- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Akasztott #999 üzenetére
Én csak ámulok itt amiket írsz, ha a sima 250W-os bosch-t felkapcsolom turbo fokozatba, akkor elég megsimogatnom a pedált és felcsörlőz akármilyen hegyre. Cargokba is berakják ezt a motort és viszi simán.
Neked meg sokszorosa a motorod teljesítménye, itt valami nagyon nem kóser. -
Akasztott
csendes tag
en total el vagyok keseredve. rohadtul nem ezt vartam..
meg anno leirtam big-J-nek, hogy mekkora sulyokat vinnek, akkor irta, hogy ezzel fel fogok menni (persze nem padlogazzal)
erre a sajat sulyomat (~95kg) se viszi fel...
felre ne ertsd, rad egy kosza rossz szot se tudnek mondani, imadlak es tenyleg koszonom, hogy tanitasz, istapolsz (fogsz is meg )
de ez igy nagyon gyenge... vizszintben viszont imadom
meg a p1 p2 ertekekkel probaljunk meg jatszani, meg a sont-olos temat is megprobalnam..
mindjart megprobalok belepni a p menube es irom az adatokat.
a p2 az 46 alapbol, azt felvittem 76-ra, de semmi valtozast sem ereztem.
-
Akasztott
csendes tag
válasz Akasztott #1002 üzenetére
a p1 p2 stb utan a gyari allast irom es zarojelbe irom, hogy mettol meddig lehet oket parameterezni:
p1 46 (ezt 255-ig lehet modositani, viszont visszaleptetve 46-rol egyesevel a 00 utan a 79 jon)
p2 0 (0-6-ig allithato)
p3 1 (ezt csak 0-ra lehet modositani)
p4 0 (ezt csak 1-re lehet modositani)
p5 15 (ezt 0 es 64 kozott lehet allitani)[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1003 üzenetére
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0912/7284/files/kt-lcd3.pdf?14833530163621675861
Az az ember a videoba tok ellenkezoket mond, mint ami a dokumentacioban van.
Csinald azt, hogy atallitod mph-ra es ugy porgeted meg a levegobe a kereket. Ugy biztos kiderul, milyen sebessegut adtak. 72 a max beallitas, es altalaban ugyanaz a szamertek a max mph-ban is meg kmh-ban is, szoval mph magasabb sebessegre engedne felvinni.
Igy, hogy van volt kijelzod, a kutyat nem erdekli az akksi toltottseg ikon, ezt mentsd le a telefonodra.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
26 mph
41.9km/o/ami csak azert erdekes, mert en megyek a ket savos uton elol...es eddig kiporgettem a levegoben a 71-et is.
(57.7v, 22celsius)
57.2-re beesik padlogaznal, de utana beall 57.6voltra es 113-115wattot eszik 3 masodperc utantehat ha nem muszaj, akkor 48,2v ala ne menjek?
a p1-p2 erteket feltoltam a maxra
a tobbit levettem 0-ra, reggel kiderul van e kulonbseg.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1006 üzenetére
Levegoben, ha mph-ra allitod 26 ot ir, es ha km-re 72 ot? Lassult az allitgatasok miatt?
Semmi ertelme random allitgatni oket. A legtobb ertek a motor konfiguraciorol szol, amitol erosebb nem lesz, legfeljebb nem fog mukodni. A tobbi meg funkciokat kapcsol be meg ki, amik lehet kellenek. Fekerzekelod van beszerelve?
https://electricbike.com/forum/filedata/fetch?id=64012&d=1525761128
Inkabb ezt hasznald, ez 58.8v-rol indul 58 helyett, es cellankent 3v-ra megy le 3.2v helyett. Na itt ne vidd le utolso 10%-ra, de alkalmankent nem lesz tole baja. Ez valo 18650-hoz, a fenti tablazat lapos akksihoz valo.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
nem tudom mi van ezzel.
ezek a levegoben porgetett motorrol az adatok.
motorfekem meg nincsen, a magneses erzekelo, amit a fekkarra kell rakni, meg uton van chinabol, freeshippinggel, szoval majd beesik valamikor..a 3 gombos kar, ami a cruise-motorfek-nemtudommi lenne, az meg nem csinal semmit. kabeleknel szint a szinre nem neztem, hogy passzol e, de csak egy csatlakozoba tudom bedugni...
a p1 akkor a motorfek beallitasa akarna lenni, annak nem sok hasznat veszem jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1008 üzenetére
https://prohardver.hu/tema/re_elektromos_rasegitesu_kerekparok/hsz_969-969.html
Itt leirtam hogy lehet cserelni a kabeleket, annelkul, hogy szetbontanad a csatlakozokat.
Ha nem mukodik rajta semmi, akkor ugyis mindegy, csinald, hogy passzoljanak a szinek.C5 ami az erot mutatja, 10-es a legerosebb. C13 allitja a regen erot, 0 ki, 1 be, es feljebb erosebb, de 1et ajanljak. C10-el alapbeallitasokat lehet vissza allitani(ami most neked mar jol jonne), minden a dokumentumba van amit linkeltem.
Meg a kerekmeretet nezd meg, 17.ik oldal.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
válasz Akasztott #1012 üzenetére
most meg 43 mph-ig porog ki a motor a levegoben
(beallitasokban 72mph-ra raktam ugye, logikusan)
az biztos, hogy a 35mph verziot kuldtek.
bar ha a 25mph verzio felmenne azon az emelkedon, akkor elegge banom ezt a gyorsabb motort. mert kurvajo dongetni vele, csak epp felesleges..bar az akksi is jol birja
100km-t elvisz kb maxon jaratva, csak gazkarral. tegnap 78km mentem, 52v volt az akksiban.[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #1001 üzenetére
ez a kozepmotor, ugye? az atteteles.
abban a tudatban voltam, hogy a direkt hajtasos, ami nekem is van, az a legerosebb es raadasul karbantartas mentes.
ezek szerint megsem..paran mondtak mar nekem, hogy ha beletekernek akkor felvinne azon az emelkedon is, bar ok meg annyira se ertenek hozza, mint en.
en nagyon ketelkedek ebben. indulasnal sokat fogok segiteni a motornak, abban biztos vagyok. most , amig csak gazkarral megyek, rollerezve indulok el
de nagyon ketlem, hogy ezen kivul barmiben be tudnek segiteni a motornak a pedalozassal.
viszont arra is kivancsi lennek, hogy a sontolessel es egy erosebb vezerlovel mit tudna a motor.
a mostani 40amperes, az akksi 50a.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1015 üzenetére
Munkaeszkoznek, ha magad epited mindenkepp hub motor kell, nem akarsz szakadt lancokkal szarakodni amikor dolgod van.
Mi az a rolleres indulas? Lehet allitani, hogy csak gurulasrol segitsen ra, vagy 0kmh-rol.
Siman tudsz segiteni a motornak sokat, mivel a labaid teljesen mas atteten lesznek, mint a motor.
Majd a sontolest csinald meg, ha raersz mindenkepp. En is azzal szorakozok, magatol ertetodik csak az eredmenyeket kell visszafejteni a volt esesbol. Most irtad, teljes gazon 2.5v-ot esik, ha utana 3v-ot, akkor sikeres volt. Hogy mennyit huzol a pakkbol, azt ugy tudod meg, hogy 14-el(soros cellak) leosztod a volt esest, megnezed [link] ebben a tablazatban, mondjuk az elso harmad kozepen, az mennyi A-nak felel meg, aztan felszorzod a parhuzamos cellaid szamaval. Most is leelenorizheted, de nekem amugy kreuzotteren 2000w-ra pont 57kmh jon ki, szoval 40A-t csinalsz most is.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
rollerezes = labbal belokom magam
meg igy is erzem, hogy "kattog" a motor, de lenyegesen jobb igy indulni, mint allo helyzetbol.ha hosszan lenyomom a lefele valto gombot, akkor a setalo uzemmod aktivalodik, de az nekem nem sokat er indulasnal.
ma szetszedtem a motort, bele van utve a rotorba a 35.
asszem rendelek 2db agy testet (a ket mostani motort meghirdetem) meg rendelek egy 25mph verziot, melozni eleg a 35km/o tempo, foleg ha meg fel is maszik az emelkedon...nem is ertem miert nem azt vettem elsonek is...szorom a nemletezo penzemmelle veszek masik vezerlot meg bms-t es kihozom a rendszerbol a maxot.
hany amperes bms-t vegyek, ezt meg tudnad mondani? marmint az lg mj1 cellahoz mekkora a max, amit erdemes venni?!
ha mar megbontom az akkut, noveljem a volt erteket is?
ahh, ennyit varialnitovabba, ha osszeall az egesz rendszer, megvan mindennek a bevalt helye, mennyire hulyeseg direktbe beforrasztani a kabeleket a vezerlobe? es a motor kabel vegere lehet e olyan csatlakozot rakni, amit csak osszedugok a masikkal es kesz is?
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Akasztott #1015 üzenetére
A direkt hajtásos agymotor egyáltalán nem a legerősebb. Nekem is volt ilyen 2db is, igaz nem ilyen nagy teljesítményű mint neked, hanem normál 250W-os pedelec. Használhatóak voltak, de a szintén 250W-os középmotoros bringám sokkal erősebb. Egyébként anno pár éve még MTB-be is előszeretettel tettek hátsó agymotort gyárilag, az olcsóbb verziókba, ezek inkább bolygóművesek voltak, ezért már nem voltak hangtalan működésűek, de jobban mentek fölfelé. Viszont még ez is lófasz a középmotorhoz képest. Bár hozzáteszem, az agymotoros montival a barátnőm lazán feltekert az istenhegyi úton, egészen normafáig, majd fel az Erzsébet kilátóba megállás nélkül, pedig a bringás kondija nem túl jó.
Én ilyen több ezer wattos szörnnyel még nem mentem, viszont a sima 250W-os középmotor rendszerekkel már van bőven tapasztalatom. Én ugye hegyen, terepen bringázom szinte mindig. Nyilván számít a jó áttétel is, és egy komolyabb montin ma már 10-46, 11-46-os áttétel nem ritka. Nemem most 11-42 van. De van akár 10-50-es hátsó sor is, amivel már tényleg brutálisan ki lehet aknázni a motor teljesítményét. Maga a Bosch motor is belső áttételes, a motoron nekem egy 15 fogas kis lánckerék van, ami cserélhető akár nagyobbra is, ha síkon számít a nagyobb tempó. A belső áttétele ezt duplázza, tehát olyan mintha egy 30-as lánckerekem lenne elöl. Na most annyit tudok neked elmondani az erejéről, hogy kb nincs az a meredek út ahol ne menne fel. Nyilván tekerni kell, különben nem megy, de valami brutális módon húz fölfelé ha mondjuk felváltok hátul egy 42-es áttételre. 4 fokozatban lehet állítani a rásegítést, már a kettes tour fokozat is olyan, hogy az emelkedők legnagyobb részén, viszonylag kevés erőbefektetéssel felmegyek, de úgy, hogy még a legerősebb bringások sem nagyon tudnak követni. A 3-as 4-es fokozatról ne is beszéljünk, szinte elkapar a kerék fölfelé ha nem figyelsz. Mondhatni feleslegesen erős. Ha kiveszem belőle a gyári 25-ös korlátozást, akkor síkon lazán kitekerem 50km/h-ra, nagy buflák 2,8-as szélességű gumikkal. Ez a legerősebb Bosch CX motor, korlátozás nélkül a teljesítménye felkúszik akár 500W-ig is. De a nyomatéka 75Nm.
Az tény, hogy te ugye súlyt is cipelsz a bringával, de kizártnak tartom, hogy ez a motor ne repítené fel a hegyre a cargo-t is. Nem véletlenül szerelnek Bosch középmotorral Cargo gépeket is. Nyilván tekerned is kell, de ha akkuval győződ, felmész ezzel akár a Stelvio-hágóra is, megrakott cargo-val. Ezért is furcsállom, hogy a tied meg szenved, pedig több ezer watt. Kell rá egy jó váltó áttétel, mondjuk hátul legalább 10 sebességgel, 11-42-es sorral, és bele kell tekerni. Egyébként mentem párszor az M1 Spitzing-el. Ez ugye 920w-os középmotorral rendelkezik, de kemény 120Nm-es nyomatékkal. Hát ez a gép úgy ment mint egy Enduro motor, 75km/h a végsebessége, de valami brutális gyorsulással. Szóval számomra fura, hogy a több ezer wattos agymotor ne lenne elég, még ha a hatékonysága alul is marad a középmotorokéval szemben. -
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #1018 üzenetére
52 (narrow-wide)/11-42 slx sorom van alapbol a kargon. csak ugye beleer a kazetta test a papucsba, ezert hasznaltam csak gazkarral. jovoheten lehet legyartjak az uj papucsokat, amikkel mar jo lesz ez a kazettas motor, plusz megcsinalom a pedalszenzor gyurut, amit "belso kis tanyernak" felrakok a hajtasra es telirakom magnesekkel es kesz a pedelec szorny
ha igy se megy fel, akkor veszek lassabb, de erosebb motort a mostani helyere, erosebb vezerlot, bms-t
es ott vagyok hogy vehettem volna gyarilag kozepmotoros kargot..hurra...
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #1020 üzenetére
az is bar elvagyok vele
de ugye en javareszt sikon megyek.
de ha elkopik (lancot par napja csereltem), akkor outi sort rakok fel meg 42T tanyert, ezzel a 11-42-vel tul nagyok az ugrasok az attetelek kozott. -
big-J
őstag
válasz Akasztott #1017 üzenetére
A cellakon semmit sem kell varialni. Mj1-nek 10A a max, 11 parhuzamusan azt jelenti, hogy 110A, de ezek nem szigoru ertekek, egy 100A bms jo lenne maxnak, de ehhez minden forrasztas a cellak felol es zsinor akkora kell legyen, hogy ezt birjak, es ez jo esellyel nincs igy. 100A bluetooth bms: [link]
Amugy ha csak elore vennel meg egy motort, nem kellene vezerlot venned, es a regit is meghagyhatnad, ahogy van. Egy jo 100A-s vezerlo amugy is ~$200 korul van itthon. Igy eleg lenne csak a vezerlot es a motort megvenned, talan jobb arat kapnal. Illetve nem tudom, hogy vagy ezekkel a motor belsokkel, talan azt is fel tudnad hasznalni. A kisebb kerek meret miatt meg ugyanaz a sebessegu motor is jobban huzna.
Egy ilyen csati megoldas pl a xt150-es, egyesevel vannak, igy lehet 2-ot vagy 3-mat felhasznalni kozuluk. En kivettem a csatlakozot es direktbe forrasztottam a vezerlobol a motorra a zsinorokat.
Amugy ha csak ritkan van hegymenetre szukseged, a pedalozas lenne a legegyszerubb modszer.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
agyalgattam megint: megneztem mekkora az elso kerekbe valo motornak a papucstavolsaga: 100mm
ez jo lenne, de akkor lottek az elso tarcsafekemnek, ami szinten nem lenne baj, ha a motorfeket lehetne adagolni
es akkor hatul maradna a 11-es sor, nem kene uj papucsokat gyartatnom.
csak a fejcsovet meg az egesz elso reszt feltenem, nagyon nagy terhelest kapna
azt mondod a ket kerek hajtassal csak nyernek?
fogyasztas hogy alakulna?meg egyszerre menne a ket motor?
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1023 üzenetére
Mindket vezerlo aram alatt lenne, egy kapacsoloval lehet kapcsolni, hogy a gazkar, melyiket vagy mindkettot vezerelje. Sok embernek van ilyen, fogyasztasban nem kellene legyen 10%-nal nagyobb kulonbseg.
Torque arm 2db kell elolre is, ahogy hatulra is.
A legnagyobb gond szokott lenni az elso kerekesekkel, hogy elkaparnak, mert kevesebb suly jut ra. Ezert altalaban gyengebbet tesznek elolre. Cargo bike eseten nem tudom a sulyeloszlas hogy alakul.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
anno, amikor az mxus motorokrol faggattam az eladot, ezt az infot kaptam: "500W 47N
1000W No info
1500W 78N"leafbike-rol nem talaltam semmifele nyomatek infot.
de ha tulzottan nagy szerkezeti elteres nincs a leaf es az mxus kozott, akkor az enyemnek is 70-80nm korulinek kellene lennie, nemde? persze nem tudjuk melyik tekercseles ilyen eros.
ha a bosch kozepmotor a 75nm felmegy barhol, akkor az enyem miert nem, ahh
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1027 üzenetére
Olyan sebessegben, amelyen 72kph-ot porog, meredek dombon, 150kiloval, a bosch is osszeszarna magat, pontosan 3x elobb, csak siman fizika. A nm sok mindentol fugg, pl a max sebesseg beallitastol (rez tekeresek szama).
[link]
Ez a leaf 5T, kisebb sebessegu.[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
enyem hany T?
arrol is tudnal tudositani, hogy a tekercseles hogy van megcsinalva? tehat miben kulonbozik a 15-45merfoldes verzio egymastol?
(de banom hogy beleszartam anno a nyelvtanulasba, annyi minden van ami erdekelne, de javareszt idegennyelvu szakirodalom van csak rola. teged basztatlak folyton )
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1029 üzenetére
Szerintem a 3T a 45mph, 4T a 35mph, 5T a 25mph es igy tovabb.
A T-vel egyenesen aranyos, hogy mekkora nyomatekot ad adott A-val, ugyanugy aranyos, hogy mekkora sebesseget ad ugyanakkora V-al. De ugyanakkora watt-al kozel ugyanakkora valos sebesseget fognak adni.
Meg a kerek meret is szamit ugye, ha 20" az elso, annak a felulete 20%-al kisebb, igy megint 20%-al tobb a nyomatek ami az utra jut.
A kisebb T szam azt jelenti, hogy vastagabb rezet huztak at kevesebbszer.
[link]
Itt ha rakeresel "turn" akkor leirjak parszor.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1031 üzenetére
Ja, lehet a leglassabbnak lenne legtobb ertelme egyik kerekben 2wd-s felallasban. Ha a 15mph-set venned valamelyik helyere, nem kellene venned se bms-t se vezerlot, se akksit, az egyedul is felhuzna, 50A-bol. Ez a megoldas kb $300, amit te irtal kb $1000.
Ez esetben tudnal emelkedon is menni, ugy, hogy semmihez nem kell nyulnod, csak atkapcsolni hogy csak az menjen. Tudsz valakit aki csinal neked tobb voltot az akksiba? Rohadtul nem egyszeru feladat, de ha tudsz valakit kivancsi lennek ra.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
van egy srac (f27 szerviz), o 84v ajanl
azt tanacsolja, hogy 22,2V 38,5Ah akku kellene a mostani 52v 38,5ah melle
es egybe kotni a kettotszoval ezer egy otlet kavarog a fejemben
elso kerek hajtassal tovabbra is az a legnagyobb bajom, hogy a motorfeket gyanitom nem fogom tudni adagolni (vagy a motorfeket is tudom menet kozben allitani, mint az assist 1-5?) es katyunal vagy padkanal nem fogom tudni kiemelni az elejet, mert orrnehez is lesz (az akksit meg a vezerlot is elore raknam, a plato ala. majd csinalok kepet, amin meg tudom mutatni)
de meno lenne fekkarok
fektarcsak es fekek nelkul mennishimano bacsi megirigyelne az elektromos fekeim
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1033 üzenetére
Miert venned le a fekkarokat? Annak a tetejere jarnak a regen/fekszenzorok, millioszor jobb, mintha egy gombot kellene nyomj. Veszhelyzet esetere, amugy is minimum egy tarcsa kell, mindenki igy csinalja.
A regent lehet szabalyozni, a kijelzovel be lehet allitani, menet kozben, ugy tunik, nem varialhato.
Hogyan toltened a 22.2v-os akksit? Mit csinalnal, ha abban 90% lenne, a nagyobban 60%? Rajta hagysz valami terhelest estere?
Egyaltalan mi ertelme 84v-ot csinalni? Sokkal egyszerubb es olcsobb a jelenlegi pakkbol tobb A-t huzni, mint epiteni hozza. Ha mindenkepp egy masik akksit akarsz, tobb ertelme lenne egy kisebbnek, ami csak a masodik motort vezereli (50A az is).
84v-hez uj tolto($50), vezerlo($150), es akksi kellene($400), es kapsz egy +60% voltot cserebe. A jelenlegi motorral csak vegsebesseget novelnel, aminek semmi ertelme, ha meg egy masik motort($250) is akarsz venni, csak azert, hogy eros legyen, annal sokkal jobb, a jelenlegit tuningolni, ahhoz csak vezerlo($150) kell es kicsit tobb amper($100 bms vagy $30 biztositek), es nem +60% voltot kapsz, hanem +100% ampert, igy erosebb is lenne az egesz, nem csak olcsobb. De a masodik motor is ugyanigy olcsobb es erosebb lenne, meg +100%-nal mert tobb, mint dupla az attet.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
letisztultabb lenne, de igazad van, maradnak.
lehet lecserelem a mostanit az uj br520-ra, ha el tudom adni jo aron.
haverom lehet megveszi ezt a szettem, ugyhogy most varakozo allasban vagyok.
kozben megjott a 3 gombos kapcsolo, (ami a kijelzobe van bekotve) meg a magneses fekszenzorok
viszont hogy kell bekotni, hogy mindketto mukodjon? ossze kell kotni oket, es ugy radugni a vezerlore? mert csak egynek van hely.
jovoheten megprobalom legyarttatni a papucsokat, hogy tudjam hasznalni a 11-es sorral meg a magnesszenzornak is gyartatok alkatreszeket, hogy ossze tudjam rakni.
szoval egyelore ez szitu, de nagyon nezegetem a lengokarokat meg agyalok a kovetkezon
valami nagyon durvat szeretnek osszehozni
a foc vezerlo tipusat leirnad? mert azota se talaltam rola semmit.
[ Szerkesztve ]
-
-
Akasztott
csendes tag
egyelore semmit, meg a tovabbiakban se.. felesleges vetel volt. 12usd talan.
elozo hozzaszolasomban a "haver megveszi a szettem" resz, az a teljes motorra-vezerlore/talan az akksira is ertendo, csak nem fejeztem ki ertelmesen magam.
ha igy lenne, akkor 25 vagy 15 mph verziosra csereltetnem a mz eddig nem hasznalt, kazettas motort, es nem is tudom hany voltos/amperes akksit gyartatnek hozza.
evekben gondolkozva van barmi hatranya a nagyobb feszultsegnek?
meg amin szoktam toprengeni, hogy ha van egy adott sebessegu/nyomateku motor (15mph pl), ami ala berakokegy 100a/72v akksit, akkor a nyomatekossaga meddig lesz meg, mekkora sebessegig? tehat mi donti el, hogy na eddig tartott a nyomatek, es innentol a vegsebesseg jon?!
nem tudom mennyire sikerult erthetore, 15 orakat melozok, mar parolog az agyam a tuzo naptol[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1037 üzenetére
Altalaban szolva a max fordulatszam felso 1/3madaban "parolog el" igen eszrevehetoen a nyomatek.
A 15mph-s igen necces lenne, mert minel lassabb motort valasztasz, annal vekonyabban vannak (de tobb darab) benne a huzalok, igy annal kevesbe turnek a gyarinal tobb ampert. Ugye minel hosszabb es vekonyabb egy drot, annal nagyobb lesz az ellenallasa, igy a hoveszteseg is. Ezert szoktak inkabb a leggyorsabb vagy masodik leggyorsabb model-t megvenni es egy rahedli ampert ralokni, mert ki is birjak meg gyors meg eros is lesz, persze a volt is legalabb 72v ilyenkor. Mivel te azert annyira sok sebesseget nem akarsz, de meg annal is tobb nyomatekot, eleg a kettonek a kombinacioja.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
tegnap kaptam egy budai cimet (hegyes kornyek).
gyalog 15 percet setaltam a cimig, aztan visszafele jovet eszembe jutott, hogy irtad a szogmero appot.
le is toltottem egyet: 12%-ot mutatott.meglepne, ha felvinne ott a motor, tekeressel. de nyilvan kiul majd a vigyor a pofamra, ha felvisz
-
Akasztott
csendes tag
ezek csak alkalmi munkak. de korabbi melohelyemen napjaban kellett felmennem a bela kiraly utjara egy nyamvadt cim miatt. akkor a fogaskerekure raktam a kargot es azzal mentem fel, de a maradek fel km halal volt, amit tekernem kellett 52-42 attetellel (kovetkezoleg 42-12-32 attetelem lesz..)
gyalog, repulovel, urhajoval
de jo lenne valami bivaly eros motort szerezni, ami tud 35-40-es tempot. egyelore heti 1x tuti lesz cimem a 12%-os utra, de a papucs max ket het mulva lehet meg, es csak akkor tudom meg fel visz e a motor, ha en is tekerek. addig marad a seta..
meg ezen akadt meg a szemem: [link]
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1041 üzenetére
Akiknek nincs direkt webshopjuk, azok dragan kuldik, es nem is biztos, hogy az egy darabos ar ugyanaz.
Olvastam, kinaban ugy megy az ilyen postazas, hogy hacsak irdatlan forgalmad nincs, brokereknek adjak oda a csomagokat, akiknek jo kapcsolataik vannak a kulonbozo ottani futar vagy posta kirendeltsegekkel, igy jobb aron tudnak kuldeni, mintha csak az elado adna fel. Emiatt van az pl alin, hogy egyik eladonal ugyannak a targynak a postazasa dragabb.
Na, akik csak kontenerrel adnak el, es nem csinalnak rendszeresen 1 darabos eladasokat, azoknak nincs ilyen jo kapcsolatuk, es emiatt kb a legrosszabb esetbeli posta arral kell szamolnod.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
igen, tudok errol is. mindenesetre irtam nekik tegnap uzenetet, majd beirom ide a valaszt; HA kapok.
kedvencem, amikor jonnek az alibabas arral, hogy ott szarert hugyert van minden, csak epp az moq jelentesevel nincsenek tisztaban (minimalis rendelesi mennyiseg, es nem feltetlen 1-es fog ott szerepelni )
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1045 üzenetére
Minden motor a nevleges amper es feszultseg alatt adja le a nevleges nyomatekot meg teljesitmenyt. Ugyanakkora akksira, ha erosebb motort teszel nem lesz szamottevoen erosebb (a legdurvabb hatareseteket leszamitva).
Hogy hol tolnak fel, az annak az egyenletnek lesz a vege, ami a sulytol, kerekmerettol, tekercselestol, es az aramerossegtol fog fuggni.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
es mekkora kerek atmerovel szamolnak a mernokok, amikor kimerik a nyomatekot?
kozben porognek az agyi fogaskerekeim, hogy osszel mit kene epiteni.
pitbike-nal van zorallabb cucc a foldon? persze kinek mi, tudom...
illetve ha veszek szinuszos vezerlot, ott a megindulas erosseget is lehet szabalyozni vagy az kilő a picsaba, mint egy raketat?! es miert tud hangtalan lenni a szinuszos, es a sima 4szoges meg recseg indulasnal?!
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
válasz Akasztott #1047 üzenetére
tovabba az 1500wattos notoromhoz ha nagyobb teljesitmenyu vezerlot veszek (3-5kw-hoz valot), akkor kompatibilisek lesznek egymassal? korabban irtad, hogy modern motor modern vezerlovel az esetek tobbsegeben kompatibilis.
illetve amikor meg van adva a konkret nyomatek es tobbfele feszultseget is irnak a leirasban, akkor a legkisebb feszultseggel ekkora a nyomatek vagy hogy kell ezt ertelmezni?
"Power 48v-96v 5000w
Widings 24*5T
rpm 650@72v
torque 250N/M
efficiency 92%" -
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #808 üzenetére
"A hátsó felfüggesztés általában fékfüggetlen, tehát nem merevedik be vagy keményedik fel a fékezéstől, és a pedálozásból származó erők sem hintáztatják feleslegesen."
errol tudnal nekem irni par sort? nezegetem a tagokat meg agyalok, hogy gyartanek egy vazat a majdani elektromos raketamhoz.
tudnal irni vagy mutatni par markat, amiknek a fent idezett tudasu a hatso felepitesuk?!
azt lemasolnam/modositanam, ha sajat vaz gyartasaba vagnek...
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #1048 üzenetére
Olyankor a motor nyomatekat irjak, ez azt jelenti, hogy ha satuba tennek a motort, akkor a tengelyen mit mernenek. A kozepmotorokat is igy merik, meg pl az auto motorokat is. Ugye mindegyik sebessegben mas a kerekre juto nyomatek, az egy kulon szam ami sok mindentol fugg.
Az ujjaddal tudod szabalyozni a megindulas sebesseget elsosorban, amugy meg legtobb vezerlo programozhato, vagy bluetooth vagy mashogy.https://qsmotorfactory.aliexpress.com/store/group/Motor-Controller/1389549_260060022.html
Itt nezzel szet kontrollerert, en ezt [link] vagy ezt [link] fogom.
A tobbi marka is jo, de azt beallitani nem tudok annyit segiteni. Ez 18 es 24 chip-es kiszereles.
Csak osszehasonlitasnak, nekem ilyen 12 chip-esem van [link] van, ebbol nyerek ki 5kw-ot. Szoval ezek irnak itt 500w meg 1500w-ot, de semmi se kell elhinni, csak az ampert meg voltot kell szorozni. Ezeket egy jo +50%-al mind meg lehet sontolni. Szoval az enyem igy 65A-s, az 50A-s az tudna vagy 80A-t, a 80-as pedig 110-et biztos.
A negyszogjeles azert hangos, mert amig athalad a magnes egyszer huzza a motor hazat es egyszer tolja es a ketto kozott eles a valtas.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Asszociációs játék. :)
- Mini PC
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Társasjáték topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest