- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HKorn
addikt
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Ja bocs, Úgy olvastam, hogy itt a PH-n csak e-bike témájú topikot találtam
Milyen jó hogy mindenki más, nekem például a TV, az TV, arra kell hogy gyerekek mesét nézzenek rajta, meg én néha filmet, 150e felett pénzkidobásnak tartom.
De hogy on is legyen a hsz, nézz meg egy ilyet, ez szerintem oké lájtos túrákra főként kerékpárúton.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
Somatom
veterán
Ennek azért olvass utána, mert annak az "eltörlésnek" vannak apróbetűs részei! Hiába van otthon korlátlan netem, az itt nem érvényes. 18GB roamingom van havonta és most 14 -nél járok (ma reggel pl. F1 futam volt ). A maradék 4 -et be kell osztanom csütörtökig. OFF vége.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
baluka
tag
Rosszul közelíted meg a dolgokat, hozzászólásaidból azt szűröm le, hogy nulla kerékpáros múlttal rendelkezel, ezáltal azt hiszed hogy egy minőségi pedelec kijön 1000, max 2000 euróból, illetve azt gondolod hogy egy elektromos rásegítésű kerékpár az tk egy elektromos robogó...
Mivel alacsony költségvetésben gondolkozol, ezáltal nem is érdemes a prémium márkák aktuális motorjaival foglalkoznod, ezek eleve neves kerékpárgyártók vázaiba kerülnek beépítésre, ahol nem alacsony az ár...
Maradnak a kínaiak, elsősorban a Bafang és annak klónjai, az ezekkel szerelt bicók bármelyik nagyobb áruházlánc, sportáruház sőt még barkácsáruház kínálatában is megtalálhatók, max 1400-1600 eurós áron. Idén tavasszal két barátom is - az én tanácsomra - Bafang motoros gépeket vettek, kedvezményes áron sikerült megoldani 1400 euróból, az ő igényeiket maximálisan kielégítik (90%-ban aszfaltutak sík terepen, néha némi földút, szinte semmi hegyi terep, max 40 km-es túrák).
Egyet semmiképp se felejts el: a nagynevű kerékpármárkák gépei nem a nevük miatt drágák, hanem az adott modell ill modellcsalád fejlesztésébe ölt rengeteg munkaóra és persze pénz miatt, szval nem a csak nevet fizeted meg...
A Te oled tévéd Sony (akárcsak az enyém), mégis jóval drágább mint az ugyanazt a panelt használó LG, ennek okát a vonatkozó fórumban épp eleget fejtegetted, próbáld ezt az elvet követve ráérezni a pedelec világra is és rögtön képben leszel... -
Somatom
veterán
Nekem van flexem és nem félek használni. Vázat, telót, féket, váltót, stb. lehet külön kapni, amikből az ember összebarkácsolhat magának egy bringát. De, honnan lehet szerezni hozzá Shimano motort? Úgy tudom, hogy azt csak OEM gyártóknak adnak el.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Erre van egy motoros példám. Anno 400 ezer Ft -tal volt drágább az aláírásomban levő motor az alap Dyna modellnél. Váz, motor, váltó ugyanaz. A különbség a fék és a futómű. Megvettem az alapmodellt, de egy év után lecseréltem, mert ég és föld a különbség a két típus vezethetősége között. Így többe került, mint ha rögtön a Sportot vettem volna meg, de még mindíg olcsóbb, mint amennyibe az alapmodell átalakítása került volna.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
big-J
őstag
Jaj de nem bírom ezt a sznob dumát, hogy, "jaj megér annyit csak a csöpp agyaddal annyira buta és faragatlan vagy hogy fel sem tudod fogni".
Gyerekek, nem a hifi topikba vagyunk, hogy rézre cseréljük a falba a 220as kabeleket mert attól (műszerrel kimutathatatlanul) állítólag jobban fog szólni, és aki nem hallja a különbséget, annak nem elég jó a hallása meg csóró. Ne csússzunk le erre a szintre.Az igazság az, hogy ugyanúgy, mint az összes többi iparban, az alacsony középkategória után szintenként 20-50% extrát kérnek el 5-20% teljesítménykülönbségér. Így van ez PC, laptop, telefon, autó esetén is. Nem szemétládaság ez, hanem üzlet.
Van akinek megéri a különbség, van akinek nem. Attól nem kell hülyének nézni és hívni a másikat, hogy őneki nem fontos az extra 5-20%.
-
Somatom
veterán
Ami a Meridát illeti, az egy 2018 -as, 500 -as. Én augusztusban 1.190 ezerért vettem a 2018 -as, 800 -ast.
Attól az 50 rugós kit -től ugrik a gari. Vagyis, csak ugrana, ha a friss firmware -rel működne. De, nem működik. Ráadásul totál pénzkidobás, mert amit tud, azt egy okostelón futó, 30 eurós szoftverrel, bluetoothon is meg lehet csinálni és az kompatibilis a legújabb firmware -rel is (pár hete csináltam).Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Bib
őstag
Azért ez így erős túlzás. Talán egy valamire való elektromos össztelós mtb nincs milla alatt.
Viszont jó minőségű mtb vagy városi gép bosch cx -el vagy shimano e7000-rel simán van 6-800k -ért. Illetve 2000 Euro körül.Én pl. az össztelót ki sem tudnám használni mert arra a terepre amire én megyek erős túlzásnak érezném. Azonkívül kinézetre sem az én világom.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Ezzel nyugodtan járhatsz melóba. Csak akkor izzadsz meg, ha akarsz. 20% -os emelkedőn ülve feltekersz. Pénteken átugrottam Solymárra, 27 -es átlaggal. Pedig, az nem éppen sík környék.
Strava linkSamsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Én imádom, de azt pontosan kéne tudni, hogy te mit is szeretnél. Olvass vissza! Ez a bringa rosszalkodásra való, nem gazdaságos közlekedésre. Sanszos, hogy a robogóval olcsóbban közlekedsz. Ha motoros hasonlatot keresnék, akkor olyan érzés, mint amikor a DT125 -ös Yamahán a bejáratás után a kipuffogóban megnyitották a power szelepet és elszabadult a 27 lóerő. Evett vagy 8 litert, de nem bírtam nem húzni neki. Kerestem az akadályokat, hogy megmászhassam, átugrassam, stb. Na, ilyen a Merida.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
"Nem gondolkoztál esetleg hangsebességgel való közlekedésen?"
Sztem érdemes lenne megpróbálni. Egy hasonló mutatvány 1995 -ben díjat nyert, de később kiderült, hogy kamu. Szóval, adott a lehetőség a világhírre.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
Attól függ, hogy mit szeretnél építeni. Vannak utólagos beépítő kittek, pl Bafang, Ego-kits stb., de ami a linkelt videóban van, az gyári cucc. Azt a Focus-t egy Bosch gen. 4 CX rendszerrel építik össze. Ilyet csak komplett kerékpárként tudsz venni. A nagyobb pedelec rendszer gyártók, mint Bosch, Shimano, Yamaha, Brose, nem árulnak külön motort! Akkut tudsz venni, meg vezérlőt (kijelzőt) is, de motort nem és ezekkel a rendszerekkel kompatibilis vázat sem árulnak külön! Motort csak úgy lehet szerezni, ha van egy komplett bicód, pl Bosch motorral, és beviszed a forgalmazóhoz a gépet, akkor amennyiben garanciális, garanciában intézik, vagy önköltségre garancián túl, de azzal hiába keresel meg forgalmazókat, hogy te csak egy motort akarsz venni. Nem fognak tudni adni. Ezeket a motorokat fel kell programozni, az adott áttételhez és váltóhoz, és ezt csak a gyárban tudják megcsinálni! Persze előfordul, hogy az aprón feltűnik külön motor egy szétbontott, lopott e-bike-ból, de azt nem javaslom, hogy megvedd, mert egyáltalán nem biztos, hogy abban a bringában működni fog amibe majd beleteszed, már persze ha tudsz szerezni vázat az adott pedelec rendszerhez (minden motornak más a felfogatása). Ha pl agyváltóhoz volt programozva, vagy jóval kisebb áttételhez, mint amit használnál, akkor letilt a szoftver és nem fog menni a motor. Én azt javaslom, hogy ha nem akarsz terepezni, akkor simán járható út egy olcsóbb átalakító szett, akár agymotoros, akár középmotoros és akkor átalakítasz egy hagyományos kerékpárt elektromos rásegítésűre. Viszont ha MTB kéne, terepezni szeretnél, akkor kompletten vegyél gyárit. Ilyet építeni nem fogsz tudni. Még analóg kerékpár vázakat is kevés gyártó árul, nemhogy pedelec kompatibilist. Egyedül a Specialized-nél láttam külön vázat [link] , de már ez is egy Brose motorral együtt van. Viszont ez húzós, mert egy csúcs S-Works karbon váz, a legújabb Brose s mag motorral, 700Wh akkuval és Fox kashima taggal, potom 6000 euróért. De ez pont nem a spórolós opció, hanem az extra igényes, akinek nem jó a csúcs S-Works felszereltsége és még egyedibbet szeretne.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
Alkatrészenként ha össze is lehetne szedni, sokkal drágább egy akármilyen termék (autónál pl 3-4-szeres a szorzó azt hiszem, bringánál nincs 2 talán), mint egyben, tehát sokkal többet buknál az apránkénti vásárláson.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
-
big-J
őstag
Ez brutal fapados kiepites, csak a motor miatt nem er meg annyit.
https://www.jofogas.hu/magyarorszag?min_price=300000&q=Cube&o=1[ Szerkesztve ]
-
hroberto
veterán
Szerintem rosszul gondolkodsz. Én biztos nem vennék egy középkategóriás bringát csak azért mert új, ha ugyanannyi pénzért vehetek egy jóval magasabb felszereltségű gépet 1-2 évesen, kevés kilométerrel.
Azért ezt jól gondold át!Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R