziója sajnos nincs az oldalnak, de ugyebár google tud fordítani is...
Kiemelem a lényeget:
Záruka vám zůstane beze změny - produkt lze snadno odinstalovat a poté není zpětně detekovatelný diagnostikou.
Google ezt köpte ki: A garancia változatlan marad – a termék könnyen eltávolítható, majd a diagnosztikával nem észlelhető.
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #4808 üzenetére
Gondolom, tudják mit csinálnak, nem ma kezdték a bringaárusítást, szval nem egy garázscég amelyik holnap eltűnik a térképről, ezáltal ha veszek tőlük egy ebike-t amit fel is tuningolnak az már nem az én dolgom hogy a motorgyártó elutasíthatja a javítást/cserét tuning címén, én az eladóval/bolttal állok kapcsolatban ha garanciáztatok, amennyiben a törvényszabta időtartamon belül jogosult vagyok a díjmentes javításra/cserére azt a bolt oldja...
Könnyen lehet hogy a bolt vezetősége tudatosan vállalja be a dolgot, magyarán ha tisztában is vannak vele hogy nem mindig sikerül átnyomni az adott tuningolt motort a gyártói garanciáztatáson, hát lenyelik a békát, talán a számok őket igazolják és minden 100 eladott és tuningolt motorra jut egy el nem ismert reklamáció, amit az eladott tuningolások bevételéből saját zsebből megoldanak, vagyis a szükséges javítást/cserét ők fizetik, ami végsősoron nekem mint vásárlónak teljesen mindegy, hiszen éppen az az eredmény mintha a gyártói garanciában lett volna megoldva a javítás/csere... -
Runner_fxr
Ármester
Amiket írtam, ezek valós infók. Szakmabeliként írom, illetve ez konkrétan a hazai Shimano szerviz vezető válasza a kérdésre. Nem légből kapott dolgok. Amit írsz abban van igazság, mert nyilván elég megbízhatóak ezek a rendszerek ahhoz, hogy ritkábban legyen gond, de ez így akkor sem egy korrekt eljárás a bolt részéről, hogy hazudok annak érdekében, hogy több bringát adjak el. Ezen túlmenően, a tuning, és itt most elsősorban a jelentősebb tuningra gondolok, nem a 32-es usa régióra, jelentősen csökkenti a motor és az akku élettartamát is. Simán meglehet, hogy a tuning miatt pont a garancia lejárta után szarik be a motor, egy ep8/gen4cx 450-500k tétel, egy akku 300. Brose amúgy különösen problémás volt, tuning nélkül is. Bosch és Shimano is szigorúan veszi a tuning kérdést, az nem igaz, hogy 100-ból 1 tuningolt motor akad fent a rostán, inkább 100-ból 99.
[ Szerkesztve ]
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #4812 üzenetére
Természetesen tisztában vagyok vele, hogy nagyon jól vagy informálva ez ebike témában az ebikeshopos múltad illetve a saját szervizes jelened/jövőd okán, nem is akartam ellentmondani neked, csupán jelezni szerettem volna hogy vannak kiskapuk melyeket kihasználva nem feltétlenül kerül szopóágra az egyszeri vevő...
Amit az előbb leírtam mint a cseh bolt gyakorlatát a tuning terén egyátalán nem egyedi eset, őket meg mertem nevezni mert a honlapjukon is fel van tüntetve hogy nincs garanciavesztés tuning esetén (ahogy azt fentebb idéztem is), csak az általam a közelmúltban (mikor magamnak és az ismiknek kerestünk ebike-ot) megszólított Mo-i, Cz és Sk boltok több mint fele felkínálja a tuningot ha náluk veszel cangát...
A Mo-i boltokat nem nevezem meg inkább, de az előbb már linkeltem ezt:itt elég rázoomolni a térképen Bp környékére és már mindjárt képben van az ember...
Amúgy jómagam ezért is váltottam Bafangra, az M600-as motor (ami ugyan hivatalosan nem EU conform, ezért csak szürkeimportosan van jelen Európában) eleve sebességkorlát nélküli ill. párperces beállítás kérdése a 25km/h-s limit törlése, garanciáztatás esetén a kínaiakat abszolút nem érdekli mennyivel mentem vele, jön a cseredarab és kész, mert van motor a készleten dögivel, ami a nagy márkákról nem mindig mondható el, sokszor irreálisak a szállítási határidők az új motort illetően.
Amennyiben mégis garancián kívül kell motort cserélni az embernek az árak sem mindegy mit mutatnak, egy EP8 1000 erzsi, E8000 950 erzsi, Bafang M600 600 erzsi...
-
Runner_fxr
Ármester
Természetesen én sem vagyok mindent tudó, nem is gondolom ezt magamról, de tény, hogy régóta benne vagyok, érdekel is és szívesen segítek a felhasználóknak, hogy ne kerüljenek bajba.
Nyilván a kereskedelem egy küzdelem, és sajnos sokan vannak akik bevetnek nem tisztességes eszközöket is a nagyobb forgalom érdekében. Azt bizton állíthatom, hogy a legnívósabb hazai ebike kereskedők nem ajánlanak tuningot, nem véletlenül. Shimano és Bosch esetében egész Európára kiterjedő garancia van, tehát a számlád ellenében bárhol tudják neked intézni a garanciát, persze ez járhat némi kezelési költséggel ha máshol garanciáztatsz mint ahol vetted, de elenyésző összeg az alkatrész árához képest. Szerintem az sem mindegy, hogy ha veszel egy bringát, azt viszonylag közel lehet majd esetleg garanciáztatni vagy mehetsz külföldre. Ha a hazai hivatalos utat választod egy tuningolt géppel, szinte biztos, hogy lukra futsz. Most, hogy ezek a kereskedők azt hogyan intézik neked, ha gond van, számomra kérdés. Mert az biztos, hogy a kereskedőnek sem cserélnek gariban tuningolt motort/akkut. Veheti meg saját kontóra, rosszabb esetben előkotor valami bontott alkatrészt. A kereskedő abban bízik, hogy úgy is keveset fog futni a bringa, mire kijön a gond, már nincs gari, mossa kezeit. A legtöbb ebike felhasználó koca bringás, a garanciális idő alatt alig megy bele 1-2 ezer km, persze vannak kivételek, de a többség nem megy sokat. Én fázok ezektől a nem hivatalos ügyektől és úgy gondolom, hogy arról joga van tudnia a felhasználónak, hogy a tuning mit okozhat a bringában. Egyrészt, hogy a hivatalos garancia nem fog élni, csak a kereskedő általi, ami akár meg is szűnhet, nem ugyan az a kategória mint a gyártói, ha a bolt becsődöl, nem lesz garanciád, másrészt meg jelentősen csökkentheti az élettartamot, főleg az újabb motorok esetén. Én is azt gondolom amúgy, hogy tuning esetében jobban jár az ember a bafang rendszerével vagy egy régebbi bosch gen2-vel, ami javítható.És még valami, a Bosch és a Shimano is szokott méltányos lenni, gariból kifutott termékekre is szoktak adni garit jófejségből, vagy esetleg jelentősen barátibb áron kapod a csere alkatrészt. Erre viszont esély sem lesz ha tuningolt.
[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
Van valakinek [Frike MTB-je] vagy tapasztalata róla? Magáról a boltról jót még nem olvastam de engem a bicaj érdekelne, ez a legolcsóbb amit találtam.
[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
válasz Runner_fxr #4816 üzenetére
Konkrétabb válasz érdekelne. Valamilye tönkremegy 1-2 hónap alatt vagy az akku csak 5 km.-ert bír, elhajlik a váz ha ráülök stb. az, hogy silány sokmindenre rámondják ami olcsó a sima biciklinél is nekem mégis megfelel.
Szóval engem csak konkrétumok érdekelnek. -
Runner_fxr
Ármester
Sokszor volt már téma a tesco szintű gagyi bringa, a legnagyobb baj, hogy mire minden alkatrészét kicseréled, hogy megbízható legyen, ott vagy, hogy vehettél volna minőségit is és akkor is egy gagyi alapra van építve. Az akkumulátora magasabb rásegítésen 20km körül tudhat, sok emelkedővel ennyit se. Ennyiért egy épkézláb hagyományos bringát tudsz venni.
A váz valószínűleg nem hajlik el, de a kerekek sokat nem fognak bírni, a fékektől sokat ne várj. A villa nagyon gyorsan lötyögni fog, valószínűleg már így újonnan is, később meg még jobban. Az akku minősége botrányos lehet, egy minőségi ebike akku ott kezdődik mint itt a komplett kerékpár. Amit javasolnék, ennyiért vagy hagyományos de minőségibb, vagy használt minőségi ebike, vagy újonnan a premium alja. Decathlonnál lejjebb menni nem érdemes, ha újban gondolkozol. [link][ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
válasz Runner_fxr #4818 üzenetére
Köszi, akár utólagos beépítés is jó lenne a mostanira de ahogy néztem az sem olcsóbb mint egy komplett e-bicikli erre esetleg tudsz linket? Használt is jó lenne de az alsó szegmensben pang a piac nemigen látok eladó mtb-ket. Magyarul a legolcsóbb használható megoldás érdekelne, mezei hétvégi biciklizésre ahol csak emelkedőn kellene a segítség és az akku mindenképp kivehető legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Utólagos beépítésnek akkor van értelme ha normális minőségű a bringa amibe beépítenéd. Szerintem a decathlonos alap elektromos gépek a legjobb ajánlatok a piacon ha már használható, de még elfogadható áru bringa kell. Olcsóbban csak a kínai szemét van.
Átalakító szettek esetében bafang, apache nem rossz, ambringa-nál van az apache. [link] -
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, információra lenne szükségem, hátha van itt olyan, akinek ez megvan. A napokban vettem egy neuzer zagon e-trekkinget és érdekelne, hogy a rásegítés fokozatainak milyen 'profilja' van. Mielőtt megvettem, informálódtam a témában, és értem azt is, hogy 25 km/h a rásegítés max sebessége, viszont úgy érzem, hogy az 1-2es fokozatokat 'túltekerem'. Vagy, hogy a tekerési stílusom nekem ettől gyorsabb és ott nincs rásegítés. A 3-as fokozatot ha bekapcsolom, akkor valóban megindul, de mikor elérem úgymond az átlag sebességemet, akkor - érzetre - egyedül a 3-as fokozatban érzek valamit. Ha kicsi hagyom lelassítani, akkor megindulva ugyanaz, de menet közben az 1-es, 2-es fokozatokon nem érzek különbséget, még akkorsem, hogyha kikapcsolom a ráegítést.
Gondolom én vagyok béna, vagy 'rosszul' tekerem.
A sima trekking bicajomat ilyen 2x5, 3x4-es fokozatokban szoktam használni, hagyományos váltóval.
Köszi, ha van vkinek erről részletesebb tapasztalata.[Elsősorban munkába járni vettem ezt az e-trekkinget, ami heti 2-3x ~35km összesen]
-
FeniX-
aktív tag
Mármint, 35 km/alkalom.
-
FeniX-
aktív tag
Összegzem az elmúlt 3 nap tapasztalatait. Kicsit csalódott vagyok, persze elfogadom, ha ez "ennyi", de direkt elolvastam egy csomó oldalt és mindenütt leírják, hogy hogy töltsd az akksit, meg hogy vigyázz rá, de ezeket a "fokozatokat" úgymond nem nagyon részletezték.
Nos:
az 1-es, 2-es fokozatokat szinte nem is érzem, ha már ésszerű tempóval tekerek, semmit nem ér. Ha kikapcsolom, gond nélkül ugyanúgy, ugyanolyan tempóban tekerek tovább.
A 3-as fokozat nagyon megindul, de érzésre csak olyan 15km/h-ig, utána így teljesen leáll az is. Ha kikapcsolom a rásegítést, ugyanúgy tekerek tovább.
Ez a bicaj 6 sebességes, és mondjuk átváltva olyan, mint a hagyományos 21 sebességesen a 2x6. Szóval, mikor felváltok 2x5-ig (lentről váltogatva) utána kb. leáll a segítség, és onnantól ugyanúgy 'magam' vagyok.
Itthon kipróbáltam, hogyha felemelem a bicajt, és rátekerek, megindítja az első kereket, tehát azzal nincs baj, mégis úgy érzem, hogy valahogy 'off-calibrated', vagy - mondom - én tekerek nagyon más stílusban.Pedig nagy reményeket fűztem hozzá, hogy majd ez kiváltja a motort, hogy ne kelljen dupla költségeket nyomatni, stb. de így akkor ez kb. ugyanolyan, mintha a sima bicajommal mennék be a munkahelyemre.
Sorry, ha kicsit frusztráltnak tűnök, de ez van.
-
Joshi
titán
Ez az első kerekes motoros megoldás ennyit tud. Igazság szerint még a teljesítményét se írták le (nyomaték). Ebbe a fórumba biztos hogy nem kérdeztél ez ügyben semmit, mert erről a bicikliről biztosan lebeszéltünk volna. Középmotoros pedelec e-bike-ot kellett volna keresni, de azok 7-800k körül kezdődnek. Azok már érnek is valamit.
-
Joshi
titán
Esetleg kicseréled az első kereket egy sima kerékre, a hátsókereket meg egy Bafang motoros szettel felturbózod. És akkor már ér is valamit a brinyó, persze akkor már ott vagy hogy 5-600k az ára vagy több, hiszen már villát is cseréltél. Na pont ezért nem érdemes ilyen megoldásokat venni.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
-
Gömbike
senior tag
Befürödtem én is ezzel a csodával.
Úgy oldottam meg, hogy az első lánckereket nagyobbra cseréltettem, a hátsó hulladék menetes !!!!! agyat ( mivel a gari után egyszerűen rommá vált a hátulja ) kicseréltettem Shimano 7 sebességes agyvàltóra.
A fékeket ledobattam, ès Magura hidraulikus fékek kerültek fel.
Most már hasonlít egy alap bicajra.
De a XXI. Században e-bike biciklire menetes agyat tenni, szándékos szívatás!
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Gömbike
senior tag
Igen, már tudok normál tempóban tekerni, haladni, “nem fogy ki” alólam a bicikli.
De ehhez módosítani kell az áttételt az igényeidnek megfelelően. Így a rásegítés pont megfelelő.
Sajna ahogy kijön a kínai gyártósorról ez a vacak, csak nagyiknak való.
Ha ezt tudtam volna, spóroltam volna inkább még két évet és egy középmotoros gépet vettem volna a felső közép kategóriàból.
Mert ahogy ezt kiadják a kezükből a gyártattatók, egy nonszensz. Csak a profit, a minősèg meg nulla.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Gömbike #4834 üzenetére
Hali, na ez a kifejezés nagyon jó, ezt érzem én is, hogy 'kifogy alólam' a bringa!
Köszi a tippeket. A jövő hónapban lehet, hogy megejtem a cserét. Pontosan hány 'fogas'-ra cseréltetted az első lánctányért?
s a hidraulikus fékekhez ugyanúgy volt 'megszakítós' fékkar? Ezeket garanciaidő alatt is megcsinálják, ha kéri az ember, gondolom.Ja, és mégvalami: így a módosított áttétellel 'üresben' (segítség nélkül) nagyon nehéz tekerni?
Hanyas fokozatban használod a rásegítést amúgy?[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz Gömbike #4832 üzenetére
Lehet jobban jártál volna azzal ha eladod még aránylag új korában a bringát. Egy alap Merida Espresso is jobb ennél. Most csak az enyémet hoztam fel mint példát, de számtalan más hasonló tudású bringa van.
-
Joshi
titán
Igen, és fele annyit is ér. Nézd meg milyen cuccok vannak azon a Meridan. De nyugodtan bemehetsz egy bringaboltba és megnézheted/kipróbálhatod. Ég és föld. A szervizháttérről már ne is beszéljünk.
Shimano motort hackelni is lehet, megy USA régióval is (32Km/h), de akár gyorsabban is. Ez mind rásegítés, de ez tényleg rásegítés. Nem győzzük hangsúlyozni, hogy mielőtt vásárol az ember kérdezzen és próbáljon ki egy e-bike-ot.
Miért nem vásárlás előtt jöttél a fórumba?
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Sajnos az a baj (velem), hogy 8 kilóért motort veszek. Mármint, ez nálam lélektani határ. Felőlem lehet akármilyen jó bicaj, akkorsem.
A 90.000-es 'vacak' gepida alboin 100-as trekkingemet is agyon használtam, és nekem jó volt.
Tudom-tudom, akkor minek sírok..Nem'tom, én ilyen vagyok. Cipőt a dekatlonból, max 15.000ért, satöbbi.
Amúgy meglepően sok hülyeségre hajlandó vagyok relatíve sok pénzt kiadni, de 4-5 kiló már nekem nagyon soknak számít.
Autót max 1 millióért. (A skodám 3 kiló volt, és nincs vele baj, és én is megtudom szerelni)
Most ezek alapján van a fejekben egy elképzelés, de nem olyan vagyok.Sokan sokfélék vagyunk.
OFF - vége.
-
Joshi
titán
Az e-bike vonal ez nem ilyen. A motor és aksi páros piszok drága. Az említett Merida Espresso Shimano 504Wh akksi külön ~200K-ba kerül. Akkor még nem említettem a motort. Az idetévedő laikusok nagyon naivak, azt gondolják, hogy csak kicsit drágább egy e-bike mint a hagyományos. Pedig hagyományos prémium kerékpár is van 1 milláért. Én ezt úgy nevezem hogy tájékozatlanság amivel alapvetően nincs semmi baj. Az a baj, hogy a többség mindig vásárlás után sír.
ui.: pedelec motort külön nem lehet kapni. Vagy gariba, vagy számlával saját kontóra cserélik a motort.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Egy drága autót se raksz le szívesen kétes helyeken. Ezek is érvek, de semmi köze ahhoz amiket írtam. Az senkit nem érdekel hogy te sajnálod rá a lóvét, vagy csak más az értékrended. Attól ezek az eszközök annyiba kerülnek amennyibe.
Nekem van egy benzines robogóm, e-bikeom, e-rollerem és autóm is van.[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
[link] Elektromos kerékpár, ebike, pedelec vadonat új, gyönyörű - XVI. kerület, Budapest (jofogas.hu)
Erről mi a vélemény, van ilyenje valakinek? Ahogy néztem németh lidl árulja ettől jóval drágábban, mondjuk az M-es méret nekem elég kicsi.
-
insight
aktív tag
Mi a véleményetek, meg merjek venni használtan egy KTM Macina Cross 10 bringát? Mire figyeljek a vásárlásnál?
Szempontok:
1. 115 kg vagyok
2. szeretném ha legalább a Balcsi-kiskört kibírná (70 km) - gondolom vigyek egy pótakkut?aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
arcitec
addikt
válasz insight #4848 üzenetére
Létezik belőle 510-es és 610-es az 510-es 500 Wh , a 610 -es az 625 Wh akkuval rendelkezik ami elvileg 130-150km-re elég. A pótakku az kb200-300eft
Egy mai nagyon jó trekking-hez a 625Wh Bosch akku kb annyi.
Az, hogy az a használt milyen állapotú, vigyél magaddal hozzáértőt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Epson nyomtatók
- Milyen processzort vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Battlefield 2042
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- További aktív témák...
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC